|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 14:24 schreef Eide het volgende:En ik ben nu benieuwd wat de KNVB doet na 90 minuten lang racistische spreekkoren. Eens kijken of de KNVB nu durft. Ik denk er niet eens meer aan. Wat er ook gebeurt, er gebeurt niets in het voordeel van Ajax met dit soort zaken. Belachelijk eigenlijk, maar wat doe je eraan.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:39 schreef Eide het volgende:[..] Ik had ook beter niets kunnen tikken :( Wel meteen wel een opstootje. Opvallend bij feyenoord, die opstootjes worden steeds weer bewust opgezocht door ze en het wordt allemaal maar goed gevonden door de scheidsrechters. met die mafketel van een elia voorop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Alleen die? Het zijn toch elf mafketels daar op het veld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal eens, echt belachelijk. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: eens en in de dugout ook nog een paar;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:39 schreef Eide het volgende:[..] Ik had ook beter niets kunnen tikken :( Wel meteen wel een opstootje. Opvallend bij feyenoord, die opstootjes worden steeds weer bewust opgezocht door ze en het wordt allemaal maar goed gevonden door de scheidsrechters. Klopt zeker. Die Rotterdammerse spelers zoeken het bewust op om de sfeer in hun stadion verder op te stoken waar al die gasten met schuim in de mond de rest doen. Er zijn weinig scheidsrechters die daar bestand tegen zijn. En zo krijg je die "Kuip-sfeer". Zelfs zo'n opgefokte Dirk Kuyt zoekt het bewust op, dat zag je destijd prima in de wedstrijden (beker en competitie) tegen Ajax. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eens....ik stoor mij er mij ook niet aan....ik werd van de week uitgescholden door een Marokkaan voor kanker Amsterdammer....wilde hem eerst een poffer op zijn porum geven maar dan kan ik wel aan de gang blijven waarschijnlijk had je tien jaar terug die poffer wel gegeven. wijsheid komt met de jaren. ik heb precies hetzelfde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:47 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Klopt zeker. Die Rotterdammerse spelers zoeken het bewust op om de sfeer in hun stadion verder op te stoken waar al die gasten met schuim in de mond de rest doen. Er zijn weinig scheidsrechters die daar bestand tegen zijn. En zo krijg je die "Kuip-sfeer". Zelfs zo'n opgefokte Dirk Kuyt zoekt het bewust op, dat zag je destijd prima in de wedstrijden (beker en competitie) tegen Ajax. Dan ben je als hobbyist geen scheidsrechter waardig....ik ken er maar 1...Collina de beste die ik gezien heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan ben je als hobbyist geen scheidsrechter waardig....ik ken er maar 1...Collina de beste die ik gezien heb +1. En in Italie gaat het er wat stadions betreft in die tijd wel wat harder aan toe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:47 schreef bully het volgende:[..] waarschijnlijk had je tien jaar terug die poffer wel gegeven. wijsheid komt met de jaren. ik heb precies hetzelfde. Krachten ook, die nemen af....hij is 30, ik 52...en dan ga je toch je kansen inschatten plus dat die gasten hun knuisten niet gebruiken. Ik ben geen racist maar ik heb wel een bloedhekel aan Marokkanen....er zullen wel best goeie zijn maar die wonen denk ik in Marokko |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan ben je als hobbyist geen scheidsrechter waardig....ik ken er maar 1...Collina de beste die ik gezien heb Zeker, Colina, een fenomeen/ Maar ik doelde meer op de scheidsrechters in Nederland. Vroeger had je Leo Horn, die liet zich ook nooit intimideren. Maar dat zooitje wat er nu rondloopt... Pfff... Ik zeg niet dat ze partijdig zijn, dat geloof ik niet, maar ze kunnen uiterst moeilijk met de druk van het "thuispubliek" omgaan. Zelfs onze "anchorman" Bjorn Kuipers zie ik onbegrijpelijke fouten maken. Maar ook vanmiddag weer met van Boekel, die zag ik (en dat schreef ik hier ook vanmiddag) nam af en toe onbegrijpelijke beslissingen en die waren bepaald niet tegen de thuisspelende club. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Krachten ook, die nemen af....hij is 30, ik 52...en dan ga je toch je kansen inschatten plus dat die gasten hun knuisten niet gebruiken. Ik ben geen racist maar ik heb wel een bloedhekel aan Marokkanen....er zullen wel best goeie zijn maar die wonen denk ik in Marokko haha das een andere discussie. kan me daar wel in vinden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:58 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Zeker, Colina, een fenomeen/ Maar ik doelde meer op de scheidsrechters in Nederland. Vroeger had je Leo Horn, die liet zich ook nooit intimideren. Maar dat zooitje wat er nu rondloopt... Pfff... Ik zeg niet dat ze partijdig zijn, dat geloof ik niet, maar ze kunnen uiterst moeilijk met de druk van het "thuispubliek" omgaan. Zelfs onze "anchorman" Bjorn Kuipers zie ik onbegrijpelijke fouten maken. Maar ook vanmiddag weer met van Boekel, die zag ik (en dat schreef ik hier ook vanmiddag) nam af en toe onbegrijpelijke beslissingen en die waren bepaald niet tegen de thuisspelende club. Dat komt doordat scheidsrechters niet bestand zijn tegen de druk en graag veilig het stadion willen verlaten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 15:58 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Zeker, Colina, een fenomeen/ Maar ik doelde meer op de scheidsrechters in Nederland. Vroeger had je Leo Horn, die liet zich ook nooit intimideren. Maar dat zooitje wat er nu rondloopt... Pfff... Ik zeg niet dat ze partijdig zijn, dat geloof ik niet, maar ze kunnen uiterst moeilijk met de druk van het "thuispubliek" omgaan. Zelfs onze "anchorman" Bjorn Kuipers zie ik onbegrijpelijke fouten maken. Maar ook vanmiddag weer met van Boekel, die zag ik (en dat schreef ik hier ook vanmiddag) nam af en toe onbegrijpelijke beslissingen en die waren bepaald niet tegen de thuisspelende club. Hoeveel punten zouden de scheids een club kosten of schenken per seizoen ??
He Eide ga eens aan de bak ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zoekt het NRC elk seizoen uit, hoef ik niets voor te doen :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat vind ik een hele enge MSM....die lees ik niet |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat komt doordat scheidsrechters niet bestand zijn tegen de druk en graag veilig het stadion willen verlaten! Precies, dat eerste schreef ik ook. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoeveel punten zouden de scheids een club kosten of schenken per seizoen ?? He Eide ga eens aan de bak ;-) Haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
0-2 en toen waren er voorlopig nog maar twee over in de titelstrijd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Feyenoord haakt af, PSV op 0-2 in de kuip. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Yep. Overigens wel knap van Eindhoven: Zowel Ajax als Feyenoord in hun eigen stadion verslagen. Het gaat in dit geval niet om het spal maar de punten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:15 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Yep. Overigens wel knap van Eindhoven: Zowel Ajax als Feyenoord in hun eigen stadion verslagen. Het gaat in dit geval niet om het spal maar de punten. Psv is en blijft dodelijk in de omschakeling. Zelf spel maken blijft hun manco. |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Klote van feijnoord dat ze verliezen |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Daar heb je beslist gelijk in, Brandje. Maar ja, de punten tellen en zo houden ze de druk hoog bij Ajax, wetende dat wij nog naar Eindhoven moeten. Ik moet wel toegeven dat PSV een elftal heeft dat perfect in balans is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach ik zeg altijd maar zo de enige twee clubs in Nederland blijven toch ajax en feyenoord. En ondanks da ik feyenoord een echte club vind zou ik het niet verkroppen dat ze kampioen worden. Als psv kampioen wordt dan is de pijn toch wat minder. Net zoals wannneer twente of Az kampioen worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:21 schreef Brandje het volgende:[..] Ach ik zeg altijd maar zo de enige twee clubs in Nederland blijven toch ajax en feyenoord. En ondanks da ik feyenoord een echte club vind zou ik het niet verkroppen dat ze kampioen worden. Als psv kampioen wordt dan is de pijn toch wat minder. Net zoals wannneer twente of Az kampioen worden En toch zie ik liever Feijenoord kampioen worden dan Psv....ik heb helemaal niks met Psv...is net als kiezen tussen Obama en Poetin |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En toch zie ik liever Feijenoord kampioen worden dan Psv....ik heb helemaal niks met Psv...is net als kiezen tussen Obama en Poetin Haat en lieffe liggen heel dicht bijelkaar. Feyenoord doet mij wel wat. De Kuip is mooi. Ben er heel vaak geweest in hey uitvak en om ze daar stil te krijgen is zoop mooi Maar veel maten van mij zij voor feyenoord en heel fanatiek en als hunnie dan kampioen worden. Nee dat trek ik niet. Bij psv heb ik geen gevoel. Die staan bij mij gelijk aan NEC en Willem 2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
punten in de knip. 3 voor op psv en 8 op feyenooit. Hoewel ik ook liever feyenooit had zien winnen....
Maar wij staan bovenaan en alleen!!
