BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 januari 2016, 12:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:23 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. Is dat (valse) bescheidenheid? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Al filosoferend, misschien is dat ook de reden, dat Ajax zelden een strafschop meekrijgt? Moet je eens zien hoe spelers van andere teams de scheidrechters vaak proberen te beïnvloeden. Bij Ajacieden zie je dat bijster weinig. Zo ook dus de lauwe reacties gisterenmiddag bij de niet gegeven 0-2.

Gaat het goed met je zoontje? Krijgen de ouders voldoende (nacht)rust?
Hier alles prima hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 januari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Elia is dan ook maar een hele matige aanvaller. Dat blijkt wel weer in zon wedstrijd..
Klopt hij wist het op een gegeven moment echt niet meer.
Een echt slimme speler had hem zijn tweede kaart aangenaaid ipv. Gefrustreerd rond te lopen..
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 18 januari 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier alles prima hoor..
Dat is mooi! :)
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo is het altijd bij de spelers. Ajax gaat nooit eens vol op de scheidsrechter..
Eens, hoewel ik tijdens de wedstrijd dacht dat de bal voor de lijn stuiterde. Pas in de herhaling ging ik twijfelen. Er dook gister een frame op van de video waar je wel kan zien dat de bal achter de lijn was.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, hoewel ik tijdens de wedstrijd dacht dat de bal voor de lijn stuiterde. Pas in de herhaling ging ik twijfelen. Er dook gister een frame op van de video waar je wel kan zien dat de bal achter de lijn was.
Heel bijzonder, want ik las pas hier dat die bal over de lijn geweest zou zijn. Mij viel dat helemaal niet op.. Nou had ik ook mijn zoontje op schoot, dus dat kan ook de afleiding zijn geweest..
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 15:41   quote  deeplink  
CY7NFWXW8AES091.jpg

Zeg het maar. Hierbij wel op te merken dat het niet gaat of de bal de grond achter de lijn raakt, maar of die op enig moment geheel achter de lijn is geweest. De bal kan dus ook met een curve over de lijn zijn maar net de lijn raken tegen de tijd dat deze stuit.

Het is wel ultiem close hoor en als ik nu weer kijk ga ik toch weer twijfelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 18 januari 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:41 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Zeg het maar. Hierbij wel op te merken dat het niet gaat of de bal de grond achter de lijn raakt, maar of die op enig moment geheel achter de lijn is geweest. De bal kan dus ook met een curve over de lijn zijn maar net de lijn raken tegen de tijd dat deze stuit.

Ik ben het helemaal met je eens. En opnieuw het bewijs dat we heel snel met elektronische middelen (hawkeye o.i.d.) moeten gaan werken in ALLE stadions waar betaald voetbal wordt gespeeld. En dan bedoel ik niet dat er maar een of een paar worden aangeschaft die vervolgens gaan rouleren in diverse stadions. Het moet een standaard instrument worden voor ieder stadion.
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
OM onderzoekt beelden spreekkoren ADO - Ajax

De beelden van ADO Den Haag Ajax worden door het Openbaar Ministerie onderzocht, om te bepalen of er aanleiding en basis is voor een strafrechtelijk onderzoek.

Het OM zal het materiaal bekijken waarop spreekkoren te zien en te horen zijn, waarbij oerwoudgeluiden zijn gericht tot Riechedly Bazoer. De Ajacied was slachtoffer van het racistische incident, maar bleef samen met zijn team op het veld staan om het duel uit te spelen.

De KNVB gaf al eerder aan het voorval te onderzoeken, en nu volgt dus ook het Openbaar Ministerie. ADO Den Haag, de club waarvan een deel van de aanhang zich schuldig maakte aan het feit, zegt het incident te betreuren en mee te werken tot de daders zijn geïdentificeerd.

Zondag liet de Nederlandse voetbalbond weten dat racisme een no-go is in alle gevallen, en discriminatie in het algemeen ten strengste te veroordelen. ''De voetballerij is juist een plek waar religies, seksen en huidskleur samengaan. Het geldt natuurlijk voor iedereen, maar dan treft het hier met Bazoer uitgerekend het allergrootste talent van Nederland, die ook nog eens de kleuren van Nederland verdedigt in de nationale selecties.

Bron

------------------

Dus niet alleen de KNVB die middels de aanklager betaald voetbal reageert, ook het Openbaar Ministerie duikt hier nu in. Ik ben wel heel benieuwd naar het staartje en of we er nu echt nog iets van gaan merken.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:41 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Lastig inderdaad.
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel bijzonder, want ik las pas hier dat die bal over de lijn geweest zou zijn. Mij viel dat helemaal niet op.. Nou had ik ook mijn zoontje op schoot, dus dat kan ook de afleiding zijn geweest..
ja ook uit een post van mij
gister rechtstreeks bij fox zeiden ze geen goal
toen heb ik speciaal daarover nog bij studio sport gekeken en zeiden ze dat ajax een goal onthouden was en ik vermelde ook zoals ieder dat het moeilijk te zien is,maar zoals Eide al aangaf dat ie er met een curve erin ging

1 ding is een feit ..doellijn technologie moet ingevoerd worden met al die belangen die ermee bemoeid zijn
we zitten nog steeds in 1966 waar Engeland onterecht wereld kampioen werd op Duitsland door zoiets

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 januari 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Zaterdag krijgen we vites op bezoek, die gaat lastig worden en ik b3n er niet gerust op.
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zaterdag krijgen we vites op bezoek, die gaat lastig worden en ik b3n er niet gerust op.
dat dachten we uit ook..en werd een walkover

ik verwacht in de arena niets anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2016 door enough --
bully
 bully - maandag 18 januari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:23 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. Is dat (valse) bescheidenheid? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Al filosoferend, misschien is dat ook de reden, dat Ajax zelden een strafschop meekrijgt? Moet je eens zien hoe spelers van andere teams de scheidrechters vaak proberen te beïnvloeden. Bij Ajacieden zie je dat bijster weinig. Zo ook dus de lauwe reacties gisterenmiddag bij de niet gegeven 0-2.

Gaat het goed met je zoontje? Krijgen de ouders voldoende (nacht)rust?
demk ook niet dat iemand het heeft kunnen zien.
was zeer moeilijk tezien zelfs met video beelden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 januari 2016 - 21:25   quote  deeplink  
gezien het feit dat de bal via de lat, daarna dan wel (of niet geheel vanachter de lijn) vanaf de grond het veld instuit, betekend dat de bal met een curve wel degelijk geheel achter de lijn moet zijn geweest. Zonder curve is, dus in een rechte lijn, is hoek van inval gelijk aan de hoek van uitval. (wiskundig gezien)omdat de lat en palen ook nog eens rond zijn, heeft de bal dus een ronding gemaakt om terug te kunnen stuiten het veld in. Dus zelfs volgens mij is het in principe een glaszuiver doelpunt wat is afgekeurd.

Zo, ik heb gesproken ;-)
Eide
 Eide - maandag 18 januari 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Cillissen is vandaag trouwens in het ziekenhuis onderzocht. Geen hersenschudding, geen gebitschade. Wel een pijnlijk gezicht. Kan aankomende zaterdag gewoon spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 januari 2016 - 21:39   quote  deeplink  
Sinkgraven geblesseerd uitgevallen bij jong ajax, waarschijnlijk een hamstringblessure.....
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
gezien het feit dat de bal via de lat, daarna dan wel (of niet geheel vanachter de lijn) vanaf de grond het veld instuit, betekend dat de bal met een curve wel degelijk geheel achter de lijn moet zijn geweest. Zonder curve is, dus in een rechte lijn, is hoek van inval gelijk aan de hoek van uitval. (wiskundig gezien)omdat de lat en palen ook nog eens rond zijn, heeft de bal dus een ronding gemaakt om terug te kunnen stuiten het veld in. Dus zelfs volgens mij is het in principe een glaszuiver doelpunt wat is afgekeurd.

Zo, ik heb gesproken ;-)
+ 1
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 21:31 schreef Eide het volgende:
Cillissen is vandaag trouwens in het ziekenhuis onderzocht. Geen hersenschudding, geen gebitschade. Wel een pijnlijk gezicht. Kan aankomende zaterdag gewoon spelen.
goed nieuws....hoeft gelukkig geen masker op

kreeg echt wel een flinke schop in z'n bek hoor
en die schaken fuck it.. wat een" moorkop"' is dat joh ;-)
enough
 enough - maandag 18 januari 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:
Sinkgraven geblesseerd uitgevallen bij jong ajax, waarschijnlijk een hamstringblessure.....
.
komt er wel..

maar hij moet eerst nog bewuster worden met wat hij kan in het ajax spel en die altijd onnozele
(natuurlijk met z'n linker voet) bal verlies aan de buitenkant kappend naar binnen toe met zijn rug naar de tegenstander
dat soort gefuck moet nu eens over zijn

jammer van z'n blesure ik had hem graag op 10 gezien tegen vitessse..hopend op klaassen dan maar weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2016 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

Zo, ik heb gesproken ;-)
De curve die de bal krijgt als ie via de lat naar onder gaat is precies de andere kant op als dat jij nu aangeeft. Overigens denk ik niet dat de bal in die 100e van een seconde uberhaubt een curve heeft gehad.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 januari 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Die missen we toch niet!
Eide
 Eide - woensdag 20 januari 2016 - 10:34   quote  deeplink  
El Ghazi niet te koop

Marc Overmars geeft gereageerd op Italiaanse berichten dat Anwar El Ghazi op weg zou zijn naar AC Milan. "Er is in principe niemand te koop, aldus de directeur van Ajax, die alleen bij niet te weigeren transfersommen zaken wil doen. "En niemand heeft zich tot dusver voor Anwar gemeld.

