|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me niet met zijn korte termijn gedachte op het veld. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Heeft vandaag ook geen klote geholpen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen sprake van korte termijn gedachte. Die had Gio van Hansworst wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kuyt op t middenveld. Kan helemaal niet met deze selectie , dan heb je nog 4 mensen voorin voor drie posities. Om maar n voorbeeld te noemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarvan er drie gemiddeld n 4 spelen en nr 4 nooit speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is gewoon spelen om punten binnen te schrapen , geen enkele toekomst visie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar ja, Vejinovic had ik ook opgesteld Als je een inalle opzichten ondermaatse voorhoede hebt, snap ik de verdigende gordel wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Over de titel van het topic , ik weet het ook niet meer.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met een nieuw stadion wordt alles beter |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Laat die dan maar heel snel komen dan,en met de nieuwe kuip een totaal nieuw bestuur ,waar in cees bruin de belangrijkste man word . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met dit zooitje word het helemaal niets,na J.van den Herik is dit een verslechtering ,die zijn weerga niet kent. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Al dat geld van de verkochte spelers is nu weggegooit geld voor wat hij aangekocht heeft.En Guidettie was te duur wat een verstandloze lul zeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees met een vreemde optie maar..............Johan Cruyff . Hij zou onsterfelijk worden voor de tweede maal in je leven wraak nemen op 020. Het klinkt vreemd maar het Zou wat zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook zo'n uit de lucht gegrepen kreet van onze directie,maar daadwerkelijke feiten met garantie blijven achterwegen.. Ja er komen meer business units bij,zet daar een 2 dubbele huur tegenover. .. Toch wil ik wel een nieuw stadion,mits alle wensen erin verwerkt zitten. En de politiek moet nog voorstellen dat de supporters erbij betrokken moeten worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:Ik lees met een vreemde optie maar..............Johan Cruyff . Hij zou onsterfelijk worden voor de tweede maal in je leven wraak nemen op 020. Het klinkt vreemd maar het Zou wat zijn Ik weet niet of ik een tweede keer zou kunnen verwerken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig heb ik de eerste keer niet bewust meegemaakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het orakel spreekt altijd met veel respect over Feyenoord en zijn tijd hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen we Els niet aandoen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben je er mee getrouwd of zo? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik dronk vroeger wel eens een elske genever of zo, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En heeft mede onze jeugdopleiding opgezet middels Wimpie zijn vriend.( en brard)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pas op he of ik maak een nummer 9 van je😉 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wow, ik stijg in de rangorde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het aankoopbeleid van Feyenoord-directeur Martin van Geel wordt van alle kanten bekritiseerd. PSV daarentegen heeft wél een kampioenswaardige selectie. Sjoerd Mossou, columnist van het Algemeen Dagblad, kijkt naar de verschillen in benadering van aanwinsten. ''Veel mensen hebben zich in de loop der jaren het hoofd gebroken op het klassieke vraagstuk: waarom kopen Ajax en Feyenoord altijd de verkeerde spelers - en PSV juist de goede? Daar zijn meer redenen voor te bedenken natuurlijk, maar de belangrijkste wordt vaak vergeten'', concludeert de Eredivisie-watcher. ''Die luidt, heel simpel: Knegsel. Of een equivalent daarvan, want Mateja Kezman woonde met veel succes in Nuenen, en Ronaldo woonde pal naast het gemeentehuis van Eindhoven.''
''Bij Ajax hadden ze jarenlang de onzalige gewoonte om nieuwe aankopen onder te brengen in Diemen-Zuid, bij voorkeur in koude, kale nieuwbouwhuizen met lamellen voor de ramen en laminaat op de vloer. De teammanager reed een keertje mee naar de dichtstbijzijnde IKEA, trakteerde op gehaktballetjes, bestelde een kunstlederen bankstel (model 'Klippan') en klaar was Kees. Ajax wenste de nieuwe aankoop nog veel succes - en vooral: heel veel plezier!'' ''In film 'Becoming Zlatan' krijg je een mooi beeld van die mores'', vervolgt Mossou. ''De documentaire schept een beklemmend beeld van Zlatans eerste profvoetbaljaren, met één heel duidelijke moraal: wie zelfs de treurigheid van Diemen-Zuid overleeft, kan de hele wereld aan. De meeste Diemense Ajax-aankopen mislukten faliekant, uiteraard, ongeveer zoals dat bij Feyenoord ook altijd gebeurde. Daar hadden ze ook zo'n fabuleuze uitvalsbasis voor buitenlandse, vaak jeugdige aankopen: het Zuidplein.''
''Dat is net zoiets als Diemen-Zuid, maar dan in een hoogbouwvariant, met een winkelcentrum zo gedateerd, dat de V&D er altijd moeiteloos tussenpaste. Dennis Kljoejev, Glaucio, Leonardo; ze kwijnden allemaal weg op het Zuidplein, maar het was wel lekker dicht bij de Kuip. (Er zit een goeie afhaalchinees bovendien - en met de gefrituurde kippenvleugels van Pasha Eetpaleis is ook niks mis.)''
