BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 24 januari 2016, 12:30 uur) 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 januari 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Coolsinging when you're winning
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 januari 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zou anders Vilhena de schuld geven.
Het is een collectieve wanprestatie. En Vilhena was relatief veel bij de negatieve momenten betrokken. Ook bij de positieve momenten trouwens. Heb geen moment gezegd dat het allemaal de fout van Vilhena is, das onzin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 januari 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Hahaha
Tis weer januari en wij zijn altijd de enige titelkandidaat die rond deze tijd weer naar het volgend seizoen kunnen gaan kijken.

En als er nog een leuk transfertje aankomt is het te laat..
Kunnen we volgend jaar weer verhuren..
Talenten als Gustafson hoor je over 3 jaar zelde nog wat van..

Hand in hand kameraden..!
kenny
 kenny - zondag 24 januari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
wat een idee loos zooitje geen bezieling , onzeker , vraag me werkelijk af wat die gasten de hele week op dat trainingsveld doen
Appie53
 Appie53 - zondag 24 januari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Aankoop beleid is waardeloos
ar
 ar - zondag 24 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Baggerbende
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Kom op 5 minuten extra, HET KAN NOG..
De Pater
 De Pater - zondag 24 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Zit totaal geen voetbalgogme in deze ploeg, Zyech op 10 en Kuijt in de spits. PUNT..
Schuurman linksvoor (altijd beter dan dat eeuwige gebrei van Elia waar niets uitkomt en Bilal op rechts..
VVout
 VVout - zondag 24 januari 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is een collectieve wanprestatie. En Vilhena was relatief veel bij de negatieve momenten betrokken. Ook bij de positieve momenten trouwens. Heb geen moment gezegd dat het allemaal de fout van Vilhena is, das onzin.
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:17 schreef kenny het volgende:
wat een idee loos zooitje geen bezieling , onzeker , vraag me werkelijk af wat die gasten de hele week op dat trainingsveld doen
Gevalletje Gio JP en Wouters dus?
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 januari 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:17 schreef kenny het volgende:
wat een idee loos zooitje geen bezieling , onzeker , vraag me werkelijk af wat die gasten de hele week op dat trainingsveld doen
Beetje fawaka'en, gangster handbewegingen maken, patta's showen, Dirk die vertelt over vroeger, toen ze nog gewoon klaverjasten. Kenneth die tegen Elia zegt dat hij nu eindelijk wel eens zijn FIFA16 terug wil, hij leent m al een maand, Karsdorp en Kramer staan in de hoek over chickies te praten, wel zachtjes anders wordt Michiel zijn vriendin boos en die zat op handbal, dus dan weet je t wel met je goede servies...

zoiets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 januari 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is een collectieve wanprestatie. En Vilhena was relatief veel bij de negatieve momenten betrokken. Ook bij de positieve momenten trouwens. Heb geen moment gezegd dat het allemaal de fout van Vilhena is, das onzin.
Dat middenveld komt nooit meer goed en het is te hopen dat de enige goede aankoop Boteghin snel beter is want 4 tegenstreffers dan heb je een hele slechte verdediging ..Hoe matig je middenveld ook is
daan limbos
 daan limbos - zondag 24 januari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
En de geschiedenis herhaalt zich, ieder jaar opnieuw. Maar de eindverantwoordelijken zitten er nog steeds. Die drinken straks een glas, doen nog eens een plasa en laten alles zo als het was, want hun riante salarissen gaan gewoon door. En de wens van de supporters? Moet je boven staan, gewoon schijt hebben aan het plebs. Want wees nou eerlijk, valt er voor een voorzitter veel eer te behalen aan een kampioenschap? Een kampioenschap komt op naam van de spelers en jij als voorzitter verdient het toch om in de schijnwerpers te staan. Positief of negatief, maakt niets uit, als je maar de aandacht krijgt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 januari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
Met zo'n selectie zo slecht spelen.
Wat doet die technische staf eigenlijk?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 januari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
Leek mij een penalty trouwens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 januari 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:20 schreef FR-Henk het volgende:
Met zo'n selectie zo slecht spelen.
Wat doet die technische staf eigenlijk?
Precies, want de spelers van AZ zijn niet beter dan die van ons, dat kan ik je vertellen.
R()b
 R()b - zondag 24 januari 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:20 schreef daan limbos het volgende:
En de geschiedenis herhaalt zich, ieder jaar opnieuw. Maar de eindverantwoordelijken zitten er nog steeds. Die drinken straks een glas, doen nog eens een plasa en laten alles zo als het was, want hun riante salarissen gaan gewoon door. En de wens van de supporters? Moet je boven staan, gewoon schijt hebben aan het plebs. Want wees nou eerlijk, valt er voor een voorzitter veel eer te behalen aan een kampioenschap? Een kampioenschap komt op naam van de spelers en jij als voorzitter verdient het toch om in de schijnwerpers te staan. Positief of negatief, maakt niets uit, als je maar de aandacht krijgt.
Tja zo voelt het wel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 januari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat middenveld komt nooit meer goed en het is te hopen dat de enige goede aankoop Boteghin snel beter is want 4 tegenstreffers dan heb je een hele slechte verdediging ..Hoe matig je middenveld ook is
Dat sowieso ja. Zeker omdat AZ er wel 8 had kunnen maken.
van geil
 van geil - zondag 24 januari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Ik wens iedereen veel sterkte toe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 januari 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 14:23 schreef van geil het volgende:
Ik wens iedereen veel sterkte toe.
Ghehe, ben het alweer vergeten joh..
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 januari 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:
3-1
Wat schandalig positief.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 januari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Volgende week: Schuurman, Nieuwkoop en Achachbar erin.
En zet Karsdorp ook in het midden.

