|
|
Stylzz
|
|
|
"Gras opvreten, zweet en hard werken zonder eigen gewin. Iets wat er binnen onze club niet meer te vinden is."
Begin eens met leren voetballen, positiespel, snel rond spelen en tempo omhoog. Dan hoef je het gras niet op te vreten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar gaat Dickie Advocaat mogelijk voor zorgen??? |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Als Bilal de kansen had benut hadden we gewoon gewonnen! Dan was het een heeeeeel andere wedstrijd geworden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 09:03 schreef impreza het volgende:Als Bilal de kansen had benut hadden we gewoon gewonnen! Dan was het een heeeeeel andere wedstrijd geworden! Dat miste overtuiging. Hij stond er wel, dat was dan positief. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 09:03 schreef impreza het volgende:Als Bilal de kansen had benut hadden we gewoon gewonnen! Dan was het een heeeeeel andere wedstrijd geworden! Je klinkt net als van Geel met zijn toeval-theorieën... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe nu verder
Gewoon Willem binnen halen en naar hem te gaan luisteren en alles aannemen wat hij zegt |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Maar het is wel zo,ik vond Vermeer ook niet goed uitkomen bij die eerste goal,ja dan word het een heel andere wedstrijd helaas! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dickie moet dan wel in het midden van het bankie gaan zitten anders vliegt Gio door de lucht. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Geweldig stuk van Jelle den Boer. Uit mijn hart gegrepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Logisch. Daarom wordt t ook nooit meer wat met Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zegt de eeuwige pessimist. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Realisme is iets anders dan pessimisme. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 10:28 schreef impreza het volgende:Maar het is wel zo,ik vond Vermeer ook niet goed uitkomen bij die eerste goal,ja dan word het een heel andere wedstrijd helaas! Je praat ronald de boer en mario been na. Daarna blokt ie een identieke bal uit dezelfde hoek wel omdat ie een paar stappen naar voren zet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, die gedachtes van mouwen opstropen, hard werken en niet mauwen, daar kom je er niet mee in deze tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, die gedachtes van mouwen opstropen, hard werken en niet mauwen, daar kom je er niet mee in deze tijd. In het stadion ook altijd zo mooi,gaan ze jagen jagen brullen ! Kunnen beter voetballen voetballen brullen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je bent realistisch als je erkend dat het allemaal groter wordt gemaakt door vele als het is en mensen de kans geeft iets op te bouwen. De ongeduldige willen stekjes oogsten, maar laten we gewoon dit seizoen in zijn geheel eens aankijken ook al zijn de meeste onder ons nu enigszins teleur gesteld. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kijk als Karsdorp zegt: we kunnen geschiedenis schrijven, nou dan daar in die groep toch echt iets goed fout. Geschiedenis is al geschreven. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 14:47 schreef Appie53 het volgende:Kijk als Karsdorp zegt: we kunnen geschiedenis schrijven, nou dan daar in die groep toch echt iets goed fout. Geschiedenis is al geschreven. Geschienis schrijven is onvoltooid tegenwoordige tijd Appie 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 14:47 schreef Appie53 het volgende:Kijk als Karsdorp zegt: we kunnen geschiedenis schrijven, nou dan daar in die groep toch echt iets goed fout. Geschiedenis is al geschreven. Hij heeft wel gelijk, zie verhaal Obiku. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ook psv heeft een dippie gehad,toen ging hiddink met spelers groep praten er gingen er een paar weg daar na pakten ze wel de draad weer op.Dus dat kan met feijenoord ook gebeuren.Alleen Dick is geen feijenoord man ,ik kan het mis hebben ,maar zo bleek uit een intervieuw met hem, of hij ook naar feijenoord wide gaan,Nee was zijn antwoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is officieel Dickie als adviseur |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Goede zaak eindelijk, en van uit Gio zelf niet de TD Amateur. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat siert hem echt, mooi initatief van hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik Feyenoord was zou ik Dick Advocaat als adviseur nemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer dat de tijd en datum boven je post staat hahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben benieuwd ... wat Dickie Dik gaat doen !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van Bronckhorst er uit laten zien voor wat hij is: Een onervaren lichtgewicht die niet in huis heeft wat nodig is om de klus te klaren. Het spijt me zeer dat het zo is. Had het graag anders gezien. Jongen van de club.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooruitlopen op duo-trainerschap? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Dickie niet meer nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwe trainer dan en nog 30 jaar aankloten. Met 28 trainers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Altijd weer die vijfjarenplannen!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je nog rustig zo'n 170 wedstrijden verliezen. Geruststellende gedachte.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe nu verder ? Gewoon gaan winnen dan komt alles goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Studie beurs aanvragen,vandaag nog pffff. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zet het belofte team er van nl elftal in, en blijf nietdoor zijken op die vedettes .Nu beginnen en bouwen.Om te beginnen met een andere trainer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja voorborduren op deze wedstrijd
En weer zo beginnen, het moet om automatismes terug te ktijgen. Misschien te laat maar er is niets anders |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Alles er uit donderen , van rvc tot vrienden van Feyenoord tot spelers en directie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In ieder geval 51 procent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schoner schip, maar na dit seizoen. Deze groep moet eruit komen met Dickie. Als Gio meewerkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De nieuwe TD moet nu komen wil je kunnen door selecteren. Anders loopt ook hij achter de feiten aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat mij betreft niet noodzakelijkerwijs. Wél moet van Geel z'n visie op de toekomstige selectie in mei laten horen. En er naar handelen: snelle verkoop 8-10 spelers, inkoop 2-3 echte toppers, instroom jeugd en dan vooral in de basis. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 20:39 schreef van geil het volgende:De nieuwe TD moet nu komen wil je kunnen door selecteren. Anders loopt ook hij achter de feiten aan. Dikkie TD. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dick trainer. Veel logischer. |
|
|
|