|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow… Vreselijk…Die tranen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is wel de waarheid helaas. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wellenreuter maar laten staan nu de rest van het seizoen betrouwbare keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zeer triest voor hem maar ook voor ons , feyenoord moet toch maar eens gaan kijken voor een nieuwe eerste keeper, het aantal blessures en breuken heeft niets met ongeluk te maken maar meer dat zijn lichaam niet geschikt is voor top voetbal voetbal wetten zijn hard hoe rot het voor bijlow is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuit. Toch minder erg dan denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hopelijk niet erg. Maar het maakt die jongen mentaal wel kapot op zo'n moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het zielig voor hem ,hoever had hij wel niet geweest zonder al die blessures . Je weet dat je het kan maar word alsmaar teruggeworpen door je eigen lichaam. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bijlow is een top keeper alleen zijn lichaam laat het niet toe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t zijn achillespees is zien we m Volgend seizoen weer |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
dan maar mooi als 2e keeper fungeren de rest van zijn loopbaan bij feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar is ie te goed voor. Beter gewoon een goede tweede keeper achter de hand hebben en dit accepteren |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Toppert... Maar lichaam kan het niet een heel seizoen aan Feit Wellenreuther toonde zich gelukkig betrouwbaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2024 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:Daar is ie te goed voor. Beter gewoon een goede tweede keeper achter de hand hebben en dit accepteren Dat laatste lijkt me niet. Kost de club heel veel salaris. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt me dat je normaliter wel seizoen door moet kunnen komen met Bijlow/wellenreuter 2 echt uitstekende keepers, en mochten ze allebei iets hebben spreek je toch wel van zeer kleine uitzondering, dan hebben alle clubs even n probleempje, laat nu vd sas maar doorschuiven als hij echt het talent had/heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie ook het probleem niet . Persoonlijk was ik wel even toe aan Timon want ik vind hem in het doel beter. Meevoetballend en in de spelhervatting is Justin vele malen beter. Maar geef Bijlow maar een 10 jarig contract ,het zal mij niet boeien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie ook het probleem niet . Persoonlijk was ik wel even toe aan Timon want ik vind hem in het doel beter. Meevoetballend en in de spelhervatting is Justin vele malen beter. Maar geef Bijlow maar een 10 jarig contract ,het zal mij niet boeien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op maandag 05 februari 2024 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zie ook het probleem niet . Persoonlijk was ik wel even toe aan Timon want ik vind hem in het doel beter. Meevoetballend en in de spelhervatting is Justin vele malen beter. Maar geef Bijlow maar een 10 jarig contract ,het zal mij niet boeien. Bijlow is redelijk goed aan de bal, maar Timon doet daar m.i. niet heel veel voor onder. Had wel het gevoel dat Bijlow al maanden het niveau van Timon niet gehaald had en er nèt weer een beetje bij in de beurt kwam. Echt sneu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met name zuur voor EK kansen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
EK nog niet helemaal uit beeld, maar is tricky, ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat dat afgelopen zondagmiddag ook wel door z’n koppie ging.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een feit is dat Bijlow geen marktwaarde meer heeft. Hoeft niet veel uit te maken. Geef hem een redelijk contract en het lot beslist of hij eerste of tweede keeper is/blijft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Focus op je job bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ah. Vind ik te makkelijk. Bijlow heeft ook fouten gemaakt dit seizoen
Wellenreuther zag er bij de 2-1 niet goed uit. Maar heeft ons ook erg vaak gered |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Onzin.
De 2-1 en 2-2 tegen NEC vergeten o.a? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Bijlow beter. Ook voor vandaag al. Wellenreuther is gewoon een goede tweede keep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2024 - 16:33 schreef MMM het volgende:Ah. Vind ik te makkelijk. Bijlow heeft ook fouten gemaakt dit seizoen Wellenreuther zag er bij de 2-1 niet goed uit. Maar heeft ons ook erg vaak gered Geld voor Bijlow ook Bijlow is voetballend zo veel beter en geeft zo veel meer rust |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zijn 2 heel andere keepers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellenreuther is niet minder dan Bijlow. Punt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is statistisch juist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twee prima keepers en zou kunnen argumenteren dat Wellenreuther inmiddels meer verdiend dan alleen stand-in te zijn. Maar ik denk dat Slot al lang en breed zijn keuze heeft gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blij met deze beide keepers nu, altijd een goede optie onder de lat ieder met zijn kwaliteiten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ig ga me hier niet aan wagen want het leven van n keeper kan er na 1 slechte/re beurt gelijk anders uitzien, maar nu na tig wedstrijden heeft wellenreuter zich bewezen en zal ik er vrede mee hebben hij blijft staan ook straks, laat dn trainers het maar bepalen van allebei wat te zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste vier basis. Dan hopelijk mee naar EK.
Dan misschien wel een leuke club voor m. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2024 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Twee prima keepers en zou kunnen argumenteren dat Wellenreuther inmiddels meer verdiend dan alleen stand-in te zijn. Maar ik denk dat Slot al lang en breed zijn keuze heeft gemaakt. Ik ben bang dat Slot inderdaad zijn keuze heeft gemaakt, maar dat die keuze 'gewoon' Bijlow is. Ik was/ben groot fan van onze rots, maar van mij mag hij verkocht worden als we daarmee komend jaar nog kunnen genieten van Wellenreuther. Wellenreuther is toch meer een zekerheidje dan Bijlow. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Als Slot vertrekt gaat dit verhaal ook een andere wending krijgen. Slot heeft duidelijk voorkeur voor Bylow. Andere trainer, andere visie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Bijlow. Oh eens gewoon heel zou blijven is het helemaal geen onderwerp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is het hele probleem.
Je kunt wel weer voor Bijlow kiezen als eerste man. Maar dan weet je dat je weer een HELE goede tweede keeper moet kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat er wel kundige artsen zijn die kunnen aangeven of t iets in t lichaam is of echt gewoon toeval |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2024 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:Denk dat er wel kundige artsen zijn die kunnen aangeven of t iets in t lichaam is of echt gewoon toeval Net als met Cissé toen bedoel je? :') |
|
|
|