|
|
van geil
|
|
|
Nee, niet eens. Heeft gewoon met ballen, en zaken doen te maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:14 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , wieffer is voor te weinig weggegaan , voor schouten vragen ze gewoon 60 of een veerman , wieffer is echt niet minder en als ik mocht kiezen vind ik wieffer beter Mwao in onze ogen zeer zeker. In de markt niet echt eigenlijk. Wieffer speelde geen EK, anders had je ook 50 a 60 miljoen vragen <--> krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:19 schreef R()b het volgende:[..] Mwao in onze ogen zeer zeker. In de markt niet echt eigenlijk. Wieffer speelde geen EK, anders had je ook 50 a 60 miljoen vragen <--> krijgen. Yup. En BH legde gewoon de marktwaarde neer. En daarom gaat er nu niemand meer weg voor minder, sterker nog t moet er boven zitten. Op misschien Geert na vanwege jaarcontract |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spaanse zwervers zijn het 😂😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja jij vindt dat er meer uit te peuren valt en alleen op basis van emotie geef ik je gelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
60 miljoen voor Schouten. Geloof er niets van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haal ze niet door elkaar, heb je straks ruzie thuis en een zere reet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:[..] Yup. En BH legde gewoon de marktwaarde neer. En daarom gaat er nu niemand meer weg voor minder, sterker nog t moet er boven zitten. Op misschien Geert na vanwege jaarcontract Inderdaad, Atletico wordt ook niet serieus genomen, tenzij vraagprijs wordt aangetikt. Ik zie Geert ook nog wel een jaartje bijtekenen met een afgesproken transfersom, althans ik zou er niet raar van opkijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Zou ook meer opgeleverd hebben als hij bij PSV of Ajax speelde en een salaris dat daarbij hoort had Telt allemaal mee We zijn er nog niet. we zijn er wel je blijft jezelf maar klein opstellen , als je klein blijf denken blijf je ook klein |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 22:19 schreef R()b het volgende:[..] Mwao in onze ogen zeer zeker. In de markt niet echt eigenlijk. Wieffer speelde geen EK, anders had je ook 50 a 60 miljoen vragen <--> krijgen. en hancko dan ?? speelde een goed EK dan is 35milj toch ook een koopje , daarbij liggen linksbenige spelers met zijn kwaliteiten ook niet voor het oprapen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2024 - 23:58 schreef kenny het volgende:[..] we zijn er wel je blijft jezelf maar klein opstellen , als je klein blijf denken blijf je ook klein Nee. Het is niet dat je als club maar kunt vragen wat je wilt. Helaas. Ja bij de Real Madrid’s en Mbappe’s van de wereld ja. Bedrag Wieffer was correct. Helaas. Alleen zoals ik al zei, emotioneel voelt t anders |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 06:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Het is niet dat je als club maar kunt vragen wat je wilt. Helaas. Ja bij de Real Madrid’s en Mbappe’s van de wereld ja. Bedrag Wieffer was correct. Helaas. Alleen zoals ik al zei, emotioneel voelt t anders ieder zijn mening , ik vind het te weinig en in brighton vinden ze het een koopje , het geeft maar aan dat liverpool nog maar om de hoek kwam kijken (te laat) , die hadden ook zo iets voor zo'n bedrag willen wij hem ook wel , dus te vlug en te weinig opgebracht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar das emotie geen ratio. En daar ben ik t mee eens. Voor ons veel meer waard. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 00:03 schreef kenny het volgende:[..] en hancko dan ?? speelde een goed EK dan is 35milj toch ook een koopje , daarbij liggen linksbenige spelers met zijn kwaliteiten ook niet voor het oprapen Hancko is een verdediger. Zijn waarde is 35 miljoen, volgens mij vroeg Feyenoord zelfs meer. Maar als je doelt op het dubbele van de waarde, dat ga je never nooit krijgen. Dan moet je uitblinken in de top 3 competitie, of speciale dingen in de CL laten zien.
EN dan heb je nog te maken met vraag en aanbod (aangaande de wat minder belangrijke spelers). |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2024 - 11:07 schreef kenny het volgende:[..] ieder zijn mening , ik vind het te weinig en in brighton vinden ze het een koopje , het geeft maar aan dat liverpool nog maar om de hoek kwam kijken (te laat) , die hadden ook zo iets voor zo'n bedrag willen wij hem ook wel , dus te vlug en te weinig opgebracht Ik had zoiets als 40 miljoen verwacht, met een doorverkoop clausule. Hopelijk zit die clausule erop of bonussen.
