|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:24 schreef rene rotterdam het volgende:Mijn god ziet nu niemand het probleem......noem iemand hier is hoeveel spelers van ons FEYENOORD heeft een goede pass,trap techniek? De basis is gewoon kut.We hoeven hier geen excuses te zoeken het antwoord zie ik elke week. van Beek is een stropdas legger maar mist het vertrouwen...ik heb die jongen passes zien geven dat ik dacht tering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn er genoeg, je mist alleen echt complete spelers, ze hebben allemaal grote zwakten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En net lag t nog aan Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, dat doet t ook, die zet ze op de verkeerde plek, waardoor zwakten versterkt worden en sterktes verzwakt |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: LOL wie dan????? Namen,feiten dit wordt een leuke discussie. Kijk daar kan je het lezen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door rene rotterdam -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:46 schreef Stylzz het volgende:Yup, dat doet t ook, die zet ze op de verkeerde plek, waardoor zwakten versterkt worden en sterktes verzwakt Is Cruijfiaans maar wel eens Gio zet de spelers verkeerd neer...maar de meeste hier willen dat niet zien (behalve Stylzz) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp staat in de selectie als rechtsback, Heijden is gehaald als CV, Vejinovic als opvolger van Clasie. Nelom moet de stand inn linksback zijn. Dat zijn allemaal van Geeltjes. Ga daar maar aan staan als trainer, zal ik t over de salarissen nog even niet hebben. Verder komen vrijwel alle aankopen de basis technieken tekort om aan Feyenoord zoals iedereen dat wil zien zwaar tekort. De beste 11 is prima, daarna is alles n forse achteruitgang. Verder zit t qua blessures en schorsingen niet mee in tegenstelling tot de Koeman jaren. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:En nog wat over middelmaat spelers....Nederland gaat geen toppers meer binnenhalen....Ajax niet en Feijenoord ook niet. Ik heb wel het idee dat de scouting bij Psv beter is dan bij ons. Ajax is mijn club en als tweede Feijenoord (ja ja het kan;-) maar die boeren scouten toch wel erg goed...ik kan me daar mateloos aan ergeren Scouting moet altijd goed verzorgd zijn bij een topclub punt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kongolo....groot talent van Beek Karsdorp...misbruikt Achabar....mag van mij naar Ajax Schuurman...idem naar Ajax Veijnovic....mits op zijn plek Bilal...geef hem vertrouwen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:54 schreef van geil het volgende:Verder komen vrijwel alle aankopen de basis technieken tekort om aan Feyenoord zoals iedereen dat wil zien zwaar tekort. Wat verwacht jij dan....wees realistisch maat....en zwaar tekort ga jij te kort door de bocht |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gio zal nu sowieso moeten veranderen, in deze samenstelling is het vertrouwen 0,0. Met hard werken alleen komt het niet goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op zeg. We bulken van het geld, we hebben een salarisplafond. Nederland is niet aantrekkelijk voor het betere echelon voetballers. Je kunt alleen nog maar spitsen met een smetje of een gelukje vinden met het budget dat Feyenoord kan bieden. En al heb je spelers met mindere kwaliteiten: er is altijd een hecht team van te smeden.
Wat Feyenoord mist is een Guardado, een elftaldrager, een brein. En een trainer die spelers beter benut in de kwaliteiten die zij wel hebben. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kongolo....groot talent van Beek Karsdorp...misbruikt Achabar....mag van mij naar Ajax Schuurman...idem naar Ajax Veijnovic....mits op zijn plek Bilal...geef hem vertrouwen Volgens mij snap jij het niet helemaal vriend....als je goed gelezen had(heb je niet gedaan)dan zei ik wie dan? Als je dan een beetje verder terug leest ging het over pass,trap techniek toen zei stylzz....er zijn er genoeg....en toen zei ik weer ok wie dan? Kreeg trouwens daar geen antwoord op van stylzz...beetje jammer.......dan kom jij ineens met talenten voortaan beter lezen. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:48 schreef rene rotterdam het volgende:[..] LOL wie dan????? Namen,feiten dit wordt een leuke discussie. Kijk daar kan je het lezen!! Kijk hier kan je het lezen!!!! |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] van Beek is een stropdas legger maar mist het vertrouwen...ik heb die jongen passes zien geven dat ik dacht tering En dit zei ik daarvoor. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:24 schreef rene rotterdam het volgende: Mijn god ziet nu niemand het probleem......noem iemand hier is hoeveel spelers van ons FEYENOORD heeft een goede pass,trap techniek? De basis is gewoon kut.We hoeven hier geen excuses te zoeken het antwoord zie ik elke week. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 00:35 schreef rene rotterdam het volgende:[..] Volgens mij snap jij het niet helemaal vriend....als je goed gelezen had(heb je niet gedaan)dan zei ik wie dan? Als je dan een beetje verder terug leest ging het over pass,trap techniek toen zei stylzz....er zijn er genoeg....en toen zei ik weer ok wie dan? Kreeg trouwens daar geen antwoord op van stylzz...beetje jammer.......dan kom jij ineens met talenten voortaan beter lezen. Pass trap techniek: Kuyt Gustafson Van Beek Vilhena Karsdorp El Ahmadi Toornstra Vejinovic Achahbar Schuurman Vermeer Van der Heijden Elia.
