BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
full26038000.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 januari 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Serieus, check ze maar, maar toen kon ie wel voetballen en was ie super snel..
van geil
 van geil - dinsdag 19 januari 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Echt vanaf t moment dat ik m zag , ik zal t maar niet uitspreken.
Laat ik t zo zeggen ik heb m op plaats 1 gezet minst favoriete voetballer aller tijden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 januari 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Was voor mij de onbekende dus kon niet oordelen..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 januari 2016 - 09:09   quote  deeplink  
Turkye is geen arabier
nr 10
 nr 10 - donderdag 21 januari 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Wonen er geen Arabieren in Turkije?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 januari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 13:36 schreef nr 10 het volgende:
Wonen er geen Arabieren in Turkije?
misschien wel ? Ottomanen !
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 06:46   quote  deeplink  
En nu hoe gaan we het weer oppakken tegen ADO?
En is Gio niet te onervaren?
Maar hoe moeten we de verdediging versterken met deze spelers?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 januari 2016 - 07:13   quote  deeplink  
Om te beginnen : Nooit met Nelom beginnen !!!
VVout
 VVout - vrijdag 29 januari 2016 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 22:05 schreef van geil het volgende:
Echt vanaf t moment dat ik m zag , ik zal t maar niet uitspreken.
Laat ik t zo zeggen ik heb m op plaats 1 gezet minst favoriete voetballer aller tijden.
Omdat een stelletje kutneuzen in de media slecht over hem spreken, wat doet die gozer dan verkeerd man.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Las ik vandaag: zonder Kazim neergaande spiraal, maar klaarblijkelijk wel een gozer waar een deel van de selectie zich goed mee voelde.
Kan ook iets zeggen over sfeer binnen de groep. Kan ook iets zeggen over de greep die Gio heeft.
NOT.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 09:57   quote  deeplink  
tja ik hoop dat Botteghin en v Beek het verdedigend het weer een beetje beter maken.
en Achabar ik geef eerlijk toe dat deze speler passie bezit maar als 1ste spits nee.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 januari 2016 - 10:06   quote  deeplink  
Vraag dat maar aan Meneer van Geel
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 januari 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:57 schreef piet de paler het volgende:
tja ik hoop dat Botteghin en v Beek het verdedigend het weer een beetje beter maken.
en Achabar ik geef eerlijk toe dat deze speler passie bezit maar als 1ste spits nee.
wie dan wel
kenny
 kenny - vrijdag 29 januari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
om te beginnen kongolo linksback zetten v beek en bottegin in het centrum dan sta je al weer een stuk sterker , en gewoon zyech halen twente moet van hem af en buitenlandse clubs melden zich nog niet echt dus maak je een goede kans , v geel moet nu niet komen er is geen geld , dan had hij eerder voor zyech dan tapia moeten gaan
verder proberen finbogasson of wolfswinkel te huren
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 29 januari 2016 - 10:27   quote  deeplink  
Met zijn "fantastische" aankopen heeft van Geel ons in deze situatie gebracht, dus zou hij het nu ook op moeten lossen. maar dat zie ik niet gebeuren. Anderen zullen wel weer de schuldigen zijn.Ik kan het arrogante, schijnheilig smoelwerk van die man niet meer zien zonder misselijk te worden. En ik blijf herhalen wat ik op dit forum al tientallen keren geschreven heb: Zolang het edele trio Gudde-van Geel-Koevermans op het dik betaalde pluche zit zal Feyenoord geen kampioen worden. De bekerwedstrijd tegen Roda zie ik met zorgen tegemoet. Maar vooral middelmaat blijven kopen, past helemaal bij deze directie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 10:37   quote  deeplink  
"Als je lopende mensen op het middenveld hebt, dan is Feyenoord heel kwetsbaar."

Aldus Foppe de Haan.
Wel Gio, gratis advies, jonguh!
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 29 januari 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:
"Als je lopende mensen op het middenveld hebt, dan is Feyenoord heel kwetsbaar."

Aldus Foppe de Haan.
Het is te hopen dat de komende tegenstanders met stilstaande mensen op het middenveld spelen. Is ook nog lastig genoeg te bespelen, maar daar wordt je vanzelf handig in.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 11:09 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Het is te hopen dat de komende tegenstanders met stilstaande mensen op het middenveld spelen. Is ook nog lastig genoeg te bespelen, maar daar wordt je vanzelf handig in.
net als in een tavelvoetbal spel?
Onzin Foppe lult maar wat om te laten zien dat hij een wereld trainert is ???????? viel nog mee dat hij niet ging huilen.
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Gewoon lekker verder, nog 6 dagen en dan carnaval, het voetbal brengt me in de juiste sfeer, hilarisch.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Treffend.
o4NUKYD.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 januari 2016 - 12:48   quote  deeplink  
O joooooo..😂
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 29 januari 2016 - 13:11   quote  deeplink  
:)

Heel stemmig en gepast.
dr love
 dr love - vrijdag 29 januari 2016 - 13:14   quote  deeplink  
er is maar een oplossing voor gio de roer moet drastisch om, heb het al meerdere malen aangegeven 4-3-3 werkt niet met deze huidige selectie

en ook ik verwijt gio met zijn instelling en ook is hij een angsthaas dat je laat beinvloeden door de analisten en suporters zoals kazim wordt gestraft slaat echt nergens op die jongen heeft niemand bewust geslagen of vermoord en oke hij is geen echte spits maar hij deed het redelijk tot goed als nummer 10.

gio moet heel snel de 4-4-2 hanteren alleen de verdediging is wel erg zorgwekkend daar mist gio wel een slimme sterke ervaren spelers, wie niet voldoen aan de eisen

s.v. beek, kongolo, a.vd heijden nelom

middenveld : vejnovic,vilhena,

aanval : elia, basaqilou,kuijt, kramer op dit moment met 4-3-3 geen succes kunnen we nog niet echt oordelen hij moet echt goed bediend worden door de flanken of goeie passes elia heeft moeite om z,n mannetje te passeren en z,n voorzetten is meeste geval belabberd kuijt heeft het niet meeer wil wel graag hij had moeten komen voordat hij naar fener ging nu zit hij lekker te rentenieren op de kosten van de suporters.
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - vrijdag 29 januari 2016 - 13:18   quote  deeplink  
NIET VERDER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 13:22   quote  deeplink  
442 kunnen ze helemaal niet.
Dat is tactisch veel te complex voor ze.
dr love
 dr love - vrijdag 29 januari 2016 - 13:26   quote  deeplink  
4-4-2 gio eigenwijze rotzak dat je het nog niet ziet wat heb je nou geleerd in al die tijd dat je assistent was niks dus, dit noem ik wel een kwalijke zaak van van m.v.geel gio had eerst als zelfstandige choach ervaring moeten opdoen bij een kleine club of zoiets als graafschap.

en spelers erbij halen heeft totaal geen nut meer want waar speel je nu voor alleen mischien de troostprijs de beker.

4-4-2

vermeer

v.beek botteghin achmadi kongolo

karsdorp toornstra vilhena achabar

kuijt/elia kazim/ kramer
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 13:18 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:
NIET VERDER!
Manilla_touw.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 januari 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:

Aldus Foppe de Haan.
Dat is al jaren zo! Niks nieuws ...
Leuv
 Leuv - vrijdag 29 januari 2016 - 13:46   quote  deeplink  
Hoe nu verder ?

Alles valt en staat met de veldbezetting, het snel de diepste man inspelen en het positiespel.

Een middenveld met 3 spelers die graag postbode spelen en waarvan geen enkele de balans bewaakt zal nooit werken. Dan kun je een Zijech kopen maar die zal ook verzuipen op dit middenveld.

Het heilig verklaren van Vilhena de afgelopen weken heeft mijn wenkbrauwen dan ook behoorlijk doen fronzen. Het afvallen en wisselen van andere spelers zoals met name Gustafson ook.
Alles valt en staat met de veldbzetting en het sneller "durven" inspelen van de diepste man.

Ook het afvallen van Kramer terwijl hij nooit een bruikbare voorzet krijgt.Ik ben zeer zeker geen supporter van Kramer maar dat hij niet functioneert is toch niet geheel zijn schuld.
Als je een voetballende spits wil hebben had je Kramer nooit moeten kopen.
En wil je een scorende spits dan zal toch echt iemand de achterlijn moeten halen en een bruikbare voorzet moeten geven.

Ik ben nooit bij de trainingen aanwezig maar als ik ze het afgelopen half jaar aanschouw vraag ik me toch werkelijk af wat ze dagelijks doen en waar er daadwerkelijk op getraind wordt. Ik zie het in ieder geval niet terug.

