BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 januari 2016, 12:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 14 januari 2016 - 22:04   quote  deeplink  
ado-ajax.jpg

Het jaar 2016 is al weer ruim 2 weken oud maar de competitie is pas halverwege. Ajax mag zich weliswaar winterkampioen worden maar hoogdravend was het lang niet altijd, met name in duels waar veel druk op stond. Naast de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV was dat goed te merken tegen Utrecht. Ook ADO is zo'n ploeg waar het jaar valt of staat bij de thuiswedstrijd tegen Ajax en dus zal ook aankomende zondag de druk er vol op zitten.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 86 duels tegen ADO Den Haag. Daarvan won Ajax er 57 en gingen er 14 verloren. 15 Duels eindigden in een gelijk spel. Eerder dit seizoen won Ajax in eigen huis verrassend eenvoudig met 4-0 van de Hagenezen. De laatste jaren heeft Ajax het echter zelden makkelijk gehad tegen de club uit de Hofstad. Vorig seizoen won Ajax thuis met 1-0 maar werd het uit 1-1. In het seizoen 2013/14 werd het uit eenvoudig 0-4 maar moest thuis de 3-2 overwinning zwaar bevochten worden. In 2012/13 bleef Ajax uit en thuis op een 1-1 gelijkspel steken.

Bij ADO gaat het nog altijd over de miljoenen die suikeroom Wang nog altijd moet overmaken aan de club. In Den Haag had men gehoopt op een forse financiële injectie, in plaats daarvan is ondertussen hulp nodig van de KNVB om tot een plan te komen. Te midden van die onrust zal het Haagse publiek zich weer vreselijk druk maken over het treffen met Ajax. Die emotie wil nog wel eens over slaan op de spelersgroep wat precies is waar trainer Henk Fraser op hoopt.
Diezelfde Fraser liet de afgelopen week doorschemeren mogelijk in een 4-4-2 te willen aantreden tegen Ajax in plaats van de gebruikelijke 4-3-3. Dit natuurlijk om Ajax vooral aanvallend klem te zetten en dan te gokken op de counter met Havenaar en Schaken. Havenaar is toch al de speler die het verschil moet maken. De lange Japanner is topscorer met 8 goals, daarbij meestal bedient door assistkoning (7 assists) en Ajax plaag DuPlan.

Ajax lijkt ongewijzigd aan de 2 seizoenshelft te gaan beginnen. Frank de Boer had aangegeven graag nog een spits aan te willen trekken maar dat lijkt er niet van te gaan komen. Er is dan ook weinig aanleiding om te denken dat Ajax veel wijzigingen zal doorvoeren. Eigenlijk is de enige echte vraag wie er zal mogen starten op de vleugels. Anwar el Ghazi was voor de winterstop niet in vorm en kampte met pijntjes. Fischer is fit maar nog niet in vorm. Younes is wisselvallig en wisselt mooie prestaties af met wedstrijden waar hij volledig onzichtbaar is.
Halverwege 2015/16 zijn El Ghazi en Milik de topscorers met 8 goals, gevolgd door Klaassen en Fischer die beide op 7 staan. Milik heeft nog een gedeelde 1e plaats, samen met Klaassen is hij assistkoning met 6 assists. Deze heren worden in dit klassement gevolgd door Gudelj die, naast 4 goals, ook 5 assists op z'n naam heeft, hoofdzakelijk uit dode spelmomenten.

Voor Ajax zal het zaak zijn snel de stijgende lijn te vinden en tegen de "kleintjes" de punten te blijven pakken. De voorsprong op PSV bedraagt slechts 3 punten waardoor Ajax eigenlijk geen puntverlies kan leiden. Wel kan Ajax zich nog altijd op het beste doelsaldo beroepen. Dit klassement voert Ajax met grote afstand aan met 45 goals voor en 11 goals tegen waarmee Ons Aller Ajax zowel de meest productieve als minst kwetsbare ploeg in de Eredivisie is.

De beelden zijn van het thuisduel wat in augustus 2015 werd gespeeld. Ajax won eenvoudig met 4-0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2016 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
Heel simpel, Ajax moet winnen, in de twee plekken onder Ajax worden punten verspeeld dit weekend, dus Ajax moet winnen. Goed of slecht spel zal me worst zijn eerlijk gezegd..

Maar gaat weer lastig zat worden.
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Inderdaad niet genoemd, maar Feyenoord en PSV spelen dit weekend tegen elkaar. Er gaat dus sowieso een concurrent punten verspelen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 22:04 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Het jaar 2016 is al weer ruim 2 weken oud maar de competitie is pas halverwege. Ajax mag zich weliswaar winterkampioen worden maar hoogdravend was het lang niet altijd, met name in duels waar veel druk op stond. Naast de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV was dat goed te merken tegen Utrecht. Ook ADO is zo'n ploeg waar het jaar valt of staat bij de thuiswedstrijd tegen Ajax en dus zal ook aankomende zondag de druk er vol op zitten.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 86 duels tegen ADO Den Haag. Daarvan won Ajax er 57 en gingen er 14 verloren. 15 Duels eindigden in een gelijk spel. Eerder dit seizoen won Ajax in eigen huis verrassend eenvoudig met 4-0 van de Hagenezen. De laatste jaren heeft Ajax het echter zelden makkelijk gehad tegen de club uit de Hofstad. Vorig seizoen won Ajax thuis met 1-0 maar werd het uit 1-1. In het seizoen 2013/14 werd het uit eenvoudig 0-4 maar moest thuis de 3-2 overwinning zwaar bevochten worden. In 2012/13 bleef Ajax uit en thuis op een 1-1 gelijkspel steken.

Bij ADO gaat het nog altijd over de miljoenen die suikeroom Wang nog altijd moet overmaken aan de club. In Den Haag had men gehoopt op een forse financiële injectie, in plaats daarvan is ondertussen hulp nodig van de KNVB om tot een plan te komen. Te midden van die onrust zal het Haagse publiek zich weer vreselijk druk maken over het treffen met Ajax. Die emotie wil nog wel eens over slaan op de spelersgroep wat precies is waar trainer Henk Fraser op hoopt.
Diezelfde Fraser liet de afgelopen week doorschemeren mogelijk in een 4-4-2 te willen aantreden tegen Ajax in plaats van de gebruikelijke 4-3-3. Dit natuurlijk om Ajax vooral aanvallend klem te zetten en dan te gokken op de counter met Havenaar en Schaken. Havenaar is toch al de speler die het verschil moet maken. De lange Japanner is topscorer met 8 goals, daarbij meestal bedient door assistkoning (7 assists) en Ajax plaag DuPlan.

Ajax lijkt ongewijzigd aan de 2 seizoenshelft te gaan beginnen. Frank de Boer had aangegeven graag nog een spits aan te willen trekken maar dat lijkt er niet van te gaan komen. Er is dan ook weinig aanleiding om te denken dat Ajax veel wijzigingen zal doorvoeren. Eigenlijk is de enige echte vraag wie er zal mogen starten op de vleugels. Anwar el Ghazi was voor de winterstop niet in vorm en kampte met pijntjes. Fischer is fit maar nog niet in vorm. Younes is wisselvallig en wisselt mooie prestaties af met wedstrijden waar hij volledig onzichtbaar is.
Halverwege 2015/16 zijn El Ghazi en Milik de topscorers met 8 goals, gevolgd door Klaassen en Fischer die beide op 7 staan. Milik heeft nog een gedeelde 1e plaats, samen met Klaassen is hij assistkoning met 6 assists. Deze heren worden in dit klassement gevolgd door Gudelj die, naast 4 goals, ook 5 assists op z'n naam heeft, hoofdzakelijk uit dode spelmomenten.

Voor Ajax zal het zaak zijn snel de stijgende lijn te vinden en tegen de "kleintjes" de punten te blijven pakken. De voorsprong op PSV bedraagt slechts 3 punten waardoor Ajax eigenlijk geen puntverlies kan leiden. Wel kan Ajax zich nog altijd op het beste doelsaldo beroepen. Dit klassement voert Ajax met grote afstand aan met 45 goals voor en 11 goals tegen waarmee Ons Aller Ajax zowel de meest productieve als minst kwetsbare ploeg in de Eredivisie is.

De beelden zijn van het thuisduel wat in augustus 2015 werd gespeeld. Ajax won eenvoudig met 4-0.

[ filmpje ]
In ieder geval geen Klaassen zondag
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
Nope, dan zal vd Beek wel spelen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 09:01 schreef Eide het volgende:
Inderdaad niet genoemd, maar Feyenoord en PSV spelen dit weekend tegen elkaar. Er gaat dus sowieso een concurrent punten verspelen.
Of allebei een punt op ons inlopen. Ik vrees echt voor deze pot. ADO zal erop kletsen met het publiek erachter en onze spelers kunnen daar niet altijd even goed mee omgaan. Dan zeg ik hey heel netjes
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 13:34 schreef remco k het volgende:
Nope, dan zal vd Beek wel spelen.
Ik zie liever Sinkgraven op tien dus ipv Klaassen.
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Ik ben geneigd te zeggen dat Van de Beek misschien wel eens de voorkeur boven Sinkgraven kan krijgen. Van de Beek heeft zich goed laten zien en Sinkgraven was tegen HSV alles behalve top.

