|
|
bijft007
|
|
|
buiten de kwaliteiten van Bijlow of wellenreuter is het nu salaris bekend is ook ineens bijkomend kapitaal vernietiging,, al moet je puur naar kwaliteiten kijken eigenlijk natuurlijk, maar ook dan is Bijlow overall completer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Alle seinen stonden op groen voor een transfer naar Southampton, maar uiteindelijk gooide de medische keuring roet in het eten.
Dat heeft volgens het AD alles te maken met de pols van de sluitpost. Dat is het lichaamsdeel wat Bijlow in het verleden meermaals parten heeft gespeeld. 'Maar wie de doelman afgelopen zomer in Duitsland tijdens het EK en de afgelopen weken bij Feyenoord zag trainen, zag allerminst een speler met fysieke ongemakken', klinkt het. Dat maakte Bijlow zelf ook duidelijk via Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd." |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Toch zal t m achtervolgen. Eerste keeper maken. Wellenreuther verkopen. Volgend contract salaris omlaag brengen ivm gebreken en gevoeligheid. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 12:28 schreef Alexmem het volgende:Toch zal t m achtervolgen. Eerste keeper maken. Wellenreuther verkopen. Volgend contract salaris omlaag brengen ivm gebreken en gevoeligheid. zat ook zoiets te denken , ook die bulgaar halen wat een groot talent schijnt te wezen , wellenreuter is een leuke keeper maar niet top |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 12:20 schreef Cruzcontrol het volgende:Alle seinen stonden op groen voor een transfer naar Southampton, maar uiteindelijk gooide de medische keuring roet in het eten. Dat heeft volgens het AD alles te maken met de pols van de sluitpost. Dat is het lichaamsdeel wat Bijlow in het verleden meermaals parten heeft gespeeld. 'Maar wie de doelman afgelopen zomer in Duitsland tijdens het EK en de afgelopen weken bij Feyenoord zag trainen, zag allerminst een speler met fysieke ongemakken', klinkt het. Dat maakte Bijlow zelf ook duidelijk via Instagram. "Ik ben volledig fit en ik word hierdoor niet belemmerd." Hebben ze hem dus niet goed gepolst 🤨 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 12:28 schreef Alexmem het volgende:Toch zal t m achtervolgen. Eerste keeper maken. Wellenreuther verkopen. Volgend contract salaris omlaag brengen ivm gebreken en gevoeligheid. Agreed |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 12:28 schreef Alexmem het volgende:Toch zal t m achtervolgen. Eerste keeper maken. Wellenreuther verkopen. Volgend contract salaris omlaag brengen ivm gebreken en gevoeligheid. En dan over een paar jaar alsnog schitteren in de PL, a la vd Sar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo kunnen die dingen gaan idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar in het geval van Stengs streng werd gekeken naar diens in het verleden beschadigd geraakte knie, viel Southampton naar verluidt over de pols van Bijlow", schrijft Mikos Gouka op de website van het Algemeen Dagblad. "Dat lichaamsdeel heeft hem in het verleden weleens parten gespeeld, maar wie de doelman afgelopen zomer in Duitsland tijdens het EK en de afgelopen weken bij Feyenoord zag trainen, zag allerminst een speler met fysieke ongemakken."
Southampton heeft een andere interpretatie en heeft besloot om de transfer niet door te laten gaan. Bijlow keert daardoor terug bij Feyenoord, waar hij in eerste instantie genoegen moet nemen met een rol als tweede doelman achter Timon Wellenreuther. "Hij zal hoogstwaarschijnlijk lang moeten wachten tot hij de teleurstelling of frustratie van deze bizarre dagen van zich af kan spelen", aldus Gouka. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er zal best een kern van waarheid kunnen wezen met zijn pols , afgelopen zondag had hij ook zijn pols ingetaped , dat doe je ook niet voor niets
nu gewoon bijlow erin zetten is gewoon een topper op zijn blessure gevoeligheid na dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarschijnlijk was een plaat erin veiliger geweest, maar had dat veel langer geduurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het wordt zo langzamerhand weer tijd ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis van de meerdere fouten van Timon laatste wedstrijden...Ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik steunde de keuze voor Wellenreuther. Maar die maakt geen geweldige indruk, niet alleen dat lachwekkende eigen doelpunt gisteren. Zou dus niet anders dan eerlijk zijn dat Bylow zondag weer een kans gaat krijgen.
Zoals er bij Zerrouki afgerekend moet worden door opeenstapeling van fatale fouten geldt in deze hetzelfde. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 20:10 schreef Bowie het volgende:Ik steunde de keuze voor Wellenreuther. Maar die maakt geen geweldige indruk, niet alleen dat lachwekkende eigen doelpunt gisteren. Zou dus niet anders dan eerlijk zijn dat Bylow zondag weer een kans gaat krijgen. Zoals er bij Zerrouki afgerekend moet worden door opeenstapeling van fatale fouten geldt in deze hetzelfde. Zo is dat, het is topsport, en dikbetaald ook he.
Als je dan Bijlow op de bank hebt, is de keuze echt niet zo moeilijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon doen, wellicht iets beter in de opbouw en coaching. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 21:53 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zo is dat, het is topsport, en dikbetaald ook he. Als je dan Bijlow op de bank hebt, is de keuze echt niet zo moeilijk. HELEMAAL MEE EENS !! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Op X van de club is een leuke korte video geplaatst. De selectie staat voor het uitvak die het nieuwe ""we reisden mee van Kiev tot Milaan"" zongen. Timber staat omarmd met Bylow en zegt he deze ken ik niet, als reactie zingt Bylow gewoon mee met een grote glimlach. Je kan veel van hem zeggen, maar het is wel een hele échte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Neuzen melodie Ohh Bijlow ja das wel mooi maar dat lied brrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ken het eigenlijk niet, lang niet met uitvolk van daar in contact geweest. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T loopt ook voor geen meter vind ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar ben ik het dan 100% mee eens, kan natuurlijk veel beter, |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ach, t is gewoon genieten van 't samen vieren van supporters en spelers. Paar weken geleden was t op kommer en kwel. Daar gaat t om, en in dit geval is Bijlow schitterend extraatje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou even op de deur kloppen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik denk dat het van bovenaf komt dat bijlow niet speelt , is grootverdiener in de selectie en waarschijnlijk willen ze daar vanaf wellie is leuk maar heeft week in week uit zijn slippertjes , gisteren ook bij het tegendoelpunt ging hij niet vrijuit , uittrappen drama en hoge ballen uitkomen ook zeer zwak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wellie tekende alleen bij als hij eerste keeper bleef. Dat was geen probleem werd er gedacht, Bijlow verkopen we. Tja, toen werd hij afgekeurd. Bijlow is echt twee klassen beter. Gisteren Benfica drie kansen, waarvan 1 een goal, alle drie door Wellie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wellie prima lijnkeeper qua reflexen.
Hoge ballen altijd hart vasthouden, uittrappen, vaak letterlijk uittrappen behalve als t moet. Bij doelpunt stompt ie bal nie naar zijkant maar in voeten tegenstander.. Bron van onrust vind ik hem.
Bijlow gewoon beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2022 - 08:11 schreef Zoon van Geile (g-ch het volgende:Justin mag wel wat beter gaan keepen, geen snelheid met de bal, raar gepositioneerd bij die goals, uittrappen richting de verkeerde kleur. Geen beste voorbereiding van hem. Ja eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee was zorgwekkend indd |
|
|
|