Hard werken is men al snel tevreden mee.
Nou ik niet !! Ik wil wel eens goed voetbal zien !!! En bovenal een idee en beleid gevoerd zien worden
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - vrijdag 29 januari 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
442 kunnen ze helemaal niet.
Dat is tactisch veel te complex voor ze.
Haha ja dan moeten ze nadenken......
dr love
 dr love - vrijdag 29 januari 2016 - 13:58   quote  deeplink  
v,geel moet nu stoppen met spelers halen want het heeft totaal geen nut meer, het grootste probleem bij feyenoord zit em in de gemakzucht die choach krijgen bij feyenoord en heel makkelijk de schuld schuiven naar de spelers en tuurlijk zal er spelers zijn die achteraf niet voldoen aan de wensen van suporters maar eigenlijk moet een choach plan zo te werk gaan gaan

voor de voorbereiding van het niieuwe zeisoen

1 hoe wil ik mijn team laten spelen
2 welke systeem ga ik gebruiken
3 welke spelers voldoen aan mijn systeem
4 welke spelers heeft de kwaliteiten op de gewenste positie
5 wie is meer top fit en blessure gevoelig
6 heb ik een speler die in kleine ruimte het verschil kan maken
nou zo kan ik wel doorgaan
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 29 januari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij mag van Gaal de boel over gaan nemen.
dr love
 dr love - vrijdag 29 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
rot toch op met die v.gaal z,n tijd als waardige trainer is voorbij nadat hij ajax heeft verlaten en bij europese topclubs is geen waardige vergelijking meer dat is alleen finaciele top.
Alexi
 Alexi - vrijdag 29 januari 2016 - 19:02   quote  deeplink  
Goeie vraag,
Hoe nu verder??
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Gio is het ook niet dus klaar met die jongen Aad de mos de ouwe bikkelaar mischien?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Of nog een Harry van de Ham?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Nee op het moment is het alleen nog billen knijpen en verliezen.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:55   quote  deeplink  
De bo bo s willen niet anders en zij zijn de baas en Martin voert het uit.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Ik denk dat dit de beste konclussie is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 23:06   quote  deeplink  
Nou dat zou wel mooi zijn hufter.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal een beetje doorslaan op dit Forum....het doet het voorkomen dat Feijenoord niet kan voetballen... grote onzin natuurlijk en alle koppen moeten rollen.
Als jullie van ons winnen op 7 feb is alles weer hossana.
van Bronkhorst zet zijn spelers gewoon verkeerd neer.... 1 van de weinige die dat ziet is Stylzz.

Voordat Tapia met zijn nike een bal gespeeld heeft wordt er al getwijfeld ....Achabar hoort basis te zijn...ik ben banger voor hem dan voor kramer...Veijnovic moet een linie naar voren...van der Heiden op 6 Karsdorp voor ipv hamadi...Elia banken en Bilal op zijn plaats

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door Nenam_tiL --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Het hoofdprobleem ligt bij Gio.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Grotendeels eens Nenam
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Het hoofdprobleem ligt bij Gio.
Is dat zo ??.....van Gastel en Wouters zien het toch ook....die kunnen toch zeggen van Gio....hey ouwe pik je bent verkeerd bezig.
Geld ook voor F de Boer en zijn staf
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is dat zo ??.....van Gastel en Wouters zien het toch ook....die kunnen toch zeggen van Gio....hey ouwe pik je bent verkeerd bezig.
Geld ook voor F de Boer en zijn staf
Feitelijk concludeer je dat zelf ook: hij zet z'n spelers verkeerd neer.
Mee eens, maar vind ik daarnaast dat ie geen blijk geeft van enig tactisch ingrijpen, gebaseerd op een spelvisie.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 23:24   quote  deeplink  
Mijn god ziet nu niemand het probleem......noem iemand hier is hoeveel spelers van ons FEYENOORD heeft een goede pass,trap techniek? De basis is gewoon kut.We hoeven hier geen excuses te zoeken het antwoord zie ik elke week.
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:24 schreef rene rotterdam het volgende:
Mijn god ziet nu niemand het probleem......noem iemand hier is hoeveel spelers van ons FEYENOORD heeft een goede pass,trap techniek? De basis is gewoon kut.We hoeven hier geen excuses te zoeken het antwoord zie ik elke week.
Eens, en de verstokte supporters herkennen voetballers niet eens meer.
Werken voor je geld.
Wat n gelul. Voetbal is de basis.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:24 schreef rene rotterdam het volgende:
Nope, ik zie het niet. Niemand ziet het.

mol.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 23:30   quote  deeplink  
En nog wat over middelmaat spelers....Nederland gaat geen toppers meer binnenhalen....Ajax niet en Feijenoord ook niet.
Ik heb wel het idee dat de scouting bij Psv beter is dan bij ons.
Ajax is mijn club en als tweede Feijenoord (ja ja het kan;-) maar die boeren scouten toch wel erg goed...ik kan me daar mateloos aan ergeren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

0.0071589