Nieuwe spirit, het gelulver vertrouwen houden is passe.
Veranderen!
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 januari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Bah ben omderweg naar huis,en misschien koffer pakken en naar huis.
Gewoon coor de 3 e plaats bah bah bah bah. Achterin wat een schande en Tony goede wedstrijd maar donder op.
Gio ik rwijfelde al aan je ( kijk maar naar mijn vorige topics) maar er zit geen lijn in totaal niet.
Vlaar was zo gek nog niet geweest bij ins straalt rust uit en zet spelers op hun plaats.
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
joepie op naar volgende week Heereveen thuis... makkieeee... proest....
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Tot later Feyenoord vrienden...
MMM
 MMM - zondag 24 januari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Ach, ik ben er niet eens meer boos om. Na vorig week geloof ik het allemaal wel, dat denken de spelers ook al zo te zien. Het seizoen was vorige week al voorbij.

Laten we Vermeer dankbaar zijn, anders verlies je hier met 7-2. Karsdorp en van Beek waren schandalig slecht, zowel bij de 1e en 2e goal doen ze beide maar wat. van Beek laat zich bij de 3-1 uitkappen als een amateur.

Het middenveld zag er vreselijk uit. El Ahmadi moet gewoon voor de verdediging staan, balletjes afpakken en inleveren bij een ander. Die jongen heeft niets te zoeken op de helft van de tegenstander, zag hem zelfs weer schieten vandaag.. Gustafson was onzichtbaar en niet goed. Vilhena was dan nog de minst slechte van de 3, en dat zegt veel in deze wedstrijd.

Kuyt slecht, Elia slecht. En dan die vreselijke, waardeloze, luie drol Kramer. Zelden zo'n waardeloze spits gezien in het Feyenoord shirt. Zelfs Charisteas had nog meer dan deze lul.
daan limbos
 daan limbos - zondag 24 januari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
We zijn nu aangeschoten wild. Hopelijk eindigen we dit seizoen toch nog in het linker rijtje, en worden we Rotterdams kampioen, niet makkelijk, want dan moet je Excelsior achter je houden.
Appie53
 Appie53 - zondag 24 januari 2016 - 14:40   quote  deeplink  
Zou Klite Best nog voetballen, in de spits met Kazim.
Tjabba
 Tjabba - zondag 24 januari 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Rotterdam is trouwens de voetbalhoofdstad , 3 betaald voetbalclubs.
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 24 januari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Maandag hebben we weer een keeper....nu zal het allemaal weer goedkomen.
ras
 ras - zondag 24 januari 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Heel slecht en slappe vertoning en wanprestatie ten top. Als je van NEC en ADO verliest wat eigenlijk niet mag, en van PSV dat kan gebeuren,vraag ik me af ben je eigenlijk wel goed genoeg!!!!Het is niet stabiel. Ik ben heel blij dat feyenoord financieel er beter voor staat dan een paar jaar geleden, maar met de aankopen tot nu toe zijn we er niet op vooruitgegaan. Dit geeft te denken.
Er moet zeker een nieuwe technisch directeur komen want de aankopen van van Geel maken Feyenoord niet sterker. Wat is de inbreng van Jan Wouters want daar hoor of zie je en merk je niets van. Ook de scouting van Feyenoord deugt van geen meter en ook hier moet de bezem er door heen. Ook is men bezig met Tapia en een zweedse keeper. Tapia maakt feyenoord niet sterker. Ik denk eerder aan een goede verdediger en een aanvaller die doelpunten gaat maken voor feyenoord. Zoals het nu gaat zie ik het somber in want je verliest van iedereen. Tegen PSV wat ik reeds zei dat kan, maar zoals het nu gaat, kun je van iedereen verliezen. Een groot drama gewoon en na zoveel jaar van Geel welletjes gewoon.
ras
 ras - zondag 24 januari 2016 - 17:07   quote  deeplink  
Wat mij betreft als nieuwe technisch directeur mag bijvoorbeeld Cor Pot deze functie gaan bekleden en er moet een nieuwe hoofd Scouting komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 januari 2016 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 17:07 schreef ras het volgende:
Wat mij betreft als nieuwe technisch directeur mag bijvoorbeeld Cor Pot deze functie gaan bekleden en er moet een nieuwe hoofd Scouting komen.
Ik denk zelfs dat Peter Bosz nu wel geschikt is..Klinkt wat ziek maar toch..
dr love
 dr love - zondag 24 januari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
hmm mischien helemaal niet zo slecht idee maar dan ben je al te laat om p.bosz los te kweken van maccabi hifa en er valt voor bosz meer te winnen bij z,n huidige club dan bij feyenoord en de belangrijkste zijn salaris als je daar al 2,5 miljoen verdient en bij feyenoord 1,5 dan ga je jij geen stapje terug doen tenzij bosz merkt dat hij eruit wordt getrapt.
dr love
 dr love - zondag 24 januari 2016 - 17:53   quote  deeplink  
mijn opstelling is bij begin van voorbereiding deze seizoen :

