|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 09:32 schreef R()b het volgende:[..] Hahaha nou laten we hopen van niet. El Ahmadi de man met de doodlopende wandelingen, die moet je als eerste vervangen in de basis. Haha, dat op zeker, Karim is het niet (meer). Mogelijk is Tapia de beoogde vervanger van een deze zomer uit te zwaaien el Ahmadi. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Haha, dat op zeker, Karim is het niet (meer). Mogelijk is Tapia de beoogde vervanger van een deze zomer uit te zwaaien el Ahmadi. Amen! Laten we het hopen want dit kan gewoon echt niet meer. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:Qua basis hebben ze het, goede corners en vrije trappen nemen kunnen ze niet allemaal nee. Vind daar het probleem meer in de bezetting in de zestien liggen, men doet maar wat. NIEMAND NEEMT GOEDE CORNERS OF VRIJE TRAPPEN.........wanneer gaan jou ogen nou is open....kijk je überhaupt wel wedstrijden van FEYENOORD.......er wordt geen goede corner of vrijetrap genomen.....passes worden of achter de man of aan de tegenstander of de bal wordt niet met snelheid ingespeeld....het gewoon om te janken......zolang er mensen zijn die net als jij het allemaal wel mee vinden vallen komt onze club nooit ergens valt me echt op dat sommige mensen hier wel heel snel tevreden zijn.....het is gewoon middelmaat zijn echt te veel van die gasten die de kwaliteit niet hebben om bij FEYENOORD te spelen....dat is niet hun fout want ze worden gehaald door onze geweldige techisch dir.die totaal op voetbal technisch gebied door de mand valt al jaren 2 keer mazzel met pelle en gudetti en dat in 4/5jaar...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ligt in mijn optiek aan tactiek en vertrouwen. Plus is een groot deel van de selectie niet goed genoeg. Maar met deze selectie is zeker een elftal op te tuigen dat beter moet kunnen dan ze nu doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OVerigens KUNNEN: Gustafson, Vejinovic en Toornstra goede vrije trappen en corners nemen bijvoorbeeld. Het is mij een raadsel waarom spelers wanneer ze eenmaal bij Feyenoord komen, die kwaliteit nooit meer etaleren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel en mazzel. Vermoeiende tunnelvisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: Is dit tegen mij gericht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook. Te kort door de bocht om Pelle en Guidetti eruit te lichten. Tis als zo vaak: de beleidsbepaler heeft alles fout gedaan, zelfs niet aantoonbare zaken. van Geel heeft fouten gemaakt, ja. Maar ook veel meer goed werk verricht. Overigens: wie heeft uiteindelijk Pelle en Guidetti die contracten aangeboden? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Weinig beelden uit zijn Feyenoordperiode. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, dat is dus eigenlijk de bodem van mijn vraag, hoe kan t dat spelers die we aankopen, eigenlijk alleen maar slechter presteren eenmaal bij ons |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, dat is dus eigenlijk de bodem van mijn vraag, hoe kan t dat spelers die we aankopen, eigenlijk alleen maar slechter presteren eenmaal bij ons Laatste keer kinderachtig zijn: Oorzaak: Martin van Geel. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Ben je met je hoofd op een steen gevallen idioot......te kort door de bocht.....het is de realiteit niets meer niets minder.....1 voorbeeld 1,2miljoen salaris geven aan een spits die er werkelijk helemaal niets van kan(KAZIM)en zo kan ik nog vele voorbeelden geven......wat heeft die goed gedaan dan? Saneren had ik ook gekend...wat nog meer goede spelers gehaald?Contracten aangeboden laat me niet lachen gewoon puur geluk....en zo doe je geen zaken als technisch dir......je moet een visie hebben en die onbreekt bij mr.van geel....je lult maar wat Henk maar onderbouwen of met feiten komen ho maar. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: Inderdaad mr van geel FEYENOORD is de laatste jaren alleen maar slechter geworden dan beter en inderdaad grotendeels de schuld van die paardenlul van geel. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, dat is dus eigenlijk de bodem van mijn vraag, hoe kan t dat spelers die we aankopen, eigenlijk alleen maar slechter presteren eenmaal bij ons Zou de Kuip en supporters toch een te grote druk op spelers leggen? |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Met al die middelmatige spelers....beter een goede speler halen dan al die huis tuin en keuken voetballers...dan kan je net zo goed met jeugd gaan spelen wordt je ook derde elk jaar. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: lol je slaat de spijker op zijn kop!!!! |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Trouwens bij Vitesse zat meneer gewoon op de bank de laatste maanden!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha visie, die mis ik ook sinds een jaar. Tot zover eens. Vejinovic, Schaken, Mathijsen, Janmaat, Elia, Immers, el Ahmadi, Gustafson, Botteghin, Vermeer, ziedaar een aantal aankopen die toen en nu haalbaar waren en op die momenten logisch. Wilkshire, Kazim, Boulahrouz waren noodvullers. Fouten door eigen toedoen, ja. En leg je steen effe opzij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 11:18 schreef rene rotterdam het volgende:Met al die middelmatige spelers....beter een goede speler halen dan al die huis tuin en keuken voetballers...dan kan je net zo goed met jeugd gaan spelen wordt je ook derde elk jaar. Nee dan word je tiende en verlies je met 10-0 bij PSV uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, was geschorst, werd vervangen door huurling Chelsea en die bleef toen staan. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Auw , waarom moet je ons daar weer aan herinneren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat t waar is en nog niet zo HEEL lang geleden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke wederopstanding gaat met ups en downs, elke groei kent zijn plateau om daarna weer verder te groeien. Tis zoals t is. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, dat is dus eigenlijk de bodem van mijn vraag, hoe kan t dat spelers die we aankopen, eigenlijk alleen maar slechter presteren eenmaal bij ons Omdat wij altijd spelers halen die op dat moment of in vorm zijn of boven m hun kunnen spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 11:58 schreef V town madness het volgende:[..] Omdat wij altijd spelers halen die op dat moment of in vorm zijn of boven m hun kunnen spelen kan, maar denk t niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is het al rond met Tapia dat hij mag spelen ik ben er nog steeds niet mee eens dat ze hem gehaald hebben lieve dat ze een scorende spits hadden gehaald |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Je hebt wel gelijk. Op de een of andere manier renderen ze bij ons nooit zo als bij hun vorige club. Of het is toeval, of de scouting is echt heel slecht, of met de druk omgaan is toch heel anders dan bij hun vorige club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 12:22 schreef V town madness het volgende:[..] Je hebt wel gelijk. Op de een of andere manier renderen ze bij ons nooit zo als bij hun vorige club. Of het is toeval, of de scouting is echt heel slecht, of met de druk omgaan is toch heel anders dan bij hun vorige club. Inderdaad, maar t kan toch niet zo zijn dat we alleen maar weekdieren kopen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Koeman sleurde er ook het een en ander uit. Zat er behoorlijk wat bravoure onder. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote: Ik heb laatst de aankopen van de laatste 10 jaar eens opeen rijtje gezet. Je schrikt je kapot, het is gemiddeld van een zeer bedenkelijk niveau. Pelle, Guidetti enz enz, pure mazzel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle en Guidetti zijn ook niks zonder een team erachter he. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 12:39 schreef V town madness het volgende:[..] Ik heb laatst de aankopen van de laatste 10 jaar eens opeen rijtje gezet. Je schrikt je kapot, het is gemiddeld van een zeer bedenkelijk niveau. Pelle, Guidetti enz enz, pure mazzel! Is ook mazzel, maar dat geldt voor iedere club. Spelers presteren niet slechter denk ik, ze krijgen te maken met een heel andere situatie met meer druk van buitenaf en tegenstanders die 120% geven tegen Feyenoord. Dat betekent dat zij ook 20% meer moeten geven, de vraag is of ze dat ook kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 09:32 schreef R()b het volgende:[..] Hahaha nou laten we hopen van niet. El Ahmadi de man met de doodlopende wandelingen, die moet je als eerste vervangen in de basis. Zoals ie nu speelt wel ja. Maar voor de winterstop liet ie zien dat hij nog wel belangrijk kon zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hopen dat er licht in de donkere tunnel komt! Dat de spelers eens met zijn allen goed in de spiegel gaan kijken en elkaar de waarheid gaan vertellen |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
De tijden geen geld zijn nu toch voor bij wat is het volgende excuus? |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Niks meer van Ceesie gehoord? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De spelers hebben voldoende kwaliteiten tezamen voor een 3e plaats. Het is de trainersstaf die er een team van dient te smeden. Geen teamverband, geen heldere opdrachten en afstemming = losse eilandjes. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Finbogason naar ausburg die had bij feyenoord goed gepast . Van wolfswinkel is ook geen topspits die hoeft van mij niet misschien in Denemarken of Zweden scouten lopen veel goede voetballers |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Hoe nu verder?de plaoffs wacht op ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit nog steeds te bibberen ,word nog eens me dood ons cluppie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2016 - 20:05 schreef sambo het volgende:Finbogason naar ausburg die had bij feyenoord goed gepast . Van wolfswinkel is ook geen topspits die hoeft van mij niet misschien in Denemarken of Zweden scouten lopen veel goede voetballers V Wolfswinkel geen topspits ?................in die prijsklasse wel ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2016 - 20:05 schreef sambo het volgende:Finbogason naar ausburg die had bij feyenoord goed gepast . Van wolfswinkel is ook geen topspits die hoeft van mij niet misschien in Denemarken of Zweden scouten lopen veel goede voetballers Augsburg heeft een hogere begroting, speelt in een échte competitie en nooit op kunstgras. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 16:52 schreef Barabas het volgende:[..] Augsburg heeft een hogere begroting, speelt in een échte competitie en nooit op kunstgras. We speelden vandaag ook niet op kunstgras. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En nog steeds in een klote competitie die HELEMAAL NIETS voorstelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe nu verder: Gewoon de opstelling zoals de eerste helft, zonder Elija, en dan doorselecteren. Focussen op de volgende wedstrijd.3 punten halen en doorgaan. En proberen AZ te verslaan wat moeilijk gaat worden in deze vorm |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:Hoe nu verder: Gewoon de opstelling zoals de eerste helft, zonder Elija, en dan doorselecteren. Focussen op de volgende wedstrijd.3 punten halen en doorgaan. En proberen AZ te verslaan wat moeilijk gaat worden in deze vorm Dirkie zag een ander Feyenoord. |
|
|
|