BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 24 januari 2016, 12:30 uur) 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:46   quote  deeplink  
ja sorry gozert ..hahaha
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:44 schreef jan366 het volgende:
En voor diegene die morgen mogen gaan werken een hele fijne Maandag...
nee ben vrij morgen.nog 2 weken en ik ben 3 weken vrij.daar ben ik dan wel aan toe denk ik dan zo P:
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
op naar de volgende wedstrijd ... kameraden...
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:51 schreef jan366 het volgende:
op naar de volgende wedstrijd ... kameraden...
WINNEN OF VERLIEZEN WE ZULLEN NOOIT VOOR EEN ANDER KIEZEN!WE ARE FEYENOORD TILL WE DIE!
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:55   quote  deeplink  
Ik ook....
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
oftewel ME TO
jan366
 jan366 - zondag 24 januari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Laterssssss
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 24 januari 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:42 schreef jan366 het volgende:
En weet je wat het leuke is op dit forum ..??? niemand leest en plaatst alleen maar..
Ik verwijder ook ;)
sevillana
 sevillana - zondag 24 januari 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik verwijder ook ;)
dat was inmiddels wel duidelijk B ;)
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik verwijder ook ;)
ja pas op het moment dat het erger dreigt te worden he.jullie laten ons eerst kleineren door zo een hoerig type uit de bijlmer en als we dan iets terugzeggen dan verwijder je alles pas na 6 uur geneuzel.dit is nou precies hetgeen wat altijd gebeurt ons uit ons tent lokken en als er dan mot van komt gaan die neuzen lopen janken en aangifte doen bij de neuzenpolitie en worden wij gestraft......je moet bij voorbaat zo een neus niet toelaten.wij komen toch ook niet op hun site?waarom moet zo een figuur wel op een feyenoordsite komen?hij heeft hier niks te zoeken.IK SCHIJT OP AJAKS.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 24 januari 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Laten we het maar weer over de wedstrijd hebben. Na drie zeperds achter elkaar voel ik mij zwaar teleurgesteld en zit, met een figuurlijke kater, naar een of ander rot programma op televisie te kijken. Bah.
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - zondag 24 januari 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 21:20 schreef Leonidas1 het volgende:
Laten we het maar weer over de wedstrijd hebben. Na drie zeperds achter elkaar voel ik mij zwaar teleurgesteld en zit, met een figuurlijke kater, naar een of ander rot programma op televisie te kijken. Bah.
tjah je bent niet de enige.......het voetballeven staat stil.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 januari 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:51 schreef jan366 het volgende:
op naar de volgende wedstrijd ... kameraden...
Inderdaad, op naar het volgende debacle ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 januari 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik verwijder ook ;)
Tja, als je niet tot je vrienden behoort ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 januari 2016 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 20:06 schreef ras het volgende:
Nieuwe technisch directeur van Feyenoord Cor Pot en geen Peter Bosz. Peter Bosz heeft in het verleden ook onverantwoorde aankopen gedaan en Feyenoord financieel naar de afgrond geholpen. Cor Pot is Rotterdammer in hart en nieren en ik ben van mening dat hij met zijn ervaring en kwaliteiten Feyenoord beter op de kaart zet.
Net of een 'echte' Rotterdammer kan dweilen met de kraan open ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 januari 2016 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 17:53 schreef dr love het volgende:
mijn opstelling is bij begin van voorbereiding deze seizoen :

