|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoe jij en andere over Schöne praten is te belachelijk voor woorden...die vent is heel belangrijk voor Ajax...en nog steeds |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat zal wel...geen goal weggeven, maar niet met 1-0...maak er een paar bij, bouw uit naar 3-0 Eens, en ik denk met ons 95% van alle Ajacieden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij krijgt weinig kansen, maar als je een goal wil maken heb je altijd meer aan Schone dan aan Serero. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja je had gelijk..raar ..waar heb ik dan naar zitten kijken zou wel komen door zo'n snelle goal ff verward ;-) opzet begon bij milik/dijks..vervelende Ghazi..Bazoer Goal!! is/ook wel de snelste goal(ere) uit onze/AJAX geschiedenis ooit !! 1 min wordt aangegeven,maar ik klokte 25 sec precies! (iemand anders een andere tijd??) je wil toch gvd niet zeggen dat ik hier alleen met een stopwatch zit hè..;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 00:19 schreef enough het volgende:[..] ja je had gelijk..raar ..waar heb ik dan naar zitten kijken zou wel komen door zo'n snelle goal ff verward ;-) opzet begon bij milik/dijks..vervelende Ghazi..Bazoer Goal!! is/ook wel de snelste goal(ere) uit onze/AJAX geschiedenis ooit !! 1 min wordt aangegeven,maar ik klokte 25 sec precies! (iemand anders een andere tijd??) je wil toch gvd niet zeggen dat ik hier alleen met een stopwatch zit hè..;-) Ik zit met mn handen voor mn ogen.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: alweer hahahah af en toe een kieke boe hahhahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 00:19 schreef enough het volgende:[..] ja je had gelijk..raar ..waar heb ik dan naar zitten kijken zou wel komen door zo'n snelle goal ff verward ;-) opzet begon bij milik/dijks..vervelende Ghazi..Bazoer Goal!! is/ook wel de snelste goal(ere) uit onze/AJAX geschiedenis ooit !! 1 min wordt aangegeven,maar ik klokte 25 sec precies! (iemand anders een andere tijd??) je wil toch gvd niet zeggen dat ik hier alleen met een stopwatch zit hè..;-) Hehe eerste minuut noemen ze dat.. Maar jij dacht toch niet echt dat Milik richting een keeper springt? ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoe jij en andere over Schöne praten is te belachelijk voor woorden...die vent is heel belangrijk voor Ajax...en nog steeds Schöne heeft 1 heel goed seizoen gedraaid boven zijn kunnen eigenlijk. Hij komt gewoon te kort voor Ajax in principe dat hij opviel lag ook meer aan de beperkte niveau van de rest. Schöne als mens heb ik niets op aan te merken maar de voetballer ben ik niet kapot van. Wees eens eerlijk hij is 29 jaar en er is amper buitenlandse interesse ben je dan goed? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schöne heeft 1 heel goed seizoen gedraaid boven zijn kunnen eigenlijk. Hij komt gewoon te kort voor Ajax in principe dat hij opviel lag ook meer aan de beperkte niveau van de rest. Schöne als mens heb ik niets op aan te merken maar de voetballer ben ik niet kapot van. Wees eens eerlijk hij is 29 jaar en er is amper buitenlandse interesse ben je dan goed? Schöne is een wapen. Hij is geen Bazoer idd, maar hij is niet slecht en komt al helemaal niet te kort voor (dit) Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schöne heeft 1 heel goed seizoen gedraaid boven zijn kunnen eigenlijk. Hij komt gewoon te kort voor Ajax in principe dat hij opviel lag ook meer aan de beperkte niveau van de rest. Schöne als mens heb ik niets op aan te merken maar de voetballer ben ik niet kapot van. Wees eens eerlijk hij is 29 jaar en er is amper buitenlandse interesse ben je dan goed? Sinkgraven moest met alle geweld komen! Nou nou, wat genieten we van hem!! Hadden net zo goed op een jeugdspeler kunnen wachten. En dat is wat er mankeert, er wordt maar geroepen om spelers maar niemand weet of ze Ajax echt beter maken! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoe jij en andere over Schöne praten is te belachelijk voor woorden...die vent is heel belangrijk voor Ajax...en nog steeds +33! Maar Hummel koopt liever nog wat spelers! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 - 22:01 schreef Eide het volgende:[..] Younes gaat ook vrijwel altijd voor eigen succes hoor. Van de 3 vleugelaanvallers heeft Fischer de meeste assists. En dan te bedenken dat Fischer de meest lachwekkende speler is in de aanval. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt man. Younes liep hem continu voorbij! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb 1000x liever Tete! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 11:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Schöne is een wapen. Hij is geen Bazoer idd, maar hij is niet slecht en komt al helemaal niet te kort voor (dit) Ajax. Inderdaad ouwe, helemaal gelijk! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We hebben gewonnen, ik heb spelers gezien die voor elkaar willen strijden en qua verdediging was het gewoon perfect. Natuurlijk is 1-0 mager maar liever winnen dan onnodig punten verspelen. Nu lekker rustig kijken wat onze concurrenten ga doen. En dinsdag de volgende aan de zegekar binden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gister eens extra op hem gelet. Maar ik denk echt dat ie potentie beter is dan Veltman. Wat die jongen telkens laat zien in het eerste in de weinig minuten is nu al niet minder dan Veltman. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 11:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Schöne is een wapen. Hij is geen Bazoer idd, maar hij is niet slecht en komt al helemaal niet te kort voor (dit) Ajax. Gewoon een hele goede nuttige speler voor de breedte. Liever hem inbrengen dan bijvoorbeeld een Maher of een Immers |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sinkgraven moest met alle geweld komen! Nou nou, wat genieten we van hem!! Hadden net zo goed op een jeugdspeler kunnen wachten. En dat is wat er mankeert, er wordt maar geroepen om spelers maar niemand weet of ze Ajax echt beter maken! Lees al mijn 6902 terug ik heb Sinkgraven nooit genoemd hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon een hele goede nuttige speler voor de breedte. Liever hem inbrengen dan bijvoorbeeld een Maher of een Immers Ik liever Ziyech |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Oef... "Slechts" 1-0 net als vorige week. Maar genoeg voor 3 punten. Ik lust er wel pap van. Ik heb jullie reacties hierboven gelezen. Ik vond Nemanja Gudelj gisteren zeer sterk spelen, maar ook Mike van der Hoorn! Er zijn hier nogal wat lieden die hem nog altijd als "miskoop" betitelen, maar daarmee doe je die jongen onrecht aan. Hij krijgt alleen te weinig kansen van de Boer. Op zich een luxe probleem daar achterin, want Veltman gaat het ook weer steeds beter doen.
Sommigen hier zien het niet zitten in Schöne, maar daar mee doe je hem absoluut ook tekort. Vorig seizoen heb ik van hem genoten en dit seizoen krijgt hij nauwelijks kansen. Daarnaast is hij multifunctioneel, heeft hij een fabuleuze traptechniek en is hij een behoorlijke leider.
Jammer dat Tete gisteren uitviel want ook van hem kan ik echt genieten: zo jong nog en nu al een zekerheidje! Bravo. Over Sinkgraven zijn we het wel eens, maar vergeet niet dat die jongen zeer lang geblesseerd is geweest en nu wedstrijdritme mist. Dat komt wel goed met hem.
Milik vond ik gisteren uiterst zwak. Alweer. Maar ja, hij was wel nadrukkelijk aanwezig bij het enige doelpunt van de wedstrijd en, eerlijk is eerlijk, hij wordt nauwelijks aangespeeld vanuit de flanken. Van de Beek en El Ghazi kenden verschillende fases: sterk maar ook een zwakke periode. Maar dat hoort bij het spel van jonge jongens: wisselvalligheid.
Maar al met al moet het wel heel erg duidelijk zijn dat Ajax dringend behoefte heeft aan een aanvalsleider. Tja, het is een open deur die ik intrap, maar toch.
