|
|
enough
|
|
|
nou milik was een lekker wedstrijdje hè volgende keer krijg je "misschien" een bal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij heeft ballen gehad, maar ze zelf allemaal vernaggeld.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Moet je wel beter aanspeelbaar zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu al meer van Ghazi gezien op 9 dan van Millik de hele wedstrijd... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja maar voor 10 minuten.... als ik trainer zou zijn dan had ik hem 30 minuten ingezet...zo'n jongen kan het toch niet in 10 minuten. Ik heb en zal dat nooit begrijpen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Milik is ook niet geschikt voor vechtvoetbal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Laat ie Fischer weer staan |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Godsamme wat slecht. Oefenpotje tegen HSV vond ik best veelbelovend, maar op deze manier wordt een volgende titel nog een hels karwei. Dit Den Haag hoort echt bij de degradatiekandidaten, dus dat is wel een teken aan de wand. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ha mijn vriend...Schöne ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja maar voor 10 minuten.... als ik trainer zou zijn dan had ik hem 30 minuten ingezet...zo'n jongen kan het toch niet in 10 minuten. Ik heb en zal dat nooit begrijpen Hetzelfde hier.. Een behoudende wissel als je voor staat en onder druk staat begrijp ik dan weer wel. Sinkgraven heeft hier niets aan.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Moet ie maar even laten zien dan |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Milik deed ook helemaal niet mee, die werd af en toe gewoon digitaal op het beeld geprojecteerd (net als die reclameborden). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook een wissel die veel eerder had gemoeten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:14 schreef remco k het volgende:[..] Hetzelfde hier.. Een behoudende wissel als je voor staat en onder druk staat begrijp ik dan weer wel. Sinkgraven heeft hier niets aan.. Beter vd Hoorn kunnen brengen slot op de deur |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:15 schreef pth het volgende:[..] Milik deed ook helemaal niet mee, die werd af en toe gewoon digitaal op het beeld geprojecteerd (net als die reclameborden). Hij is een echte afmaker, en dat is dan ook het enige dat ie kan, en dat is niet erg, maar daar moet het elftal dan wel geschikt voor zijn. Voetballen kan ie namelijk gewoon niet, en dat is niet erg, maar dat moet je wel snappen als trainer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:15 schreef pth het volgende:[..] Milik deed ook helemaal niet mee, die werd af en toe gewoon digitaal op het beeld geprojecteerd (net als die reclameborden). Ik dacht al dat er een bal door hem heen ging! :p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: kan nu niet meer mis gaan gap;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Nog 4 minuten billenknijpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat hebben wij een geluk dat Ado dit slecht uitspeelt zeg, Ajax stat ook verdedigend alles behalve goed.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En die Hageneesjes maar hopen dat die afhaalchinees nog een keer gaat betalen. Nog effe en wat rest voor die mafkachels is topklasse amateurs of erger. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Over 4 minuten mag je dat zeggen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat een kutbal van Schone zeg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel een beetje vergelijkbaar met vorig jaar. Kwam Ajax ook niet lekker uit de winterstop. Als het hierna maar beter wordt... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Jezus Schöne haha! :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wissel van de eeuw die Schone ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Complete paniek in het elftal... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja ik zit aardig te puffen hahahha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:Wel een beetje vergelijkbaar met vorig jaar. Kwam Ajax ook niet lekker uit de winterstop. Als het hierna maar beter wordt... ook toen een goede oefenwedstrijd.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik wel ja. Ook de manier waarop die momenteel met zijn rol als reserve omgaat.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Prima eerste helft, 2e helft opnieuw weer erg slordig wat we in het eerste half jaar ook zagen. Zaadpubliek gaat met een kut gevoel naar huis en dat is pas terecht!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Krijg nou de pleuris, sturen ze me net weer zo'n mailtje of ik nog een halve seizoenskaart wil? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Daaaaaaaaaaag kutpubliek!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
zoooo 3puntjes in de tas hahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, ik denken dat die bal van El Ghazi een goal was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Toen speelde we Schalke helemaal weg inderdaad. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
1e helft niets aan de hand. 2e helft niet om aan te gluren, wat een schandalig slecht voetbal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik wel ja. Ook de manier waarop die momenteel met zijn rol als reserve omgaat.. +1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een slechte pot, de 1e 30 minuut behoorlijk. Daarna dramatisch, echt heel slecht. En dan toch nog zeker 4 100% kansen niet benutten ondanks het slechte spel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:23 schreef pth het volgende:1e helft niets aan de hand. 2e helft niet om aan te gluren, wat een schandalig slecht voetbal. Komen al 1,5 seizoen slecht uit de kleedkamer |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat ben ik helemaal met je eens. Daarnaast heeft hij ook vrij weinig ballen gekregen. Maar goed, de drie punten zijn binnen na alweer een lastig uitduel en dat is toch het belangrijkst. Laat nu maar OF Feyenoord OF PSV punten laten liggen vanmiddag. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Volgend jaar maar weer lekker vermaken in de Jupiler League |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ik ben nu benieuwd wat de KNVB doet na 90 minuten lang racistische spreekkoren. Eens kijken of de KNVB nu durft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:Wat een slechte pot, de 1e 30 minuut behoorlijk. Daarna dramatisch, echt heel slecht. En dan toch nog zeker 4 100% kansen niet benutten ondanks het slechte spel. Nog geluk dat Ado hem niet maakt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vorig seizoen verspeelde we punten op het eind en nu trekken we hem over de streep. Laat ik mij daar maar aan vasthouden. Hoe je het ook bekijkt dit kijkt toch een stuk lekkerder naar Feyenoord-psv hahaha |
|
|
|