BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 11:57 schreef Barabas het volgende:
Vindt nog steeds dat we uitstekend materiaal hebben voor 5-3-2.
Ik vind nog steeds dat we waardeloze selectie en trainers hebben.
Dan maakt het niet uit welk systeem we spelen .....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 11:44 schreef van geil het volgende:
Lopende spelers is altijd lastig te verdedigen.
Kruisende spelers helemaal ( dat zie je bij ons vrijwel nooit)
Ik zie ze nooit lopen bij Feyenoord. Alles is zo voorspelbaar en makkelijk te verdedigen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
Tuurlijk wel.
Een systeem waarin je de kwaliteiten van je selectie optimaal benut, want zo slecht is die selectie niet.
De trainers....Tsja.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat we waardeloze selectie en trainers hebben.
Dan maakt het niet uit welk systeem we spelen .....
Jij kunt alleen maar negatief reageren. Geef een keer een inhoudelijke en opbouwende reactie. Weet niet of dat binnen je vermogen ligt, maar het zou je sieren. Beetje makkelijk en goedkoop zoals je te werk gaat.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:
Tuurlijk wel.
Een systeem waarin je de kwaliteiten van je selectie optimaal benut, want zo slecht is die selectie niet.
De trainers....Tsja.
Aan alles kun je merken hoe onervaren ze zijn. Als we derde worden en de beker winnen mogen ze van mij blijven. Is ook een investering en als de resultaten aan het einde van het seizoen voldoende of beter zijn dan is het in mijn optiek niet verstandig om wéér een nieuwe trainert voor de groep te zetten.
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:
Tuurlijk wel.
De trainers....Tsja.
Ik heb nieuws.
De selectie is heel matig.
Voorheen verloren we wel n's ongelukkig wat punten, nu zijn ze stuk voor stuk terecht.
Sterker nog de eerste 15 wedstrijden kregen we eigenlijk te veel.
Deze selectie is zeer zeer matig.
Verder mogen Wouters v Gastel samen met v Geel zo snel mogelijk n andere club gaan zoeken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 februari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
De selectie is matig, maar er is wel 1 kwalitatief elftal uit op te stellen.
En die dan eens te laten staan.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Geile.... je vergeet alweer "mijns inziens" ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Barabas --
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Eens. En dan ook nog het juiste systeem.
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Dat is zoveel werk he om bij elke post te plaatsen.
Spreekt normaliter voor zich.
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eens. En dan ook nog het juiste systeem mijns inziens.
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Hersteld.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik heb nieuws.
De selectie is heel matig.
Voorheen verloren we wel n's ongelukkig wat punten, nu zijn ze stuk voor stuk terecht.
Sterker nog de eerste 15 wedstrijden kregen we eigenlijk te veel.
Deze selectie is zeer zeer matig.
Verder mogen Wouters v Gastel samen met v Geel zo snel mogelijk n andere club gaan zoeken.
Dat is geen nieuws.
Dat is een andere kijk.
De selectie wordt niet goed neergezet: zie El Ahmadi en Vejinovic.

En zie nu: deze selectie lijkt meer geschikt voor een verdedigender concept.
Maar Gio vaarde blind op de punten. En dacht dat het goed was.
Dat was het al langer niet.
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Dan prefereer ik toch de punten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Dat zeg ik niet.
Deze trainer zág dat het spel snel achteruit holde. Heeft ie meermalen ook gezegd
Hij heeft -blijkt nu- niet geanticipeerd op dat slechte spel, en pas na 6 maal slechte resultaten zich van een andere speelwijze bediend.

Beetje laat niet?
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 13:14   quote  deeplink  
De resultaten worden er niet beter op vooralsnog.
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - maandag 08 februari 2016 - 13:16   quote  deeplink  
er is maar een systeem!! Winnen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Foute nick. In meerdere opzichten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 februari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 13:16 schreef ajaxkampioen2015 het volgende:
er is maar een systeem!! Winnen!
Je hebt nog gelijk ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 13:14 schreef van geil het volgende:
De resultaten worden er niet beter op vooralsnog.
En nog wat zout erbij...
Gio heeft lang nodig te ontdekken dat
- Karsdorp teveel naar voren trekt,
- Elia hopeloos uit vorm is (zit het er nog wel in),
- El Ahmadi verboden moet worden bij de 16 te verschijnen,
- Vejinovic een vrijere rol moet krijgen,
- Vilhena niet verdedigt en teveel de bal brengt,
- van Beek te zelden El Ahmadi al aanspeelpunt voor zich heeft,
- Kramer geen voetballende spits is.