4-4-2

vermeer

s.v.beek botteghin nelom kongolo

karsdorp vilhena toornstra achabar

kuijt kazim
Hahahahahahahaha, Nelom, van Beek, Karsdorp, Vilhena, Toornstra, Achabar en Kazim in de basis ???? Dat komt het degradatie spook zeker langs !!!
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 23:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha, Nelom, van Beek, Karsdorp, Vilhena, Toornstra, Achabar en Kazim in de basis ???? Dat komt het degradatie spook zeker langs !!!
nelom exit,van beek als je hem kan verkopen gelijk doen!toornstra verkopen achabar verkopen.kazim houden voor de sfeer voor de tegenstander en als we achter staan hem inbrengen.kan hij tenminste als enige onze frustratie een beetje vertalen naar de tegenstandert haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
MMM
 MMM - maandag 25 januari 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Laten we wel eerlijk blijven. Karsdorp, van Beek en Vilhena blijven grote talenten. Waarvan de eerste 2 nu in een dip zitten. Om die 2 nou gelijk van de hand te doen.
daan limbos
 daan limbos - maandag 25 januari 2016 - 11:14   quote  deeplink  
Karsdorp lijkt me op dit moment onvervangbaar, hoewel Nieuwkoop het ook niet slecht deed. Als van Beek veel geld op kan brengen wel doen, je hebt Botteghin die weer inzetbaar is. Vilhena behouden zou mooi zijn, maar lijkt me een utopie. En ik blijf er bij: deze week Ziyech halen en nog een spits. Eens een keer toegeven van van Geel dat hij een fout heeft gemaakt door Vincent Jansen weg te sturen zou hem sieren. Ik zie in Jansen de ideale spits voor Feyenoord, een vent met karakter die zich 90 minuten lang inzet, een goed aanspeelpunt is en doelpunten kan maken. Ik zou zeggen: TERUGHALEN. Aan het eind van het seizoen ook Woudenberg terug laten komen; heeft zich dit jaar goed ontwikkeld.
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 11:14 schreef daan limbos het volgende:
Karsdorp lijkt me op dit moment onvervangbaar, hoewel Nieuwkoop het ook niet slecht deed. Als van Beek veel geld op kan brengen wel doen, je hebt Botteghin die weer inzetbaar is. Vilhena behouden zou mooi zijn, maar lijkt me een utopie. En ik blijf er bij: deze week Ziyech halen en nog een spits. Eens een keer toegeven van van Geel dat hij een fout heeft gemaakt door Vincent Jansen weg te sturen zou hem sieren. Ik zie in Jansen de ideale spits voor Feyenoord, een vent met karakter die zich 90 minuten lang inzet, een goed aanspeelpunt is en doelpunten kan maken. Ik zou zeggen: TERUGHALEN. Aan het eind van het seizoen ook Woudenberg terug laten komen; heeft zich dit jaar goed ontwikkeld.
vincent janssen mag die lange neus die hij trekt in zijn reet steken!buiten dat vind ik hem niet zo goed.tegen andere clubs is het gewoon weer 1 van de vele klunsen.uiteraard moet je woudenberg volgend jaar terughalen en nieuwkoop is een prima verdediger.die staat er zo.uiteraard moet er een spits bij plus ziyech tjah maar die gaat naar het buitenland....twente is een echte nederlands club die probeert er het maximale uit te halen en gelijk hebben ze toch?wij moeten trouwens iemand hebben zoals bij ajaks die hun troep voor veels te veel geld kunnen verkopen.want alles van hun flopt in het buitenland maar die sukkels blijven hun troep voor veels te veel kopen die domme buitenlanders.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 januari 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 10:23 schreef MMM het volgende:
Laten we wel eerlijk blijven. Karsdorp, van Beek en Vilhena blijven grote talenten. Waarvan de eerste 2 nu in een dip zitten. Om die 2 nou gelijk van de hand te doen.
Talenten moeten geen talenten blijven ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 januari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 11:14 schreef daan limbos het volgende:
Karsdorp lijkt me op dit moment onvervangbaar, hoewel Nieuwkoop het ook niet slecht deed. Als van Beek veel geld op kan brengen wel doen, je hebt Botteghin die weer inzetbaar is. Vilhena behouden zou mooi zijn, maar lijkt me een utopie. En ik blijf er bij: deze week Ziyech halen en nog een spits. Eens een keer toegeven van van Geel dat hij een fout heeft gemaakt door Vincent Jansen weg te sturen zou hem sieren. Ik zie in Jansen de ideale spits voor Feyenoord, een vent met karakter die zich 90 minuten lang inzet, een goed aanspeelpunt is en doelpunten kan maken. Ik zou zeggen: TERUGHALEN. Aan het eind van het seizoen ook Woudenberg terug laten komen; heeft zich dit jaar goed ontwikkeld.
Zoals Karsdorp de laatste weken speelde kan je net zo goed zonder RB spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 januari 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 10:23 schreef MMM het volgende:
Laten we wel eerlijk blijven. Karsdorp, van Beek en Vilhena blijven grote talenten. Waarvan de eerste 2 nu in een dip zitten. Om die 2 nou gelijk van de hand te doen.
Realisme is totaal verdwenen..FTID spant helemaal de kroon en lijkt in paniek!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 januari 2016 - 13:10   quote  deeplink  
CTxQBhuUAAAhVU1.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 januari 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Racist
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 januari 2016 - 13:16   quote  deeplink  
8645eb97b60cfe2f436d8b3b0f539b3e_400x400.jpeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 januari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 januari 2016 - 13:27   quote  deeplink  
;)
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 12:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Realisme is totaal verdwenen..FTID spant helemaal de kroon en lijkt in paniek!
ja ik ben verschrikkelijk in paniek.NOT.waren hun dat maar eens!agressief is een ander verhaal.natuurlijk verpesten ze wel de helft van mijn leven.die andere helft verpest ik zelf wel hahaha
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:
[ afbeelding ]
hey apenkop!oh wat seg ik nou?aangifte doen bij de neuzenpolitie helpt!de politie is de grootste neuzenvriend!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 januari 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 13:40 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:

[..]

ja ik ben verschrikkelijk in paniek.NOT.waren hun dat maar eens!agressief is een ander verhaal.natuurlijk verpesten ze wel de helft van mijn leven.die andere helft verpest ik zelf wel hahaha
Hahaha
MMM
 MMM - maandag 25 januari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Talenten moeten geen talenten blijven ...
Fouten die gisteren gemaakt werden, waren zeer amateuristisch. Maar inderdaad, het moet een keer ophouden.
Appie53
 Appie53 - maandag 25 januari 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 14:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Fouten die gisteren gemaakt werden, waren zeer amateuristisch. Maar inderdaad, het moet een keer ophouden.
Ik mis de DRIVE, wat je wel bij Kuyt ziet, en bij Immers zag. T' is allemaal maar wat half, tenminste zo oogt het.
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 25 januari 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Godnondeju wat doet da nog zeer op een maandag...........geen V.I geen studio voetbal ben er effe klaar mee en moet weer hoop creeren voor donderdag.

Als we nu winnen van ajax uit verzacht dit wil een beetje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 januari 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 15:48 schreef het kale mannetje het volgende:
Godnondeju wat doet da nog zeer op een maandag...........geen V.I geen studio voetbal ben er effe klaar mee en moet weer hoop creeren voor donderdag.

Als we nu winnen van ajax uit verzacht dit wil een beetje.
Probeer eerst maar van Heerenveen te winnen. !
Zover als jij kijkt zou wel eens een dramatische catastrofe kunnen worden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 januari 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 13:40 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:

[..]

ja ik ben verschrikkelijk in paniek.NOT.waren hun dat maar eens!agressief is een ander verhaal.natuurlijk verpesten ze wel de helft van mijn leven.die andere helft verpest ik zelf wel hahaha
Joh ghehe..
ferfan
 ferfan - dinsdag 26 januari 2016 - 16:57   quote  deeplink  
als je de komende 2 thuiswedstrijden wint en bij 020 wint ziet de wereld er weer heel anders uit.. het jan verkeren!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 januari 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Heel simpel balletj rechts of links, voor de pot Kramer hoofdje ertegen en 1-0
Balletje bij tegenpartij storen op onze helft balletje afpakken, en weer balletje links/ of rechts balletje laag schot op goal 2-0
Het is zo makkelijk
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 januari 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 16:57 schreef ferfan het volgende:
als je de komende 2 thuiswedstrijden wint en bij 020 wint ziet de wereld er weer heel anders uit.. het jan verkeren!
Blijf lekker dromen ! Die ik ook ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 januari 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Heel simpel balletj rechts of links, voor de pot Kramer hoofdje ertegen en 1-0
Balletje bij tegenpartij storen op onze helft balletje afpakken, en weer balletje links/ of rechts balletje laag schot op goal 2-0
Het is zo makkelijk
Wie moet ze voorgeven dan ???
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 26 januari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 23:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie moet ze voorgeven dan ???
Via Dolorosa.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 januari 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 11:14 schreef daan limbos het volgende:
Karsdorp lijkt me op dit moment onvervangbaar, hoewel Nieuwkoop het ook niet slecht deed. Als van Beek veel geld op kan brengen wel doen, je hebt Botteghin die weer inzetbaar is. Vilhena behouden zou mooi zijn, maar lijkt me een utopie. En ik blijf er bij: deze week Ziyech halen en nog een spits. Eens een keer toegeven van van Geel dat hij een fout heeft gemaakt door Vincent Jansen weg te sturen zou hem sieren. Ik zie in Jansen de ideale spits voor Feyenoord, een vent met karakter die zich 90 minuten lang inzet, een goed aanspeelpunt is en doelpunten kan maken. Ik zou zeggen: TERUGHALEN. Aan het eind van het seizoen ook Woudenberg terug laten komen; heeft zich dit jaar goed ontwikkeld.
Onvervangbaar? Karsdorp is de eerste die straftraining verdient! Als er een was die zijn taak niet uitvoerde was hij het. Als back is je primaire taak verdedigen. Heeft hij niet gedaan. Nelom ziet er lullig uit met dat halve slidinkje, maar dat hij daar naar toe moest gaan, kwam omdat Karsdorp gewoon bij zijn man weg loopt terwijl dat Van Beek er was. En ik kan nog wel even doorgaan. Hij speelde als een kip zonder kop. Was alleen maar aan het aanvallen, maar verdedigen ho maar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 24 januari 2016, 12:30 uur) 4-2









0.0096399