De kans is aanwezig dat Ajax Sinkgraven eerst weer wedstrijdminuten wil laten maken. Ook dat hoort bij het terugkeren na een lange blessure. Dat bij elkaar opgetelt doet mij eerder denken aan Van de Beek als aan Sinkgraven.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 januari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Lastige pot maar wij gaan hem gewoon winnen. 1-3 :-)
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 januari 2016 - 15:24   quote  deeplink  
Enne... mooi wedstrijdtopic Eide !
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zie liever Sinkgraven op tien dus ipv Klaassen.
Ik zie zelfs liever een echte creatieve speler op 10 ipv Klaassen, en dan niet alleen voor deze pot. Klaassen is namelijk geweldig, maar geen man van de steekpass. vd Beek is dat ook niet, al heeft ie dat wel iets meer dan Klaassen, jongens als Sinkgraven Schone Andersen en Nouri hebben dat wel. Ajax heeft alleen maar krachtmensen met een goede techniek op het middenveld, de verfijnde techniek van een lobpass of het buitenkantje rechts steekballetje hebben ze niet.. Dat is wel jammer, want dat zijn vaak de spelers waar je voor naar het stadion komt.

Maar de Boer kennende gaat echt vd Beek spelen. Overigens niets mis met vd Beek en een heel groot talent.
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:33 schreef Eide het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen dat Van de Beek misschien wel eens de voorkeur boven Sinkgraven kan krijgen. Van de Beek heeft zich goed laten zien en Sinkgraven was tegen HSV alles behalve top.

De kans is aanwezig dat Ajax Sinkgraven eerst weer wedstrijdminuten wil laten maken. Ook dat hoort bij het terugkeren na een lange blessure. Dat bij elkaar opgetelt doet mij eerder denken aan Van de Beek als aan Sinkgraven.
rond de twee maand blessure valt wel mee toch?
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Sinds 8 november 2015 geblesseerd geweest, menicusoperatie gehad en pas sinds het trainingskamp weer vol mee in de training. Het kan wel, maar als ik er kansen aan zou moeten hangen zou ik 60/40 zeggen dat het Van de Beek wordt.
p111
 p111 - vrijdag 15 januari 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Nou we zullen het zien ik hoop Sinkgraven en misschien de tweede helft van Beek.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Ik denk 1-1 helaas 😕

Ik heb het gelukkig zooo vaak fout!!

Gudelj speelt en daar ben ik dan weer wel heel blij om!
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:33 schreef Eide het volgende:

Ik niet. Sinkgraven zie ik als stand in voor Klaassen en vd Beek meer voor Gudelj en Bazoer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik denk 1-1 helaas 😕

Ik heb het gelukkig zooo vaak fout!!

Gudelj speelt en daar ben ik dan weer wel heel blij om!
Jij bent wel heel gauw blij....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 januari 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent wel heel gauw blij....
ALTIJD BLIJ! 😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 17:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

ALTIJD BLIJ! 😉
Aanstekelijk ;-)
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 15 januari 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Helaas jongens, vergelijk het zondag maar met utrecht uit. Je weet vantevoren al hoe het afloopt. En dan ook nog eens om half 1.....wij kunnen niet omgaan met het vechtvoetbal van die ploegen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 18:52 schreef bertus bikkel het volgende:
Helaas jongens, vergelijk het zondag maar met utrecht uit. Je weet vantevoren al hoe het afloopt. En dan ook nog eens om half 1.....wij kunnen niet omgaan met het vechtvoetbal van die ploegen.
goeie eerste post....daar spreekt vertrouwen in je club uit
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 18:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

goeie eerste post....daar spreekt vertrouwen in je club uit
We hebben er weer één hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 19:10 schreef Eide het volgende:

[..]

We hebben er weer één hoor.
Wat ??
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Het gezanik gappie, en dan in de eerste post die zo iemand doet. Belooft zo veel... goeds?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 19:33 schreef Eide het volgende:
Het gezanik gappie, en dan in de eerste post die zo iemand doet. Belooft zo veel... goeds?
Hehehehe nee niet echt....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 januari 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Overigens ik zeg 0-2
enough
 enough - vrijdag 15 januari 2016 - 23:12   quote  deeplink  
na kutrecht mag het nu echt niet weer fout gaan//punten pakken en uitlopen op wie ook!!
jammer dat AJAX het 3-4-3 nog niet zo beheerst.. had mooi geweest nu
ik zeg ook 0-2 ..2x klaassen ..onee die doet niet mee..dan maar 2x milik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door enough --
enough
 enough - vrijdag 15 januari 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
half 1 wedstrijden hebben we geen moeite mee
en met die kut wang ook niet
ff of topic jou naam vind ik top!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 januari 2016 - 23:51   quote  deeplink  
Bertus Snikkel? Klote woordenboek ook altijd...
enough
 enough - zaterdag 16 januari 2016 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 23:51 schreef Loetje het volgende:
Bertus Snikkel? Klote woordenboek ook altijd...
het staat ook in Braille ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 23:19 schreef enough het volgende:

