|
|
fer63
|
|
|
EINDELIJK EINDELIJK IK HOOP DAT ER NOG MEER VAN DEZE MENSEN KOMEN IK GA HUILEN VAN VREUGDE EN GELUK MOCHT DIT WAARHEID WORDEN. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 20:40 schreef fer63 het volgende:En naar de gemeente Rotterdam een hele lange NEUS,zijn altijd met de stad zwaar conservatief geweest voor het Rotterdamse VOLK.AMSTERDAM UBER ALLES zo is het toch hr versluis een van de spionnen van Amsterdam zo dat er geluisterd word naar Amsterdam. Je zou kunnen overwegen je te ferslikken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Een stadion met 80.000 toeschouwers dan ga je wat beleven hier en ajaks en psv is een keer vaak genoeg een lange neus met een pakslaag in hun eigen synaghochen geven met grote cijfers ihave dream. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik dacht eerder drugs, ik kan dan ook stom lullen.. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dat doeje iedere dag alleen het besef is er niet .wat ik bijna een jaar geleden al gezegd heb drinkt niet bij jullie verstand door gezien het leer proces waar jullie nog inzitten blijkbaar zulje nog veeltegenstand inje verdere leven tegen komen om dat je verstand niet verder gaat dan andere mensen continue af te vallen.Waar het hier om gaat is acceptatie wat de zogenaamde topclub subtop feijenoord betreft.Alsje continue blijft mee lullen dat feijenoord subtoppers moet halen dan gaatje verstand blijkbaar niet verder dan dat.Wat is haalbaar niets eigenlijk wat is haalbaar als er wel geld is ook niets blijkbaar en dan moet ik mij tevreden stellen met de zoveelste middenvelder (subtopper) terwijl hij wij weten dat dit niet noodzakelijk is .Wat is dan jullie comentaar daar op een dood gewone neerslachtige acceptatie ik passsss jullie niet en zo zal feijenoord ook door blijven modderen rotzooien.En mijn zuur verdiende geld niet uitgeven aan iets waarje week in week uit teleurgesteld weer naar huis ging ik passsssss even tot het beter gaat scheelt een hoop tijd en ellende die menig geen mee naar huis neemt door deze zakkenvullers.Ik loop langgenoeg mee om te weten dat het een bodem loze put is bij feijenoord tenkoste van het Rotterdamsevolk .ze zeggen wel we doen alles om Guidettie of een spits te halen maar zeggen en doen zijn twee verschillen alsje dat niet meer ziet of weet moetje gewoon andere mensen beledigen afvallen met die kinderachtige prietpraat tekeningetjes zenden wat flauwekul zeg en dat noemt zich volwassen .dat mensen van de pameijer stichting dat doen aller begrip maar jullie die zich zogenaamd hoog in de bol hebben zitten en verstand van zaken denken te hebben moeten gewoon bij dat hele zooitje daar bij feijenoord plaats gaan nemen.Ze lachen de lul uit de broek onder andere v.Gelderen ,Johan Derksen ,en nog vele andere daar in hilversum die jullie hier mee steunen door feijenoord niet verantwoordelijk te stellen in woord en daad.met vriendlijke groet Fer uit negentien twee en vijftig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fer is een oude zuurzeiker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsof jij het leest..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer uit negentien twee en vijftig? Dan heppie de watersnoodramp meegemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep,, 4 minuten zonder zuurstof. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verrassend die nieuwe Nickname van die Fer.... was me qua tekstuele bijdragen nauwelijks opgevallen... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Fer63, een welgemeend advies. Schrijf datgene wat je op je hart hebt eerst op papier. Lees het na, controleer het, verbeter waar nodig, plaats punten en komma's. Misschien dat we je dan beter begrijpen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En als ie niet luistert, dan... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik probeer altijd een poging te wagen. Duurt niet lang..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 19:17 schreef daan limbos het volgende:Fer63, een welgemeend advies. Schrijf datgene wat je op je hart hebt eerst op papier. Lees het na, controleer het, verbeter waar nodig, plaats punten en komma's. Misschien dat we je dan beter begrijpen. Mission impossible Daan, die doet dit om te trollen.. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Koeien met gouden hoorns? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 16:49 schreef fer63 het volgende:Dat doeje iedere dag alleen het besef is er niet .wat ik bijna een jaar geleden al gezegd heb drinkt niet bij jullie verstand door gezien het leer proces waar jullie nog inzitten blijkbaar zulje nog veeltegenstand inje verdere leven tegen komen om dat je verstand niet verder gaat dan andere mensen continue af te vallen.Waar het hier om gaat is acceptatie wat de zogenaamde topclub subtop feijenoord betreft.Alsje continue blijft mee lullen dat feijenoord subtoppers moet halen dan gaatje verstand blijkbaar niet verder dan dat.Wat is haalbaar niets eigenlijk wat is haalbaar als er wel geld is ook niets blijkbaar en dan moet ik mij tevreden stellen met de zoveelste middenvelder (subtopper) terwijl hij wij weten dat dit niet noodzakelijk is .Wat is dan jullie comentaar daar op een dood gewone neerslachtige acceptatie ik passsss jullie niet en zo zal feijenoord ook door blijven modderen rotzooien.En mijn zuur verdiende geld niet uitgeven aan iets waarje week in week uit teleurgesteld weer naar huis ging ik passsssss even tot het beter gaat scheelt een hoop tijd en ellende die menig geen mee naar huis neemt door deze zakkenvullers.Ik loop langgenoeg mee om te weten dat het een bodem loze put is bij feijenoord tenkoste van het Rotterdamsevolk .ze zeggen wel we doen alles om Guidettie of een spits te halen maar zeggen en doen zijn twee verschillen alsje dat niet meer ziet of weet moetje gewoon andere mensen beledigen afvallen met die kinderachtige prietpraat tekeningetjes zenden wat flauwekul zeg en dat noemt zich volwassen .dat mensen van de pameijer stichting dat doen aller begrip maar jullie die zich zogenaamd hoog in de bol hebben zitten en verstand van zaken denken te hebben moeten gewoon bij dat hele zooitje daar bij feijenoord plaats gaan nemen.Ze lachen de lul uit de broek onder andere v.Gelderen ,Johan Derksen ,en nog vele andere daar in hilversum die jullie hier mee steunen door feijenoord niet verantwoordelijk te stellen in woord en daad.met vriendlijke groet Fer uit negentien twee en vijftig. Maar toch vind ik het een goed verhaal omdat je digt tegen de waarheid aan zit.Ze geven niks om obsxals ze maar hun gels kunnen pakken altind middelmaat en geen theo jansen of iets .ja als die naar 020 gaat is het telaat.daarom hebben ze nu weer topio bij twente gehaald .word um ook niet want tis ook weer middelmaat .maar als ze nu gewoon eens een spits koprn maar dat isctegen dovenmansoren gezegt.Maar ben het wel met jou eens.Ze zitten alleen mooi weer te spelen en dat nieuwe stadion duurd ook maar.beter aan de maas want waar water is is vis en kunnen we uit een andere vijver vissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt er staan hier een paar eenden in mijn achtertuin te blaten, dat klinkt echt hetzelfde als dat ik dat fereriaans hardop lees.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Onbegrijpelijk?gaat nergens over en hier vallen ze over,goudhaantjes van papier M.v.Geel liefhebbers met alleen geen oog voor de leugens, waar je nooit iemand over hoord hier.Wel alsje kretiek hebt daar over ,willen ze jouw even op je schrijven attenderen .Het is net de kleuterklas, ja je moet een kommaatje en puntje zetten anders kunnen ze goed nederlands niet volgen, want de meeste zijn stoned of hebben een glaasje op .Is het zo goed dan mrien gehgehgeh |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Leon goed geschreeven, proficiat goed begrepen hier en daar een foutje lekker belangrijk toch.Gaat om jouw gedachten goed en iedereen is welkom ook al is het soms gebrekkig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Zo n verhaal Stylzz zou is tegen J.D Stouten verteld moeten worden, dan komt het daar ook is binnen bij feijenoord ,en weten ze ook is hoe een ander gedeelte van het publiek er over denkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:24 schreef fer63 het volgende:Zo n verhaal Stylzz zou is tegen J.D Stouten verteld moeten worden, dan komt het daar ook is binnen bij feijenoord ,en weten ze ook is hoe een ander gedeelte van het publiek er over denkt. CONTACT JAN DIRK STOUTEN Escudostraat 2 2991 XV Barendrecht Telefoonnummer: 010 497 11 47 Faxnummer: 010 497 11 43 info@jandirkstouten.nl |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En Daan jij metje opmekingen komt ook wel een beetje heel laat naar vooren, nu het kalf verzopen is ,is het leed is nu al geleden .Ik riep het een jaar geleden al bijna maar iedereen vond mij te kreties weetje nog .Het zije vergeven beste man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd wat Jan Dirk zegt Fer, hou je ons op de hoogte? |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
De wedstrijd tegen ajaks dacht iedereen ,ook ik, dat is weer het oude feijenoord zo alsje dat vroeger ook zag, in ons zo mooie stadion.Daarna ging het weer bergafwaards. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi man, bedankt. Wanneer ging je bellen? |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dus objectief gezien de kwaliteit is er wel ,maar ze maken er geen gebruik van ,wat is dit dat vraag ik mij zelf wel eens af. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Zijn het verwachtingen van spelers wat niet naar buiten komt,Kramer die het niet af kan maken, Klaziem die zich misdraagt en gestraft word?de trainer die soms rare beslissingen neemt, al dat soort kleinigheden kunnen de oorzaak zijn. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik houdje op de hoogte ,garandeer ik jouw bedankt voor het nummer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We horen het wel op het nieuws. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik ga dan gewoon vertellen van af het begin ,en tijdens Guidettie. De media opzoeken en ook vragen waar om hr Versluis gezegd heeft bij tv rijnmond cafe .feijenoord heeft niets te zoeken in europa.En dat het zo ook duid4lijk genoeg is om te ervaren en wat de reden daar van is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Voor het zo ver is hoorje van mij wanneer,en geen broodje aapverhaal ik kom met goede argumenten.Of het helpt kan ik je niet garanderen maar ik doe wel iets en neem het iniatitief daar in. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het blijft in Rotterdam om dat het over Rotterdam gaat, Feijenoord en die ligt mij aan het hart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik sluit niets uit , Jan Mulder zit ook overal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh jij bent gewoon joods Fer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar toch vind ik het een goed verhaal omdat je digt tegen de waarheid aan zit.Ze geven niks om obsxals ze maar hun gels kunnen pakken altind middelmaat en geen theo jansen of iets .ja als die naar 020 gaat is het telaat.daarom hebben ze nu weer topio bij twente gehaald .word um ook niet want tis ook weer middelmaat .maar als ze nu gewoon eens een spits koprn maar dat isctegen dovenmansoren gezegt.Maar ben het wel met jou eens.Ze zitten alleen mooi weer te spelen en dat nieuwe stadion duurd ook maar.beter aan de maas want waar water is is vis en kunnen we uit een andere vijver vissen. DUBBELACCOUNT!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:28 schreef fer63 het volgende:En Daan jij metje opmekingen komt ook wel een beetje heel laat naar vooren, nu het kalf verzopen is ,is het leed is nu al geleden .Ik riep het een jaar geleden al bijna maar iedereen vond mij te kreties weetje nog .Het zije vergeven beste man. Ik vond jou niet kritisch. Feitelijk vond ik je helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik stuur het naar leerlingen in het Speciaal onderwijs. Voor hun zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dat is ook wat ik met jouw bedoelt Hendrik,een voor uit ziede blik en het taxeren van wedstrijden personen die gehaald worden die de wedstrijden spelen en ook hoe ze spelen.De fouten die gemaakt worden ,bezieling hebben van watje zelf mee gemaakt hebt.En wat het kost bloed zweet en tranen vloeken opje mentor datje ik ga dood.Maar dat is niet zo, je kan je eigen kunnen niet en dat moetje ontdekken.Alsje kern gezond bent kunje heel heel ver gaan metje lichaam en hart,alsje maar wel je lichaam weer de kans geeft om te herstellen.Ook dat was er bij mij niet bij want smorgens om 5uur ging de wekker weer om te gaan werken.Dan hebben deze knaapen een luizen leventje bij wat ze absoluut niet waarderen en ook zeker niet beseffen van wat ze hebben op een enkeling na.Dus Hendrik onderschat mij niet ik ben wel 63 maar durft de strijd wel met jouw aan ,dat is weer die zekerheid en vast beraden heid die ik daar uit geerfd hebt.Ik zo zeker niet praten als ik dat niet zou weten beste man. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik werk nog zestig zeventig per week en ben nog steeds in prima conditie wel een beetje aangekomen voor de rest gaat het prima. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Lijkt me een strak plan worden die er nog wijzer van ook ,Leren is nooit verkeerd aannemen is een tweede, daar zal het probleem wezen dus moetje ondervinden door te leren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste fer, ik geloof direct dat jij een harde werker bent. En zo zijn er hier meer.
Er zijn 2 punten: - je schrijft veel achtereen en onduidelijk. - je schrijft alsof je het voor jezelf doet.
Een vraag: wat is jouw doel om op dit Forum te schrijven? Nog een vraag: hoe belangrijk is de mening van anderen voor jou? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:19 schreef fer63 het volgende:Leon goed geschreeven, proficiat goed begrepen hier en daar een foutje lekker belangrijk toch.Gaat om jouw gedachten goed en iedereen is welkom ook al is het soms gebrekkig. Eens Fert ,komt allemaal goed..1 voor allen ,allen voor 1 |
|
|
|