|
|
van geil
|
|
|
Vandaag de wederopstanding |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja das makkelijk als je niks te doen krijgt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien heeft van Gaal wel gelijk, eigenlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hij heeft vandaag in ieder geval geen punten gepakt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kap ff…..d:-) Maar hij had er wel een paar tegen moeten houden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bijlow is sinds januari eigenlijk al niet zichzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens hoor vind hem ook erg matig al geruime tijd, en dan ook nog die nonchalante houding erbij.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je kan er over twisten. Ik had hem erbij gehouden, maar zo gek is het niet. Onder aan de streep is het allemaal wel logisch. Hij moet beter keepen. Dan zit je er altijd bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijlow pareert kritiek: ''Ik zit niet in een mindere fase''
Justin Bijlow is het niet eens met de uitspraken van de laatste dagen in diverse media. De doelman is niet opgenomen door bondscoach Louis van Gaal in de definitieve selectie van het Nederlands elftal. Diversen analisten vonden dat Bijlow aan een mindere fase bezig is. Hij is het daar zelf niet mee eens.
''Ik werk hard, ik doe wat ik denk te moeten doen. Ik weet ook wel dat ik niet in topvorm ben, maar denk niet dat ik in een mindere fase zit'', vertelt Bijlow in gesprek met ESPN. In Eindhoven kon de Feyenoorder zich onderscheiden met een heerlijke redding vlak voor rust, maar zag hij er bij een aantal momenten niet altijd even goed uit.
''Ik werk hard en ga met de keeperstrainer aan de slag. Dan komt het wel weer goed'', maakt Bijlow duidelijk. De doelman wil zijn plek in Oranje snel weer terugveroveren. ''Ik had er wel graag bij gezeten, laten we het daarop houden. Ja, een klein beetje verrast was ik wel. Ik moet gewoon hard werken en dan komt het goed. Als ik er maar over twee maanden bij zit.''
Bijlow heeft de afgelopen dagen gesproken met keeperstrainer Frans Hoek van het Nederlands elftal. ''Natuurlijk heb ik contact gehad met de keeperstrainer. Wat wij hebben besproken, ga ik natuurlijk niet hier zeggen. Dat is iets voor ons. Ik hoop erbij te zijn. Gewoon keihard werken, doen wat ik moet doen en dan komt het vanzelf.'' |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Tuurlijk. Hij moet ook niet mee naar het wk. Nee, lul met zijn allen lekker met de ajakkeskliek mee. Die vinden natuurlijk dat Pasveer, die (eerlijk is eerlijk) momenteel erg goed keept, maar het grappige is dat hij altijd prima keeper was, maar dat hij nu hij bij ajakkes keept ineens wel de beste optie is en mee moet? En Cilissen levert, dus die oud ajakkesiet moet ook mee? Nou, al zal je Justin niet keepen, hij zal als komende keeper van oranje al mooi wat ervaring kunnen opdoen... Gewoon meenemen maar ja, dat zal niet gebeuren
Groetjes van een strontchagrijnige Feyenoordkameraad :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bondscoach Louis Von Gahl schoof maandagmiddag aan bij een persconferentie om zijn selectie voor de komende interlands van Oranje toe te lichten. Een van de eerste vragen ging daarbij over de verrassende keuze om Justin Bijlow te passeren. Ietwat geïrriteerd gaf Von Gahl tekst en uitleg.
Daar gaf hij aan dat Bijlow op dit moment niet bij de vier beste keepers van Nederland hoort. "Je moet altijd leveren en dat heeft hij zeker aan het begin van dit seizoen niet gedaan. In ieder geval niet zoals de vier anderen. Als je een bal stopt, wil dat nog niet zeggen dat je een goede keeper bent. Er zijn meer teamfuncties die je moet uitvoeren. Daar kijken we naar, dat vergelijken we met de andere keepers en op basis daarvan nodigen we ze uit."
