|
|
Milano08
|
|
|
LATEN WE NU EERST EENS STOPPEN MET ZEIKEN OVER ZIYECH !!!
Die jongen wil in de basis wil niet concurreren met andere en heeft al meerder keren aangegeven dat hij niet naar Feyenoord wil
Ik had niet het gevoel dat ik bij Feyenoord thuishoorde, wel dat ik bij FC Twente moest zijn, legt Ziyech uit.
Kan hier ook wel elke topic gaan zeiken dat ik niet snap dat ze Gareth Bale niet kopen en hem een basis plek gunnen. ja toch niet dan
Dus zeiken prima maar niet steeds die naam van Ziyech hij wilde niet wil nog niet en zal nooit willen en dan kunnen wij hoog of laag springen en smijten met geld maar dat lukt niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milano08
|
|
|
Kan je niet tegen de waarheid ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milano08
|
|
|
Wel apart dat als mensen uit de droom geholpen worden dat er ineens slotjes moeten komen.
Zeiken is prima op iedereen maar ga niet zeuren om een speler die niet wil en dan het bestuur er de schuld van geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onnodig topic, kan ook in geruchten topic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, overigens zit niemand op Ziyech te wachten, dus ook raar om dan meteen aan te nemen dat t de reden is voor een Slotje |
|
|
|
|
Milano08
|
|
|
als ik de geruchten topic lees dan loopt de een na de ander te papegaaien dat ziyech de oplossing is en ons even kampioen maakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan lees je een hoop ook niet blijkbaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 - 14:03 schreef Milano08 het volgende:LATEN WE NU EERST EENS STOPPEN MET ZEIKEN OVER ZIYECH !!! Die jongen wil in de basis wil niet concurreren met andere en heeft al meerder keren aangegeven dat hij niet naar Feyenoord wil Ik had niet het gevoel dat ik bij Feyenoord thuishoorde, wel dat ik bij FC Twente moest zijn, legt Ziyech uit. Kan hier ook wel elke topic gaan zeiken dat ik niet snap dat ze Gareth Bale niet kopen en hem een basis plek gunnen. ja toch niet dan Dus zeiken prima maar niet steeds die naam van Ziyech hij wilde niet wil nog niet en zal nooit willen en dan kunnen wij hoog of laag springen en smijten met geld maar dat lukt niet. Helemaal mee eens en dan open je nog een topic ook over hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdomme, wat zou die Ziyech een verschil kunnen maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben Gustafson slotje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi koppel Eindelijk voetbal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En veel meer scorend vermogen. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Desalniettemin blijf ik van mening dat Ziyech de redder van Feyenoord gaat worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk