BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 27 februari 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 10:36 schreef MMM het volgende:
De roep om Immers zegt alles over Feyenoord. Subtopper.
N middenmoot ploeg met iets meer punten door t thuisvoordeel
MMM
 MMM - zaterdag 27 februari 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Daarom ook maar proberen om er vrede mee te hebben dat het de komende jaren weer niets zal worden.

Al zal dat heel moeilijk zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door MMM --
VVout
 VVout - zaterdag 27 februari 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Hè???!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 februari 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Wat..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 februari 2016 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 11:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zijn we toch al jaren?
Jaren? Tientallen jaren al ... Zolang is het al leedvermaak!
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 21:55 schreef VVout het volgende:
Hè???!!!
Niet?
Dirk1
 Dirk1 - zondag 28 februari 2016 - 12:01   quote  deeplink  
nou als we vandaag verliezen en dan een wo ook nog eens dan gaat er echt wel het een en ander gebeuren,als er dan nog niet word ingegrepen door RVC dan houd er maar mee op.
de bluffer
 de bluffer - zondag 28 februari 2016 - 12:08   quote  deeplink  
Gewoon vandaag WINNEN
en a.s. donderdag OOK
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Daar is NIETS gewoons aan.
nr 10
 nr 10 - zondag 28 februari 2016 - 12:58   quote  deeplink  
Ik vermoed dat na de nederlaag van vandaag het contract van Van Bronckhorst wordt opengebroken en verlengd tot 2090. Ik kan er een jaartje naast zìtten.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Gio vor ever
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
De hand van Dickie is duidelijk. dikt heeft Van Bronckhorst absoluut niet zelf verzonnen.
MMM
 MMM - maandag 29 februari 2016 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:21 schreef nr 10 het volgende:
De hand van Dickie is duidelijk. dikt heeft Van Bronckhorst absoluut niet zelf verzonnen.
Credits zijn voor Gio. Als het slecht gaat, maar nu we gewonnen hebben ook.
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 11:32   quote  deeplink  
Het gaat minder slecht omdat Dickie nu bepaalt hoe er gespeeld moet worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 februari 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Ik hoop eigenlijk dat t beter gaat omdat de spelers een keer doorhebben wat er gevraagd wordt.
nr 10
 nr 10 - maandag 29 februari 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Zoals je gisteren ook weer kon zien, krijgen de spelers geen duidelijke opdrachten mee van Van Bronckhorst. Ik zie liever dat Advocaat voor de wedstrijd nog even met wat spelers praat. Denk je nu echt niet dat Kramer een paar wijze adviezen van Dickie heeft meegekregen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 februari 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Vast wel, maar goed, laten we hopen dat de tactiek van t dynamisch trio was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 februari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 11:41 schreef nr 10 het volgende:
Zoals je gisteren ook weer kon zien, krijgen de spelers geen duidelijke opdrachten mee van Van Bronckhorst. Ik zie liever dat Advocaat voor de wedstrijd nog even met wat spelers praat. Denk je nu echt niet dat Kramer een paar wijze adviezen van Dickie heeft meegekregen?
Vind je de aanstelling van Advocaat geen beslissing van onvermogen?
nr 10
 nr 10 - dinsdag 01 maart 2016 - 08:07   quote  deeplink  
Onvermogen van wie? Van Van Bronckhorst zeker. Maar dat heb ik hier pas een keer of 100 aangegeven. En ik maar denken dat dat nu wel duidelijk zou zijn.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Het is ook wel duidelijk maar voor de rv nog niet ,het interseerd ze geen bal hebben ze ook nooit gedaan zitten alleen voor de poen daar.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Dat baggerzooitje moet eerst weg, dan verder met Cees Bruin de miljardair dat is mijn enig hoop nog.Rvc en ploeg totale schoonmaak opzouten.
van geil
 van geil - maandag 07 maart 2016 - 21:49   quote  deeplink  
Hoe nu verder ?
Laten we eens beginnen zonder v Geel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 maart 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 20:56 schreef Fer 1 het volgende:
Dat baggerzooitje moet eerst weg, dan verder met Cees Bruin de miljardair dat is mijn enig hoop nog.Rvc en ploeg totale schoonmaak opzouten.
Heb jij regelmatige sex met die Cees?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 08 maart 2016 - 00:58   quote  deeplink  
Eerst dat zooitje die de eerste 12 minuten hebben gemist tegen Cambuur opruimen !!!
Dan zijn we goed bezig ......... en daarna kijken we verder.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij regelmatige sex met die Cees?
Kan haast niet anders..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Renato leest weinig over zijn cluppie ,maar zeiken dat hij kan ,eigenlijk net zo goed als het huidige bestuur bagger dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Pffff wat een sukkel..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:30   quote  deeplink  
Verleden jaar had ik al gezegd die TD M.v.Geel is een bijzonder slechte TD. nou nou wat ik toen allemaal niet naar mijn hoofd geslingerd kreeg van onze vriend Renato wat een onkundig brein heeft deze jongeman.En Henk jij leest ook weinig dan alleen op dit form je mening te uiten,dat mag maar neem nu eens wat aan als ook een ouder iemand die ook al jaren en jaren mee loopt met feijenoord en eindelijk een licht puntje ziet met de komst Cees Bruin .Ik bedoel dat tengoede, het is te hopen dat wat gezegd word dat het ook op waarheid berust .MET CEES BRUIN GAAT FEIJENOORD EEN GOUDEN TOEKOMST TE GEMOED.Dus ik hoop dat deze woorden niet alleen op een nieuwe kuip berust.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Hele slechte TD he, heeft ons uit de rode cijfers geholpen anders was er geen Feyenoord meer geweest. En noem mij niet jou vriend want die zoek ik zelf wel uit. En geloof me jij ben de laatste waar ik aan zou denken. Als je mee leest weet je hoe ik over Martin denk. Vertel me ffv wat ik naar je hoofd heb geslingerd want ik ben me er niet van bewust..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Nee Renato niet sukkel lezen ,wat er geschreefen word en wat de plannen zijn .Binnenkort gaat M.v.Geel en Eric Gudde op gepaste wijze afscheid nemen van feijenoord,maar pas als het seisoen afgelopen is .Daarom ook die veranderingen in zijn totaliteit alleen ze laten nog niets los maar dat komt neem dat maar aan.Anders heeft ome Cees daar tog niets te zoeken als president direkteur van feijenoord.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Renato dat is het enige ,maar sportief klote met die man.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:35 schreef Fer 1 het volgende:
Nee Renato niet sukkel lezen ,wat er geschreefen word en wat de plannen zijn .Binnenkort gaat M.v.Geel en Eric Gudde op gepaste wijze afscheid nemen van feijenoord,maar pas als het seisoen afgelopen is .Daarom ook die veranderingen in zijn totaliteit alleen ze laten nog niets los maar dat komt neem dat maar aan.Anders heeft ome Cees daar tog niets te zoeken als president direkteur van feijenoord.
Kom hier begin volgend seizoen wel op terug..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:37 schreef Fer 1 het volgende:
Renato dat is het enige ,maar sportief klote met die man.
Dat is wat ik al tijden roep 😂😂😂😂
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Ik kon van de brug afspringen, een touw ommijn nek doen ,en ik weet al niet meer, maar achteraf heb ik daar gelijk ingekregen ,want je zag het aan komen een jaar van te vooren met de aankopen en spelwijze het was toen al niet om aan te zien.Nu weer Tapia wat moetje metzo jongen lief hoor maar je koopt er niks beter van.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Nou dan moet hij tog plaats maken voor iemand anders?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:40 schreef Fer 1 het volgende:
Ik kon van de brug afspringen, een touw ommijn nek doen ,en ik weet al niet meer, maar achteraf heb ik daar gelijk ingekregen ,want je zag het aan komen een jaar van te vooren met de aankopen en spelwijze het was toen al niet om aan te zien.Nu weer Tapia wat moetje metzo jongen lief hoor maar je koopt er niks beter van.
Had je maar geluisterd..😁