De stukjesschrijver gaat verder: ''Nee, dan Knegsel en Waalre. Voor een jongen als Memphis was het veel te saai geweest misschien, maar voor die categorie spelers heb je Eindhoven-centrum nog. De beschermde, zachte, Noord-Brabantse variant op Rotterdam. Een passende woonplaats vinden voor een voetballer is heus geen hogere wiskunde, maar het luistert nauw, dus het is raadzaam er op zijn minst even over na te denken.'' ''Romario huisde in een stille buitenwijk van Eindhoven, waar manager Kees Ploegsma - heel handig - pal om de hoek woonde. Slapen ging er prima en als Ploegsma even niet keek, kon Romario er in alle rust een wipje maken met een leuke blonde huisvrouw uit Veldhoven of Valkenswaard. U begrijpt waar ik heen wil. Als PSV straks van Atlético Madrid wint, dan is dat niet alleen een overwinning voor Eindhoven, maar ook voor Knegsel, Waalre, Nuenen, Wintelre, Vessem en Bladel'', zo besluit Mossou.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er zit wat in ja. Dat geloof ik wel,gevoel en vertrouwen doen veel met jonge spelers. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dus Velinovic rendeert nog niet omdat hij met zijn vrouw in Kralingen is weggestopt? Wat een lulverhaal van die Mossau. Is gvd nog uit het vorige millennium. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als MvG bij Kazim om de hoek had gewoond....
4 alinea's gezeur. Misschien een idee om de volgende keer het verschil in budget als onderwerp te nemen. En de verkapte financiële steun van de gemeente Eindhoven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:57 schreef Barabas het volgende:Als MvG bij Kazim om de hoek had gewoond.... 4 alinea's gezeur. Misschien een idee om de volgende keer het verschil in budget als onderwerp te nemen. En de verkapte financiële steun van de gemeente Eindhoven. Verschil in budget gaat niet in alle gevallen op. Anders werden wij wel 3e dit jaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat zit er zeker nog in. Kijk maar naar de ranglijst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geloof niet dat dit Feyenoord nog 3e kan worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En kijk eens naar de verschillen in budget. Dan had Feyenoord dit jaar eenvoudig 3e moeten worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens ons budget hadden we daar 10 punten boven moeten staan. Nu al .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Bij ons gaat toch nooit iets eenvoudig...
... zal wel met moeite blijven, maar wel derde. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Gaan we dan beter voetballen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Droom telkens van de wandeltocht kuip naar de Coolsingel..
Het begon toen ik nog zwart haar hadden en een sixpack..Nu heb ik een Belgische bol en dat beetje haar dat ik nog heb is grijs |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Droom telkens van de wandeltocht kuip naar de Coolsingel.. Het begon toen ik nog zwart haar hadden en een sixpack..Nu heb ik een Belgische bol en dat beetje haar dat ik nog heb is grijs haha..dan kan ik je de hand schudden,ik scheer alleen m,n kop wel helemaal kaal:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Droom telkens van de wandeltocht kuip naar de Coolsingel.. Het begon toen ik nog zwart haar hadden en een sixpack..Nu heb ik een Belgische bol en dat beetje haar dat ik nog heb is grijs Nou niet te bescheiden gaan doen he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jouw sik wordt ook grijs en straks is je zoon langer dan jou...stop je pijp en geniet ervan ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou en, jouw neus is langer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat feijenoord en ajax steeds de verkeerde spelers in kopen, is wat betreft ajax een lul verhaal.Als je vijfmaal achtereen kampioen word dan doeje het toch niet verkeerd lijkt mij zo .En dat er twee clubs in nederland flink gesponsord worden ,komt nog bij dat wat betrefd feijenoord het volledig op eigen krachten moet doen .Alsje naar de sponsor gelden kijkt en leest ,dan weetje dat ajax iets van 6miljoen perjaar op strijkt.Tenopzichte van feijenoord 3miljoen over 3jaar meen ik gelezen te hebben.Dus met ajax totaal geen medelijden en ook niet psv.Feijeoord moet is dat eigen belang op een zeispoor zetten en is indiensttreden voor feijenoord,en ook is kijken of er geen grotere jongens in hilgersberg en oostvoorne wonen ,wassenaar ,bijvoorbeeld.Er zijn gesprekken geweest jaren geleden met de shell ,maar nee bij feijenoord is het zo ik ben de baas hierik heb het meeste belang al in feijenoord zitten.Dat zou dan een aflopende zaak worden ,mischien dat het nu anders word en zijn ze eindelijk wakker geworden ,met de komst van Cees Bruin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ja hoe nu verder..(?) |
|
|
|