Deze spelers hebben in de basis allemaal een goede pass, cq traptechniek. Ze kunnen niet allemaal over 30 meter een bal op de stropdas leggen, maar passing zit er zeker wel. Het nadeel is, je kunt voor elk van deze spelers er een enorme zwakte tegenover zetten: Kuyt - Wil alles oplossen voetbalt dus overal, laag rendement. Gustafson - Jong, verzaakt in verdedigende taken Van Beek - Jong, nog veel leren, staat vaak verkeerd te dekken Vilhena - Loopt te veel met de bal, kan niet verdedigen Karsdorp - Pas net verdediger, moet dit nog tot in de finesses leren El Ahmadi - maakt nooit goals, denkt te veel op safe Toornstra - Is multifunctioneel, is ook zijn probleem, nergens ECHT goed. Vejinovic - te traag, geen vertrouwen, geen leider Achahbar - Goede aanvaller, maakt mooie goals, vlieggewicht en geen echte spits. Schuurman - Te jong, moet nog veel leren Vermeer - Zwak bij hoge ballen Van der Heijden - Traag, geen mandekker Elia - als t niet loopt, probeert hij t alleen en nog een keer en nog een keer en nog een keer.
Verder is de opbouw van dit team zo traag als dikke stront door een trechter en staan we vaak tegen een overmacht aan verdedigers bij een aanval van ons. Maar goed, te veel zwaktes en als je dan inderdaad ook de pech van blessures hebt, dan moeten er te veel spelers op posities waar ze niet horen, maar ik vind in veel wedstrijden dat het niet nodig was en Gio veel te veel wissels doorvoerde, maar dat is mijn mening.
Daarnaast denk ik echt dat zo lang Nelom en Vilhena spelen, je elftal in onbalans is. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Er moet bij het selecteren van spelers veel meer nadruk worden gelegd op het mentale aspect. Deze spelers zijn te snel de weg kwijt als het even tegenzit. Misschien komt dat bij onze eigen jeugd ,dat ze te weinig verliezen? Dat ze daardoor niet met tegenslagen om kunnen gaan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Altijd zaterdag bij mijn ontbijtje lees ik wat online kranten, en wat dansen er veel mensen op het graf van Feyenoord. Willem weet hoe het moet, al die kollomnisten , de sport programmas maken van mijn trotse ploeg een lachertje en verafgoden 020 en gemeente steun en zwart geld pisvee. En ach de supporters zijn ook dom. Spelers maak hier even een einde aan en ga gewoon in een systeem punten halen en win van Roda die ineens veel kwaliteit heeft volgens de krant. Gewoon doorgaan en supporters die nu afhaken ga Sparta of Excelsior steunen |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Natuurlijk lachen ze in 020 en 040 in hun vuistje, evenals die Ajax-fanaten bij Studio Sport. Maar als je op deze manier in 5 wedstrijden 14 punten laat liggen geef je ze de stok waarmee ze zo graag willen slaan. Aan de spelers nu de schone taak ze de mond te snoeren, waarbij de hulp van de directie met het alsnog halen van twee waardevolle spelers dringend noodzakelijk is. Ze zeggen wel dat ze alles willen doen om Gio te helpen, maar de praktijk wijst dat nog niet uit, Ik moet nog maar zien of Tapia echt een versterking is, want ik heb helaas niet veel vertrouwen meer in het aankoopbeleid van van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Om het roer echt om te gooien denk ik dat we moeten gaan naar een verkiesbare voorzitter. In Spanje kun je voorzitter worden als je wordt verkozen meestal zijn het vermogende mannen die het publiek willen paaien door hetzelf financieren van een grote aankoop uit eigen zak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: Haha lol.gelijk bestellen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Misschien Wim Jansen eens benaderen voor wat advies, bijvoorbeeld om de boel achterin dicht te timmeren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En eens wat humor er bij, Ik zie al 2 seizoenen alleen maar strakke koppies. Niet onbevangen, lachen , echte vreugde met elkaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N malle Manu, n gekke guidetti , onbevangen jeugd , waar is het gebleven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T team met Larsson Taument Blinker Witschge etc dat was n team met humor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
