BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe je een toekomst kan verpesten.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 10 januari 2016 - 13:16   quote  deeplink  
Boilesen maakte zijn debuut in april 2011. 'In die lente van 2011 was Boilesen een sensatie als snelle, technisch bekwame linksback. Met zijn aanvallende stijl en creatieve impulsen was de negentienjarige Deen medeverantwoordelijk voor een inhaalrace op PSV waar Ajaxsupporters nog steeds van dromen', schrijft Kok in zijn column.

'Moet je hem nu zien. Een oude man van 23. Speelt al sinds de zomer niets meer. Een zure cocktail van blessures, vormverlies en domme beslissingen heeft zijn positie aangetast. De vroegere uitblinker van de A1, alom gekoesterd als de leuke blonde jongen met een mooie toekomst voor zich, de superbelofte uit Ballerup, weigerde afgelopen zomer zijn contract te verlengen. En nu staat hij in een doodlopende straat.'

Het falen van de Ajacied wordt mede mogelijk gemaakt voor vader Kenny Boilesen, zijn zaakwaarnemer. 'Papa Kenny is geen doorgewinterde zaakwaarnemer, eerder een emotionele, opvliegerige amateur die zijn zoon meer kwaad dan goed doet. Kennis van de markt is ver te zoeken, hij lijkt de positie van zoon Nicolai permanent te overschatten. Met een beetje pech heeft Nicolai straks een jaar niet gespeeld en wordt het nooit meer wat met zijn loopbaan.'
p111
 p111 - zondag 10 januari 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Ik zie hem regelmatig rijden in zijn Mercedes met leger camouflage.
Zo zonde in het begin voor al die ellende was ik een fan van hem, en kijk wat er nu van over is dankzij pappie en zijn dollartekens in zijn ogen.
Eide
 Eide - zondag 10 januari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Beste voor Boilesen is gewoon naar een bescheiden club in een behoorlijke competitie te vertrekken of desnoods de championship in Engeland en dan weer op nul beginnen. Hij heeft nu door blessures, vorm en stomme beslissingen bijna 4 jaar verloren. Tijd om slim te worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 januari 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 17:43 schreef Eide het volgende:
Beste voor Boilesen is gewoon naar een bescheiden club in een behoorlijke competitie te vertrekken of desnoods de championship in Engeland en dan weer op nul beginnen. Hij heeft nu door blessures, vorm en stomme beslissingen bijna 4 jaar verloren. Tijd om slim te worden.
Zijn er zoveel...ze worden niet allemaal een topspeler, Boilesen zeker niet
Eide
 Eide - zondag 10 januari 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Het zit bij hem echt in het koppie. Talent zat...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 januari 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 18:20 schreef Eide het volgende:
.....en ego zat
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 januari 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 18:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....en ego zat
Inderdaad zijn pappie en hij zaten al bij een mooie club in Spanje.
Het is zelfs nog dat Frank hem een hand boven het hoofd hield anders had hij al veel langer niet gespeeld. En dan die interviews van hem pff geen enkele zelfreflectie! Jammer voor hem maar ze hebben hun eigen glazen in gegooid.
p111
 p111 - zondag 10 januari 2016 - 22:23   quote  deeplink  
Al met al het was wel voor zijn blessure een geweldige speler, maar na een dramatische blessure met de vraag of het ooit vweer goed komt en een dramatische comeback krijgt hij een aanbod om te verlengen terwijl hij op dat moment extreem slecht speelde.Een pappie die dan gvd gewoon weigert en denkt dat hij gewoon nog naar de top van de pl kan hoe stom kan je zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2016 door p111 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 januari 2016 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 18:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad zijn pappie en hij zaten al bij een mooie club in Spanje.
Het is zelfs nog dat Frank hem een hand boven het hoofd hield anders had hij al veel langer niet gespeeld. En dan die interviews van hem pff geen enkele zelfreflectie! Jammer voor hem maar ze hebben hun eigen glazen in gegooid.
Ach die heeft aardig wat muntjes binnen gesprokkeld....als hij het slim aanpakt kan hij gaan schaatsen of darten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 januari 2016 - 23:59   quote  deeplink  
Wie????
enough
 enough - dinsdag 12 januari 2016 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2016 - 23:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie????
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2016 door enough --
enough
 enough - dinsdag 12 januari 2016 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 18:20 schreef Eide het volgende:
..genoeg !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2016 door enough --
enough
 enough - dinsdag 12 januari 2016 - 01:19   quote  deeplink  
.

Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 januari 2016 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach die heeft aardig wat muntjes binnen gesprokkeld....als hij het slim aanpakt kan hij gaan schaatsen of darten
Die jongen kan nog wel wat jaartjes cashen hoor.
p111
 p111 - dinsdag 12 januari 2016 - 09:10   quote  deeplink  
Als die jongen nog weg komt, want meneer gaat niet zomaar naar een of ander cluppie anders had hij al weg geweest hij heeft gewoon een betonnen plaat voor zijn kop mede door zijn .......vader.Ik vrees dat hij gewoon telang niet op niveau heeft gevoetbalt hij heeft zijn voetbal carriere bijna naar de klote geholpen.
p111
 p111 - dinsdag 12 januari 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Zo erg is het geworden met in mijn ogen toch een geweldig talent.
================================================================
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax een prijskaartje van 400 duizend euro om Boilesen gehangen. Het contract van de 23-jarige linksback loopt komende zomer af, waardoor dit de laatste mogelijkheid is om nog een transfersom te ontvangen. Boilesen kon vorige zomer naar Crystal Palace en Genoa, maar bereikte geen akkoord. Nu sluimert er onder meer interesse uit het Championship.

B
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 12 januari 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Zal wel bij psv of feijenoord terecht komen. Niet rechtstreeks dan via een omweg zoals vaker is gebeurd.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 12 januari 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Kapitaal vernietiging van Ajax. Zelfde verhaal als met van Rhijn. Beide internationals van hun land en nu lang niet meer zoveel waard als een jaar terug. Bijzonder. Tuurlijk zijn de spelers zelf er ook debet aan, maar bij Ajax zijn ze wel echt kampioen in het te lang wachten met verkopen. En dan heeft Frank ze ineens niet meer nodig en zitten ze op de bank salaris op te vreten terwijl hun marktwaarde met de wedstrijd daalt. Schöne ook mvp van de eredivisie vorig jaar en nu alleen nog maar een invalbeurt hier en daar. Ik weet het niet hoor, maar het wordt op deze manier ook steeds onaantrekkelijker om naar Amsterdam te verhuizen voor talenten en potentiele aankopen. Naar mijn nederige mening...
remco k
 remco k - dinsdag 12 januari 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 10:36 schreef RoodWit81 het volgende:
Kapitaal vernietiging van Ajax. Zelfde verhaal als met van Rhijn. Beide internationals van hun land en nu lang niet meer zoveel waard als een jaar terug. Bijzonder. Tuurlijk zijn de spelers zelf er ook debet aan, maar bij Ajax zijn ze wel echt kampioen in het te lang wachten met verkopen. En dan heeft Frank ze ineens niet meer nodig en zitten ze op de bank salaris op te vreten terwijl hun marktwaarde met de wedstrijd daalt. Schöne ook mvp van de eredivisie vorig jaar en nu alleen nog maar een invalbeurt hier en daar. Ik weet het niet hoor, maar het wordt op deze manier ook steeds onaantrekkelijker om naar Amsterdam te verhuizen voor talenten en potentiele aankopen. Naar mijn nederige mening...
Hoe vaak is dat al gebeurt dan? Volgens is dit namelijk voor het eerst, en volgens mij roept heel Nederland dat we juist die spelers langer moeten proberen vast te houden, en aangezien de opvolgers er toen ook gewoon nog niet waren konden deze spelers ook niet verkocht worden, als laatste was er ook niet bijzonder veel interesse in deze spelers.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 januari 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 10:36 schreef RoodWit81 het volgende:
Hoezo onaantrekkelijker voor talenten? Op iedere positie speelt nu een jongere speler en daarbij presteren die nog beter ook..
Boilesen----Dijks van Rhijn-----Tete Schöne------Ghazi(dipje) anders Youness of Fischer
Het is gewoon terecht dat deze jongens niet meer spelen.
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 12 januari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe vaak is dat al gebeurt dan? Volgens is dit namelijk voor het eerst, en volgens mij roept heel Nederland dat we juist die spelers langer moeten proberen vast te houden, en aangezien de opvolgers er toen ook gewoon nog niet waren konden deze spelers ook niet verkocht worden, als laatste was er ook niet bijzonder veel interesse in deze spelers.
El Hamdaoui vind ik het ook bij van toepassing. Begon geweldig bij Ajax, complimenten van Bergkamp en dan ineens via de achterdeur eruit. Het was natuurlijk een dwarse gast, maar alsnog denk ik dat het anders had gekund. En je verkoopt zo'n jongen met verlies. Stel dat hij wel topscorer van de eredivisie was geworden dat jaar, dan hadden ze hem aan alle topclubs van europa kunnen slijten.

