Op vrijdag 29 januari 2016 - 03:45 schreef hotjumper het volgende:- Backs die voor middenvelders staan en vaak zelfs voor de buitenspelers.
- Een snelle spits van 1.23 meter die je bij corners terug laat komen (laat hem lekker bij de middenstip blijven staan voor de snelle uitbraak of om tenminste de tegenstanders te dwingen wat langere verdedigers achterin te houden),
- Kuyt die als een kip zonder kop als een dolle over het hele veld loopt en die als buitenspeler snelheid en acties tekort komt.
- Aanvallers die alleen met hun rug naar het doel aangespeeld worden nooit eens de diepte worden ingestuurd
- ballen die worden ingespeeld of ze met hun 4 jaar oude zoontje staan te voetballen
- Kramer die steevast onder de bal doorloopt bij voorzetten
- Kramer die meer ligt dan dat ie staat
- Kramer die zo statisch als een opgezet vogelbekdier is
- Elia die weer de duels niet opzoekt terwijl zijn tegenstander al geel heeft
- Vilhena die niet schiet terwijl bij de tegenstander Mulder op doel staat
- Een trainer die weigert te wisselen
- die plofkip van een van Noortwijk die een beetje als koning Boko op de bank hangt
- de verdedigende Babylonische spraakverwarring
- het oneindige melken met de bal
- de totale onkunde om een vrije trap te nemen
- Nelom die de beste vleugelaanvaller van de avond was maar ook de slechtste verdediger
- van der Heijde die eigenlijk nog slechter was dan Nelom
- Achabar die alleen kan scoren als er vrij-turnen bij komt kijken, maar opgelegde kansen verkloot
- had ik Kramer al genoemd
- El Ahmadi die er bij loopt als een manisch depressieve zelfmoordterrorist.
- een selectie waaraan ze zijn vergeten te vertellen in welk shirt Feyenoord speelt, zodat ze alle ballen in de voeten van de tegenstander spelen
- een selectie met verlatingsangst waardoor ze steeds de drukte op zoeken
- een selectie die geen pass over meer dan 2.5 meter kan geven
- een selectie die speelt met het tempo van een veteranen elftal
- een spits die net zo effectief is als mijn 74 jarige moeder voor de goal (die van geel, voor de helft van Kramers salaris, had kunnen halen van de zomer)
- een architect op het middenveld (Vejinovic) die ik nog geen hok voor een schurftige hond zou laten ontwerpen
En zo kan ik nog wel ff doorgaan