deze groep heeft een trainer nodig die erop zit , nu staan gio jp en wouters alle 3 stille mussen , ook die verheijen methode word ik moe van , bang dat de heertjes te hard moeten trainen en die dagjes vrij pfff wordt je toch moe van , kijk hoe die duitsers dat doen die lachen om die verheijen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit ook geen hiërachie in, op het veld. Vrees dat Dirkie al maanden niet meer serieus genomen wordt door een aantal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 20:39 schreef van geil het volgende:En eens wat humor er bij, Ik zie al 2 seizoenen alleen maar strakke koppies. Niet onbevangen, lachen , echte vreugde met elkaar. Misschien moeten ze hun eigen wedstrijden eens terugkijken. Lachen ze de ballen uit hun broek.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirkie is jaren te laat gekomen.
Die trekt dit ook niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zit ook geen hiërachie in, op het veld. Vrees dat Dirkie al maanden niet meer serieus genomen wordt door een aantal. Dat zei Gio eigenlijk vorige week bij Rijnmond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die begonnen over het topsportklimaat. Hij zei dat hij en Kuyt er mee bezig waren , maar dat t helaas n lange weg is die tegengevallen was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik doel op de medespelers...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stouten begon er over na Heerenveen. Gio ging er op door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar zie z'n medespelers. Al eerder opgemerkt dat er niemand boven uit stijgt en de boel scherp maakt.
Vraag me überhaupt af of er wel goed gescout wordt op de instelling van een speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 21:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Maar zie z'n medespelers. Al eerder opgemerkt dat er niemand boven uit stijgt en de boel scherp maakt. Vraag me überhaupt af of er wel goed gescout wordt op de instelling van een speler. De mentale weerbaarheid, stabiliteitsfactor n beetje slimheid etc. Maar ook de basistechnieken , ik vind t allemaal beneden peil. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ben net thuis.. Wat een graf stemming in het Maasgebouw ook bij de beleidsbepslers. Dan zie ik een paar spelers gewoon lacherig doen met hun familie daar.. kan daar dus absoluut niet tegen. Vind het ook niet netjes naar al die sponsoren en Business clubleden die in het Maasgebouw rondlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zijn vaak ook nog spelers die al jarenlang rondlopen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Je ziet het goed. .. ze stonden te lachen en te gieren alsof ze 5-0 gewonnen hadden.. Kotsmisselijk werd ik ervan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vraag dat maar aan Martin van Geel |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Pass trap techniek: Kuyt Gustafson Van Beek Vilhena Karsdorp El Ahmadi Toornstra Vejinovic Achahbar Schuurman Vermeer Van der Heijden Elia. Deze spelers hebben in de basis allemaal een goede pass, cq traptechniek. Ze kunnen niet allemaal over 30 meter een bal op de stropdas leggen, maar passing zit er zeker wel. Het nadeel is, je kunt voor elk van deze spelers er een enorme zwakte tegenover zetten: Kuyt - Wil alles oplossen voetbalt dus overal, laag rendement. Gustafson - Jong, verzaakt in verdedigende taken Van Beek - Jong, nog veel leren, staat vaak verkeerd te dekken Vilhena - Loopt te veel met de bal, kan niet verdedigen Karsdorp - Pas net verdediger, moet dit nog tot in de finesses leren El Ahmadi - maakt nooit goals, denkt te veel op safe Toornstra - Is multifunctioneel, is ook zijn probleem, nergens ECHT goed. Vejinovic - te traag, geen vertrouwen, geen leider Achahbar - Goede aanvaller, maakt mooie goals, vlieggewicht en geen echte spits. Schuurman - Te jong, moet nog veel leren Vermeer - Zwak bij hoge ballen Van der Heijden - Traag, geen mandekker Elia - als