Ik hoop het, maar een fitte Vermeer krijgt denk ik de voorkeur, alhoewel Gio heeft hem niet voor niets gepasseerd vorig jaar. Jones? Keepte de tweede helft van het seizoen wel weer op niveau. Of zullen ze hem laten gaan? Jones of Vermeer leverde vorig jaar al ontevreden gezichten op. Dat zal helemaal het geval zijn nu Bijlow zich aandient.
Misschien is het wijs zowel Jones als Vermeer te laten gaan...? Doodzonde, maar liever een wat mindere tweede keeper die tevreden is, dan een chagrijn die zichzelf eerste keeper vindt...
Op vrijdag 29 juni 2018 - 09:39 schreef Arie.Klooster het volgende: Ik hoop het, maar een fitte Vermeer krijgt denk ik de voorkeur, alhoewel Gio heeft hem niet voor niets gepasseerd vorig jaar. Jones? Keepte de tweede helft van het seizoen wel weer op niveau. Of zullen ze hem laten gaan? Jones of Vermeer leverde vorig jaar al ontevreden gezichten op. Dat zal helemaal het geval zijn nu Bijlow zich aandient.
Misschien is het wijs zowel Jones als Vermeer te laten gaan...? Doodzonde, maar liever een wat mindere tweede keeper die tevreden is, dan een chagrijn die zichzelf eerste keeper vindt...
Bijlow strijdlustig: ''Ik ga er niet van uit, maar ik ga er alles aan doen''
Met Justin Bijlow in de goal won Feyenoord vrijdagavond met 5-0 van het Zwitserse FC Basel. Feyenoord verloor eerder deze week nog met 3-0 van BSC Young Boys.
"We hebben gewoon gekeken wat er beter moet en dat hebben we met elkaar besproken. We hebben er wat meer voetbal in gekregen en daar zijn meer kansen uit gekomen", aldus Bijlow tegen Voetbal Inside.
Bijlow gaat dit seizoen voor zijn kans in De Kuip. "Ik ga er alles aan doen. Ik denk dat het een strijd tussen ons drieën is en de beste gaat spelen. Ik ga er niet van uit, maar ik ga er alles aan doen en ik denk ook dat ik mijn kansen ga krijgen. Dan moet ik er gewoon staan."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2018 door RenatoBos --
Op zich goed gekeeped, technisch gezien. Maar een goede doelman hoort zijn verdediging ook te coachen en dat is ook weer een vak op zich. Ik kan via deze wedstrijd niet beoordelen hoe ver Bijlow hier in is.
Is bijlow de onbevangen "nieuwe" keeper die alles pakt en de revelatie wordt van dit seizoen? Of bezwijkt hij onder de druk, als hij onder de lat staat, waardoor hij misschien fouten maakt die Feijenoord de das om doen?
Op maandag 30 juli 2018 - 17:20 schreef VVout het volgende: Van Bijlow kunnen we dat nog 3 keer door de vingers zien, die anders 2 moeten inmiddels beter weten?
Dat is niet waar! Bij mulder gingen we ook te keer!