|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat ben ik helemaal met je eens. Daarnaast heeft hij ook vrij weinig ballen gekregen. Maar goed, de drie punten zijn binnen na alweer een lastig uitduel en dat is toch het belangrijkst. Laat nu maar OF Feyenoord OF PSV punten laten liggen vanmiddag. Of allebei punten laten liggen nog beter. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: leek er wel veel op Eide |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En laat Frank de Boer onze doelman Cillessen nou maar eens verplichten om te trainen op spelhervattingen, want praktisch geen bal kwam aan bij een medespeler. Alweer niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:En ik ben nu benieuwd wat de KNVB doet na 90 minuten lang racistische spreekkoren. Eens kijken of de KNVB nu durft. Nope.. Wat moet een schaken er van denken? Hij speelt thuis.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik weet het niet, ik vond de Ajacieden niet overtuigend protesteren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:En ik ben nu benieuwd wat de KNVB doet na 90 minuten lang racistische spreekkoren. Eens kijken of de KNVB nu durft. Ach de KNVB is al jaren lang een lachertje wat dat betreft!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Precies, kijk maar eens hoe ze de Bunnikside bij FC Utrecht "bediend" hebben. Een regelrechte schande was dat. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gelijkspelletje in de Kuip? PiSVee op 5 punten en Feyenooit al op 7. PiSVee gaat sowieso rond de CL wedstrijden nog tegen zeperds oplopen en Feyenooit heb ik het gevoel bij dat die nog helemaal door het ijs gaan zakken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:28 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Precies, kijk maar eens hoe ze de Bunnikside bij FC Utrecht "bediend" hebben. Een regelrechte schande was dat. Weet je, het interesseert me wat dat betreft eigenlijk helemaal niet! Het voetbal wordt kapot gemaakt door de bobo's bij de KNVB, UEFA en FIFA! Met al die domme regeltjes die ze opstellen, maar de echte zaken pakken ze niet aan!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De KNVB heeft via social media al laten weten dat dit voorgelegd gaat worden aan de aanklager. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:30 schreef Eide het volgende:De KNVB heeft via social media al laten weten dat dit voorgelegd gaat worden aan de aanklager. Zo zo, hadden ze de doppen een keer uitgedaan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als zelfs de ADO speaker het meermaals oproept is net doen of je neus bloed geen optie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:29 schreef pth het volgende:Gelijkspelletje in de Kuip? PiSVee op 5 punten en Feyenooit al op 7. PiSVee gaat sowieso rond de CL wedstrijden nog tegen zeperds oplopen en Feyenooit heb ik het gevoel bij dat die nog helemaal door het ijs gaan zakken. Feyenoord moet winnen. Zijn de minste van de top 3 en hebbn het zwaarste programma. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:31 schreef Eide het volgende:[..] Als zelfs de ADO speaker het meermaals oproept is net doen of je neus bloed geen optie. Ach Eide, ik had er niet eens verbaasd over geweest! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:30 schreef Eide het volgende:De KNVB heeft via social media al laten weten dat dit voorgelegd gaat worden aan de aanklager. Prima en dan ook niet alleen maar blaffen, maar ook eens een keer bijten! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:30 schreef Eide het volgende:De KNVB heeft via social media al laten weten dat dit voorgelegd gaat worden aan de aanklager. Kijken wat daar nu weer voor klucht uit gaat komen. Uitpubliek weren wordt lastig want die mogen toch al niet mee. Ik gok er op dat de ballenjongens en meisjes dit keer geslachtofferd gaan worden en dat de KNVB weer eens dik tevreden is. Eigenlijk moet je als ploeg dan maar een keer ballen tonen en gewoon van het veld lopen (helaas, zal de KNVB waarschijnlijk niet weten hoe snel ze je hiervoor moeten straffen). |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:33 schreef pth het volgende:[..] Kijken wat daar nu weer voor klucht uit gaat komen. Uitpubliek weren wordt lastig want die mogen toch al niet mee. Ik gok er op dat de ballenjongens en meisjes dit keer geslachtofferd gaan worden en dat de KNVB weer eens dik tevreden is. Eigenlijk moet je als ploeg dan maar een keer ballen tonen en gewoon van het veld lopen (helaas, zal de KNVB waarschijnlijk niet weten hoe snel ze je hiervoor moeten straffen). Nee joh, thuissupporters allemaal verplaatsen naar het uitvak! ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:32 schreef Brandje het volgende:[..] Feyenoord moet winnen. Zijn de minste van de top 3 en hebbn het zwaarste programma. Hoe bedoel je? De 2e seizoenshelft is net begonnen, dus zo'n beetje iedereen treft iedereen nog. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En dan natuurlijk wel in de Arena :-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Hoe dan ook, Ajacieden: gefeliciteerd met de drie punten. Die kan niemand ons afnemen. Toch weer een principieel lastige uitwedstrijd in winst omgezet. De stand liegt er niet om: 18 gespeeld en 14 keer gewonnen en met afstand het moeilijkste programma hebben afgewerkt. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:34 schreef pth het volgende:[..] Hoe bedoel je? De 2e seizoenshelft is net begonnen, dus zo'n beetje iedereen treft iedereen nog. Dat is natuurlijk wel waar, maar er is een groot verschil tussen thuiswedstrijden en uitduels! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:34 schreef pth het volgende:[..] Hoe bedoel je? De 2e seizoenshelft is net begonnen, dus zo'n beetje iedereen treft iedereen nog. Feyenoord krijgt veel clubs uit linkerrijtje nog uit. Waar Ajax en psv ze meer thuis krijgen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:Wat een slechte pot, de 1e 30 minuut behoorlijk. Daarna dramatisch, echt heel slecht. En dan toch nog zeker 4 100% kansen niet benutten ondanks het slechte spel. Daarom heeft Ajax een spits op niveau nodig. En dan moet Ajax nadenken en nog eens nadenken of ze het gaan en willen doen. Dat afwachtende bij Ajax is zo vermoeiend. Ik noem dat besluiteloosheid, daarom blijf ik van mening dat Ajax teveel mensen in de leiding hebben die daar niet thuis horen! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik denk dat de keukenhulp bij ADO keihard wordt aangepakt door de KNVB: Zij mag twee weken lang geen bitterballen en kroketten serveren. ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Toch blijf ik een voorkeur houden voor een gelijkspel, of winst voor Feyenooit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hier ook iemand. Dat betekent namelijk dat PSV 5 punten achterstand krijgt op Ajax en Feyenoord 7 punten. Het lijkt me een aantrekkelijk scenario. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:38 schreef Brandje het volgende:[..] Feyenoord krijgt veel clubs uit linkerrijtje nog uit. Waar Ajax en psv ze meer thuis krijgen Feye-NOOIT Is geen titelkandidaat. Ze mogen van mij vanmiddag best winnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens weet ik dat Hagenezen een erg dom volk zijn (zie die kansloze programma's op tv), maar om nu richting een donkere speler van Ajax racistisch te doen terwijl je zelf ook donkere spelers in je elftal hebt is eigenlijk gewoon dommer dan dom! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wormgoor, aanvoerder ADO, laat in ieder zien dat hij wel fatsoen heeft. Heeft zojuist voor de camera zijn afschuw over het eigen publiek uitgesproken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:47 schreef Eide het volgende:Wormgoor, aanvoerder ADO, laat in ieder zien dat hij wel fatsoen heeft. Heeft zojuist voor de camera zijn afschuw over het eigen publiek uitgesproken. Ik heb het niet gezien. Dat is dan inderdaad klasse en zo hoort het. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:47 schreef Eide het volgende:Wormgoor, aanvoerder ADO, laat in ieder zien dat hij wel fatsoen heeft. Heeft zojuist voor de camera zijn afschuw over het eigen publiek uitgesproken. Tja Eide, maar wat had hij anders gemoeten? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:47 schreef Eide het volgende:Wormgoor, aanvoerder ADO, laat in ieder zien dat hij wel fatsoen heeft. Heeft zojuist voor de camera zijn afschuw over het eigen publiek uitgesproken. Dezelfde Wormgoor die vroeger zijn teamgenoten leeg stelde bij Ajax. Ah nee is flauw |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, ado zelf zwijgt bijvoorbeeld in alle toonaarden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook de landelijke media durft zich niet aan uitgesproken afschuw of zelfs maar melding van racisme te wagen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:01 schreef Eide het volgende:Ook de landelijke media durft zich niet aan uitgesproken afschuw of zelfs maar melding van racisme te wagen. Op ajax.headliner.nl staat voldoende link hoor. Maar laten we niet roomser zijn dsn de paus ook wij kunnen er wat van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie 5 minuten geleden de eerste vermelding van het AD. De overige landelijke media zwijgen voorlopig als het graf.
