|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaat er niet meer uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alsof hij er al jaren staat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Begin is goed, maar wel tegen meer defensieve tegenstanders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onbetaalbaar voor ons al.
Deze gaat geld opleveren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens erg zeker van zichzelf ,en een keeper met zoveel zelfvertrouwen is goud waard. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maakt nog te veel cruciale foutjes..maar is de keeper voor de toekomst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik wel meevallen, maar gister zat ogenschijnlijk overmatig zelfvertrouwen hem bij die goal in de weg. Voetballend oplossen terwijl gewoon die bal wegrammen de oplossing was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die bal die is kreeg was ruk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En van Dijk reageerde ook heel laks op die bal van Justin.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ook niet aangespeeld moeten worden nee. Z'n pass naar van Dijk was iets te kort. Maar 1 foutje in 3 wedstrijden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En 3 fouten in 1 momentje, iedereen stond al te douchen in gedachte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd aanvoerder d:-) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar die zien we het liefst op de bank toch..? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zal wel vaste keus zijn nu? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prijs mag wel omhoog op transfermarkt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2018 - 16:09 schreef MMM het volgende:Lekker gekeept. Gelukkig een Feyenoord supporter met tattoo dan mag het allemaal. Ik zie dat talent echt niet #MMMout |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niet pik, de besten zitten er wel eens naast. Ik was in 2018 wel om. Driessen noemde m te klein voor een keeper ;-)
quote: quote: quote:Op zondag 17 juli 2016 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:Tja. Is ook zo, maar je hebt ook nog de keeper van de A. Dus op zich had t niet gehoeven, maar goed, we zien t wel, mijn voorspelling, over 1 a 2 jaar is deze ook op zoek naar een club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De besten zegt ie nog wel d:-))))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, alleen niet waarin ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaf m wel zijn eerste onvoldoende . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2021 - 11:01 schreef Stylzz het volgende:Geeft niet pik, de besten zitten er wel eens naast. Ik was in 2018 wel om. Driessen noemde m te klein voor een keeper ;-) [..] [..] [..] ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakte n paar slippertjes . En die 2de goal moet hij gewoon hebben . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zijn uittrappen waren ruk vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door CobusIII -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Paar mindere potjes achter mekaar. Geen blunders, maar wel een aantal ballen die een goede keeper kan hebben. En dat is hij in principe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Paar mindere potjes achter mekaar. Geen blunders, maar wel een aantal ballen die een goede keeper kan hebben. En dat is hij in principe. Eens hoor. Tegen Slavia ging hij er heel makkelijk in , tegen Nec ook zeker 1 van de drie . En vandaag weer een ( de 2de) die moet hij gewoon hebben. Daarnaast vandaag ook wat slippertjes. Jammer . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen blaam bij de goal. Lekker met van die faalhazen voor je |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik niet. Op die afstand absoluut onmogelijk in te schatten waar ie komt en dan ook nog eens een halve meter buiten zijn reikwijdte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een top redding in de laatste minuut ! Red Oranje. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In slaap gepleurd, heb het niet meer meegekregen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Paar mindere potjes achter mekaar. Geen blunders, maar wel een aantal ballen die een goede keeper kan hebben. En dat is hij in principe. De eerste goal weer gisteren . Het gevoel van niet te passeren is er al n tijdje af . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat die bal er van die hoek bij de 1-1 zo in gaat vond ik onwezenlijk, ook met wat er vooraf ging en de aanval naar achter de verdediging zo door loopt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blijft in Nederland een top keeper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laag hard naast zijn voeten geschoten. De verdedigers waren hier gewoon hoofdschuldige |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VP's Elftal van de Week: Feyenoord hofleverancier, zes andere clubs present
Justin Bijlow (Feyenoord) Bijlow gaat zich vandaag met zelfvertrouwen bij het Nederlands elftal melden. De eerste keeper van bondscoach Louis van Gaal hield Feyenoord met een wereldredding op de been tegen AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce