|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat heeft dat met Veldmate te maken? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Doe maar niet. Hele goede voetballer maar niet ten koste van Bazoer, Klaassen, Van de Beek, Sinkgraven en Nouri. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Niet nodig genoeg middenvelders |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Niet nodig genoeg middenvelders |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Als napoli met een tegenbod komt van over de al eerder geboden 20 mil gaat overmars er echt wel over nadenken, en in dat geval os de rest NOG niet goed genoeg met uitstek van Bazoer. Sinkgraven zie ik al helemaal niet zitten eerlijk gezegd. Zyiech lijkt me dan een ideale versterking. Diepgang,goeie passes, goed Schot, en hij doet het al een tijd er goed. Alleen jammer dat hij twente zo voor schut zet. Wat ik ook wel een leuk en goed ventje vind is die ogbeche van cambuur razend knap wat zo'n jongen presteert bij een degradatie kandidaat. 9 doelpunten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van de Beek is de gedoodverfde opvolger van Klaassen natuurlijk, niet Sinkgraven. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sinkgraven gaat de creatieve middenvelder worden !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk eerder dat vd Beek uiteindelijk de opvolger van Bazoer gaat worden. En sinkgraven van Klaassen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen en Van de Beek zijn helemaal hetzelfde tpye voetballer. Bovendien zijn ze, net als Bazoer, allemaal rechtspoot. Sinkgraven en Nouri zijn linkspoten, net als Ziyech. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahaha pils vliegt er weer in zeker? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Krijg je allemaal types toivonen 😄 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:Klaassen en Van de Beek zijn helemaal hetzelfde tpye voetballer. Bovendien zijn ze, net als Bazoer, allemaal rechtspoot. Sinkgraven en Nouri zijn linkspoten, net als Ziyech. Ik doelde meer op dat ik denk dat vd Beek op ten duur de positie van Bazoer gaat overnemen, om de doodeenvoudige reden dat Sinkgraven anders een volledige miskoop gaat blijken want die zal dan amper spelen.. Maar ja, ook Nouri komt er aan, dus Sinkgraven zal het zeker niet makkelijk krijgen om een basisplaats te veroveren .. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik doelde meer op dat ik denk dat vd Beek op ten duur de positie van Bazoer gaat overnemen, om de doodeenvoudige reden dat Sinkgraven anders een volledige miskoop gaat blijken want die zal dan amper spelen.. Maar ja, ook Nouri komt er aan, dus Sinkgraven zal het zeker niet makkelijk krijgen om een basisplaats te veroveren .. Net als Gudelj....hadden ze ook niet moeten halen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nee joh ik sta een avondje droog
(toen ik het typte natuurlijk wel hahaha) het is elke dag een verrassing als ik die laptop open hahhahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag jij vinden.. Ik vind hem echt een van de ontbrekende schakels binnen Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan zie jij meer als ik.... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 19:57 schreef enough het volgende:[..] nee joh ik sta een avondje droog (toen ik het typte natuurlijk wel hahaha) het is elke dag een verrassing als ik die laptop open hahhahahaha Ach, gezellig toch? Zolang je je goed voelt en niet continu dronken bent... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik ben altijd al fan van Gudelje, speelt met ijzeren scheenbeschermers en geeft Ajax die kracht die we zolang hebben gemist. (Beetje net als Poulsen tegen psv uit) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja toch.. nee niet continu..en ik kan er goed tegen af en toe een beetje opgelaten ..meer niet ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 12:11 schreef enough het volgende:[..] ja toch.. nee niet continu..en ik kan er goed tegen af en toe een beetje opgelaten ..meer niet ;-) Haha ja ik zeg ook altijd dat ik er goed tegen kan...tot ik er opeens weer op word gewezen door mn vriendin dat ik sta te wankelen tijdens een wedstrijd van Ajax haha. Maarja, dan begin ik ook meestal wel 6 uur van te voren met drinken om de zenuwen te onderdrukken |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 14:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Haha ja ik zeg ook altijd dat ik er goed tegen kan...tot ik er opeens weer op word gewezen door mn vriendin dat ik sta te wankelen tijdens een wedstrijd van Ajax haha. Maarja, dan begin ik ook meestal wel 6 uur van te voren met drinken om de zenuwen te onderdrukken hahah ja je moet wel een bodempje hebbe he` als het maar gezellig is toch haha |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: eh eh gelegenheids drinkers noem je dat |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: geef niet ''proost'' ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Eigenlijk wel ja... Weet je? --> doordeweeks drink ik nooit als ik de volgende dag moet werken, maar in het weekend drink ik weer veel te veel en heb ik uiteindelijk geen rem 😕 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Pik, die avatar van jou he....kan je die wijzigen? Het is net of ie zit te kakken!