Gewoon doorgaan ;-) |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:21 schreef Ronald 1960 het volgende:punten in de knip. 3 voor op psv en 8 op feyenooit. Hoewel ik ook liever feyenooit had zien winnen.... Maar wij staan bovenaan en alleen!! Gewoon doorgaan ;-) Eens, maar wat een zenuwslopende tweede helft zeg.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: daar heeft ronald geen last van die gaat overal fluitend doorheen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens had het gewoon 0-2 moeten eindigen. Die kopbal van El Ghazi was wel degelijk helemaal over de lijn. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:14 schreef Eide het volgende:Overigens had het gewoon 0-2 moeten eindigen. Die kopbal van El Ghazi was wel degelijk helemaal over de lijn. ik zit er nu speciaal studio sport voor te kijken ik dacht het ook hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:14 schreef Eide het volgende:Overigens had het gewoon 0-2 moeten eindigen. Die kopbal van El Ghazi was wel degelijk helemaal over de lijn. was nog moeilijk te zien,maar het was een goal |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: echt wel, ook bij mij liep het angstzweet tussen m'n bilnaad ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hahahah dat betwijfel ik ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Deze wedstrijden winnen....het feest kan al bijna beginnen 😄 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben al begonnen....burp ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en volhouden tot Mei |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zijn individueel ook gewoon erg sterk en daardoor hoeven ze het spel ook helemaal niet te maken. Ze kunnen er op vertrouwen dat die bal er toch wel invliegt. Ik heb gisteren ook nooit echt het idee gehad dat Feyenoord een goede kans maakte. Normaal scoort Luuk de Jong ook nog wel een keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 07:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zijn individueel ook gewoon erg sterk en daardoor hoeven ze het spel ook helemaal niet te maken. Ze kunnen er op vertrouwen dat die bal er toch wel invliegt. Ik heb gisteren ook nooit echt het idee gehad dat Feyenoord een goede kans maakte. Normaal scoort Luuk de Jong ook nog wel een keer. Ik begrijp heel de spelopvatting van Feyenoord gister niet, evenals Ajax in de eigen Arena tegen PSV.
Waarom niet gewoon hun de bal geven en lekker het spel laten maken. Dat kunnen ze namelijk helemaal niet. Omschakelen kunnen Ajax en Feyenoord ook prima. Gewoon af en toe even wat anders doen dan dat mensen gewend zijn, zo verras je ook de tegenstander.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 11:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik begrijp heel de spelopvatting van Feyenoord gister niet, evenals Ajax in de eigen Arena tegen PSV. Waarom niet gewoon hun de bal geven en lekker het spel laten maken. Dat kunnen ze namelijk helemaal niet. Omschakelen kunnen Ajax en Feyenoord ook prima. Gewoon af en toe even wat anders doen dan dat mensen gewend zijn, zo verras je ook de tegenstander.. Ja klopt ik denk dat als de meeste clubs gaan inzakken net als tegen Ajax dat Psv ook minder punten haalt dan ons. Als je ze ruimte geeft achter de verdediging zijn ze er wel heel rap uit. Viel me ook op dat ze Arias veel meer onder druk moesten zetten had hij zijn tweede geel ook wel gepakt. En Luuk de Jong blijf ik fan van als die toch eens bij ons zou spelen ipv van Milik.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:14 schreef Eide het volgende:Overigens had het gewoon 0-2 moeten eindigen. Die kopbal van El Ghazi was wel degelijk helemaal over de lijn. Dat dacht ik ook bij het zien van de beelden en de herhalingen. Wat ik dan niet snap is, waarom de Ajacieden in het veld niet of nauwelijks protesteerden. Ik vond het een wat lauwe reactie van de spelers. Het zal toch maar nog 0-0 hebben gestaan, dan was ik helemaal over de rooie gegaan. Nu telt hoe dan ook de winst en de drie punten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 12:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja klopt ik denk dat als de meeste clubs gaan inzakken net als tegen Ajax dat Psv ook minder punten haalt dan ons. Als je ze ruimte geeft achter de verdediging zijn ze er wel heel rap uit. Viel me ook op dat ze Arias veel meer onder druk moesten zetten had hij zijn tweede geel ook wel gepakt. En Luuk de Jong blijf ik fan van als die toch eens bij ons zou spelen ipv van Milik.. Elia is dan ook maar een hele matige aanvaller. Dat blijkt wel weer in zon wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 14:01 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat dacht ik ook bij het zien van de beelden en de herhalingen. Wat ik dan niet snap is, waarom de Ajacieden in het veld niet of nauwelijks protesteerden. Ik vond het een wat lauwe reactie van de spelers. Het zal toch maar nog 0-0 hebben gestaan, dan was ik helemaal over de rooie gegaan. Nu telt hoe dan ook de winst en de drie punten. Zo is het altijd bij de spelers. Ajax gaat nooit eens vol op de scheidsrechter.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat ben ik zeker met je eens. Is dat (valse) bescheidenheid? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Al filosoferend, misschien is dat ook de reden, dat Ajax zelden een strafschop meekrijgt? Moet je eens zien hoe spelers van andere teams de scheidrechters vaak proberen te beïnvloeden. Bij Ajacieden zie je dat bijster weinig. Zo ook dus de lauwe reacties gisterenmiddag bij de niet gegeven 0-2.
Gaat het goed met je zoontje? Krijgen de ouders voldoende (nacht)rust? |
|
|
|