Van der Hoorn is ook kapitaal vernietiging. Werd bij Utrecht de hemel in geprezen, speelde heel solide bij jong oranje en dan ineens banken. Ik snap dat de beste moet spelen, maar koop dan een ervaren kracht. Zo'n jonge jongen word niet beter op de bank en z'n marktwaarde gaat er niet op vooruit. Straks verkoop je hem aan Willem II oid voor de helft van het bedrag waarvoor je hem hebt gekocht.

Zivkovic vind ik hetzelfde verhaal. Uitblinker bij Groningen, rolde in z'n eentje heel PSV op en bij Ajax bakt hij er niks van. Ik geloof het gewoon niet. Hoeveel inschattingsfouten kun je maken? Ik weet bijna zeker dat Zivkovic bij PSV gewoon wekelijks had gespeeld en waarschijnlijk nog heel goed ook.

Duarte kun je ook aanhalen of Andersen (waarvan ik nog steeds de stille hoop heb dat hij terug komt), maar om het kort te houden: ik vind dat ze bij Ajax heel slecht bezig zijn op gebied van transfers. Maakt me niet uit dat er dan geroepen wordt dat de talenten het beter doen, want als dat de insteek is dan koop je daar op in. Natuurlijk is niet alles te voorzien, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bij Ajax oprecht heel blij is met hoe het de afgelopen jaren gaat met de inkomende/uitgaande transfers.
Eide
 Eide - dinsdag 12 januari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Goed verhaal, maar het heeft geen enkele betrekking op wat je eerder schreef over te laat verkopen. Dit relaas gaat plots een heel andere richting in en heeft betrekking op het aankoopbeleid. Nou ja, als je dit forum een beetje volgt weet je dat vrijwel iedereen daar uitgesproken kritisch over is.

Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen in dit topic, of wil je gewoon even kwijt dat je het aankoopbeleid niet best vind?
remco k
 remco k - dinsdag 12 januari 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 15:48 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

El Hamdaoui vind ik het ook bij van toepassing. Begon geweldig bij Ajax, complimenten van Bergkamp en dan ineens via de achterdeur eruit. Het was natuurlijk een dwarse gast, maar alsnog denk ik dat het anders had gekund. En je verkoopt zo'n jongen met verlies. Stel dat hij wel topscorer van de eredivisie was geworden dat jaar, dan hadden ze hem aan alle topclubs van europa kunnen slijten.

Van der Hoorn is ook kapitaal vernietiging. Werd bij Utrecht de hemel in geprezen, speelde heel solide bij jong oranje en dan ineens banken. Ik snap dat de beste moet spelen, maar koop dan een ervaren kracht. Zo'n jonge jongen word niet beter op de bank en z'n marktwaarde gaat er niet op vooruit. Straks verkoop je hem aan Willem II oid voor de helft van het bedrag waarvoor je hem hebt gekocht.

Zivkovic vind ik hetzelfde verhaal. Uitblinker bij Groningen, rolde in z'n eentje heel PSV op en bij Ajax bakt hij er niks van. Ik geloof het gewoon niet. Hoeveel inschattingsfouten kun je maken? Ik weet bijna zeker dat Zivkovic bij PSV gewoon wekelijks had gespeeld en waarschijnlijk nog heel goed ook.

Duarte kun je ook aanhalen of Andersen (waarvan ik nog steeds de stille hoop heb dat hij terug komt), maar om het kort te houden: ik vind dat ze bij Ajax heel slecht bezig zijn op gebied van transfers. Maakt me niet uit dat er dan geroepen wordt dat de talenten het beter doen, want als dat de insteek is dan koop je daar op in. Natuurlijk is niet alles te voorzien, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bij Ajax oprecht heel blij is met hoe het de afgelopen jaren gaat met de inkomende/uitgaande transfers.
Je heb het nu gewoon over miskopen, dat is een hele andere discussie.