Daarbij had Von Gahl nog een reden om voor enkele andere namen te kiezen. "Ik wilde spelers leren kennen. Het moet niet zo zijn dat ik in november een speler uitnodig die ik nog niet eerder gecoacht heb." Een positieve noot is dat zijn WK-kansen zeker nog niet verkeken zijn. "Hij verkeert niet in z'n grootste vorm en we willen nu ook de andere keepers zien. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij uitgesloten is voor het WK." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2022 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:Bondscoach Louis Von Gahl schoof maandagmiddag aan bij een persconferentie om zijn selectie voor de komende interlands van Oranje toe te lichten. Een van de eerste vragen ging daarbij over de verrassende keuze om Justin Bijlow te passeren. Ietwat geïrriteerd gaf Von Gahl tekst en uitleg. Daar gaf hij aan dat Bijlow op dit moment niet bij de vier beste keepers van Nederland hoort. "Je moet altijd leveren en dat heeft hij zeker aan het begin van dit seizoen niet gedaan. In ieder geval niet zoals de vier anderen. Als je een bal stopt, wil dat nog niet zeggen dat je een goede keeper bent. Er zijn meer teamfuncties die je moet uitvoeren. Daar kijken we naar, dat vergelijken we met de andere keepers en op basis daarvan nodigen we ze uit." Daarbij had Von Gahl nog een reden om voor enkele andere namen te kiezen. "Ik wilde spelers leren kennen. Het moet niet zo zijn dat ik in november een speler uitnodig die ik nog niet eerder gecoacht heb." Een positieve noot is dat zijn WK-kansen zeker nog niet verkeken zijn. "Hij verkeert niet in z'n grootste vorm en we willen nu ook de andere keepers zien. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij uitgesloten is voor het WK." Moet je kijken wat ie wel selecteert. Niet meer serieus te nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat hem Bijlow nou maar tergen en wij hopen dat ie weer heel hard gaat werken om 10x zo goed te worden om wel op het WK te staan. Dat gezever tussendoor kan hij wel ff missen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon beter keepen. Nu gewoon nergens recht op. Het is al 9 maanden stukken minder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow is van een overtuigende doelman, heersend in zijn doelgebied, na terugkomst blessure een wijfelaar met minder branie geworden. Snap ik de keuze van van Gaal wel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
HAHAHa hij mag penalty's komen trainen en stoppen, te kinderachtig voor woorden. Als je ballen hebt zeg je dikke staart en blijf je lekker thuis. Wat een onzin zeg... dat een KNVB niet ingrijpt, of komt ajaks 2 dan in gevaar ofzo. Van Gaal OUT met je kut selectie! Pasveer met zijn 39 jaar, ik hoop oprecht dat Polen met 5-0 wint! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2022 - 08:02 schreef R()b het volgende:HAHAHa hij mag penalty's komen trainen en stoppen, te kinderachtig voor woorden. Als je ballen hebt zeg je dikke staart en blijf je lekker thuis. Wat een onzin zeg... dat een KNVB niet ingrijpt, of komt ajaks 2 dan in gevaar ofzo. Van Gaal OUT met je kut selectie! Pasveer met zijn 39 jaar, ik hoop oprecht dat Polen met 5-0 wint! Even buiten Pasveer om want die keept werkelijk al 2 jaar op dit goede niveau,geef ik je helemaal gelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijlow krijgt nu bij een controller in zijn reet gedouwd met van Gaal achter de knoppen? Ik snap het nog niet met die nieuwe technieken, misschien steekt hij er wat van op? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2022 - 08:02 schreef R()b het volgende:HAHAHa hij mag penalty's komen trainen en stoppen, te kinderachtig voor woorden. Als je ballen hebt zeg je dikke staart en blijf je lekker thuis. Wat een onzin zeg... dat een KNVB niet ingrijpt, of komt ajaks 2 dan in gevaar ofzo. Van Gaal OUT met je kut selectie! Pasveer met zijn 39 jaar, ik hoop oprecht dat Polen met 5-0 wint! +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, Justin zal er blij mee zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2022 - 08:02 schreef R()b het volgende:HAHAHa hij mag penalty's komen trainen en stoppen, te kinderachtig voor woorden. Als je ballen hebt zeg je dikke staart en blijf je lekker thuis. Wat een onzin zeg... dat een KNVB niet ingrijpt, of komt ajaks 2 dan in gevaar ofzo. Van Gaal OUT met je kut selectie! Pasveer met zijn 39 jaar, ik hoop oprecht dat Polen met 5-0 wint! Tja, dicht bij het vuur zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oppassen met al die vluchtige brandstof. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En brand je kontje ;)
Feyenoorder Justin Bijlow zit niet bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal, waardoor hij in het AD is opgenomen in een lijstje met 'Flops van Oranje'.
Die penalty training was puur voor de buhne aangezien er veel commentaar op was. Dus lost van Gaal het zo op, echt zo kinderlijk.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2022 - 15:50 schreef R()b het volgende:[..] En brand je kontje ;) Feyenoorder Justin Bijlow zit niet bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal, waardoor hij in het AD is opgenomen in een lijstje met 'Flops van Oranje'. Die penalty training was puur voor de buhne aangezien er veel commentaar op was. Dus lost van Gaal het zo op, echt zo kinderlijk.... Bijzonder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Spelhervattingen waren weer zeer matig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond bij de samenvatting van de NOS de promotie van Cillisen wel erg groot. Ook het knippen in de beeldeen waren de Cillisen show |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:Vond bij de samenvatting van de NOS de promotie van Cillisen wel erg groot. Ook het knippen in de beeldeen waren de Cillisen show Boeie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Toch wel dit kost Bijlow zijn plek. Kijk dat ik daar niet rouwig om ben is niet van belang , maar het viel me op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow raakt zijn plek kwijt omdat hij geen punten meer pakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 19:52 schreef piet de paler het volgende:[..] Toch wel dit kost Bijlow zijn plek. Kijk dat ik daar niet rouwig om ben is niet van belang , maar het viel me op Welnee joh, ze waren eerder erop uit om Cillessen tot een uitspraak te verleiden over van Gaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overigens heeft Bijlow er afgelopen twee wedstrijden wel een aantal ballen uitgehouden. Hopelijk een voorbode dat hij weer naar zijn top toe aan het groeien is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zag toch ook weer een erg onzeker moment in de tweede helft. Twijfel wel/niet uitkomen en was t toen even kwijt.
Bleek achteraf buitenspel, maar toch.
Eerste helft paar goede ballen gepakt, zeker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat was een raar moment, zekers, maar qua reddingen en hoge ballen in de 16 zag het er weer beter uit dan enkele weken terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, pakte 2 bijna zekere goals. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die bal bleef een beetje in de lucht hangen en stuiterde eigenlijk terug. Gek moment |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Straalde eindelijk weer rust uit. Goed gespeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer heel solide. Kan zomaar beslissend zijn voor hem om mee te gaan naar het WK. Maar nog veel prettiger is dat hij voor ons prima staat te keepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk