BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miljardair helpt Feyenoord naar gouden toekomst

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 januari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Cees de Bruin is volgens De Telegraaf de drijvende kracht achter de eensgezindheid tussen Sportclub Feyenoord, Stadion Feijenoord NV en de profclub Feyenoord. De miljardair, sinds een aantal maanden de president-commissaris van het stadion, zou in korte tijd het vertrouwen hebben gewonnen van alle partijen in de slepende stadionkwestie.

De Bruin duwt met zijn status alle betrokken partijen richting een gouden toekomst, zo stelt het dagblad. Feyenoord kan pas structureel in de top spelen als de begroting met tientallen miljoenen omhoog gaat. Een nieuw topstadion zou helpen, maar tegelijkertijd moeten de Sportclub Feyenoord en de jeugdopleiding aan een modern complex worden geholpen. De Bruin had in het verleden geen trek om de club via de vrienden van Feyenoord te ondersteunen, maar nu spant hij zich enorm in.

Volgens voorzitter Wim Voots van de Sportclub Feyenoord is de samenwerking nu geweldig, in tegenstelling tot een paar jaar geleden. "We hebben een paar jaar terug, op zn Rotterdams gezegd, wel eens een robbertje gevochten", erkent de bestuurder. "Maar dat is voorbij. We werken fantastisch samen, informeren elkaar en willen samen naar een prachtige toekomst. Een man met de statuur van Cees de Bruin, wiens familie ook nog een groot verleden heeft bij de club, helpt dan in het hele proces."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2016 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 januari 2016 - 13:20   quote  deeplink  
Ah een stadion topic...Hahaha ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 januari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Ssshhhhht..😉
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 januari 2016 - 15:22   quote  deeplink  
Maar goed gaat het hem niet alleen om het stadion maar over Feyenoord in het algemeen..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 januari 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Een goeie die Cees , jammer dat ie nooit eerder wou!
Was het veel sneller gegaan, eigen zaak eerst hé!
Fer 1
 Fer 1 - maandag 11 januari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Kanje na gaan wanneer je goed leest hoe vijandig het geweest is in het verleden ,nu Cees president van het stadion is geworden sinds kort gaat het een stuk beter.Je zal het maar op die manier dan maar toe moeten geven datje om zo n man niet heen kan.Gewoon erg dat ze zo n man niet koesteren ,ach laat maar ook baggerzooitje izar voor woorden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 januari 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden,
daan limbos
 daan limbos - maandag 11 januari 2016 - 17:37   quote  deeplink  
Laten we het rustig afwachten. We hebben in het verleden wel meer mensen gehad met hoogdravende voorstellen en enorme geldbredragen, en uiteindelijk kwam er helemaal niets van terecht. Ben benieuwd naar de (hopelijk niet weer zo hakkelende) nieuwjaarstoespraak van Gudde. Daarna weten we MISSCHIEN meer. In de bijna 80 jaar dat ik op deze aardkloot rondloop weet ik dat de uitdrukking:"veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven" helaas maar al te vaak waarheid is. Al hoop ik van harte dat het dit keer geen ijdele hoop is. Als hij werkelijk wat wil is er nu werk aan de winkel en zijn een paar toppers broodnodig om Mokum en Eindhoven het nakijken te geven.
VVout
 VVout - maandag 11 januari 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Hoop geloel en hopelijk geen flauwekoel, heb mijn buik vol van elke keer weer net niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 januari 2016 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2016 - 17:37 schreef daan limbos het volgende:
Laten we het rustig afwachten. We hebben in het verleden wel meer mensen gehad met hoogdravende voorstellen en enorme geldbredragen, en uiteindelijk kwam er helemaal niets van terecht. Ben benieuwd naar de (hopelijk niet weer zo hakkelende) nieuwjaarstoespraak van Gudde. Daarna weten we MISSCHIEN meer. In de bijna 80 jaar dat ik op deze aardkloot rondloop weet ik dat de uitdrukking:"veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven" helaas maar al te vaak waarheid is. Al hoop ik van harte dat het dit keer geen ijdele hoop is. Als hij werkelijk wat wil is er nu werk aan de winkel en zijn een paar toppers broodnodig om Mokum en Eindhoven het nakijken te geven.
Bijna 80 jaar? Zo man, respect.
Alexi
 Alexi - maandag 11 januari 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2016 - 17:37 schreef daan limbos het volgende:
Precies!
Het moet allemaal niet langer gaan duren,
mouwe opstrope en aanpakke!
van geil
 van geil - maandag 11 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
001_RBIAdam-image-1408526.jpeg
ar
 ar - maandag 11 januari 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Gouden bergen?
van geil