Een jongen als vd Hoorn heeft zijn geld wel verdient als concurrent voor Veltman, iedereen heeft concurrentie en het is er altijd maar 1 die de strijd wint, de ander zal dus minder opbrengen. Daar heb ik geen enkele moeite mee.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 januari 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Boilissen is een typische voorbeeld, van dat zijn lichaam zijn talent in de steek heeft gelaten.

Hij kan beter iets anders gaan doen.
Hij moet gewoon zoals Marco zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen. Spijtig dat het op een veel jonger leeftijd moet gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door Positieve Arrogantie --
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 12 januari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Je heb het nu gewoon over miskopen, dat is een hele andere discussie.

Een jongen als vd Hoorn heeft zijn geld wel verdient als concurrent voor Veltman, iedereen heeft concurrentie en het is er altijd maar 1 die de strijd wint, de ander zal dus minder opbrengen. Daar heb ik geen enkele moeite mee.
Biolessen is in principe een gekochte speler. Hij is ook pas later in de jeugd ingestroomd. Misschien is het niet helemaal het topic ervoor (het onderwerp is natuurlijk Biolessen), maar ik vind dit een beetje een trend worden bij Ajax. Ik weet niet helemaal of het nou miskopen zijn of dat ze niet goed worden begeleid. Toch frapant dat jonge talenten van buiten de opleiding toch zoveel moeite hebben om zich te kunnen profileren bij Ajax. Voor zulke jongens niet best want in die begin jaren moeten ze zich laten zien (Voetbal carriere is natuurlijk kort) en voor Ajax niet best omdat ze flink geld verliezen op iemand die de potentie had om juist miljoenen op te leveren.

Ik heb normaal ook geen moeite met spelers die de strijd verliezen van betere spelers, maar jongens als Zivkovic en vd Hoorn (en in mindere mate Boilessen) vind ik het gewoon ook echt zonde voor die jongens. Ik ben namelijk niet helemaal overtuigd dat de schuld 100% bij hun ligt.

Misschien een andere discussie. Mea culpa.

quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 16:10 schreef Eide het volgende:
Goed verhaal, maar het heeft geen enkele betrekking op wat je eerder schreef over te laat verkopen. Dit relaas gaat plots een heel andere richting in en heeft betrekking op het aankoopbeleid. Nou ja, als je dit forum een beetje volgt weet je dat vrijwel iedereen daar uitgesproken kritisch over is.

Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen in dit topic, of wil je gewoon even kwijt dat je het aankoopbeleid niet best vind?
Misschien dat bij mij het gevoel heerst dat het "toekomst verpesten" niet helemaal debet is aan de spelers die nu worden afgeschilderd als slecht.
p111
 p111 - dinsdag 12 januari 2016 - 19:21   quote  deeplink  
waar het in deze topic over gaat is dat hij een groot talent was die de pech had dat hij zwaar geblesseerd raakte.Na ruim een jaar revalidatie kwam hij terug en bakte er niks van, toch bleef Frank vertrouwen in hem houden en in overleg met Ajax kreeg hij ondanks zijn dramatische comeback toch een contract verlenging, en daar ging meneer niet accoord mee hij wilde gvd een hoger salaris dus in deze kan je Ajax niks verwijten, toen mocht hij verkocht worden maar de clubs die hem wilde hebben daar wilde hij ook niet naar toe.Dus toen was de koek op bij Frank en dat geef ik hem gelijk in, ga maar lekker trainen hij komt niet meer te voetballen bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 12 januari 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2016 - 17:43 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Biolessen is in principe een gekochte speler. Hij is ook pas later in de jeugd ingestroomd. Misschien is het niet helemaal het topic ervoor (het onderwerp is natuurlijk Biolessen), maar ik vind dit een beetje een trend worden bij Ajax. Ik weet niet helemaal of het nou miskopen zijn of dat ze niet goed worden begeleid. Toch frapant dat jonge talenten van buiten de opleiding toch zoveel moeite hebben om zich te kunnen profileren bij Ajax. Voor zulke jongens niet best want in die begin jaren moeten ze zich laten zien (Voetbal carriere is natuurlijk kort) en voor Ajax niet best omdat ze flink geld verliezen op iemand die de potentie had om juist miljoenen op te leveren.

Ik heb normaal ook geen moeite met spelers die de strijd verliezen van betere spelers, maar jongens als Zivkovic en vd Hoorn (en in mindere mate Boilessen) vind ik het gewoon ook echt zonde voor die jongens. Ik ben namelijk niet helemaal overtuigd dat de schuld 100% bij hun ligt.