Geen mooie foto en ook nog eens dat lelijke 'nieuwe' logo :( |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 16:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Pik, die avatar van jou he....kan je die wijzigen? Het is net of ie zit te kakken! Geen mooie foto en ook nog eens dat lelijke 'nieuwe' logo :( ik laat je hiermee het verschil zien van wat er van ajax over is gebleven vergeleken met me andere. er is voor mij maar 1 logo en dat is die "ouwe" cruijff zit niet te schijten ..hij kijkt met een schuin oog ''nog'" naar ajax (ik wou eerst die van hem doen na die goal tegen haarlem bij z'n terugkeer toen,maar werd te klein voor een duidelijk foto beeld)64x64 p voorlopig staat ie er mij best....na die tandenstoker en ,, heb je alweer wat te zeiken ;-) (ik was gvd blij dat er eentje pakte na dat picresize en bewerkt te hebben) kom ik een leuk fotootje van hem tegen ..neem ik het in overweging goed ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 16:47 schreef enough het volgende:[..] ik laat je hiermee het verschil zien van wat er van ajax over is gebleven vergeleken met me andere. er is voor mij maar 1 logo en dat is die "ouwe" cruijff zit niet te schijten ..hij kijkt met een schuin oog ''nog'" naar ajax (ik wou eerst die van hem doen na die goal tegen haarlem bij z'n terugkeer toen,maar werd te klein voor een duidelijk foto beeld)64x64 p voorlopig staat ie er mij best....na die tandenstoker en ,, heb je alweer wat te zeiken ;-) (ik was gvd blij dat er eentje pakte na dat picresize en bewerkt te hebben) kom ik een leuk fotootje van hem tegen ..neem ik het in overweging goed ;-) Whahahaha deal man!
Ik vind zn gezicht gewoon eng daar, alsof ie zn laatste adem gaat uitblazen :(
Ga maar gauw het internet afzoeken, want dit ken niet! 😀
Toch had die tandenstoker ook wel wat 😊 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 16:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Pik, die avatar van jou he....kan je die wijzigen? Het is net of ie zit te kakken! Geen mooie foto en ook nog eens dat lelijke 'nieuwe' logo :( Ik vind het ook geen porum... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat weet ik! Daarom heb ik het ff gemeld! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
stelletje zeikers!!
(maar aan de andere kant ..jopie moet er goed opstaan//het liefst in actie) wordt aan gewerkt..maak het me maar weer moeilijk,,maar ff niet !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 20:45 schreef enough het volgende:stelletje zeikers!! (maar aan de andere kant ..jopie moet er goed opstaan//het liefst in actie) wordt aan gewerkt..maak het me maar weer moeilijk,,maar ff niet !! Zeikers ???....APIK en ik zijn stijlvol en elegant, werelds en smaakvol....sierlijk en gracieus. Niks mis mee toch ?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zeikers ???....APIK en ik zijn stijlvol en elegant, werelds en smaakvol....sierlijk en gracieus. Niks mis mee toch ?? niks mis mee gap
(volgens mij is Brandje nog het slimste);-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jij niet.... want het de slimste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik heb al eerder aangegeven dat ik de domste was gap ;-)
wat ben je weer scherp ouwe....weer hot pepertjes gegeten ofzo |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 21:25 schreef enough het volgende:[..] ik heb al eerder aangegeven dat ik de domste was gap ;-) wat ben je weer scherp ouwe....weer hot pepertjes gegeten ofzo Nee een pul bier en gebraden kip waarschijnlijk 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zeikers ???....APIK en ik zijn stijlvol en elegant, werelds en smaakvol....sierlijk en gracieus. Niks mis mee toch ?? Eens! +10 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 21:25 schreef enough het volgende:[..] ik heb al eerder aangegeven dat ik de domste was gap ;-) wat ben je weer scherp ouwe....weer hot pepertjes gegeten ofzo Nee man ...soms heb ik dyslexie....soms moet ik googlen hoe ik iets moet schrijven. En wat is dom ?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 20:45 schreef enough het volgende:stelletje zeikers!! (maar aan de andere kant ..jopie moet er goed opstaan//het liefst in actie) wordt aan gewerkt..maak het me maar weer moeilijk,,maar ff niet !! Opschieten jij! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man ...soms heb ik dyslexie....soms moet ik googlen hoe ik iets moet schrijven. En wat is dom ?? Vraag dat eens aan vermeer? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Precies..... vort ouwe geit en ga prutsen..... |
|
|
|