Wat ik ook nog even kwijt wil is het feit, dat Vitesse nauwelijks in zijn eigen creatieve spel kon komen en dat is toch echt de verdienste van Ajax geweest! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:21 schreef Pavlov14 het volgende:Oef... "Slechts" 1-0 net als vorige week. Maar genoeg voor 3 punten. Ik lust er wel pap van. Ik heb jullie reacties hierboven gelezen. Ik vond Nemanja Gudelj gisteren zeer sterk spelen, maar ook Mike van der Hoorn! Er zijn hier nogal wat lieden die hem nog altijd als "miskoop" betitelen, maar daarmee doe je die jongen onrecht aan. Hij krijgt alleen te weinig kansen van de Boer. Op zich een luxe probleem daar achterin, want Veltman gaat het ook weer steeds beter doen. Sommigen hier zien het niet zitten in Schöne, maar daar mee doe je hem absoluut ook tekort. Vorig seizoen heb ik van hem genoten en dit seizoen krijgt hij nauwelijks kansen. Daarnaast is hij multifunctioneel, heeft hij een fabuleuze traptechniek en is hij een behoorlijke leider. Jammer dat Tete gisteren uitviel want ook van hem kan ik echt genieten: zo jong nog en nu al een zekerheidje! Bravo. Over Sinkgraven zijn we het wel eens, maar vergeet niet dat die jongen zeer lang geblesseerd is geweest en nu wedstrijdritme mist. Dat komt wel goed met hem. Milik vond ik gisteren uiterst zwak. Alweer. Maar ja, hij was wel nadrukkelijk aanwezig bij het enige doelpunt van de wedstrijd en, eerlijk is eerlijk, hij wordt nauwelijks aangespeeld vanuit de flanken. Van de Beek en El Ghazi kenden verschillende fases: sterk maar ook een zwakke periode. Maar dat hoort bij het spel van jonge jongens: wisselvalligheid. Maar al met al moet het wel heel erg duidelijk zijn dat Ajax dringend behoefte heeft aan een aanvalsleider. Tja, het is een open deur die ik intrap, maar toch. Wat ik ook nog even kwijt wil is het feit, dat Vitesse nauwelijks in zijn eigen creatieve spel kon komen en dat is toch echt de verdienste van Ajax geweest! Perfect verwoord! Eens dus! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 13:21 schreef Pavlov14 het volgende:Oef... "Slechts" 1-0 net als vorige week. Maar genoeg voor 3 punten. Ik lust er wel pap van. Ik heb jullie reacties hierboven gelezen. Ik vond Nemanja Gudelj gisteren zeer sterk spelen, maar ook Mike van der Hoorn! Er zijn hier nogal wat lieden die hem nog altijd als "miskoop" betitelen, maar daarmee doe je die jongen onrecht aan. Hij krijgt alleen te weinig kansen van de Boer. Op zich een luxe probleem daar achterin, want Veltman gaat het ook weer steeds beter doen. Sommigen hier zien het niet zitten in Schöne, maar daar mee doe je hem absoluut ook tekort. Vorig seizoen heb ik van hem genoten en dit seizoen krijgt hij nauwelijks kansen. Daarnaast is hij multifunctioneel, heeft hij een fabuleuze traptechniek en is hij een behoorlijke leider. Jammer dat Tete gisteren uitviel want ook van hem kan ik echt genieten: zo jong nog en nu al een zekerheidje! Bravo. Over Sinkgraven zijn we het wel eens, maar vergeet niet dat die jongen zeer lang geblesseerd is geweest en nu wedstrijdritme mist. Dat komt wel goed met hem. Milik vond ik gisteren uiterst zwak. Alweer. Maar ja, hij was wel nadrukkelijk aanwezig bij het enige doelpunt van de wedstrijd en, eerlijk is eerlijk, hij wordt nauwelijks aangespeeld vanuit de flanken. Van de Beek en El Ghazi kenden verschillende fases: sterk maar ook een zwakke periode. Maar dat hoort bij het spel van jonge jongens: wisselvalligheid. Maar al met al moet het wel heel erg duidelijk zijn dat Ajax dringend behoefte heeft aan een aanvalsleider. Tja, het is een open deur die ik intrap, maar toch. Wat ik ook nog even kwijt wil is het feit, dat Vitesse nauwelijks in zijn eigen creatieve spel kon komen en dat is toch echt de verdienste van Ajax geweest! Mee eens. Alleen vind ik Schöne geen leider en ik denk niet dat er een haalbare spits is die beter is dan Milik op dit moment. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Mee eens. Alleen vind ik Schöne geen leider en ik denk niet dat er een haalbare spits is die beter is dan Milik op dit moment. Dat eerste (wb Schöne) kun jij je aardig vergissen (vermoed ik). Ik zie beslist wel een leider in hem. Het tweede (betaalbare spits) deel ik je mening! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 12:01 schreef remco k het volgende:[..] Gister eens extra op hem gelet. Maar ik denk echt dat ie potentie beter is dan Veltman. Wat die jongen telkens laat zien in het eerste in de weinig minuten is nu al niet minder dan Veltman. Veltman speelde gisteren anders ook heel sterk. En Vd Hoorn weet bij Jong Ajax absoluut niet te overtuigen. Maakt daar te veel knullige fouten. Maar gister was hij prima. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:48 schreef Eide het volgende:[..] Veltman speelde gisteren anders ook heel sterk. En Vd Hoorn weet bij Jong Ajax absoluut niet te overtuigen. Maakt daar te veel knullige fouten. Maar gister was hij prima. Het gaat er toch om wat hij in Ajax 1 laat zien?! Ik geloof niet dat jij denkt dat optredens in JAJ ook maar enigszins representatief zijn voor iemands kwaliteiten.
Zn jongen heeft totaal geen motivatie omdat hij weet dat het centrum nu zo goed staat. Die jongen focust zich gewoon op zijn kansen in het eerste en dat doet hij prima het hele seizoen al. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Het gaat er toch om wat hij in Ajax 1 laat zien?! Ik geloof niet dat jij denkt dat optredens in JAJ ook maar enigszins representatief zijn voor iemands kwaliteiten. Zn jongen heeft totaal geen motivatie omdat hij weet dat het centrum nu zo goed staat. Die jongen focust zich gewoon op zijn kansen in het eerste en dat doet hij prima het hele seizoen al. Dit ben ik volstrekt me je eens. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 07:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hehe eerste minuut noemen ze dat.. Maar jij dacht toch niet echt dat Milik richting een keeper springt? ;) nee hij moet niet gaan overdrijven stuur hij Ghazi wel op af ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon een hele goede nuttige speler voor de breedte. Liever hem inbrengen dan bijvoorbeeld een Maher of een Immers Spelen Maher en Immers bij Ajax dan? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zelfs het forum hier gaat mee in de Frank De Boer ziekte. Schaam jullie. We hebben Vitesse niet in hun spel laten komen. De achterhoede stond goed. We hebben geen kans weg gegeven. Wordt doodziek van dat soort termen. We zijn gvd amper over de middenlijn geweest de tweede helft. We stonden met 11 man op de eigen helft en het spel was om te janken. Zo lang Ajax zo blijft spelen zie je mij niet in de arena. Trainer die geen twee wedstrijden met diezelfde elf speelt. Verdedigend voetbal speelt. Nee ik ga ze niet meer sponsoren en mijn tijd laten verzieken. Ben er klaar mee |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sinkgraven moest met alle geweld komen! Nou nou, wat genieten we van hem!! Hadden net zo goed op een jeugdspeler kunnen wachten. En dat is wat er mankeert, er wordt maar geroepen om spelers maar niemand weet of ze Ajax echt beter maken! Sinkgraven is ook gewoon een meer dan prima speler maar ja met deze trainer wordt elk stukje creativiteit dood gemaakt. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het had al in de rust minimaal 2-0 kunnen staan, daar waar na de rust misschien wel de 4-0 had moeten staan.
Maar helaas, na die 26 seconden was er niets meer te beleven om met een 4-0 zegen de wedstrijd te winnen. Gelukkig hebben we wel de 3 punten.
Nu maar concentreren op de volgende 3 punten, de wedstrijd tegen Heracles. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 15:41 schreef Brandje het volgende:Zelfs het forum hier gaat mee in de Frank De Boer ziekte. Schaam jullie. We hebben Vitesse niet in hun spel laten komen. De achterhoede stond goed. We hebben geen kans weg gegeven. Wordt doodziek van dat soort termen. We zijn gvd amper over de middenlijn geweest de tweede helft. We stonden met 11 man op de eigen helft en het spel was om te janken. Zo lang Ajax zo blijft spelen zie je mij niet in de arena. Trainer die geen twee wedstrijden met diezelfde elf speelt. Verdedigend voetbal speelt. Nee ik ga ze niet meer sponsoren en mijn tijd laten verzieken. Ben er klaar mee ADO-uit en Vitesse-thuis hebben ons in ieder geval duidelijk gemaakt dat we de aankomende wedstrijden weer met een gerust hart de tribune kunnen verlaten om naar de plee gaan. Je mist eerder iets als je het niet doet.
dit stukje in deze colum zegt mij genoeg. http://www.ajaxlife.nl/blog/stoeltje-63-pissen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Weet je ja het is maar 1-0 maar als ze gvd is leren met de counter de ruimte goed te benutten en de juiste pas te geven naar de vrijstaande man dan maak je 2 en 3-0 dan wordt deze wedstrijd gewoon een top wedstrijd, nu dat weer niet lukt breien ze voort op de 1-0 om die te verdedigen en dat deden ze prima maar helaas wordt het daar door een saaie klote wedstrijd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 17:09 schreef p111 het volgende:Weet je ja het is maar 1-0 maar als ze gvd is leren met de counter de ruimte goed te benutten en de juiste pas te geven naar de vrijstaande man dan maak je 2 en 3-0 dan wordt deze wedstrijd gewoon een top wedstrijd, nu dat weer niet lukt breien ze voort op de 1-0 om die te verdedigen en dat deden ze prima maar helaas wordt het daar door een saaie klote wedstrijd. Wat een kolder. Als je mínder bent dan je tegenstander mag je terugzakken en op de counter spelen maar THUIS tegen Vitesse met 11 man op de eigen helft! Ik heb voor dit voetbal niet al bijna 25 jaar een seizoenkaart. Daarom zie je mij daar ook niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Het gaat er toch om wat hij in Ajax 1 laat zien?! Ik geloof niet dat jij denkt dat optredens in JAJ ook maar enigszins representatief zijn voor iemands kwaliteiten. Zn jongen heeft totaal geen motivatie omdat hij weet dat het centrum nu zo goed staat. Die jongen focust zich gewoon op zijn kansen in het eerste en dat doet hij prima het hele seizoen al. Jong Ajax is het medium om te laten zien dat je bij Ajax 1 hoort. Als je daar geen motivatie voor kan opbrengen ben je een hele matige prof. Echte winnaars willen altijd de beste zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 15:57 schreef Brandje het volgende:[..] Sinkgraven is ook gewoon een meer dan prima speler maar ja met deze trainer wordt elk stukje creativiteit dood gemaakt. + 1 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 15:57 schreef Brandje het volgende:[..] Sinkgraven is ook gewoon een meer dan prima speler maar ja met deze trainer wordt elk stukje creativiteit dood gemaakt. + 1 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 17:35 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een kolder. Als je mínder bent dan je tegenstander mag je terugzakken en op de counter spelen maar THUIS tegen Vitesse met 11 man op de eigen helft! Ik heb voor dit voetbal niet al bijna een seizoenkaart. Daarom zie je mij daar ook niet meer. Brandje ze begonnen goed en hadden toen meerdere doelpunten moeten maken daarna kwam Vitesse beter in de wedstrijd daardoor werd Ajax terug gedrongen en moest gedwongen op de counter spelen dat kan we willen het niet zien maar het is niet anders en als ze meer gescoord hadden was het misschien best een leuke wedstrijd geworden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 15:57 schreef Brandje het volgende:[..] Sinkgraven is ook gewoon een meer dan prima speler maar ja met deze trainer wordt elk stukje creativiteit dood gemaakt. Helemaal mee eens....schijnt dat Youness nog aan zijn ijzeren (verdedigende) vuist ontsnapt....maar voor hoelang. De Boer denkt en handelt als een verdediger |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk laat hij ons nog even genieten van onze dribbelaar Youness |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 18:12 schreef p111 het volgende:[..] Brandje ze begonnen goed en hadden toen meerdere doelpunten moeten maken daarna kwam Vitesse beter in de wedstrijd daardoor werd Ajax terug gedrongen en moest gedwongen op de counter spelen dat kan we willen het niet zien maar het is niet anders en als ze meer gescoord hadden was het misschien best een leuke wedstrijd geworden. Ajax werd allesbehalve terug gedrongen. Dit was puur een tactische keuze om zo in te zakken. Vitesse speelde helemaal niks klaar. Had je de hele wedstrijd druk gezet zoals het errste kwartier dan win je met 5-0. Maar ja wij hebben laf de Boer als trainer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Helaas begint daar steeds meer op te lijken !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja man. Lekker een middenvelder van 13 miljoen ofzo op de bank. En dan serieus de post boven deze plaatsen over Sinkgraven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:48 schreef Eide het volgende:[..] Veltman speelde gisteren anders ook heel sterk. En Vd Hoorn weet bij Jong Ajax absoluut niet te overtuigen. Maakt daar te veel knullige fouten. Maar gister was hij prima. Ja klopt. Maar in Ajax 1 maakt hij die fouten niet. En Veltman maakt die fouten wel ook met regelmaat begin van dit seizoen. Vd Hoorn heeft wel de fysiek die Veltman niet heeft en ik vind dat hij makkelijker het middenveld in speelt. Als je dan bekijkt dat de een werkelijk speelt en de ander geen ritme heeft dicht ik vd Hoorn meer potentie toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die selecties worden door sommigen verheerlijkt hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 18:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Helemaal mee eens....schijnt dat Youness nog aan zijn ijzeren (verdedigende) vuist ontsnapt....maar voor hoelang. De Boer denkt en handelt als een verdediger Youness spreekt geen andere taal dan Duits. En de technische staf spreekt geen Duits. Daarom denkt hij dat ie het hoed doet in de ogen van de trainer. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Youness spreekt geen andere taal dan Duits. En de technische staf spreekt geen Duits. Daarom denkt hij dat ie het hoed doet in de ogen van de trainer. je maakt mij niet wijs dat niemand daar duits spreekt. en denk dat Youness ook wel engels spreekt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb het idee dat dit een grap is Bully |
|
|
|