|
|
Stylzz
|
|
|
Opvolger speelt nu bij TOP |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die loopt idd degelijk te keepen daar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waanzinnig gekeept vandaag en echt lekker gedacht door die bal snel het veld in te gooien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2023 - 19:29 schreef VVout het volgende:[..] Waanzinnig gekeept vandaag en echt lekker gedacht door die bal snel het veld in te gooien. Wat een goede keeper hebben we. Mooi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens daarna gooide die van Twente verkeerd in richting Bijlow dus de bal had voor ons moeten zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nederlanders op de socials: 'Wat Bijlow doet is onsportief en Nederlands elftal onwaardig, had rood moeten krijgen'.
De rest van de wereld: 'Facking brilliant, genius, big brain move'. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Redt het nooit om een seizoen door te komen zonder geblesseerd te raken. Begint wel problematisch te worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geblesseerd voor de wedstrijd tegen PSV of niet waar ? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is helaas wel waar Piet, verder eens met Tomson, zien te verkopen voor een mooie prijs, schiet niet op zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop wellereuther en niet marciano of marsman |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vraag me echt af of jij Feyenoorder bent of een Franse clown.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Last van een polsbreuk. Manmanman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
gebeurde vorig weekend al . toen greep hij naar zijn lies en hamstring .
Edit , toch zijn pols .... kut . daag seizoen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2023 door kriebel70 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dan schiet t zo in je pols
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weken eruit. Ongelooflijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellenreuther morgen maar beoordelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach welnee. We hebben een adequate tweede keeper . Zal niet doorslaggevend zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow deed het vanaf januari vrij goed, maar los van enkele reddingen tegen Twente…Heeft een goalie bij Feyenoord nou zoveel te doen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat moeten we nog zien |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
einde seizoen, herstel duurt 3 maanden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wie heeft jou voorkeur dan hollandse nar? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als het net zo kalm opgelost wordt dan dat jij het opvat dan komt t wel goed.. Ik krijg hier gelijk zon rampgevoel van. Geen garantie hoe een stand in het oppakt onder dit soort druk. PSV en AZ om de koppositie is toch anders ballen dan een oefenpotje yegen Vitesse.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zijn keepers zelden echt doorslaggevend |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ben ik met je eens Stylzz.
Verder nogmaals, ik heb beelden gezien van die oefenpot waarin hij de 1e helft keepte, en Vitesse had echt wel kansen in het begin maar Wellenreuther keepte scherp. Door hem verliezen we de pot echt niet hoor. Wordt gewoon 4-1, en bij dat tegendoelpunt zat ie er ook bijna bij............... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 😂 Maarreh Piet, serieus marsman op doel, die speelt al lang niet meer bij ons.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6-8 weken eruit lees ik? Dat is echt zo zuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Piet heeft wel een beetje gelijk. Marsman zit sinds winterstop weer bij de club, om in conditie te blijven, maar -nog- geen sprake van contract. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon houden die Bijlow. Goede tweede keeper erachter. Wie maakt je wat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had m’n berichtje al aangepast haha.
Twijfel. Gaat van alles door m’n hoofd nu. Maar een eerste keeper die zo blessuregevoelig is, is wel een probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Tuurlijk. Maar t is wat t is. Als je de is is t top |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Tuurlijk. Maar t is wat t is. Als je de is is t top |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens leuke 2e doelman, in het nieuwe seizoen een nieuwe betrouwbare doelman graag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik dacht dat ik gelezen had dat hij mee trainde Zal wel een oud bericht zijn, maar wie van de twee Wellenreuther of Marciano?
Ja gevonden hij traint mee vanaf 9 december, echter geen contract
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 09:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik dacht dat ik gelezen had dat hij mee trainde Zal wel een oud bericht zijn, maar wie van de twee Wellenreuther of Marciano? Ja gevonden hij traint mee vanaf 9 december, echter geen contract Wellenreuther gaat het worden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Net weer 3 wedstrijden in vorm. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote: Welke goeie keeper wil er 2e keeper zijn. Is heel moeilijk die te vinden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mwao neutraal kijkend.. eerlijk vind jij Bijlow dan zo uitzonderlijk ? Clubs als Inter, Bayern, Barcelona dat gaat hem niet worden. Leuke en fijne keeper, en inderdaad zoals je zegt goed... maar ik zie geen topper. Blijkt dus al 77 wedstrijden gemist te hebben (aldus artikel), 34 is al veel voor een keeper. Het is elk seizoen afwachten, niet of maar wanneer hij een blessure op loopt. Met de verkeerde medicatie mis je nog niet eens zo veel!! Als Feyenoord door wilt pakken investeren in je doelmannen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje dubbel. Veel geblesseerd ja. Maar niet aldoor hetzelfde. Beetje veel pech dus. Dat blijft niet zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat moet je hier nou op zeggen. Bijlow is een keeper die een confrontatie niet uit de weg gaat en daarbij wel eens een ongelukje oploopt.
Je hebt ze ook die blijven staan en defensiever reageren als het er op aan komt en dan hebben we ook van alles te zeuren.
Gewoon een gemis en hoop dat Bijlow weer snel fit is, jammer want hij stond de laatste tijd weer lekker te keepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|