|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 00:23 schreef hotjumper het volgende:Het is duidelijk dat van Geel te kort komt om de laatste stap te maken die Feyenoord weer echt aan de top brengt. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De selectie is minder slecht dan wat de trainer er mee doet. Maar van Geel heeft m aangesteld, dus eens |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 00:23 schreef hotjumper het volgende:Het is duidelijk dat van Geel te kort komt om de laatste stap te maken die Feyenoord weer echt aan de top brengt. Voor een klein deel mee eens, de grootste flater blijft Gio die steeds maar weer dezelfde fout maakt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 20:56 schreef dr love het volgende:ik snap die gio ook niet meer vroeger een goeie bescheiden voetballer geweest bij feyenoord daarna bij grote topclubs gespeeld mooie goals gemaakt in oranje elftal, assistent geweest en nu ziet hij de kwaliteiten van de spelers niet en systeem weet hij ook niet te gebruiken wat heb je dan al die jaren gedaan dan op die bank en ook v.gastel en wat doet die wouters en van geel dat is nou het grootste probleem bij feynoord de directie zijn te gemakzuchtig controleerd niks vertrouwd iedereen maar dat alles goed gaat, kijk maar hoe cocu is aangepakt en de assistenten ze hebben g.hiddink ingeschakeld voor cocu nu begrijpt hij wel het spelletje. zo had bijv. v.geel beter w.jansen of die zeikwijf van hanegem bij moeten halen als choac te ouderwets maar mischien om een team een beter impuls te geven is hij wel goed in ook voor gio. Dat komt omdat Gio een schijterd is !!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
EN TOCH MOET ER UIT DEZE SPELERS MEER UIT TE HALEN ZIJN ALS ZE VANMIDDAG WEER NIET WINNEN MOET DE TECHNISCHE STAF TOCH EENS BIJ ZICHZELF TE RADE GAAN.!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 13:15 schreef Dirk1 het volgende:EN TOCH MOET ER UIT DEZE SPELERS MEER UIT TE HALEN ZIJN ALS ZE VANMIDDAG WEER NIET WINNEN MOET DE TECHNISCHE STAF TOCH EENS BIJ ZICHZELF TE RADE GAAN.!!!! DAT MOETEN ZE AL SINDS COMPETITIE WEDSTRIJD 1 T VOETBAL IS VANAF DE START AL RUK |
|
|
|
|
ar
|
|
|
GIO MOET BLIJVUHHHH!! LAA LALA..LAAA..LAAAAA. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik zal mijn capslock uit zetten ik doe dit alleen maar om duidelijk over te komen, er hoeft van mij niemand weg perse,maar we zien toch allemaal dat er helemaal geen voetbal inzit zels Henk deJonge van Cambuur houd dan de eer aanzichzelf getuicht van realisme en dat kan ik van deze technische staf niet vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeilijk moeilijk hoe nu verder: Ik ben gelukkig geen trainer ik zou het volgende doen als trainer: Tony op de tribune laten zien wie de baas is. Vermeer de verdediging voor hem neer laten zetten, hij heeft de meeste ervaring in verdeigen. Kuijt op het middenveld. Basigoglu, duidelijk vertellen als hij zo blijft voetballen dan exit. Vejnovic zijn verleden laten zien hoe hij daar voetbalde en hoe nu en vragen waarom. Tapia blijvend gaan neerzetten en hem vertellen dat je je bij een topclub moet bewijzen Kongollo gewoon niets aan doen Botteghin appartblaten trainen met wouters en veel laten praten met winpie jansen of de wolf Achabar omscholen naar rechter spits Elija de wacht aan zeggen geen goede wedstrijd meer dan komt er een jeugdspeler voor je er in. En meer van dit soort maatregelen hetbseizoen is toch al verloren je moet nu niet meer miste nice guy zijn de zweep er over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daan/Piet/Fer1 lezen voor.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag gisteren n grappige, tussen kunst en kitsch , maar kan m effe niet vinden. Gio met de schaal aan tafel dacht ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik blijf fan komen jullie er weer bij als het goed gaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfspot moet kunnen Piet, toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We zijn er nog steeds, volgens mij is t al jaren kak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja o hahaha Ik moet mijn trouw gevoelens die mijn ingegeven zijn niet met een voetbal team verbinden. Maar het blijft moeilijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Uithuilen en weer verder gaan maar weer. Aar wat is het kut allemaal. Krijg ik vandaag rond 16.00 of ik mijn business seats wil verlenegen. .. een goede timing.
