|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens Ajax nu plots even minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:01 schreef Eide het volgende:[..] Goed voetbal hangt niet alleen aan kansen. Ajax laat de bal goed rond gaan, heeft de intentie vooruit te spelen en zet veel druk op de ADO verdediging. Bazoer en Van de Beek inderdaad nog te weinig aanvallend gezien maar dat hele negatieve beeld dat jij schetst zie ik niet. Ik vind dat Ajax de bal veel te langzaam rond laat gaan, je mag van deze spelers verwachten dat ze de bal ook weleens in 1 keer doorspelen, en dat ze beter hun best doen om weleens vrij te komen. Geen van de voorste 5 nog positief gezien op de goal na...
maar goed, iedere zijn mening... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 12:29 schreef remco k het volgende:Sorry, maar ik vind veltman een jochie en zeker geen aanvoerder.. geef die band maar aan Gudelj.. Gudelj pffff....is als een knikker door een tuinslang knijpen....ballen breed en terug |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het wordt weer een lange zit op deze manier en billenknijpen tot hey eindsignaal. Wat is het weer slordig tegen een zeer matig ADO.
Het is wachten tot het stadion er achter gaat staan en het jezelf weer lastig maakt.
Plus dat we weer een scheids hebben die vorige elke wissewasje fluit in het voordeel van Ado
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gudelj pffff....is als een knikker door een tuinslang knijpen....ballen breed en terug Vind hem ook nu weet 1 van de beteren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zoals jij op elk ding van Cillissen Let doet hij dat met Gudelj; ) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ghazi voor Millik, Cerny voor Fischer en Sinkgraven voor Bazoer..
het is echt helemaal niets.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinds de 30e minuut ben ik het wel met je eens Remco. Ajax nu al 10 minuten heel slordig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet het, maar ik heb geen moeite met zijn mening.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zie amper verschil vanaf minuut 1 kerel. Sorry. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Belachelijke kaart trouwens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hahahaha. mafkees.. Die jongen doet wat ie moet doen, haalt vrijwel iedere mogelijkheid tot een counter eruit en speelt de bal altijd naar dezelfde kleur.. Aanvallend moeten de 5 mensen voor hem het spel maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0 door een geweldige goal van Youness.
VErder echt helemaal niets positiefs te melden over deze eerste helft.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gudelj pffff....is als een knikker door een tuinslang knijpen....ballen breed en terug Jij hebt gewoon iets tegen Gudelj en dan kan hij in jouw ogen niets goed doen. Jammer, want ook Gudelj draagt ons mooie shirt en brengt iets (power) dat we lang niet in het elftal hebben gehad. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kom op man. Ajax heeft 30 minuten lang gedicteerd, ADO heeft dat eerste half uur alleen maar met de kant tegen de 16 aan gehangen en kwam er geen moment aan te pas. Het laatste kwartier was heel zwak maar daarvoor vond ik Ajax heel behoorlijk spelen. Niets groots maar wel degelijk en aanvallend.
Wel eens kijken naar met name Fischer en Van de Beek. Die zitten beiden voor geen meter in de wedstrijd en zijn rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:18 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Jij hebt gewoon iets tegen Gudelj en dan kan hij in jouw ogen niets goed doen. Jammer, want ook Gudelj draagt ons mooie shirt en brengt iets (power) dat we lang niet in het elftal hebben gehad. Sanogo draagt ook onze mooie shirt... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:16 schreef remco k het volgende:1-0 door een geweldige goal van Youness. VErder echt helemaal niets positiefs te melden over deze eerste helft.. quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 08:21 schreef remco k het volgende:Heel simpel, Ajax moet winnen, in de twee plekken onder Ajax worden punten verspeeld dit weekend, dus Ajax moet winnen. Goed of slecht spel zal me worst zijn eerlijk gezegd.. Maar gaat weer lastig zat worden. Hoe we wonnen maakte toch geen drol uit?? Waar maak je jezelf dan druk om? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat vind ik ook. Ik ben ook van mening dat de dienstdoende scheidsrechter het een aantal keren vies mis had. Het lijkt onschuldig (ingooien en zo hier en daar wat vrije trappen) maar dat is het niet. ADO Den Haag speelt over het algemeen een betere tweede helft dan een eerste helft, dus we kunnen nog wel wat verwachten, vrees ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Klopt, maar die brengt tot nu toe weinig power... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Het allerbelangrijkste nu is dat Ajax vanmiddag met drie punten naar huis gaat, wetende dat straks om 14:30 de twee concurrenten tegen elkaar spelen. De Ajacieden moeten zich dat goed realiseren en in de tweede helft echt tot het gaatje gaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:28 schreef Pavlov14 het volgende:Het allerbelangrijkste nu is dat Ajax vanmiddag met drie punten naar huis gaat, wetende dat straks om 14:30 de twee concurrenten tegen elkaar spelen. De Ajacieden moeten zich dat goed realiseren en in de tweede helft echt tot het gaatje gaan. ....en die moet Feijenoord winnen, is gunstiger voor ons |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Of een gelijkspel, daar ben ik ook content mee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Winst voor Feijenoord is beter, kost Psv 3 punten...Psv heeft een langere adem |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Eens. Feyenoord heeft ook een veel zwaarder programma dan ons en psv. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laat Feyenoord die pot maar winnen. Momenteel heb ik liever Feyenoord in de nek dan PSV. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: schone ook ;-) zou met dit tempo van de wedstijd goed zijn voor de combinaties;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
gauw die 0-2 ,want pFFFFF |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] [..] Hoe we wonnen maakte toch geen drol uit?? Waar maak je jezelf dan druk om? Hoe we winnen maakt inderdaad niet uit. Maar dat wil toch niet zeggen dat je niets op het spel aan te merken mag hebben..
Maar jij vond het forum toch zo goed en het ging je toch zo goed af hier niet meer te komen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan daar geen kaart voor geven???
Echt werkelijk waar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
hij schop hem keihard in z'n bek man .....gewoon rood man!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar moet dat niet gewoon donker rood zijn?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:[..] Hoe we winnen maakt inderdaad niet uit. Maar dat wil toch niet zeggen dat je niets op het spel aan te merken mag hebben.. Maar jij vond het forum toch zo goed en het ging je toch zo goed af hier niet meer te komen? Beter lezen vriend!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Cilessen bikkel!!!! Respect!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel stoer, maar vraag me af of dat verstandig is??? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ontzettend rommelig begin van de tweede helft. En wat een armoede dat je helemaal niets op de bank hebt zitten om Milik uit zijn lijden te verlossen. Ik heb niets tegen Milik maar die voegt deze wedstrijd helemaal geen drol toe. Fischer ook weer onzichtbaar en zo kan je het zo maar nog lastig krijgen tegen die armoedzaaiersbende uit Den Haag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, veel slechter dan jij altijd over hem lult zal het waarschijnlijk niet gaan! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
jammer Remco..cillessen is keihard ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zelfde verhaal kerel.. Ik heb ook nergens gezegd dat ze maar slecht moeten gaan spelen. Of dat ik er niets van vind als ze slecht spelen..
Wordt hier een beetje moe van die droeftoeters die er wat van moeten vinden als iemand wat over het spel op te merken heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, veel slechter dan jij altijd over hem lult zal het waarschijnlijk niet gaan! Veel slechter kan ook bijna niet. Waardeloze keeper. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Kansen creeeren is verboden volgens mij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:48 schreef remco k het volgende:[..] Zelfde verhaal kerel.. Ik heb ook nergens gezegd dat ze maar slecht moeten gaan spelen. Of dat ik er niets van vind als ze slecht spelen.. Wordt hier een beetje moe van die droeftoeters die er wat van moeten vinden als iemand wat over het spel op te merken heeft.. Er staat toch letterlijk "Goed of slecht spel zal mij een worst wezen"!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo jammer. Ik vraag me alleen af of het verstandig is. Dat is toch niet zo raar als je zo op je kop geschopt wordt? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hoewel er de 1e helft niet veel gecreerd werd, was Ajax wel oppermachtig. Dat is nu wel een beetje weg. De 0-2 zou zeer welkom zijn. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor de drie punten ja.. Voor de toekomst van de ploeg vind ik het wel heel belangrijk dat het spel eens een keer wat beter gaat worden. En daar heb ik opmerkingen over ja.
Of mag dat niet meneer de moraalridder.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Het ziet er niet goed uit wat Ajax laat zien. Zonder twijfel krijgen ze straks de rekening daarvoor gepresenteerd, |
|
|
|