|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom nu weer Diemers bashen. Dat is toch geen styl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Louis heeft m al gebeld . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord zet nog altijd in op een contractverlenging van Justin Bijlow. Komende week zullen Feyenoord en de doelman de onderhandelingen daarover hervatten. Dat meldt Voetbal International.
Het huidige contract van Bijlow loopt nog door tot 2023, maar de club hoopt al langer om zijn verbintenis open te breken, te verbeteren en te verlengen. Hoewel er tot dusver nog geen akkoord werd bereikt, hoopt Arnesen dat het hier wel van gaat komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dichtbij akkoord nieuw contract. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou mooi zijn , zou ook mooi zijn als hij eerste keeper bij oranje wordt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt me wel. De grote neuzen-show is voorbij nu Frons weg is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst verlengen, dan vast in oranje ;-) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hahaha frons , zijn broer heet nu botox die heeft geen frons meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oke. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verschijnselen van een echte clubjongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft de Kuip op zijn onderbeen getatoeëerd en de Erasmus brug elders. Dus ja ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je dan toch bezig bent zou ik de Euromast ook nog tatoeren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heel Rotterdam met Spangen en Kralingen als open plekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
benieuwd waar de haven komt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bij zijn vrouwtje natuurlijk, lekker nat en diep. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Elders???? Zeker z’n geslachtsdeel, als de brug open gaat heeft hij een stijve.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gelukkig een wedstrijd waar 't weinig zal uitmaken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, Marciano prima stand-in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan hij een wedstrijdje relaxen, volgende gewoon weer present. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond het een domme actie. nu heeft het ws geen gevolgen, maar dat maakt niet uit. hij wordt gezien als een topkeeper en dan moeten dit soort fouten niet meer voorkomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij deed niet veel hoor. Aanvaller deed t slim. Leermoment voor een jonge keeper |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vind ik niet slim buiten de 16, als hij doorging kon ie misschien scoren, nu heeft hij niets. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja in deze situatie heeft FC ikea er niks aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Justin Bijlow hield met Feyenoord wederom de nul. De Rotterdammers wonnen met 2-0 van Go Ahead Eagles. De doelman zag Marcos Senesi al vroeg uitvallen en heeft lovende woorden over Gernot Trauner. Bijlow zag de ploeg van Arne Slot ook een stuk minder energie in de wedstrijd leggen.
''Ik denk zeker dat ons spel een stuk beter kan'', reageert Bijlow in gesprek met ESPN. ''Ondanks dat ons spel een stuk minder was dan afgelopen donderdag creëren we wel veel kansen. Ook dit soort wedstrijden moet je winnen. We zijn nu lekker bezig en dat moeten we volhouden.''
Bijlow is blij met de komst van Gernot Trauner. Na het uitvallen van Senesi is zijn ervaring enorm belangrijk achterin. ''Hij heeft zich snel aangepast bij Feyenoord. We zijn heel blij dat hij er is. Heeft goede kwaliteiten en dat laat die elke wedstrijd weer zien.''
''Daar ben ik niet heel veel mee bezig'', reageert Bijlow op de vraag of hij Burger extra ging coachen. ''Ik doe gewoon wat ik altijd doe. Met Wouter heb ik al vaker gespeeld. Ramon heeft het vorige jaar goed gedaan bij NAC en doet het nu ook goed bij ons. Ik kan gewoon op hen vertrouwen.''
Was de rode kaart tegen Elfsborg een smet op een mooie week voor Bijlow? ''Nee, dat denk ik niet. Dat was een leermomentje en het stond gelukkig al 5-0. Gelukkig maar een wedstrijd geschorst. Of dit invloed heeft op de voorselectie? Ik ben nog niet gebeld en heb nog niks gehoord. Ik hoor het vrijdag, ik laat het op mij afkomen.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat he5 maar zien vanavond baasje dat je de beste van Nederland bent.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet geheel onbelangrijk natuurlijk want van die Marciano word ik vooralsnog niet vrolijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik kreeg daar echt ff Mulder momentjes van ja. |
|
|
|