[..]

half 1 wedstrijden hebben we geen moeite mee
Vorig jaar heb ik het eens uitgevogeld, toen haalde Ajax juist gemiddeld meer punten uit half één wedstrijden als uit wedstrijden op andere tijdstippen. Geen idee hoe dat nu is, maar ik heb niet het idee dat Ajax sindsdien veel punten heeft laten liggen om half één.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 10:12   quote  deeplink  
1-3, 3x Milik!! BAM!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 januari 2016 - 10:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Ajax Warrior --
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 januari 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Laat dat " wij" maar zitten. Ik gok dat jij een andere club support :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Ik werk in Den Haag en al weken heeft de "echte" Hagenees het over niks anders dan over "hun" wedstrijd van zondagmiddag. Zij zijn er van overtuigd dat zij Ajax gaan verslaan en wel door middel van agressie, oorlog en fysiek spel. Laat Ajax maar zien dat zij daar nu mee om kunnen gaan. Ik houd het voorzichtig maar op een gelijkspelletje.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:21   quote  deeplink  
0-2.......helaas geen Klaassen. Ik vroeg me af of je als Ajacied nu ook een combikaartje krijgt inclusief chinees eten. Dan voegt zo'n chinees toch weer wat toe!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:23   quote  deeplink  
12:30 is wel weer een Ajax voordeeltje!!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:23 schreef Bobby1972 het volgende:
12:30 is wel weer een Ajax voordeeltje!!
Ik dacht juist van niet. Volgens mij laten de statistieken zien dat Ajax op dat tijdstip, de zogeheten lunchwedstrijd, het minst gepresteerd heeft. Nou ja, dan is zondagmiddag het geëigende moment om het tegendeel te bewijzen. Maar ik ben er toch niet helemaal gerust op. ADO Den Haag en FC Utrecht kennen beide maar één vijand...
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Ik meende dat het dit seizoen juist anders is!!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik meende dat het dit seizoen juist anders is!!
Ik doelde meer op de afgelopen jaren. Ik hoop van harte dat je gelijk hebt.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:37 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de afgelopen jaren. Ik hoop van harte dat je gelijk hebt.
Ook de afgelopen jaren niet. Vorig seizoen juist het beste tijdstip voor Ajax. Dat is zo'n fabeltje wat iedereen blijft napraten.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 januari 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook de afgelopen jaren niet. Vorig seizoen juist het beste tijdstip voor Ajax. Dat is zo'n fabeltje wat iedereen blijft napraten.
OK, jullie zullen best wel gelijk hebben. Ik houd dat niet zo bij. Ik meende dat ooit gelezen te hebben. Sorry.
enough
 enough - zaterdag 16 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:40 schreef Eide het volgende:

[..]

.het was in de tijd dat vermeer nog op doel stond
daarna met cillessen zijn er weinig of geen problemen geweest op dat tijdstip
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 januari 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
1-3, 3x Milik!! BAM!!!!
Ik teken ervoor:-)
remco k
 remco k - zaterdag 16 januari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 16:20 schreef Eide het volgende:
Sinds 8 november 2015 geblesseerd geweest, menicusoperatie gehad en pas sinds het trainingskamp weer vol mee in de training. Het kan wel, maar als ik er kansen aan zou moeten hangen zou ik 60/40 zeggen dat het Van de Beek wordt.
Ik denk ook dat het vd Beek wordt hoor, maar Sinkgraven zou fit genoeg moeten zijn..
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:44 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

OK, jullie zullen best wel gelijk hebben. Ik houd dat niet zo bij. Ik meende dat ooit gelezen te hebben. Sorry.
Het heeft ook tijden rond gezongen. Vorig seizoen ben ik het op een gegeven moment wezen uitpluizen na de zoveelste uitspraak over dat tijdstip... en verrassender wijze bleek het juist het beste tijdstip van Ajax te zijn op dat moment.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:21 schreef Bobby1972 het volgende:
0-2.......helaas geen Klaassen. Ik vroeg me af of je als Ajacied nu ook een combikaartje krijgt inclusief chinees eten. Dan voegt zo'n chinees toch weer wat toe!
Pffff hahaha je bent ook wel weer grappig 😀

Respect pik 😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 januari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Pffff hahaha je bent ook wel weer grappig 😀

Respect pik 😉
"Wouter altijd blij"....hahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 januari 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

"Wouter altijd blij"....hahahahaha
Eerlijk is eerlijk, hij heeft zo z'n goeie posts!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 januari 2016 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 22:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, hij heeft zo z'n goeie posts!
Soms wel ja...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 januari 2016, 12:30); 0 - 1

0.0105628