Misschien een andere discussie. Mea culpa.

[..]

Misschien dat bij mij het gevoel heerst dat het "toekomst verpesten" niet helemaal debet is aan de spelers die nu worden afgeschilderd als slecht.
Ik denk dat de boer spelers niet structureel beter weet te maken en dat daar het probleem zit. Jongens als Zivkovic had lekker als invalspits bij Ajax moeten ballen net als Andersen. Wat dat betreft deel ik je mening dus wel.
p111
 p111 - woensdag 13 januari 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Dit is de mening van Fischer helaas begrijpt Boilessen niet helemaal hoe het werkt zonde.
========================================================================================
Ajax-speler Viktor Fischer denkt dat zijn Deense landgenoot Nicolai Boilesen bij een andere club terug kan keren op niveau.

"Het is ontzettend jammer dat Nicolai al een tijd niet speelt. Voor hemzelf en voor de club. Nicolai is écht een goede linksback", vertelt Fischer in de nieuwe Voetbal International. "Zijn vele blessures hebben hem niet beter gemaakt, maar ik denk dat hij weer terug kan keren op zijn niveau. Het is hoog tijd dat Nicolai nu snel een nieuwe club vindt."
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Nou hij heeft het misschien toch voor elkaar zijn topclub in Engeland met een knipoog.
=====================================================================================
oilesen gaf echter niet direct zijn ja-woord aan Wolves. Hij hoopte volgens de wakkere ochtendkrant op een betere club. Nu de interesse uitblijft, zou de 1,86 meter lange linkspoot wel openstaan voor het aanbod van de Engelsen. Een opluchting voor Ajax, dat eerst een speler moet verkopen, om te kunnen handelen op de spelersmarkt.

Door de enorm hoge tv-inkomsten van de Engelse clubs kunnen zelfs ploegen uit de Championship salarissen betalen die interessant zijn voor Boilesen. Daardoor zijn ook al krachten als Leroy Fer, Tjaronn Chery, Maikel Kieftenbeld, Elvis Manu en Yanic Wildschut er op het tweede niveau actief. Boilesen nam eerder geen genoegen met het maximale salaris dat Ajax betaalt. Dat bedrag is één miljoen euro bruto.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 11:51   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/631464/van-der-vaart-is-er-wel-klaar-mee-absolute-dieptepunt-in-carri-re-bereikt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hier nog iemand te groot voor Ajax en nu janken op de bank bij Betis
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Ja maar Hummel het doet pijn dat je Raffie zo ziet weg kwijnen bij Betis nog net geen middenmotor in Spanje klojo.
Eide
 Eide - donderdag 14 januari 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Ik heb weinig medelijden moet ik zeggen. Hij had bij Ajax nog heel belangrijk kunnen zijn. Nu denk/vrees ik dat de mogelijkheden heel beperkt zijn geworden door het doorbreken van talentvolle jongens. Of het moet voor die spitspositie zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 15:48 schreef p111 het volgende:
Ja maar Hummel het doet pijn dat je Raffie zo ziet weg kwijnen bij Betis nog net geen middenmotor in Spanje klojo.
Ja inderdaad zonde hij had gewoon terug moeten komen..
Beseft hij nu ook wel denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Ik heb weinig medelijden moet ik zeggen. Hij had bij Ajax nog heel belangrijk kunnen zijn. Nu denk/vrees ik dat de mogelijkheden heel beperkt zijn geworden door het doorbreken van talentvolle jongens. Of het moet voor die spitspositie zijn.
Hij heeft eigenlijk alles om die meevoetballende spits te kunnen zijn.
Goed overzicht goed schot met links en rechts. Alleen ook blessure gevoelig helaas.
Eide
 Eide - donderdag 14 januari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
Blessures kan je iemand niet op afkeuren. Het gaat om de waarde van een speler binnen een selectie.
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 18:59   quote  deeplink  
In mijn ogen kan hij nog van veel waarde zijn voor de selectie
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 18:59 schreef p111 het volgende:
In mijn ogen kan hij nog van veel waarde zijn voor de selectie
Dachten we met Heitinga ook.. Als Frank ze niet opstelt hebben we er niks aan haha.
Denk dat hij ook nog wel iets toe kan voegen.
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Sorry maar ik zie in Raffie een grotere speler als Heitinga
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 21:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dachten we met Heitinga ook.. Als Frank ze niet opstelt hebben we er niks aan haha.
Denk dat hij ook nog wel iets toe kan voegen.
En ik denk dat Heitinga ook gewoon heel erg belangrijk is bij Ajax..
p111
 p111 - vrijdag 15 januari 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Misschien maar hij krijgt geen kans dus zal het wel niet in orde zijn bij Heitinga
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik denk dat Heitinga ook gewoon heel erg belangrijk is bij Ajax..
Dat kun je denken maar waar een Ooijer nog wat minuten maakte krijgt Heitinga helemaal niets.
Dan is je invloed echt niet noemenswaardig.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 22:47 schreef p111 het volgende:
Sorry maar ik zie in Raffie een grotere speler als Heitinga
Dat denk ik ook wel hoor maar toch zitten ze beide op de bank op dit moment.
Betis is nou ook niet echt top meer dus waar Raffie op dit moment staat qua niveau heb ik geen idee van.
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 09:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat kun je denken maar waar een Ooijer nog wat minuten maakte krijgt Heitinga helemaal niets.
Dan is je invloed echt niet noemenswaardig.
Dat denk ik inderdaad, iedere speler die ernaar gevraagd wordt beaamt dat, in een interview met Klaassen gaf hij ook aan waarom hij belangrijk was en kwam daarin met goede voorbeelden.