Ik zeg AZ thuis Beker. . vrij toegang voor alle seizoen kaarthouders. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Vrij toegang kom ff zeg ,uit protest niet meer gaan voor een keer . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 19:36 schreef koekie het volgende:Uithuilen en weer verder gaan maar weer. Aar wat is het kut allemaal. Krijg ik vandaag rond 16.00 of ik mijn business seats wil verlenegen. .. een goede timing. Ik zeg AZ thuis Beker. . vrij toegang voor alle seizoen kaarthouders. Goede post. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus zelfs onder Been en Rutten waren we nog nooit zo slecht
Feyenoord De gifbeker moet leeg, tot de laatste drup. Zeven opeenvolgende nederlagen: nooit eerder presteerde een club uit de traditionele top drie zo slecht als Feyenoord op het moment. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer gaan er eens koppen rollen? Of kan die zooi gewoon weer lekker safe blijven zitten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgordelijkheid: Van Geel. Van Bronckhorst (herplaatsen) Wouters Van Gastel (herplaatsen) Van Noordwijk (McDonalds) Lodewijks (herplaatsen) Philips Eind van het seizoen: Gudde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interessant.
quote: Tegen collega Schut liet ik later tijdens Langs de Lijn de naam Wouter Bos vallen. Feyenoord heeft een leider nodig en niveau. De voorzitters Kieboom en Van den Herik waren autoritaire leiders. Wouter Bos is democratischer, gelukkig, want 2016 vergt een andere manier van leiding geven. Wouter Bos is een topbestuurder. Een supporter met aanzien. Hij heeft een imposant netwerk.
Ik kreeg prompt een app van een vriend, een Feyenoord-supporter is. 'Wouter Bos kan het niet alleen. Natuurlijk moet Feyenoord gereorganiseerd worden. Maar goed wordt het nooit, want Feyenoord is een kleine club, een provincieclub, een familieclub, een incestueuze club. Wie werkt om te beginnen de machtige Kerkum weg?'
Ik ken de riedel van mijn vriend: Feyenoord bezwijkt elk jaar onder een absurd verwachtingspatroon. Iedereen staat onder druk, iedereen is overspannen, iedereen is bang voor zijn eigen hachie. Feyenoord zuiveren is onmogelijk. Mijn vriend zegt: 'Feyenoord blijft eeuwig bestaan, maar het wordt nooit meer wat.'
En misschien wel pijnlijk waar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon nog proberen enkele punten pakken en dan gewoon de beker winnen dat kan met twee thuis wedstrijden dat moet gewoon kunnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 08:53 schreef de bluffer het volgende:Gewoon nog proberen enkele punten pakken en dan gewoon de beker winnen dat kan met twee thuis wedstrijden joh, doe eens je ogen open. Feyenoord is dood en doodziek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoezo gewoon? Er is op dit moment niets gewoon. Zeven wedstrijden op rij verliezen, het hele jaar al waardeloos voetbal. Dat is dit seizoen GEWOON.
Er is niets gewoons op dit moment aan 'punten proberen te pakken en dan gewoon de beker winnen' |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Ho ho, ik ben van nature een optimist en kijk vrijwel altijd naar de zonnige kant van de dingen. Heb al jaren een seizoenkaart en zal er volgend seizoen ook een hebben. Stylzz zo afbluffen geeft onder deze omstandighed geen pas omdat er nu gebeurd waar hij de afgelopen tijd op gewezen heeft. Kortom hij heeft gelijk gehad. Laat onverlet dat hij af en toe de proporties uit het oog verliest waardoor zijn kijk Feyenoord in mijn ogen soms te depressief is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stylzz depressief? Ik noem het realisme.