Als je altijd spelers aantrekt van tussen de 2 en 3 miljoen zal je nooit toppers aantrekken of je moet net dat mazzeltje er tussen uit weten te vissen, maar dat geluk hebben wij nooit. Tapia is mogelijk ook weer z'n aankoop. Hoewel ik het nog wat vroeg vind om het af te zeiken. Dat laat ik dan weer aan jou over..
kenny
 kenny - dinsdag 08 maart 2016 - 13:44   quote  deeplink  
gio is een beginnende trainer en zwaar te ligt , hij moet elders ervaring opdoen dan kan het misschien een goede trainer worden
ook die training onder de verheijen methode is bullshit , elke x die daagjes vrij is ook onzin , gewoon trainen spelpatronen erin slijpen , kijk naar utrecht dat vind ik toch knap wat die trainer daar doet , onder rutte was ook veel trainen maar ons positie spel was het beste wat ik in jaren gezien heb bij ons
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:47   quote  deeplink  
En ik bedankt niet Martin maar de subtopsponsors die hebben het gedaan hun hebben het uitgevoerd.Maar sportief gezien is het bagger wat ze beiden gepresteerd hebben.Bijna dacht ik ze hebben het lek boven met de komst van Koeman ,en ook nog tweede werden met Guidettie tegen ajaks.Manman ik sprong een gat in de lucht zo blij dat ik was met de gedachten eindelijk het kan dus tog wel met weinig geld .Maar nee het vervolg weetje ,het werd weer een teleurstelling.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Nee Renato die jongen heeft al veel bleseures achter de rug ,wanneer hij veel wedstrijden moet spelen dan breekt hem dat op .En dat kunnen wij niet gebruiken ,afgezien of hij niet te licht is voorhet nivo feijenoord .Nu zieje de bekkies al wijd open staan als ze er een halfuurtje hoogtempo er tegen aan gooien ,dat komt weer door geen duurlopen te doen.En zo blijfje maar aan modderenGio is nietde juiste trainer daar in.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 08 maart 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Maar Renato ik hoop datwe tog de beker pakken al is het van de armoede ,maakt niets uit hij gaat tog de boeken in.
JanM
 JanM - dinsdag 08 maart 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:47 schreef Fer 1 het volgende:
En ik bedankt niet Martin maar de subtopsponsors die hebben het gedaan hun hebben het uitgevoerd.Maar sportief gezien is het bagger wat ze beiden gepresteerd hebben.Bijna dacht ik ze hebben het lek boven met de komst van Koeman ,en ook nog tweede werden met Guidettie tegen ajaks.Manman ik sprong een gat in de lucht zo blij dat ik was met de gedachten eindelijk het kan dus tog wel met weinig geld .Maar nee het vervolg weetje ,het werd weer een teleurstelling.
Dat heb ik met vrijwel elke post van jou. Heel af en toe lijkt er iets zinnige te komen, maar dan blijkt het vervolgens weer een diarree van onzin waar geen touw aan vast te knopen is!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:52 schreef Fer 1 het volgende:
Nee Renato die jongen heeft al veel bleseures achter de rug ,wanneer hij veel wedstrijden moet spelen dan breekt hem dat op .En dat kunnen wij niet gebruiken ,afgezien of hij niet te licht is voorhet nivo feijenoord .Nu zieje de bekkies al wijd open staan als ze er een halfuurtje hoogtempo er tegen aan gooien ,dat komt weer door geen duurlopen te doen.En zo blijfje maar aan modderenGio is nietde juiste trainer daar in.
Heeft twee blessures achter de rug bij Twente, de knie en de enkel, that's it. Twee is veel..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:54 schreef Fer 1 het volgende:
Maar Renato ik hoop datwe tog de beker pakken al is het van de armoede ,maakt niets uit hij gaat tog de boeken in.
Dat hoop ik dan met je mee, hoewel ik niet van armoede spreekt. Wij hebben als enigste club het zwaarste programma hierin doorlopen, louter eredivisie clubs verslagen waaronder ajaks..
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft twee blessures achter de rug bij Twente, de knie en de enkel, that's it. Twee is veel..(?)
Kom je aan Renato kom je aan mij, proest. Laat die het nou eerst maar bewijzen, voorlopig doet hem niet veel wedstrijdritme op.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 14:04   quote  deeplink  
😉
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 08 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Dat Gudde en van Geel hun langste tijd gehad hebben is duidelijk. Maar wie o wie moezen hen opvolgen? Mensen met verstand van zaken, voetbalinzicht, clubliefde en gelegenheid veel van hun tijd aan Feyenoord te besteden. Baantjesjagers en grootbekken zijn er genoeg, maar ik denk dat het vinden van mensen die aan dit profiel voldoen plus de bereidheid hebben, nou niet zo makkelijk te vinden zijn. Goed idee om hier namen te bedenken van mensen die aan bovengenoemde eisen voldoen: En Fer, voor je er weer mee komt, jouw "Boezemvriend Cees" kun je echt vergeten. Die doet echt niets.Dus stoppen met het gezwam over deze figuur. Zal ik een aanzet geven en enkele namen noemen van mensen die volgens mij in aanmerking komen?