 van geil - maandag 11 januari 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Precies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 januari 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2016 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:
Maar goed gaat het hem niet alleen om het stadion maar over Feyenoord in het algemeen..
Klopt gozert.
ferfan
 ferfan - maandag 11 januari 2016 - 23:20   quote  deeplink  
zou toch wat zijn als die gouden bergen echt zouden komen! wat zou dat GAAF zijn!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 januari 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2016 - 23:20 schreef ferfan het volgende:
zou toch wat zijn als die gouden bergen echt zouden komen! wat zou dat GAAF zijn!
Mocht dat gebeuren, gaat dat nog wel een paar jaar duren, hoor. Dat stadion moet eerst nog ontworpen worden, vergunningen en dergelijke, dan nog bouwen..
Die miljardair gaat zelf geen geld in de club steken. Hij helpt alleen om dat stadion voor elkaar te krijgen middels die verbroedering. Goed werk natuurlijk, dat wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 januari 2016 - 13:58   quote  deeplink  
Hij had misschien beter Tapia en Zyech kunnen halen in de winterstop.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 januari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Kan hij ook geen goeie scorende spits halen voor FEYENOORD
wim aarts
 wim aarts - zondag 24 januari 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Sorry voor de technische leiding van Fijenoord, maar zolang zij nog
steeds niet de juiste spelers weten aan te kopen, zal Fijenoord niet
serieus mee kunnen doen om het kampioenschap. Heel jammer
voor ons als Fijenoord supporter!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 januari 2016 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:17 schreef de bluffer het volgende:
Kan hij ook geen goeie scorende spits halen voor FEYENOORD
Laat hij dat belangrijkste doen: Dat nieuwe stadion ... Eerder kan Feyenoord toch niet omhoog kijken !!!
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Voorlopig ziet die toekomst er niet rooskleurig uit Cees doe is wat haal een spits van boven de 10 miljoen laatje bedrijf reclame op de shrts zetten.Kom Cees geen worden maar daden voor jouw een kruimel gaat nergens over dat korstje.
ar
 ar - woensdag 27 januari 2016 - 21:32   quote  deeplink  
Alert...alert....alert...
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Het stadion ligt al tienjaar op de teken tafel ,kom nou zeg ze zijn de boel gewoon al jaren en jaren langer dan tien jaar omver te lullen
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Kein geloel zou Happel zeggen maar hier, wat een zoute tering zooi zeg en maar lullen en geen een niemand die initiatief durft te nemen de miljardairs.
kenny
 kenny - woensdag 27 januari 2016 - 21:42   quote  deeplink  
alleen een spits is niet genoeg middenveld en verdediging kunnen ook wel wat kwaliteit gebruiken , komt dat stadion niet dan blijf je de tweede viool spelen en zal er nooit geld genoeg zijn om toppers aan te trekken
daarbij kan het heel aantrekkelijk zijn voor goede spelers om in zo'n mega stadion met 80000 toeschouwers te spelen mits je ook europees speelt natuurlijk
fer63
 fer63 - woensdag 27 januari 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Alsje nu zo n liefde hebt voor feijenoord wat ik niet geloof ja met je mond blabla voor de rest is het wat houd ik er aan over hihihihi je blijftlachen hier poppenkast.Amsterdam ja daar slaan ze wel spijkers met koppen dan misje nooit.Als ajax bijna kampioen is word en ze spelen een x een slechte wedstrijd krijgen ze commentaar ja dat is ajoks snappie,ach feijenoord staat nog lager dan psv dat is nu wel weer gebleken n er zit expres ook geen vooruit gang in.nirts noppes nakka 3e of 4e dat is de opdracht van de td dus kampioen nou zet dat maar uit jullie koppies dat gaat niet gebeuren ajoks en lampie hebben altijd priorytijd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 21:50   quote  deeplink  
U bent de echtelijke vader van Fer1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 januari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 januari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:50 schreef RenatoBos het volgende:
U bent de echtelijke vader van Fer1
;-)
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 januari 2016 - 15:59   quote  deeplink  
't Is toch wel heel stil rond suikeroompje Cees. Of zou hij al gesmolten zijn door de veel te hoge Januari-temperaturen? Bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-. Als je dan zo'n Feyenoordhart zegt te hebben, dan doe je wat. De trouwe supporters die voor een minimumloon + een beetje elke dag moeten werken zouden graag een keer 10% van hun maandsalaris af staan voor de club. Dit soort gasten nog niet eens 0,000001%. Vuilnisman, kun je nog een extra zak meenemen?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 januari 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:36 schreef fer63 het volgende:
Kein geloel zou Happel zeggen maar hier, wat een zoute tering zooi zeg en maar lullen en geen een niemand die initiatief durft te nemen de miljardairs.
Was hij er nog maar
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 januari 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Die gasten zijn natuurlijk geen miljardair geworden door het geld in een put te storten.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 28 januari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
De middelen die Feyenoord heeft passen niet bij hun status, en dat mag je gerust iedereen aanrekenen die in de top zit.
van geil
 van geil - donderdag 28 januari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 18:43 schreef Gerard_FR het volgende:
De middelen die Feyenoord heeft passen niet bij hun status, en dat mag je gerust iedereen aanrekenen die in de top zit.
Schoffies in en buiten het veld past ook niet echt in het profiel.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 januari 2016 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 18:18 schreef Stylzz het volgende:
Die gasten zijn natuurlijk geen miljardair geworden door het geld in een put te storten.
Nee door over de rug van club waar ze fan van zijn projecten binnen te slepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door hotjumper --
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Welke toekomst ?
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 18:41   quote  deeplink  
45 jaar worden we al naar de klote geholpen en 17jaar geen kampioen welke toekomst ?
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Haal dat maar is in ,dan ben ik al een poosje overleden met vele anderen.
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 18:44   quote  deeplink  
Ze zijn bij feijenoord alleen met zich zelf bezig welke toekomst een nieuw stadion en dan blijft alles bij het zelfde welje toekomst meneer de BRUIN
van geil
 van geil - zaterdag 30 januari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Meneer de Bruin is slim en dumpt zijn geld niet in de gootsteen.
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Honderd miljoen word hij niet zenuwachtig van,en weet er het dubbele van te maken anders zit hij niet in de kuip en weet ook wel inmiddels wat er aan de hand is ik hoop het beste er van.
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Ook hoop ik dat hij een beetje verstand heeft van het spelletje heeft of wel zo danig kan handelen als J.v.den.Herik.
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Willem en de Bruin als TD dat zou een primeur wezen ik moet er zelf wel een beetje om lahen maar gek vind ik het niet.
fer63
 fer63 - zaterdag 30 januari 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Alles is mogelijk binnen feijenoord maar dan wel negatief niet opwaarts.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 03:21   quote  deeplink  
Nee hij hoeft het niet in een put of gootsteen te gooien te spoelen wanneer hij daar zelf de verantwoording in neemt zo als J.vanden.Herik dat gedaan heeft.is hij daar zelf verantwoordelijk voor ,dan kan hij zelf de totale staf boven en beneden samen stellen lijkt mij niet zo moeielijk toch?deze meneer heeft een ietsje meer in te brengen dan wie dan ook.Wanneer dat gaat gebeuren ja dan gaat de zon weer schijnen in de kuip en Rotterdam.Dus ik denk eerst een nieuwe Kuip en dan inversteren in eijenoord ik mag het hopen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 februari 2016 - 06:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 19:59 schreef fer63 het volgende:
Ook hoop ik dat hij een beetje verstand heeft van het spelletje heeft of wel zo danig kan handelen als J.v.den.Herik.
We weten tot wat voor een financiële strop Jorien vd Herik heeft geleid!

Nee, dank je. Laat maar lekker zitten ...
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
Nee jij bent geen fan van hem maar de resultaten waren er, en liegen er niet om en schuld dateerd al van af de jaren 60 70 daar heeft J.v.den Herik geen schuld aan die deed ook wat in zijn vermogen lag.Nuis er geld er zijn in het verleden kansen gewees om feijenoord beter te maken.Maar alsje een geld schieter saneerder voor feijenoord bent das mooi maar meer ook niet.Maar mischien later door iemand anders met wel een enorm vermogend Cees de Bruin wie weet ik hoop het van harte het merendeel van de Rotterdammers verdienen dat ook.
fer63
 fer63 - woensdag 03 februari 2016 - 20:40   quote  deeplink  
En naar de gemeente Rotterdam een hele lange NEUS,zijn altijd met de stad zwaar conservatief geweest voor het Rotterdamse VOLK.AMSTERDAM UBER ALLES zo is het toch hr versluis een van de spionnen van Amsterdam zo dat er geluisterd word naar Amsterdam.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 februari 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Is t geen bedtijd in huize avondrood?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miljardair helpt Feyenoord naar gouden toekomst

0.0059819