Heb ik ook last van, trouwens. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Het heeft geen zin om nu trainer en staf te ontslaan. Naast Pisvee, hebben wij de meest brede selectie. Ze moeten allemaal een flinke trap onder hun kont krijgen en nu eindelijk voor elkaar door het vuur gaan. Gio moet nu stoppen met elke week een andere opstelling. Eerst het lek dichten en dan verder met opbouwen. Terug naar een 5-mans verdediging en alsjeblieft geen Bilal en Vilhena in het team. Ieder op je positie blijven en je taken uitvoeren. Vaste spelers aanstellen voor hoekschoppen en vrije trappen. En heel veel oefenen met voorzetten vanaf de flanken. Volgend seizoen Ron Jans of Peter Bosz aanstellen. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Later we wat mij betreft maar naar het grote geheel kijken. Dit seizoen proberen er het beste van te maken en daarna/tegelijktertijd gaan werken aan een topsportklimaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T heet uitvergroten wat je ziet. En ik heb geen aluhoedje. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gio een stapje terug en een ervaren trainer aanstellen , vreemde ogen dwingen het best , liefst een trainer die er bovenop zit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie gio dit niet meer omdraaien , peter bosz zou ook kunnen gertjan verbeek zou ik ook toejuichen |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Ik denk dat Gio kan blijven zitten, maar weet ook wel dat hij niet meer kan doen! Dus ik stel voor dat ze Henk de jong gaan benaderen. Nu zullen jullie wel denken die is gek geworden, maar nee dat ben ik niet. Henk is tactisch miss niet de beste maar voor de team geest een belangrijke man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijn gevoel sinds vorig seizoen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het zou een godswonder zijn als we de beker pakken.Ik hou van deze club, al zo veel jaar, maar ben realistisch genoeg me in mijn clubliefde niet mee te laten slepen in de onzinnige gedachte dat we wel even die beker gaan pakken. Dan moet er zo veel gebeuren dat ik het me niet voor kan stellen. Probeer Gio er maar eens van te overtuigen dat hij eindelijk die vreselijke Vilhena er naast moet zetten. Verder vraag ik me af of de sfeer, de onderlinge verhoudingen tussen spelers en staf, wel goed is. Zitten er misschien toch een stel rotte appels tussen die deze technische staf niet eruit durft gooien. Helemaal eens met Stylzz. Op deze manier proberen te redden wat er nog te redden valtt, al bereid ik me voor op weer een jaar geen Europees voetbal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 19:36 schreef koekie het volgende:Uithuilen en weer verder gaan maar weer. Aar wat is het kut allemaal. Krijg ik vandaag rond 16.00 of ik mijn business seats wil verlenegen. .. een goede timing. Ik zeg AZ thuis Beker. . vrij toegang voor alle seizoen kaarthouders. .....goed gevoel voor timing zeg.... kapotte selectie, kapotte nadenkspier bij de commerciƫle afdeling.... waardeloos....
Overigens een goed idee om kaarthouders vrije toegang te geven als pleister op de gapende wond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 11:12 schreef g vieth het volgende:Ik denk dat Gio kan blijven zitten, maar weet ook wel dat hij niet meer kan doen! Dus ik stel voor dat ze Henk de jong gaan benaderen. Nu zullen jullie wel denken die is gek geworden, maar nee dat ben ik niet. Henk is tactisch miss niet de beste maar voor de team geest een belangrijke man. Laten we Gio de tactiek inderdaad gewoon doen, want dat gaat als een tierelier! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tssss.... pijn aan m'n pens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 10:19 schreef King - 010 het volgende:Het heeft geen zin om nu trainer en staf te ontslaan. Naast Pisvee, hebben wij de meest brede selectie. Ze moeten allemaal een flinke trap onder hun kont krijgen en nu eindelijk voor elkaar door het vuur gaan. Gio moet nu stoppen met elke week een andere opstelling. Eerst het lek dichten en dan verder met opbouwen. Terug naar een 5-mans verdediging en alsjeblieft geen Bilal en Vilhena in het team. Ieder op je positie blijven en je taken uitvoeren. Vaste spelers aanstellen voor hoekschoppen en vrije trappen. En heel veel oefenen met voorzetten vanaf de flanken. Volgend seizoen Ron Jans of Peter Bosz aanstellen. EN dan met Gio Jean-Paul en keeperstrainer Patrick gewoon bij op de bank |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het vreemde hier van is bij zulke slechte prestaties,dat mense die dit mogelijk gemak hebben er zich er niets van aantrekken.En er ook helemaal niet mee zitten blijkbaar,GertJan Verbeek werd vroegtijdig de laan uitgestuurd bij betere prestaties dan Gio en Martin bij elkaar wat is dit voor samenzwering in de kuip? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ze lopen continue elkaar de hand boven het hoofd te houden ,en de vvf hoorje ook niets van wat is dit?Ja ze zeggen wel dat ze het beter gaan doen maar de gebeurd gewoon niets helemaal niets het is nu nog erger dan verleden jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sven; hoe kan het toch dat een jongen van de club, nederig en hard werkend zichzelf niet op kan rapen na een teleurstelling en nou voor de zoveelste keer voor lul wordt gezet omdat je op je hielen staat?
Terence; waarom loop jij je als back de tering als je opkomt, maar ben je nergens te bekennen bij balverlies?
Tonny; een jongen van de club zeg je? Gekrenkt tot in je botten door Rutten en van Geel, die je nooit clubmensen kan noemen.. Raar Jij als clubjongen zou daar boven moeten staan. Je speelt nu het hele jaar, tijd om je (club)kleur te bekennen? Scheelt een hoop rust in de selectie
Karim; waarom met zo veel ervaring alleen maar gas geven en drukken als je er zin in hebt en niet 90 minuten lang zoals je dat vorig jaar deed?
Marko; wat een druk op je schouders, ik vond je vandaag niet eens zo slecht, voor het eerst gif in je onderscheppingen. Maar waarom trek je je mond niet open naar je trainer en geef jij niet aan dat jij veel beter bent vooraan op het middenveld?