Wouter Bos - Robert Eenhoorn - Richard Krajcek - Pim Hofland

en voor de technische staf (wensdroom)

Ronald Koemen samen met Erwin -- Peter Bosz -- Mourinho

Mijn basis elf voor volgend jaar

Vermeer

van Beek Vlaar Ake Kongolo

Vejinovic Ziyech Fer (de echte)

Kuyt Jansen/Kramer Cabral
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 14:11   quote  deeplink  
Cabral, word je daar kampioen mee Daan..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Holy shit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 14:07 schreef daan limbos het volgende:
Dat Gudde en van Geel hun langste tijd gehad hebben is duidelijk. Maar wie o wie moezen hen opvolgen? Mensen met verstand van zaken, voetbalinzicht, clubliefde en gelegenheid veel van hun tijd aan Feyenoord te besteden. Baantjesjagers en grootbekken zijn er genoeg, maar ik denk dat het vinden van mensen die aan dit profiel voldoen plus de bereidheid hebben, nou niet zo makkelijk te vinden zijn. Goed idee om hier namen te bedenken van mensen die aan bovengenoemde eisen voldoen: En Fer, voor je er weer mee komt, jouw "Boezemvriend Cees" kun je echt vergeten. Die doet echt niets.Dus stoppen met het gezwam over deze figuur. Zal ik een aanzet geven en enkele namen noemen van mensen die volgens mij in aanmerking komen?

Wouter Bos - Robert Eenhoorn - Richard Krajcek - Pim Hofland

Whahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

0.0246090