|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijlow: ''Dit jaar blijf ik nog bij Feyenoord''
Sinds Justin Bijlow bij de selectie van Feyenoord zit won de club de KNVB Beker en werd hij kampioen van Nederland. Vooral van afgelopen seizoen heeft de talentvolle doelman genoten. ''Het is een prachtig seizoen geweest. Ik heb dan niet gespeeld, maar dat ik overal bij mocht zijn: de Europa League, het kampioenschap. Dat is een jongensdroom die uitkomt.''
De 19-jarige Bijlow is altijd al een fanatieke Feyenoorder geweest. "Dat zeggen ze, ja. Ik ben heel mijn leven al supporter, zat altijd in het stadion. En dat ik nu alles mee mag maken dat is heel mooi. De Coolsingel is prachtig. Als je al die mensen mag zien, dat is alleen maar mooi. Rotterdam heeft hier heel lang op gewacht en dat het eindelijk uit mag komen, dat was genieten."
Kenneth Vermeer en Brad Jones gaan uitmaken wie komend seizoen eerste doelman gaat worden van Feyenoord. Een verhuur is voor Bijlow geen optie. "Op dit moment niet nee,'' zegt Bijlow in gesprek met ELFvoetbal.nl. ''Dit jaar blijf ik nog bij Feyenoord en in de toekomst gaan we kijken. Ik ben heel blij dat ik mijn contract in oktober heb mogen verlengen. Daar spreekt veel vertrouwen uit." |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij maakte wel een blunder, maar ze mogen hem ook wel bedanken dat de nederlaag maar 1-0 is gebleven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zet hem op. Ervaring op doen op eredivisieniveau. Wennen aan alles. Hou ondertussen gelijk even de nul graag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet geheel onbelangrijk ook..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was even bang voor zn hand op t laatst. Had vaak niks te doen maar stond er toen het echt nodig was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eensert, dat Tegendoelpunt was gruwelijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijlow: ''Het was fantastisch, tevreden over debuut''
De 19-jarige Justin Bijlow maakte vandaag zijn debuut voor Feyenoord. De sluitpost moest één doelpunt incasseren, al was de vervanger van de geblesseerde Brad Jones kansloos op de kanonskogel van Fredrik Jensen.
''Het was fantastisch. Hier droomde ik als kind van. Ik speel al sinds mijn zevende bij Feyenoord, ben opgegroeid in een Feyenoord-familie, dus ik kijk al heel mijn leven uit naar De Kuip'', glunderde de jeugdinternational na afloop voor de camera van Fox Sports.
Bijlow had gezonde spanning voor de wedstrijd. ''Ik ging gewoon normaal naar bed en heb prima geslapen.'' Zijn debuut hing al een aantal dagen in de lucht. ''Tuurlijk hoop je het, iedereen wil zijn debuut maken. Ik moet er staan als anderen niet kunnen spelen. Ik kan wel tevreden terugkijken op een mooi debuut.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je had ook een keeper kunnen hebben die zijn schouder uit de kom niest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Faalentijn Driessen te klein voor een keeper. Is nota bene 1.88m |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeker mooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft zelf een onvolgroeid piemeltje, frustratie dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gaat helemaal nergens over |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Typetje ar zeg maar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O wacht.. ja hoor, ik weer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het zal ook weer wel eens niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was geblesseerd ja, weet niet hoe erg. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gekneusde rib, kon vandaag op de bank plaatsnemen. Valt mee dus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Reden voor Gio Jones onder de lat te laten, maar wat zou je anders verwachten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BIJLOW LAAT ZICH GELDEN BIJ JONG ORANJE
Hoppa, de 0 gehouden voor Jong Oranje door sterk te keepen. Nog vragen als Jones en Vermeer de deur uit zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 08:43 schreef VVout het volgende:BIJLOW LAAT ZICH GELDEN BIJ JONG ORANJE Hoppa, de 0 gehouden voor Jong Oranje door sterk te keepen. Nog vragen als Jones en Vermeer de deur uit zijn. Vorige pot was ie de slechtste van allemaal, dus zeg het maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee dan is hij wisselvallig. Dat is normaal voor jonge spelers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij is al jaren van de tiet, met dat gepamper kweek je alleen maar watjes. Gaan met die banaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 12:32 schreef VVout het volgende:[..] Hij is al jaren van de tiet, met dat gepamper kweek je alleen maar watjes. Gaan met die banaan. Niet het b-woord gebruiken hier. Uefa leest ook mee hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op het randje dit, geldboete is al bijna onderweg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat die Nymfobanaan aan der tepels getrokken wordt, wat een trut is dat zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sylvana is niet serieus te nemen. Vindt ze onderdrukking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze eet toch bananen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Crowdfunding organiseren voor een geheel verzorgde rijs op een bananenboot.
Een droom voor een ieder zich zelf respecterende overwerkte strevert.
|
|
|
|