Gio weet het niet meer en dus gaat ie op zekerheid spelen. Dat is dan nog iets.
V town madness
 V town madness - maandag 08 februari 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Zorg dat je die kutbeker wint en verder is het einde seizoen!
Van Geel heeft geblunderd met aankopen en het aanstellen bij van Bronckhorst. Dus meteen afscheid van nemen en een capabel iemand neerzetten. de trainer maakt enorm veel fouten en dat moet stoppen. Het is bijvoorbeeld het opstellen van Vilhena, waarbij je er niks van snapt. Hij werkt hard, maar uit eigen gewin. Meneer zet zich bij ons in de etalage en leverd ons straks niks op. Lekker voorbeeld voor de rest Gio. Wat je in feite zegt is teken allemaal maar niet bij, ik stel jullie toch wel op. En trouwens, Vilhena is de zwakke schakel in het elftal en niet alleen op het veld. Er lopen talenten zat rond in Nederland die ons weldegelijk beter maken. Dos Santos, Hendriksen, Janssen, Rachicha, Rusnak, st Juste, Larsson, en een aantal bij Twente Utrecht en Vitesse.
Naar mijn mening afscheid nemen van de volgende mensen. Vd Heijden, Nelom, El Ahmadi, Toornstra, Immers, Vilhena, Elia, Kramer, Achabar en bilal.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
En gewoon derde worden. Niet meer dan logisch met het spelersmateriaal dat we hebben.

Volgens mij was een groot deel van de aanhang behoorlijk in de war; ze dachten waarschijnlijk dat we de titel konden pakken met een smallere, collectief zwakkere selectie. Logica was daarin ver te zoeken en nu moeten de TD en de technische staf het ontgelden. Lachwekkend....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 februari 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Selectie zwakker?????
Echt niet!

van Geel heeft goed ingekocht, op basis van wat een aantal van deze aankopen in het verleden hebben laten zien, valt het nu tegen.

En de trainersstaf vind ik van een hoog geheimzinnig gehalte. Maar dat heb ik al hierboven proberen te duiden.
Het feit dat geen speler zich verder ontwikkeld is hen ook aan te rekenen.

Maar goed: pas in de zomer eventuele bijltjesdag.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

Jij kunt alleen maar negatief reageren. Geef een keer een inhoudelijke en opbouwende reactie. Weet niet of dat binnen je vermogen ligt, maar het zou je sieren. Beetje makkelijk en goedkoop zoals je te werk gaat.
Nou, vertel jij mij eens dan of jij enige VISIE in dit elftal zie betreft speelwijze??
Dekken, vrijlopen , looplijnen, aanbieden, vanuit je taak spelen , niet verslappen, voor op in de strijd gaan, je ploeggenoten op je donder geven!! Het is wat mij betreft teveel ratjetoe en elkaar te vriend houden. Als John de Wolf en/of Henk Fraser of van nog vroeger: Theo Laseroms en Rinus Israel dan was er allang stennis in de tent geweest! En dat reken ik vooral Gio, JP en vooral Jan Wouters aan. Vooral Jan als voetballer was geen lieverdje en ken de klappen vd zweep , maar daar zie ik dan ook helemaal niks van terug!
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Doorzeuren en over vroeger beginnen. Niet alleen negatief maar ook nog eens een ouwe zemelaar.

Verzin eens wat nieuws of kom met (het begin van) een oplossing.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Welk kwalitatief elftal dan? Ben ik echt benieuwd naar, nu staan er spelers in die er gewoon niet in horen ... Vandaar dat ik zo vaak de jeugd opteert , omdat dat de toekomst is bij gebrek aan beter!
Dan zie ik Feyenoord liever 6 keer verliezen met die jeugd dan met die volgevreten en/of boven hun stand spelende voetballers ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 16:53 schreef Barabas het volgende:
En gewoon derde worden. Niet meer dan logisch met het spelersmateriaal dat we hebben.

Volgens mij was een groot deel van de aanhang behoorlijk in de war; ze dachten waarschijnlijk dat we de titel konden pakken met een smallere, collectief zwakkere selectie. Logica was daarin ver te zoeken en nu moeten de TD en de technische staf het ontgelden. Lachwekkend....
Het gaat mij niet eens om de resultaten!! Ik wil vooruitgang zien betreft Feyenoord en voetballers.
Dat is iets wat ik voor het laatst zag onder Ronald Koeman al was het niet groots, Ronald had de pach dat Erwin Mulder doelman was ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:06 schreef Barabas het volgende:
Doorzeuren en over vroeger beginnen. Niet alleen negatief maar ook nog eens een ouwe zemelaar.

