|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan hebben we weer 3 punten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ik zeg Elia-Kuyt-Achahbar voorin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt blijft op de flank. En Kramer zal wel weer beginnen, tijd dat hij het eens laat zien. Anders Achahbar erin na een minuut of 60. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb er geen best gevoel bij dit keer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ook niet dus we zullen wel winnen |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Eindelijk eindelijk Anass terug,hopelijk in de basis zondag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Andersom is eigenlijk logischer . Dan kan Kramer er evt bij in geval van nood. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat een beweeglijke spits inderdaad beter is tegen deze psv defensie. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2016 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord beter in t begin. (op strijd) Counter goal. 0-1 Vlak na rust, countergoal 0-2. Feyenoord gooit alles op de aanval. Einduitslag. 0-3 Dit zou een mooi scenario zijn😋 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Het zal lastig genoeg voor ons worden. We spelen liever in de Arena dan in de Kuip en dat is een compliment voor jullie. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Arena is piece of cake for ons Pietje! Feyenoord is thuis vaak veel te sterk voor ons. Maar deze zondag gaan wij winnen! Deze zondag gaat feyenoord niet winnen! ABSOLUUT NIET! SORRY |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wist niet dat psv maar liefst 2 supporters heeft. Publiek daar wordt toch ingehuurd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe meer ik aan deze wedstrijd denk hoe minder verwachtingsvol ik word. We zijn gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je hebt nog n dag om aan te sterken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stevig drinken dan maar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom zijn we niet goed genoeg elke wedstrijd begint met 0-0en ik ben erbij dus we kunnen niet verliezen |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:08 schreef FR-Henk het volgende:Hoe meer ik aan deze wedstrijd denk hoe minder verwachtingsvol ik word. We zijn gewoon niet goed genoeg. Kennert❗️ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet te hoog in het bolletje krijgen he. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Net of die zo stabiel is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
pfff..dat is alleen Sven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, kan t nu weer over voetbal gaan. |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Hopelijk, krijgt Anass een kans. En als hij die krijgt hoop ik dat hij laat zien dat hij de nr1 spits hoort te zijn! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan me best vinden in dat je wedstrijd tot wedstrijd bepaalt of je met Anass of kramer speelt. |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
De wedstrijd vraagt vandaag inzet en strijd van alle spelers. Kramer vecht zelden echt mee vind ik. De laatste tijd wint hij ook weinig kopduels ( zijn wapen). Als hij vandaag niet aan de bak komt kun je beter met Anass, die heel goed in de kleine is spelen. Bruma heeft daar meer moeite mee dan die hoge ballen. We zullen het gaan zien. Als Anass erbij is dan zie ik dat in ieder geval als winstpunt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 09:38 schreef Dharmpie het volgende:Hopelijk, krijgt Anass een kans. En als hij die krijgt hoop ik dat hij laat zien dat hij de nr1 spits hoort te zijn! Nee voor mij is Finnbogason de nummer 1 spits voor Feyenoord |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jongens allemaal veel succes vanmiddag
en jullie weten het de naam FEYENOORD netjes houden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 - 3 maar toch zit ik er |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Die hebben we niet dus Kan dat niet. We moeten het doen met wat we hebben. |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Hopelijk begint Gio niet met het afwchten achter onze middenlijn. In de kuip moet je baas willen zijn en ook durven laten zien dat je de baas bent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de Kuip spelen we altijd vooruit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:08 schreef FR-Henk het volgende:Hoe meer ik aan deze wedstrijd denk hoe minder verwachtingsvol ik word. We zijn gewoon niet goed genoeg. Nu nog niet maar straks naar 16.15 uur wel 3-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Jullie gaan eraan deze keer. Kan niet sterk genoeg benadrukken hoe ik geniet van een stille kuip :) |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geniet ik nog wel ff op de doos |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: En rechts daarnaast is jullie stadion?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
3-2 een mooie lastige wedstrijd met een beter feyenoord. Ik denk dat we 1-0 voor komen in de 37ste min ofzo op dat moment hadden we al 2-3x moeten scoren, vlak voor rust missen we nog een mega kans. Vlak na rust word het 1-1 uit zo'n beetje de enige kans van psv tot dan, psv gaat beter spelen en komt 7 minuten later op 1-2. Feyenoord is een beetje de weg kwijt maar in de 73ste minuut versiert elia een penalty 2-2. De kuip gaat er achter staan psv loopt achteruit en in de 91ste minuut valt dan toch de 3-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:03 schreef patrickpsv15 het volgende:Jullie gaan eraan deze keer. Kan niet sterk genoeg benadrukken hoe ik geniet van een stille kuip :) Dankzij jou geloof ik er in: 6-2. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lekker naar eigen forum, bij je kleurloze fans, en je financieel gestteunde grijze ploeg |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Daar gaan we eindelijk weer jongens... 😆😆😆 3-1!!!!!! |
|
|
|