Ik geloof echt wel dat die meldingen er gaan komen, ik ben alleen bedroefd dat de KNVB, ADO, de media enzovoorts niet meteen ingrijpen. Dat is ballen tonen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:11 schreef Eide het volgende:Ik zie 5 minuten geleden de eerste vermelding van het AD. De overige landelijke media zwijgen voorlopig als het graf. Ik geloof echt wel dat die meldingen er gaan komen, ik ben alleen bedroefd dat de KNVB, ADO, de media enzovoorts niet meteen ingrijpen. Dat is ballen tonen. Toch even op bijvoorbeeld De Telegraaf kijken. Daar stond het zelfs al tijdens de wedstrijd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Volgens ADO gaan ze een onderzoek starten! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:11 schreef Eide het volgende:Ik zie 5 minuten geleden de eerste vermelding van het AD. De overige landelijke media zwijgen voorlopig als het graf. Ik geloof echt wel dat die meldingen er gaan komen, ik ben alleen bedroefd dat de KNVB, ADO, de media enzovoorts niet meteen ingrijpen. Dat is ballen tonen. Ik stoor mij hier niet zo aan en heb geen boter op mijn hoofd. Komt waarschijnlijk omdat ik wee hoe het supporters wereldje werkt. Ja het is niet netjes maar het is gewoon dat ze willen dat aandacht krijgt. Om te shockeren. Het is niks persoonlijks. In de arena hoor je ook het bommen op rotterdam. Rotterdam. ....... stad in de oorlog lag je plat.ook bij ons hoorde je de vuurwerkgeluiden. Nogmaal het is niks persoonlijks. Puur om iemand uit de wedstrijd te halen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Toch even op bijvoorbeeld De Telegraaf kijken. Daar stond het zelfs al tijdens de wedstrijd! Op de sportpagina dan? Want bij het verslag op de voorpagina stond niets. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm, inderdaad op de telesportpagina. Die had ik natuurlijk weer niet bekeken -.- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een nulnulletje bij de kakkies tegen de lampjes zou wel prettig zijn, beide 2 punten verder achterop. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Boekel heeft ondertussen ook "on record" gereageerd. Hij geeft aan contact gehad te hebben met Bazoer tijdens de 1e helft en in de rust met Bazoer en Ajax. Bazoer zelf wilde door.
Knap hoor van Riechedly. 19 jaar en dan op zo'n manier omgaan met zoiets. Kanp hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik had ook beter niets kunnen tikken :(
Wel meteen wel een opstootje. Opvallend bij feyenoord, die opstootjes worden steeds weer bewust opgezocht door ze en het wordt allemaal maar goed gevonden door de scheidsrechters. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:37 schreef Eide het volgende:Van Boekel heeft ondertussen ook "on record" gereageerd. Hij geeft aan contact gehad te hebben met Bazoer tijdens de 1e helft en in de rust met Bazoer en Ajax. Bazoer zelf wilde door. Knap hoor van Riechedly. 19 jaar en dan op zo'n manier omgaan met zoiets. Kanp hoor. De enige en juiste reactie.zeer volwassen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:25 schreef Brandje het volgende:[..] Ik stoor mij hier niet zo aan en heb geen boter op mijn hoofd. Komt waarschijnlijk omdat ik wee hoe het supporters wereldje werkt. Ja het is niet netjes maar het is gewoon dat ze willen dat aandacht krijgt. Om te shockeren. Het is niks persoonlijks. In de arena hoor je ook het bommen op rotterdam. Rotterdam. ....... stad in de oorlog lag je plat.ook bij ons hoorde je de vuurwerkgeluiden. Nogmaal het is niks persoonlijks. Puur om iemand uit de wedstrijd te halen. Eens....ik stoor mij er mij ook niet aan....ik werd van de week uitgescholden door een Marokkaan voor kanker Amsterdammer....wilde hem eerst een poffer op zijn porum geven maar dan kan ik wel aan de gang blijven |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:39 schreef Eide het volgende:[..] Ik had ook beter niets kunnen tikken :( Wel meteen wel een opstootje. Opvallend bij feyenoord, die opstootjes worden steeds weer bewust opgezocht door ze en het wordt allemaal maar goed gevonden door de scheidsrechters. Dat komt omdat een scheidsrechter er vervolgens niet tegenop durft te treden! Soort van stadionvrees denk ik? |
|
|
|