|
|
patrickpsv15
|
|
|
Nog paar uurtjes te gaan vanaf nu. Ik kan niet wachten om weer eens lekker in de kuip te winnen. En dat gaat straks gebeuren. Feyenoord gaat niet winnen yoepieeeeee! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:04 schreef patrickpsv15 het volgende:Nog paar uurtjes te gaan vanaf nu. Ik kan niet wachten om weer eens lekker in de kuip te winnen. En dat gaat straks gebeuren. Feyenoord gaat niet winnen yoepieeeeee! Beetje gefrustreerd snotneus je kan er ook niks aan doen dat je voor psv bent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff daar is de "hoog opgeleide " pisvlek weer...
JE MOEDER IS N HOER, JE VADER WAS EEN KWEE. JIJ BEN GEBOREN IN HET SHIRT VAN PEU ES VEU... ken je ook niet aan doen jongetje :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
3-2 Logisch!! (de enige manier om die 5 doelpunten van Renato te verklaren) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:04 schreef patrickpsv15 het volgende:Nog paar uurtjes te gaan vanaf nu. Ik kan niet wachten om weer eens lekker in de kuip te winnen. En dat gaat straks gebeuren. Feyenoord gaat niet winnen yoepieeeeee! Ga door, ga door! 6-2. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 11:04 schreef patrickpsv15 het volgende:Nog paar uurtjes te gaan vanaf nu. Ik kan niet wachten om weer eens lekker in de kuip te winnen. En dat gaat straks gebeuren. Feyenoord gaat niet winnen yoepieeeeee! Kom je ook of mag je niet weg uit de gesloten inrichting beugelbekkiw. Lekker he anoniem stoer doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Patrick is onzeker. hij bibbert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje onzinnig. Wij hebben niets tegen PSV, PSV niets tegen ons.
Daarom doet dit ook niets. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:Beetje onzinnig. Wij hebben niets tegen PSV, PSV niets tegen ons. Daarom doet dit ook niets. Alleen bij pisveers blijkt |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Tja ik heb ook geen zin om na te provoceren. Dat vind ik laf. Dus slotje :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is ook onmogelijk....hoe kan je "na provoceren" slome...en ik heb gewoon MAVO gedaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afsluiten. Dicht. Op slot. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gemankeerde inteelt kabouter dat je d'r bent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha! Je moet weer eens vaker hier verschijnen jumper. Meer humor nodig en sterke one-liners. |
|
|
|