Eljero; lukt het backslopen al een beetje? Jij was de enige zondag die als eerste de supporters te woord stond en daarvoor verdien je het respect, maar neem deze verantwoording eens op het veld en stop met je nietszeggende stoere praat.
Bilal; het wil nog niet echt lukken. Toch zie ik je inzet en talent, je bent immers nog maar 20, maar waar is je overtuiging? Twee keer de kans voor open goal, die bal moet er met iedere speler die je op dat moment in de weg staat dwars door dat net heen man!
Michiel; jij als supporter zou moeten snappen dat je jezelf met dat prachtige rood/witte shirt de blubber moet lopen, sleuren en knokken! Wanneer ga je echt eens vol gas?
Dirk; Dirk o Dirk, wat doe je jezelf aan. Terug komen naar Nederland in een verscheurd Feyenoord. Op je 35e nog proberen de balans en rust te bewaren binnen een topclub die door 7 jaar wanbeleid is afgezakt tot middelmaat.. Je sleurt, vecht en knokt maar als je medespelers zich niet kunnen motiveren zoals jij dat kan zodra dat prachtige shirt over jouw schouders valt, is het tijd voor een andere aanpak dan motiveren en positiviteit.
Gio; ik heb met je te doen. Een echte clubman waar veel broekies die zich clubjongen noemen nog een puntje aan kunnen zuigen. Jij krijgt dit ook niet meer aan de praat. Leuk dat Koeman je advies geeft, maar die zit 500 km verderop. Neem Willem van Hanegem zijn aanbod aan, praat met hem, ga op de koffie met hem of neem hem gewoon mee naar de trainingen! Niemand in de club houdt je daarin tegen
Eric; 7 jaar wanbeleid, 7 jaar miljoenen uitgeven aan een stadionplan dat er nog steeds niet is. 10 trainers verslijten, jezelf verschuilen achter structurele leugens en de financiƫle malaise van onze club. De club waar jij absoluut geen gevoel mee hebt. Onze ziel verkopen aan een groep dwangmatige investeerders die ons miljoentje niet goed genoeg vonden. Jouw tijd is geweest Eric, wegwezen!
Martin; je presteert beter zonder geld dan met geld. Talenten scouten en aan je club binden en talent inzien is ook niet je sterkste kant, ik noem er even een paar; Vincent Jansen, Kevin Jansen, Tonny Vilhena, Leroy Fer, Gini Wijnaldum, Rick Dekker, Ruben Schaken en die gozer Isrissi die nu bij Grun speelt en onze eigen held Ron Vlaar! Allemaal jongens die prima bij ons hadden mee gekund, maar om onduidelijke of onterechte redenen door jou de deur werden gewezen waarbij je Gio of iemand anders naar voren schuift die jouw beredenering naar buiten moet brengen. En dan nog maar te zwijgen over de dramatische aankopen van dit jaar.
De club is ziek, kapot, verloochend en bespuwd door een stel onkundige bestuurders en middelmatige spelers die geen gevoel bij de club hebben, het gevoel dat wij als supporters hebben als we op de tribune springen of in de hekken klimmen. Er loopt al jaren middelmaat op het veld en op de bank, de achterstand met hunnie en PSV is niet meer te overzien, technische staf voldoet niet en spelers die wel een verschil kunnen maken lopen weg bij het eerste de beste belletje van onze TD.
Het legioen is murw geslagen, vroeger stonden er honderden soms duizenden mensen de bus op te wachten, vanavond maar 30.
En toch schijnt de zon aan de horizon, waarom?
De Kuip, de lichtmasten, de nog steeds uitverkochte thuis- en ui wedstrijden, generatie op generatie heeft er gelachen en gehuild. Volgende week zondag zitten wij er weer gewoon, de week erna ook en de week daarna ook.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar jullie hebben het vast te druk met je nieuwe pattas, vriendinnetje of in het geval van onze directie een snabbel in de businessclub van de middenmoot die ons net de vernedering in heeft gedrukt dus ik ga er een eind aan breien.
Neem je verantwoording, directie, staf en spelers, doe het niet voor jezelf, je vrouw of je van de stok afgevallen kanariepiet die je nu zo mist, maar voor die duizenden mensen waarvan er velen jaar in, jaar uit hun geld bij elkaar sprokkelen om een seizoenkaart te kunnen kopen.
Gras opvreten, zweet en hard werken zonder eigen gewin. Iets wat er binnen onze club niet meer te vinden is.
Tot volgende week, ik vul alvast een 3-0 overwinning in de toto in De ommekeer.
Jelle den Boer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ruim 50 jaar al supporter van Feyenoord maar wat hier boven staat heb ik nog nooit mee gemaakt ik vind het heel knap ben er voor 100% mee eens klasse Jelle en voor RenatoBos om het te plaatsen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wij-zij stuk. Meteen weer gelachen. |
|
|
|