|
|
enough
|
|
|
dijks had ie schaken in z'n zak zitten..speelt goed dijks |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:50 schreef Pavlov14 het volgende:Het ziet er niet goed uit wat Ajax laat zien. Zonder twijfel krijgen ze straks de rekening daarvoor gepresenteerd, Maar daar gaan we niet vanuit vriend :-) we blijven positief.. gewoon 3 punten straks ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus, een gemiddelde wedstrijd bij de zondag amateurs is nog van een hoger niveau zeg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:50 schreef Pavlov14 het volgende:Het ziet er niet goed uit wat Ajax laat zien. Zonder twijfel krijgen ze straks de rekening daarvoor gepresenteerd, Het is uiteten Pavlov....meestal trakteert degene die je uitnodigt ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tijd voor El Ghazi en Sinkgraven. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Gvd frank de boer, grijp eens in man je team speelt lamlendig |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:50 schreef Pavlov14 het volgende:Het ziet er niet goed uit wat Ajax laat zien. Zonder twijfel krijgen ze straks de rekening daarvoor gepresenteerd, Ben er ook bang voor al speelt Ado ook zeer matig. Maar hoe kan je nou week in week uit met een middenveld spelen wat uit bijna identieke soorten spelers bestaat?! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waar is Van Boekel mee bezig?
Straks weer de gelijkmaker om de oren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind er geen zak aan....ik dwing mezelf om te kijken....mocht de stream wegvallen, ook goed |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ajax voetbalt totaal niet meer. Hoe is dit toch in godsnaam mogelijk??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ado begint te komen. Nu dan maar heel laf uitcounteren die handel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:50 schreef remco k het volgende:[..] Voor de drie punten ja.. Voor de toekomst van de ploeg vind ik het wel heel belangrijk dat het spel eens een keer wat beter gaat worden. En daar heb ik opmerkingen over ja. Of mag dat niet meneer de moraalridder.. Wees blij dat ze voor staan en dat ze mogelijk gaan winnen! Beter 3 punten met slecht spel dan verliezen met een goede wedstrijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus wat een domme overtreding zeg, die zie je van 100 meter aankomen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Man man, wat maakt dit Ajax het zichzelf weer moeilijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Tijd om in te grijpen Frank! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:55 schreef Brandje het volgende:[..] Ben er ook bang voor al speelt Ado ook zeer matig. Maar hoe kan je nou week in week uit met een middenveld spelen wat uit bijna identieke soorten spelers bestaat?! Helemaal mee eens, het veel geroemde middenveld van Ajax is opgebouwd uit fantastische individuele spelers echter de samenhang en aanvullende kwaliteiten zijn ver te zoeken. In essentie is er geen balans, maar een samenraapsel van heel goede individuen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wees blij dat ze voor staan en dat ze mogelijk gaan winnen! Beter 3 punten met slecht spel dan verliezen met een goede wedstrijd! Staat er ergens dat ik niet blij ben als ze winnen?
Overigens is dat gezien het spelbeeld ook nog maar afwachten, ze staan zwaar onder druk en Ado wordt beter en beter. En zijn momenteel gewoon een stuk beter dan Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tijd voor Heitinga en Ghazi voor Millik en vd Beek of Bazoer.
O Wacht, dat kan helemaal niet, dus we kunnen nu geen rust in de ploeg brengen door een wissel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Milik mag er van mij weer als eerst af.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Frankie zit zeker weer met zijn Playstation te spelen??? Iets meer actie om Ajax weer aan het voetballen te krijgen zou best mogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Doet Millik eigenlijk mee?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:00 schreef remco k het volgende:[..] Tijd voor Heitinga en Ghazi voor Millik en vd Beek of Bazoer. O Wacht, dat kan helemaal niet, dus we kunnen nu geen rust in de ploeg brengen door een wissel. Nope Heitinga is weer niet mee pff! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat een zaad publiek, ik zou me kapot schamen. Onsportief en asociaal publiek! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Klopt. Heb je helemaal geen klote aan vandaag. Speelt als een drol, houd geen bal vast en kan geen enkele rust brengen door voorin eens iets te creƫren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee hij is compleet onzichtbaar en als je hem ziet is het als hij een duel verliest. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Daarom moet Ajax ook een spits kopen op niveau! Dat had ik toch al eerder gezegd...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Fischer ook nog niet gezien nee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:03 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Daarom moet Ajax ook een spits kopen op niveau! Dat had ik toch al eerder gezegd...... Jij en de halve wereld... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er zitten twee voetballers op de bank die beter zijn dan de jongens die nu spelen, en dat ook nog eens precies in de linie die toch al niet presteerd.
cerny is beter dan Fischer op rechts, en Ghazi beter dan Millik op 9 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die kutsirene ben ik ondertussen wel zat. Die loeit nu al 7 minuten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:03 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Daarom moet Ajax ook een spits kopen op niveau! Dat had ik toch al eerder gezegd...... Dat roept de hele supportersgroep al twee jaar kerel, niet alleen jij. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:04 schreef remco k het volgende:Er zitten twee voetballers op de bank die beter zijn dan de jongens die nu spelen, en dat ook nog eens precies in de linie die toch al niet presteerd. cerny is beter dan Fischer op rechts, en Ghazi beter dan Millik op 9 Mijn idee |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kan iemand ff die sirene op de tribune afschieten....tering |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja dat is een goeie, Serrero brengen voor de duelkracht.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:03 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Daarom moet Ajax ook een spits kopen op niveau! Dat had ik toch al eerder gezegd...... Gaat helaas niet gebeuren, want uitgegeven geld gaat allemaal van de bonus van de Raad van Commissarissen af. ... trappen dat klote tuig dat Ajax probeert te leiden als een Shell of Unilever. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt tijd dat we dit soort wedstrijden dan ook maar eens uit het vuur slepen. Dan maar lelijk. Meestal geven we dan de 1-1 nog weg. Zal wel veel en veel beter moeten. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Serieus dit ajax gwn 1e staat man echt, het lijkt wel degradatie voetbal |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:04 schreef remco k het volgende:Er zitten twee voetballers op de bank die beter zijn dan de jongens die nu spelen, en dat ook nog eens precies in de linie die toch al niet presteerd. cerny is beter dan Fischer op rechts, en Ghazi beter dan Millik op 9 Cerny zit volgens mij niet eens op de bank ... Schiet mij maar lek. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Sinkgraven heeft gelukkig wel power! :p |
|
|
|