Verzin eens wat nieuws of kom met (het begin van) een oplossing.
Ik had die Vilhena en Nelom allang een keer vh trainingsveld geschopt! Zo duidelijk?
Dan maar kapitaal vernietiging ...
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het gaat mij niet eens om de resultaten!! Ik wil vooruitgang zien betreft Feyenoord en voetballers.
Dat is iets wat ik voor het laatst zag onder Ronald Koeman al was het niet groots, Ronald had de pach dat Erwin Mulder doelman was ...
Ik wil hetzelfde, maar neem wel in ogen schouw dat we tot dit jaar moesten snijden en bezuinigen om weer in de plus te komen. Helaas dat het zo was, maar ik wil nu niet meer achterom kijken maar verder bouwen aan de mooiste club van de wereld. Negatief gepraat over wat er in het verre of nabije verleden allemaal beter kon zal ons niet verder brengen. Wat niet wegneemt dat we daar lessen uit moeten trekken.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
Feyenoord Forever!
ferfan
 ferfan - maandag 08 februari 2016 - 17:17   quote  deeplink  
Gewoon die beker pakken en we hebben weer een prijs sinds jaaaaren.. dan is het seizoen toch gewoon geslaagd?!! Als we AZ pakken in de beker dan zien we elkaar op de coolsingel!!
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Precies. En derde worden.
dr love
 dr love - maandag 08 februari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
Geen spelers meer halen nu alleen verkopen zoals : vilhena, achmadi,toornstra,tilapia,vejnovic,v,beek,a.vd heijden,elia,kuijt,bilal, karsdorp

helaas bijna hele elftal deugd niet komen te kort of hebben kuipvrees

gio a.u.b terug naar de rol van assistent, v.geel haal es een keer een echte choach zoals klupp of die van r.b.szalzburg of anders maar geen Nederlanders meer zijn te arrogant of kuipvrees, of geen echte ervaring.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 februari 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Conclusie hoe nu verder.............gewoon gaan winnen
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Precies. Slotje!
dr love
 dr love - maandag 08 februari 2016 - 18:17   quote  deeplink  
met deze selectie had feyenoord zeker de titel landskampion gepakt maar helaas door de onkunde van gio en die andere zakkenwassers van assistenten bereik je ook niks ik weet niet wat ze krijgen als loon bij feyenoord maar wel veel meer dan in het echte bedrijfsleven en de trouwe suporters lekker betalen hun salarissen hahahahhaahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:12 schreef dr love het volgende:
Geen spelers meer halen nu alleen verkopen zoals : vilhena, achmadi,toornstra,tilapia,vejnovic,v,beek,a.vd heijden,elia,kuijt,bilal, karsdorp

helaas bijna hele elftal deugd niet komen te kort of hebben kuipvrees

gio a.u.b terug naar de rol van assistent, v.geel haal es een keer een echte choach zoals klupp of die van r.b.szalzburg of anders maar geen Nederlanders meer zijn te arrogant of kuipvrees, of geen echte ervaring.
Jij bent een ware arts....de missing link..

Een waarschuwing voor het eten van tilapia, en garnalen uit Zuidoost-Azië, afgelopen vrijdag door Wakker Dier. Als je die producten eet, zou je gevaarlijke bacteriën binnen kunnen krijgen.(wiki)

Ik zou zeggen....binnenhalen die Dr Love

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Nenam_tiL --
dr love
 dr love - maandag 08 februari 2016 - 18:25   quote  deeplink  
hahahaahahah winnen hoe aan kuijt heb je niks aan kan alleen scheinheilig optreden in de media elia ook het zelfde afgedankte speler kramer heeft enorme pech staat op een eiland geen enkele vleugelaanvaller die hem kan bedienen middenveld is om te janken en verdediging is een grote gaten kaas onervaren spelers ben alleen te spreken over vermeer, achabar helaas wordt die jongen niet gegund heeft de mooiste goals gemaakt voor feyenoord, hij moet snel mogelijk weg bij feyenoord en gaan naar een echte topclub.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent een ware arts....de missing link..

Een waarschuwing voor het eten van tilapia, en garnalen uit Zuidoost-Azië, afgelopen vrijdag door Wakker Dier. Als je die producten eet, zou je gevaarlijke bacteriën binnen kunnen krijgen.(wiki)

Ik zou zeggen....binnenhalen die Dr Love
Zeker niet de missing link.... staat genetisch veel te dicht bij de apen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:33 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeker niet de missing link.... staat genetisch veel te dicht bij de apen.
Ik ook....

wqoks3.gif
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 februari 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 13:42 schreef V town madness het volgende:
Zorg dat je die kutbeker wint en verder is het einde seizoen!
Van Geel heeft geblunderd met aankopen en het aanstellen bij van Bronckhorst. Dus meteen afscheid van nemen en een capabel iemand neerzetten. de trainer maakt enorm veel fouten en dat moet stoppen. Het is bijvoorbeeld het opstellen van Vilhena, waarbij je er niks van snapt. Hij werkt hard, maar uit eigen gewin. Meneer zet zich bij ons in de etalage en leverd ons straks niks op. Lekker voorbeeld voor de rest Gio. Wat je in feite zegt is teken allemaal maar niet bij, ik stel jullie toch wel op. En trouwens, Vilhena is de zwakke schakel in het elftal en niet alleen op het veld. Er lopen talenten zat rond in Nederland die ons weldegelijk beter maken. Dos Santos, Hendriksen, Janssen, Rachicha, Rusnak, st Juste, Larsson, en een aantal bij Twente Utrecht en Vitesse.
Naar mijn mening afscheid nemen van de volgende mensen. Vd Heijden, Nelom, El Ahmadi, Toornstra, Immers, Vilhena, Elia, Kramer, Achabar en bilal.
Vergeet Karsdorp en van Beek niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door lijdensweg --
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:03 schreef FR-Henk het volgende:
Selectie zwakker?????
Echt niet!