Hancko 50 miljoen dan? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daarna was hij weer 8 maanden geblesseerd en keepte hij pas weer half 2022 om vervolgens weer ........ |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Op het moment dat hij fit is, doet het er toch niet toe dat hij vaak blessures had? Dan kun je hem nooit meer opstellen. Blessuregevoeligheid is alleen reden om hem niet op tecstellen als er een andere, zeer belangrijke wedstrijd aan xit te komen, maar zelfs dan zou ik hem nooit sparen. Jrbhrbt toch nog een goede keeper?
Overigens denk ik dat hij ook een paar keer gewoon pech heeft gehad. Misschien een stukje onervarenheid waardoor hij een blessure heeft opgelopen, waar hij het anders had ingevuld als hij meer ervaring zou hebben? Hij heeft nu vast geleerd dat hij soms iets anders moet invullen waarmee hij risico op blessure meer vermijden zal.
Dat zijn blessuregevoeligheid tot nu toe er is, is s een feit, maar het wordt denk ik ook wel ontzettend opgeklopt. Veel mensen die elkaar hierin napraten waardoor hij meer en meer man van glas wordt. Doet me denken aan Arjen Robben. Was in het begin van zijn carrière ook veel geblesseerd, waar hij later superprofessioneel met zijn lichaam om ging. (deed hij ongetwijfeld altijd wel al, maar hij heeft er blijkbaar wel mee leren omgaan door het nog meer prioriteit te geven, althans zo stel ik het me voor) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon voorselectie oranje Bizar om hem te banken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Verdient geen priske dat! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik vind het eigenlijk meer bizar om hem te selecteren. Ff vanuit perspectief van de bondscoach dan he. van mij mag hij eerste keeper zijn bij Feijenoord, maar daar is vooralsnog niet voor gekozen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2,5 miljoen per jaar, hoogste van de selectie. Voor een keeper en iemand die vaak niet beschikbaar is.
Schrok ik best van eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar kan je nagaan hoe hoog de salarishuishouding is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoezo ben je nu ineens verbaasd. Als een werknemer 1 miljoen verdiend,kost dat de werkgever zeker 2,5 miljoen per jaar. Daarom zie ik hier ook vaak hele verkeerde rekensommetjes. Als bijvoorbeeld een speler die voor een miljoen gehaald is, en n jaar later verkocht voor drie miljoen,lees ik bv hier 2 miljoen winst. Complete onzin , das gewoon n afschrijving met verlies. Dat iedere x verlengen is ook een hele dure oplossing, evenals huur en verhuur. Betreft dat laatste, volgens mij overtreedt Feyenoord nu al de Fifa regels.Max 5 dacht ik. Daar zal wel een waarschuwing voor komen met later evt boetes, zoals bijvoorbeeld bij Chelsea en Vitesse gebeurde. Geert moet je in mijn ogen verkopen, die had als eerste weg gemoeten. Dat Bijlow op de bank is gezet, eens met Kieft, complete kapitaalvernietiging. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 10:18 schreef MMM het volgende:2,5 miljoen per jaar, hoogste van de selectie. Voor een keeper en iemand die vaak niet beschikbaar is. Schrok ik best van eigenlijk. Bijna 3 miljoen dus volgens dit lijstje
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is wel flink opgehoogd salaris huishouding, wat ook wel beetje voor beetje moet gebeuren om toekomst kans te blijven maken op (nog) interessantere spelers want salarissen premier league lopen bizar snel hoog op maar ook andere top competities,, en kun je je eigen topspelers mogelijk ook wat langer binnenboord houden (its all about the money🎶💸) gaat ook allemaal af van je besteed budget trouwens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik geloof dit rijtje niet. psv is hier behoorlijk in ondervertegenwoordigd. Spelers als Lang Schouten en de Jong zullen daar toch ook wel aardig verdienen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 11:33 schreef van geil het volgende:Hoezo ben je nu ineens verbaasd. Als een werknemer 1 miljoen verdiend,kost dat de werkgever zeker 2,5 miljoen per jaar. Daarom zie ik hier ook vaak hele verkeerde rekensommetjes. Als bijvoorbeeld een speler die voor een miljoen gehaald is, en n jaar later verkocht voor drie miljoen,lees ik bv hier 2 miljoen winst. Complete onzin , das gewoon n afschrijving met verlies. Dat iedere x verlengen is ook een hele dure oplossing, evenals huur en verhuur. Betreft dat laatste, volgens mij overtreedt Feyenoord nu al de Fifa regels.Max 5 dacht ik. Daar zal wel een waarschuwing voor komen met later evt boetes, zoals bijvoorbeeld bij Chelsea en Vitesse gebeurde. Geert moet je in mijn ogen verkopen, die had als eerste weg gemoeten. Dat Bijlow op de bank is gezet, eens met Kieft, complete kapitaalvernietiging. alle bedragen die in het voetbal genoemd worden zijn wel bruto.. dat 1 miljoen/3 miljoen verhaal klopt niet, je koopt een speler bruto in en je verkoopt hem bruto, dus dat is gewoon 2 miljoen winst. of reken je het salaris van die speler er af? waarom is verlengen een dure oplossing? hancko is met zijn verlenging gelijk 15 miljoen in waarde gestegen? en waarom is verhuren een dure oplossing? als 100 procent het salaris over word genomen is het prima toch? er mogen 6 speler verhuurd worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 11:54 schreef coenjo het volgende:[..] alle bedragen die in het voetbal genoemd worden zijn wel bruto.. dat 1 miljoen/3 miljoen verhaal klopt niet, je koopt een speler bruto in en je verkoopt hem bruto, dus dat is gewoon 2 miljoen winst. of reken je het salaris van die speler er af? waarom is verlengen een dure oplossing? hancko is met zijn verlenging gelijk 15 miljoen in waarde gestegen? en waarom is verhuren een dure oplossing? als 100 procent het salaris over word genomen is het prima toch? Werkgeverslasten zijn veel hoger dan bruto salaris. Iedereen die personeel heeft kan je dat vertellen. Google het maar, hoe meer salaris, hoe meer extra lasten
Verlengen gebeurt vaak met 1 jaar, en n forse loonsverhoging. Dus je betaald veelmeer, en de transfersom gaat niet omhoog omdat hij weer n jaar blijft. Gaat dus wel omhoog op papier, maar is na n jaar weer terug bij af.
Huren en verhuren is altijd n duur noodverband. Niets mis mee, voor een of twee tijdelijke oplossingen. Maar bij ons structureel en grote aantallen. De fiscus wordt ook vaak even vergeten in deze door veel mensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 11:56 schreef van geil het volgende:[..] Werkgeverslasten zijn veel hoger dan bruto salaris. Iedereen die personeel heeft kan je dat vertellen. Google het maar, hoe meer salaris, hoe meer extra lasten Verlengen gebeurt vaak met 1 jaar, en n forse loonsverhoging. Dus je betaald veelmeer, en de transfersom gaat niet omhoog omdat hij weer n jaar blijft. Gaat dus wel omhoog op papier, maar is na n jaar weer terug bij af. dat is ook niet waar, de meeste contractverlengingen waar 1 jaar bij op komt is een opwaardering van het contract. de contacten lopen vaak nog wel 2 of 3 jaar maar het is puur een blijk van waardering als een speler het goed doet en om zo meer waarde te creeeren de contracten die aflopen en met 1 jaar worden verlengd hebben weinig zin idd de bedragen die naar buiten genoemd worden is all in de speler verdiend dus aanzienlijk minder netto dan dat ze naar buiten brengen. verhuren kan je ook veel geld opleveren, kijk naar minteh..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:07 schreef coenjo het volgende:[..] dat is ook niet waar, de meeste contractverlengingen waar 1 jaar bij op komt is een opwaardering van het contract. de contacten lopen vaak nog wel 2 of 3 jaar maar het is puur een blijk van waardering als een speler het goed doet en om zo meer waarde te creeeren de contracten die aflopen en met 1 jaar worden verlengd hebben weinig zin idd de bedragen die naar buiten genoemd worden is all in de speler verdiend dus aanzienlijk minder netto dan dat ze naar buiten brengen. Geert hadden we t over en zoals Feyenoord vaak doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 11:33 schreef van geil het volgende:Hoezo ben je nu ineens verbaasd. Als een werknemer 1 miljoen verdiend,kost dat de werkgever zeker 2,5 miljoen per jaar. Daarom zie ik hier ook vaak hele verkeerde rekensommetjes. Is een Brutoloon toch, bij een ton per maand zit je als werkgever op 108000 EUR.
