|
|
piet de paler
|
|
|
Erg athletische keeper, paar mooie duikende safes, zo zie je niet veel keepers meer. Alleen is hij bestand tegen druk? Tijd zal het leren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Liever Bijlow dan Jones komend seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat een ieder een voorkeur heeft voor eigen jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend seizoen basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat een frissing om te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is gewoon goed genoeg. Zal misschien nog wel eens een foutje maken Maar doen Jones, Vermeer, Mulder, Lamprou en noem ze maar op ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig dat ie het laat zien en zo te zien ziet Gio het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop het, maar een fitte Vermeer krijgt denk ik de voorkeur, alhoewel Gio heeft hem niet voor niets gepasseerd vorig jaar. Jones? Keepte de tweede helft van het seizoen wel weer op niveau. Of zullen ze hem laten gaan? Jones of Vermeer leverde vorig jaar al ontevreden gezichten op. Dat zal helemaal het geval zijn nu Bijlow zich aandient.
Misschien is het wijs zowel Jones als Vermeer te laten gaan...? Doodzonde, maar liever een wat mindere tweede keeper die tevreden is, dan een chagrijn die zichzelf eerste keeper vindt... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 09:39 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik hoop het, maar een fitte Vermeer krijgt denk ik de voorkeur, alhoewel Gio heeft hem niet voor niets gepasseerd vorig jaar. Jones? Keepte de tweede helft van het seizoen wel weer op niveau. Of zullen ze hem laten gaan? Jones of Vermeer leverde vorig jaar al ontevreden gezichten op. Dat zal helemaal het geval zijn nu Bijlow zich aandient. Misschien is het wijs zowel Jones als Vermeer te laten gaan...? Doodzonde, maar liever een wat mindere tweede keeper die tevreden is, dan een chagrijn die zichzelf eerste keeper vindt... Eens |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar Bijlow, dus van mij mag het... Met Vermeer weten we meer en dan hebben we ook kwaliteit, maar toch.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een fitte Vermeer, daar zeg je wat. Hup Justin. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jones is ook wel prima, maar hij heeft de publieke opinie tegen.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat een Arie ben je ook hè, haha met je Jones ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom maar op met de jeugd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kijken wat Gio doet....kiest hij voor jeugd of 'zekerheid'... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welke zekerheid? Jones? Dat zagen we vorig seizoen. Vermeer? Risico, is van glas. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zekerheid stond tussen aanhalingstekens...;-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop dat hij voor Bijlow kiest.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopelijk. Jones iig dumpen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Down Under the bridge
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijlow strijdlustig: ''Ik ga er niet van uit, maar ik ga er alles aan doen''
Met Justin Bijlow in de goal won Feyenoord vrijdagavond met 5-0 van het Zwitserse FC Basel. Feyenoord verloor eerder deze week nog met 3-0 van BSC Young Boys.
"We hebben gewoon gekeken wat er beter moet en dat hebben we met elkaar besproken. We hebben er wat meer voetbal in gekregen en daar zijn meer kansen uit gekomen", aldus Bijlow tegen Voetbal Inside.
Bijlow gaat dit seizoen voor zijn kans in De Kuip. "Ik ga er alles aan doen. Ik denk dat het een strijd tussen ons drieën is en de beste gaat spelen. Ik ga er niet van uit, maar ik ga er alles aan doen en ik denk ook dat ik mijn kansen ga krijgen. Dan moet ik er gewoon staan."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die hebben er verstand va, kampioenen!!! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Op zich goed gekeeped, technisch gezien. Maar een goede doelman hoort zijn verdediging ook te coachen en dat is ook weer een vak op zich. Ik kan via deze wedstrijd niet beoordelen hoe ver Bijlow hier in is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is op de goede weg. Verdient vaker kans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk toch , ik hoop dat hij de goede weg voortzet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, keuze voor de staf lastiger, goede, gezonde concurrentie. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Bijlow kans geven als eerste keeper. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat gaat Giopeloos dus niet doen: Jones aanvoerder WTF? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Is bijlow de onbevangen "nieuwe" keeper die alles pakt en de revelatie wordt van dit seizoen? Of bezwijkt hij onder de druk, als hij onder de lat staat, waardoor hij misschien fouten maakt die Feijenoord de das om doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die maken Jones en Vermeer ook |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar de acceptatie is toch anders.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van Bijlow kunnen we dat nog 3 keer door de vingers zien, die anders 2 moeten inmiddels beter weten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou van Bijlow zelf willen horen of ie 1e keeper wil zijn. Dan weten we zeker dat ie balls heeft. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 17:20 schreef VVout het volgende:Van Bijlow kunnen we dat nog 3 keer door de vingers zien, die anders 2 moeten inmiddels beter weten? Dat is niet waar! Bij mulder gingen we ook te keer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Eigenlijk waren, de goey en dudek de enige echte goede keepers. De rest was kut of middelmaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|