t niet loopt, probeert hij t alleen en nog een keer en nog een keer en nog een keer. Verder is de opbouw van dit team zo traag als dikke stront door een trechter en staan we vaak tegen een overmacht aan verdedigers bij een aanval van ons. Maar goed, te veel zwaktes en als je dan inderdaad ook de pech van blessures hebt, dan moeten er te veel spelers op posities waar ze niet horen, maar ik vind in veel wedstrijden dat het niet nodig was en Gio veel te veel wissels doorvoerde, maar dat is mijn mening. Daarnaast denk ik echt dat zo lang Nelom en Vilhena spelen, je elftal in onbalans is. Kom op stylzz had van jou wat beter verwacht.......dus al die spelers die jij noemt hebben volgens jou een goede pass en trap techniek in huis......ik heb het niet gezien corners,vrijetrappen een bal strak en zuiver inspelen kunnen ze niet....sorry wil je niet beledigen maar dan heb je toch weinig kijk op het spelletje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Pass trap techniek: Kuyt Gustafson Van Beek Vilhena Karsdorp El Ahmadi Toornstra Vejinovic Achahbar Schuurman Vermeer Van der Heijden Elia. Deze spelers hebben in de basis allemaal een goede pass, cq traptechniek. Ze kunnen niet allemaal over 30 meter een bal op de stropdas leggen, maar passing zit er zeker wel. Het nadeel is, je kunt voor elk van deze spelers er een enorme zwakte tegenover zetten: Kuyt - Wil alles oplossen voetbalt dus overal, laag rendement. Gustafson - Jong, verzaakt in verdedigende taken Van Beek - Jong, nog veel leren, staat vaak verkeerd te dekken Vilhena - Loopt te veel met de bal, kan niet verdedigen Karsdorp - Pas net verdediger, moet dit nog tot in de finesses leren El Ahmadi - maakt nooit goals, denkt te veel op safe Toornstra - Is multifunctioneel, is ook zijn probleem, nergens ECHT goed. Vejinovic - te traag, geen vertrouwen, geen leider Achahbar - Goede aanvaller, maakt mooie goals, vlieggewicht en geen echte spits. Schuurman - Te jong, moet nog veel leren Vermeer - Zwak bij hoge ballen Van der Heijden - Traag, geen mandekker Elia - als t niet loopt, probeert hij t alleen en nog een keer en nog een keer en nog een keer. Verder is de opbouw van dit team zo traag als dikke stront door een trechter en staan we vaak tegen een overmacht aan verdedigers bij een aanval van ons. Maar goed, te veel zwaktes en als je dan inderdaad ook de pech van blessures hebt, dan moeten er te veel spelers op posities waar ze niet horen, maar ik vind in veel wedstrijden dat het niet nodig was en Gio veel te veel wissels doorvoerde, maar dat is mijn mening. Daarnaast denk ik echt dat zo lang Nelom en Vilhena spelen, je elftal in onbalans is. Ik had jou toch wel iets hoger ingeschat! Het enige juiste wat je zegt zijn je laatste woorden betreft Nelom en Vilhena, maar dat passen en traptechniek laat bij veel mensen te wensen over! Net zoals instelling en beleving! En dat is Gio aan te rekenen vind ik, helaas is ie een soffie. Tenminste daar lijkt het op met zijn praatjes naar de pers toe , te mild .... |
|
|
|
|
dntjl
|
|
|
Ik denk dat het middenveld niet goed staat. Teveel drive naar voren. El ahmadi voegt aanvallend weinig toe. Zet hem achter vejinovic en vilenha en je middenveld is beter in balans. Controlerend komt hij beter tot zijn recht of anders tapia in die rol. Dan maar geen 10. Momenteel wordt je ovdrlopen in de omschakeling en dat probleem moet de hoogste prioriteit hebben. En dan een spits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim waarschijnlijk weg maar het is nog steeds stillllllllllllllll |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua basis hebben ze het, goede corners en vrije trappen nemen kunnen ze niet allemaal nee. Vind daar het probleem meer in de bezetting in de zestien liggen, men doet maar wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia de nieuwe El Ahmadi? Eerst Kazim weg, nieuwe spits al op vinkentouw? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha nou laten we hopen van niet. El Ahmadi de man met de doodlopende wandelingen, die moet je als eerste vervangen in de basis. |
|
|
|