|
|
Xapter
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2024 door Xapter -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat was geen toeval met die teen 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De duurste teen uit de geschiedenis van de eredivisie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het zou een goede zaak zijn als Feyenoord Bijlow kan verkopen aan Arsenal en Timon Wellenreuther eerste doelman van Feyenoord wordt. Etienne Vaessen kan dan tweede doelman worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Arne Slot kan komend seizoen mogelijk niet beschikken over Caoimhin Kelleher. De reservedoelman laat tegenover The Athletic weten dat hij eerste doelman wil worden. Dat kan ook gevolgen hebben voor de toekomst van Justin Bijlow.
De hiërarchie bij Liverpool is bekend: Alisson Becker is de eerste doelman van The Reds en Kelleher mag af en toe opdraven in de bekertoernooien of als de Braziliaan geblesseerd of geschorst is. De Ier ziet die reserverol niet meer zitten. "Ik ben niet gek. Ik weet dat Alisson al jaren de beste keeper ter wereld is", aldus Kelleher. De doelman verwacht niet dat hij de nummer één wordt bij Liverpool.
"Ik voel dat de volgende stap voor mij is om ergens de eerste doelman te worden", aldus Kelleher. "Ik heb een geweldige tijd gehad bij Liverpool. Het is een bizar avontuur geweest en ik heb ervan genoten. Nu is het tijd om nummer 1 te worden." Vorige zomer dacht de sluitpost ook al aan een vertrek. Jürgen Klopp overtuigde hem om te blijven en uiteindelijk keepte hij 26 duels. Komende week gaat de sluitpost in gesprek met de club over zijn toekomst.
De kans bestaat dat Slot niet over de doelman kan beschikken komend seizoen. Liverpool zal dan een vervanger moeten aantrekken. Volgens De Telegraaf staat Justin Bijlow op de radar van The Reds. Liverpool kan rekenen op concurrentie van Arsenal. Bijlow heeft nog een contract tot medio 2026 bij Feyenoord. Zijn marktwaarde wordt geschat op dertien miljoen euro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop echt dat bijlow basis wordt onder koeman , en zo een mooie transfer kan maken , het zou voor hem en feyenoord heel goed uitkomen jammer dat hij zo blessure gevoelig is , met een mooie transfer kan hij zichzelf aardig binnen spelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fantastische keeper. In mijn ogen drie keer beter als Wellie. Veel completer, onverstoorbaar. Bijna niet te passeren 1 op 1. En als hij meespeelt heb je gewoon een extra speler voor de opbouw. Feyenoord voetbalt daardoor veel makkelijker. Verder zijn zijn spelhervattingen echt top. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2024 - 20:58 schreef van geil het volgende:Fantastische keeper. In mijn ogen drie keer beter als Wellie. Veel completer, onverstoorbaar. Bijna niet te passeren 1 op 1. En als hij meespeelt heb je gewoon een extra speler voor de opbouw. Feyenoord voetbalt daardoor veel makkelijker. Verder zijn zijn spelhervattingen echt top. helemaal mee eens , ook nog eens een echte feyenoorder , zonde dat hij zo blessure gevoelig is , liefst zou je hem de komende 10 jaar in een feyenoord shirt zien , maar door zijn blessure gevoeligheid zou het voor feyenoord en hemzelf goed zijn als hij een financiele klapper maakt , dat is hem zeker gegunt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Arsenal of Liverpool
Cashen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow scheurt stemband bij inzingen EK-nummer Larger Than Life 31 mei 2024 door Sam Jongenotter
Slecht nieuws voor Justin Bijlow. De doelman van Oranje is tijdens het inzingen van het EK-nummer Larger Than Life geblesseerd geraakt aan z'n stemband. Een scheurtje houdt hem in ieder geval twee maanden uit roulatie.
Bondscoach Ronald Koeman heeft snel gehandeld en André Hazes jr. opgeroepen als zijn vervanger. Naar verwachting mag de Amsterdamse zanger meteen zijn opwachting maken tijdens het volkslied voorafgaand aan de uitzwaaiwedstrijd tegen Canada.
KLOTE speld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Speld is bij deze gecanceld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind hem ook beter. Maar vinden jullie fitheid geen probleem? Het is geen pech meer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat heeft ie absoluut tegen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja boeien, beste keeper erin. Geblesseerd? dan komt nummer 2. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee vind ik geen probleem En t is wat mij betreft wel Pech |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook al zijn het verschillende blessures, dan kan het haast geen pech meer zijn. Daar is het te vaak voor gebeurd. Vind ik dan haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. T waren ook allemaal verschillende Breuken spieren etc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Robben was ook blessuregevoelig, dan ga je toch geen mindere opstellen als hij wel fit is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 20:20 schreef van geil het volgende:Robben was ook blessuregevoelig, dan ga je toch geen mindere opstellen als hij wel fit is. Andere vergelijking. Robben was wereldtop.
Bijlow is beter dan Wellenreuther. Maar minimaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wellie doorgaans beter op de lijn, Justin beter aan de bal en met uitkomen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
op de lijn wellenreuter in het totale bijlow echt beter zeker in het meevoetballen ook in de coaching naar zijn verdedigers is bijlow beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar is een forum toch voor? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou altijd de betere opstellen. Al was t 1 procent |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Was het al eens met de keuze en na deze wedstrijd is er denk ik geen twijfel dat Wellenreuther de 1e keeper is. Had ik tot 1 jaar geleden niet verwacht, maar deze doelman groeit door terwijl de ander dat niet doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Gaf bijna deze wedstrijd weg Prima groei |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 20:42 schreef Bowie het volgende:Was het al eens met de keuze en na deze wedstrijd is er denk ik geen twijfel dat Wellenreuther de 1e keeper is. Had ik tot 1 jaar geleden niet verwacht, maar deze doelman groeit door terwijl de ander dat niet doet. Hij had een goede redding op een buitenspel situatie en pakte een pingel goed, maar hij gaf 1 of 2 goals weg, veroorzaakte een penalty en had rood moeten krijgen. Ik geloof niet dat deze keeper consequent eerste doelman zou moeten zijn en CL waardig blijkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2024 - 21:05 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij had een goede redding op een buitenspel situatie en pakte een pingel goed, maar hij gaf 1 of 2 goals weg, veroorzaakte een penalty en had rood moeten krijgen. Ik geloof niet dat deze keeper consequent eerste doelman zou moeten zijn en CL waardig blijkt. yep |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In je linkje staat 25 M, in het bericht 2,5 M..😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat zijn dat toch een stel schouders die Madrilenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik blijf erbij dat de transfer van Wieffer verantwoordelijk is voor de pogingen. Die denken de beste speler was 30 miljoen, daar kunnen we cheap zaken doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:02 schreef van geil het volgende:[..] Ik blijf erbij dat de transfer van Wieffer verantwoordelijk is voor de pogingen. Die denken de beste speler was 30 miljoen, daar kunnen we cheap zaken doen. mee eens , wieffer is voor te weinig weggegaan , voor schouten vragen ze gewoon 60 of een veerman , wieffer is echt niet minder en als ik mocht kiezen vind ik wieffer beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:14 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , wieffer is voor te weinig weggegaan , voor schouten vragen ze gewoon 60 of een veerman , wieffer is echt niet minder en als ik mocht kiezen vind ik wieffer beter Zou ook meer opgeleverd hebben als hij bij PSV of Ajax speelde en een salaris dat daarbij hoort had Telt allemaal mee We zijn er nog niet. |
|
|
|