Brutoloon € 100000,00 + Vergoeding onderworpen aan RSZ & BV + 0,00 + Commissieloon + 0,00 Totaal onderworpen aan RSZ € 100000,00 - RSZ (13,07%) € 108000,00 - 14115,60 + RSZ werkbonus + 0,00 + Vergoeding vrij van RSZ maar BV onderworpen + 0,00 + Belastbaar voordeel woon-werkverkeer / bedrijfswagen € 0,00 - Bedrijfsvoorheffing € 85884,40 - 44904,10 - Bijzondere Bijdrage Sociale Zekerheid - 60,94 - Medewerkersbijdrage maaltijdcheques - 0,00 - Medewerkersbijdrage optimaal belonen (taksen inbegrepen) - 0,00 - Medewerkersbijdrage bedrijfswagen - 0,00 - Inhoudingen op nettoloon - 0,00 + Tussenkomst woon-werkverkeer + 0,00 + Vergoeding vrij van inhoudingen (geen RSZ noch BV) + 0,00 Nettoloon € 40919,36 |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: aah ok, dan eens, alleen heb je ook te maken met wat een speler wil geertruida zijn ze een jaar te laat mee, die had vorig jaar verkocht moeten zijn aan leipzig voor die 23 miljoen die geboden werd, nu krijg je dat lang niet meer met 1 jaar contract |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:13 schreef VVout het volgende:[..] Is een Brutoloon toch, bij een ton per maand zit je als werkgever op 108000 EUR. Brutoloon € 100000,00 + Vergoeding onderworpen aan RSZ & BV + 0,00 + Commissieloon + 0,00 Totaal onderworpen aan RSZ € 100000,00 - RSZ (13,07%) € 108000,00 - 14115,60 + RSZ werkbonus + 0,00 + Vergoeding vrij van RSZ maar BV onderworpen + 0,00 + Belastbaar voordeel woon-werkverkeer / bedrijfswagen € 0,00 - Bedrijfsvoorheffing € 85884,40 - 44904,10 - Bijzondere Bijdrage Sociale Zekerheid - 60,94 - Medewerkersbijdrage maaltijdcheques - 0,00 - Medewerkersbijdrage optimaal belonen (taksen inbegrepen) - 0,00 - Medewerkersbijdrage bedrijfswagen - 0,00 - Inhoudingen op nettoloon - 0,00 + Tussenkomst woon-werkverkeer + 0,00 + Vergoeding vrij van inhoudingen (geen RSZ noch BV) + 0,00 Nettoloon € 40919,36 Bovenop je bruto loon ontvangt werkgever ook nog extra werkgeverslasten en belasting. Google maar,werkgeverslasten berekenen. Er is slechts een deel van in je bruto loon verwerkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:13 schreef coenjo het volgende:[..] aah ok, dan eens, alleen heb je ook te maken met wat een speler wil geertruida zijn ze een jaar te laat mee, die had vorig jaar verkocht moeten zijn aan leipzig voor die 23 miljoen die geboden werd, nu krijg je dat lang niet meer met 1 jaar contract Yep, en als je m nu weer n jaar verlengd. Betaal je weer fors meer salaris, en volgend jaar is zijn transferplaatje niets verbeterd. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:18 schreef van geil het volgende:[..] Yep, en als je m nu weer n jaar verlengd. Betaal je weer fors meer salaris, en volgend jaar is zijn transferplaatje niets verbeterd. nee dat klopt, al vind ik het wel vreemd dat geen engelse middenmoter 25 miljoen neer tikt ook al is het een eenjarig contract het is ook weer een mogelijkheid om toch een goeie speler binnen te halen voor relatief weinig qua engelse begrippen als hij transfervrij zou zijn dan kunnen de middenmoters hem allemaal wel vergeten en zal hij toch bij de top 5 clubs in de top 4 in europa terecht komen
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 12:17 schreef van geil het volgende:[..] Bovenop je bruto loon ontvangt werkgever ook nog extra werkgeverslasten en belasting. Google maar,werkgeverslasten berekenen. Er is slechts een deel van in je bruto loon verwerkt. Klopt vond het op zich een aparte berekening, maar is ca. 30% op het bruto loon en dat is het.
Bij een miljoen EUR per jaar dus 1,3 miljoen inclusief werkgeversbijdrage. Daarbovenop nog een Verzuimverzekering gemiddeld 5% van brutto loon kom je op een totaal van 1,35 miljoen maar nog ver weg van 2,5 miljoen. |
|
|
|