Bij El Ghazis vorige managementbureau Essel Sports werd er wel aangeklopt. AC Milan én Internazionale informeerden naar de contractsituatie van de buitenspeler. Omdat El Ghazi tot de zomer van 2019 bij Ajax vastligt, zijn de bedragen die in de Italiaanse media de ronde doen (rond de 15 miljoen) te laag om bij Overmars aan tafel te komen.
Riechedly Bazoer

In het geval van Riechedly Bazoer was Napoli bereidt meer dan 25 miljoen euro te betalen, een bedrag dat kon oplopen tot boven de 40 miljoen euro. Bazoer wilde zelf niet. Nicolai Boilesen, Ricardo van Rhijn en Thulani Serero hebben vernomen dat ze mogen vertrekken.

Bron
p111
 p111 - woensdag 20 januari 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Jammer de meest creatieve middenvelder van Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 januari 2016 - 15:09   quote  deeplink  
Sinkgraven lijkt toch te kunnen spelen zaterdag!
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=20170&abbr=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2016 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Las het ja. Goed nieuws..
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 13:14   quote  deeplink  
Harde kern ADO stuurt bloemen naar Bazoer

Een groep supporters van de harde kern van ADO Den Haag heeft zich van zijn beste kant laten zien. De fans boden Ajacied Riechedly Bazoer via de Amsterdamse zender AT5 een bloemetje aan. Bazoer werd zondag in het duel tussen ADO en Ajax bejegend met kwetsende spreekkoren.

"Namens een groot deel van de supporters van Midden-Noord willen wij onze excuses aanbieden", staat er in de brief. "Wij kunnen deze uitlatingen echt niet begrijpen. De helft van onze selectie bestaat uit spelers met een donkere huidskleur en zelfs onze trainer is geboren in Suriname."

De supporters hopen dat Bazoer de bloemen - in het geel-groen van ADO - een prominent plekje geeft. "We hopen dat de bos een mooi plekje krijgt in je huis. Tevens wensen we je nog veel succes toe in je carrière."

Ajax stapt vrijdag of maandag naar de politie om aangifte te doen tegen de supporters die zich schuldig hebben gemaakt aan oerwoudgeluiden.

Bron

CZUWdlUWEAAG_k2.jpg

Toch een net gebaar.
Boca
 Boca - vrijdag 22 januari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Deze spits moet Marc Overmars snel halen:

Miguel Murillo, 22jr, Colombia, Club: Deportivo Cali.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 januari 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 16:52 schreef Boca het volgende:

Is goed!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 januari 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Oo trouwens, bel jij marc ff?
enough
 enough - vrijdag 22 januari 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 16:52 schreef Boca het volgende:

Eide regel jij dat ff als tussenpersoon;-)
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oo trouwens, bel jij marc ff?
Net een appie gestuurd.
enough
 enough - vrijdag 22 januari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 17:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Net een appie gestuurd.
wist wel dat we op je konden rekenen gap;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 januari 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 17:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Net een appie gestuurd.
Top!! Dan is die binnen iig!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 januari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
Hehe eindelijk
Eide
 Eide - vrijdag 22 januari 2016 - 20:55   quote  deeplink  
Ja joh, Marc zat zich toch te vervelen daar in Epe, ff een appie is hij altijd blij mee.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 januari 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 20:55 schreef Eide het volgende:
Ja joh, Marc zat zich toch te vervelen daar in Epe, ff een appie is hij altijd blij mee.
Ik ook....
enough
 enough - zaterdag 23 januari 2016 - 05:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

De curve die de bal krijgt als ie via de lat naar onder gaat is precies de andere kant op als dat jij nu aangeeft. Overigens denk ik niet dat de bal in die 100e van een seconde uberhaubt een curve heeft gehad.
de bal kwam via schone(zeer klasse voorzet nog trouwens..oke hij had hem daarvoor erin moeten knallen)
bij elghazi die kopte hem(bal onderkant draaiend van hem af).. onderkant lat richting doelijn(met curve) ..gewoon een "biljartbal"
zonder contra effect
100ste van een sec ..wat is dat nou man in een sport zoals schaatsen al niets..laat staan in een circulatie/curve van een bal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 07:09   quote  deeplink  
En nu klaar met dat Ado we hebben gewonnen..
enough
 enough - zaterdag 23 januari 2016 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 07:09 schreef Hummel10 het volgende:
En nu klaar met dat Ado we hebben gewonnen..
en dik verdiend ook ..daar krijg je normaal gesproken een bosje bloemen voor
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 januari 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 07:16 schreef enough het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg je hem nadat ze je de hele wedstrijd toegezongen hebben.
Aardige mensen daar. Angstgegner mijn reet ze winnen nooit van ons haha!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 23 januari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2016 - 07:16 schreef enough het volgende:

[..]

Die hebben ze deze keer aan Bazoer gegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 januari 2016, 12:30); 0 - 1

0.0101559