4-4-2

vermeer

s.v.beek botteghin nelom kongolo

karsdorp vilhena toornstra achabar

kuijt kazim
ras
 ras - zondag 24 januari 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Nieuwe technisch directeur van Feyenoord Cor Pot en geen Peter Bosz. Peter Bosz heeft in het verleden ook onverantwoorde aankopen gedaan en Feyenoord financieel naar de afgrond geholpen. Cor Pot is Rotterdammer in hart en nieren en ik ben van mening dat hij met zijn ervaring en kwaliteiten Feyenoord beter op de kaart zet.
koekie
 koekie - zondag 24 januari 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Hej guys. ..net terug uit Alkmaar. Iedereen maar dan ook iedereen is geschrokken van dit Feyenoord. In de spelershome van AZ begreep niemand er wat van dat ze ons zo uit elkaar konden spelen. Dit hadden ze niet van tevoren kunnen dromen.

Ron Vlaar was super blij met de overwinning maar het deed hem wel een beetje pijn..waarschijnlijk aan zijn ogen hoe Feyenoord speelde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door koekie --
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 januari 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Boskamp als adviseur en Jacobs als TD en in godsnaam een voorzitter met naam of een van de echte vrienden
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:07 schreef koekie het volgende:
Hej guys. ..net terug uit Alkmaar. Iedereen maar dan ook iedereen is geschrokken van dit Feyenoord. In de spelershome van AZ begreep niemand er wat van dat ze ons zo uit elkaar konden spelen. Dit hadden ze niet van tevoren kunnen dromen.

Ron Vlaar was super blij met de overwinning maar het deed hem wel een beetje pijn..waarschijnlijk aan zijn ogen hier Feyenoord speelde
is toch niet zo moeilijk.de linies speelde veels te ver uit elkaar.je moet met zijn allen aanvallen en verdedigen en de ene helft wilde naar voren en de andere helft bleef staan of wilde naar achteren.de aanvallende intenties waren er maar dat wordt niet beloond.om resultaat te halen zul je net zulk antivoetbal moeten spelen als ajaksbijlmer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 16:14 schreef Tjabba het volgende:
Rotterdam is trouwens de voetbalhoofdstad , 3 betaald voetbalclubs.
das logisch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 januari 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Ik was er ook en tja je helpt ze in het zadel, in de tweede helft had ik er nog vertrouwen in, schokkend waren de 2 amateur verdedigings fouten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 januari 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Precies!
van geil
 van geil - zondag 24 januari 2016 - 20:17   quote  deeplink  
Weg kaasfondue :(
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
En weet je wat het leuke is op dit forum ..??? niemand leest en plaatst alleen maar..
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
jammer
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 januari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:42 schreef jan366 het volgende:
En weet je wat het leuke is op dit forum ..??? niemand leest en plaatst alleen maar..
Valt mee jan, je komt er soms niet tussen, dan mis je wel eens dingen.
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:44   quote  deeplink  
En voor diegene die morgen mogen gaan werken een hele fijne Maandag...
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:44   quote  deeplink  
En voor diegene die morgen mogen gaan werken een hele fijne Maandag...
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:42 schreef jan366 het volgende:
En weet je wat het leuke is op dit forum ..??? niemand leest en plaatst alleen maar..
ik lees wel hoor.P:
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:44 schreef jan366 het volgende:
En voor diegene die morgen mogen gaan werken een hele fijne Maandag...
drom plaats je het dus 2 keer dan weet je zeker dat we het lezen haha
sevillana
 sevillana - zondag 24 januari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:45 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:

[..]

drom plaats je het dus 2 keer dan weet je zeker dat we het lezen haha
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 24 januari 2016, 12:30 uur) 4-2









0.0090169