van Geel heeft goed ingekocht, op basis van wat een aantal van deze aankopen in het verleden hebben laten zien, valt het nu tegen.

En de trainersstaf vind ik van een hoog geheimzinnig gehalte. Maar dat heb ik al hierboven proberen te duiden.
Het feit dat geen speler zich verder ontwikkeld is hen ook aan te rekenen.

Maar goed: pas in de zomer eventuele bijltjesdag.
Jij vindt de selectie niet zwakker.
Ik wel , en beduidend ook.
Weg alle internationals en transferwaardes op het veld.
11 spelers hebben we die t zouden kunnen doen als t meezit.
Alles daarbuiten is n enorme verzwakking.
En aangezien we dit jaar blessures en schorsingen hebben op posities die cruciaal zijn ,en daarnaast n aantal spelers die hun niveau niet halen, tja dan houdt t op.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
eens
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 februari 2016 - 20:40   quote  deeplink  
Gewoon kut Blokland en de totale technisestaf en bestuur een grote stap op zei zetten voor de grote man Cees bruin miljardair dan zou het goed moeten komen.En dan een inhaal race van heb ik jouw daar .Gewoon ieder jaar kampioenschappen halen werelbeker pakken en dat kan jaren door gaan zo. Tot dat we weer een straatlengte voor liggen op lampie en grachie.
dr love
 dr love - vrijdag 12 februari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
ik snap die gio ook niet meer vroeger een goeie bescheiden voetballer geweest bij feyenoord daarna bij grote topclubs gespeeld mooie goals gemaakt in oranje elftal, assistent geweest en nu ziet hij de kwaliteiten van de spelers niet en systeem weet hij ook niet te gebruiken wat heb je dan al die jaren gedaan dan op die bank en ook v.gastel en wat doet die wouters en van geel dat is nou het grootste probleem bij feynoord de directie zijn te gemakzuchtig controleerd niks vertrouwd iedereen maar dat alles goed gaat, kijk maar hoe cocu is aangepakt en de assistenten ze hebben g.hiddink ingeschakeld voor cocu nu begrijpt hij wel het spelletje.

zo had bijv. v.geel beter w.jansen of die zeikwijf van hanegem bij moeten halen als choac te ouderwets maar mischien om een team een beter impuls te geven is hij wel goed in ook voor gio.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
De spelers van nu weten geeneens wie Wim Jansen of Willem van Hanegem zijn, die zijn daar echt niet van onder de indruk.
dr love
 dr love - zaterdag 13 februari 2016 - 23:37   quote  deeplink  
ik denk dat de positie van gio voor morgen hevig onder druk staat wordt er morgen niet gewonnen dan is het einde verhaal maar ik vindt ook dat je v.gastel en wouters eruit moet knikkeren alle twee net zo verantwoordelijk die zitten lekker op hun luie gat en denken aan z,n eigen salaris of mischien geen gun factor t,o,v gio
dr love
 dr love - zaterdag 13 februari 2016 - 23:57   quote  deeplink  
ik vindt het diep triest dat gio het gewoon niet red hij komt gewoon nog te kort en natuurlijk in het algemeen zal het eerste jaar geen succes zijn maar aan het spel van feyenoord was al bij het begin af te lezen dat hij het niet voor elkaar krijgt om een redelijk tot goed team samenstellen en we moeten van geel ook niet alles de schuld in z,n schoenen schuiven want veel van de trouwe aanhangers wilde kramer hebben en vele voetbal analisten maar waarom die tilapia halen dat vindt ik wel een blunder v.geel de competitie is al voor feyenoord geen waarde meer geen uitzicht op titel en positie in gevaren zone de kans is heel groot dat feyenoord duikt naar de 9e positie dan breekt er echt de pleuris uit in rotterdam je moet je echt dieprood schamen als club feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - zondag 14 februari 2016 - 00:23   quote  deeplink  
Het is duidelijk dat van Geel te kort komt om de laatste stap te maken die Feyenoord weer echt aan de top brengt.
van geil
 van geil - zondag 14 februari 2016 - 00:31   quote  deeplink  
ecard_followTheLeader.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

0.0082030