Staat als speler tussen de spelersgroep en technische staf en is op de trainingen een verlengstuk van de trainer. Erg belangrijk dus, en gezien de geringe kosten in mijn optiek gewoon een meerwaarde.
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 09:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel hoor maar toch zitten ze beide op de bank op dit moment.
Betis is nou ook niet echt top meer dus waar Raffie op dit moment staat qua niveau heb ik geen idee van.
Gewoon naar een verkeerde club vertrokken, ploeg speelt niets anders dan vechtvoetbal en er lopen veel echte ouderwetse schoppers rond. niks voor hem dus.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 10:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad, iedere speler die ernaar gevraagd wordt beaamt dat, in een interview met Klaassen gaf hij ook aan waarom hij belangrijk was en kwam daarin met goede voorbeelden.

Staat als speler tussen de spelersgroep en technische staf en is op de trainingen een verlengstuk van de trainer. Erg belangrijk dus, en gezien de geringe kosten in mijn optiek gewoon een meerwaarde.
Ja maar Ooijer was al geen geweldenaar maar die werd ook gebruikt wanneer nodig.
Zie ik toch liever een speler die af en toe wat wedstrijden/punten binnensleept.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon naar een verkeerde club vertrokken, ploeg speelt niets anders dan vechtvoetbal en er lopen veel echte ouderwetse schoppers rond. niks voor hem dus.
Daarom maar hij was te groot voor Ajax en daar heeft hij nu spijt van.
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom maar hij was te groot voor Ajax en daar heeft hij nu spijt van.
Ik denk niet dat hij zich te groot voelt voor Ajax, hij heeft gewoon een andere keuze gemaakt. Hij geeft zelf aan grotendeels omdat hij daar fammilie heeft wonen, dat is toch helemaal niet iets raars??

Dat wij het graag anders zouden zien doet daar niets aan af.
p111
 p111 - vrijdag 15 januari 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Nou het maakt niks meer uit voor Raffie want de Boer heeft geen interesse in hem dus over en sluiten jammer maar het is niet anders, ook foute keus Raffie net als Boilessen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:29 schreef p111 het volgende:
Nou het maakt niks meer uit voor Raffie want de Boer heeft geen interesse in hem dus over en sluiten jammer maar het is niet anders, ook foute keus Raffie net als Boilessen.
Gelukkig maar 😆
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:29 schreef p111 het volgende:
Nou sorry maar niet net als Boilsen, Raffie heeft gewoon een prachtige carriere gehad tot nu toe en zou ook gewoon komende zomer nog kunnen worden opgehaald. Kwaliteiten echt nog meer dan zat, ook als ie bij Betis wel speelt.
Voordeel voor hem is dat er nu een nieuwe trainer komt, dus kan het maarzo gebeuren dat ie ineens wel gaat spelen.

Overigens wel een kontverhaal van de Boer dat ie al heel lang niet meer gespeeld heeft en niet fit zou zijn..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe je een toekomst kan verpesten.

0.0084390