|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2024 - 13:41 schreef piet de paler het volgende:Nu zal hij ( hopelijk) in het doel staan tegen Manchester. Maar heeft geen ritme, en de verdediging moet weer wennen, of denken jullie dat dit voor een keeper niet telt ? Moet nog meerdere trainingen meedoen zonder opnieuw geblesseerd te raken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor hem telt het zeker. Hebben we al meerdere keren kunnen zien. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Bylow staat dinsdag zeker niet op doel. Zit weer bij de selectie en daar blijft het bij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook al is hij de week erop weer geblesseerd, dinsdag basis. Het is nou eens mooi geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bekerwedstrijd is sowieso een goed excuus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Morgen tegen MVV onder de lat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk laat Bijlow zo goed zijn meerwaarde zien zonder dit seizoen nog geblesseerd te raken, dat de discussie Wellie verleden tijd is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2024 - 13:00 schreef VVout het volgende:Hopelijk laat Bijlow zo goed zijn meerwaarde zien zonder dit seizoen nog geblesseerd te raken, dat de discussie Wellie verleden tijd is ik hoop het ook , ben echt fan van bijlow , zo zonde die blessures |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bijlow in goede doen is niet alleen een keeper van reflexen maar heerst in de hele 16 en is voetballend superieur aan bijna elke andere keeper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zelfvertrouwen ontbreekt het niet aan. Goeie pot gekeept. Het gepruts voor z'n neus zorgt voor de chaos rond z'n doel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Begon met een slechte bal, maar daarna prima. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo'n verademing als Justin gewoon op doel staat!
Baas! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Absoluut toch is Redmond mijn MOTM met zijn 18 jaartjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal normaliter spelen tegen PSV denk ik. Dat Priske dat nu nog niet prijs wil geven heeft ook met de blessures van Bijlow te maken, er kan in 5 dagen nog veel gebeuren.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Keepte fantastisch. Staat zondag op doel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo zie je Justin graag. Zondag ook? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo'n verademing als Justin gewoon op doel staat!
Baas! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat zou het fijn zijn als hij heel blijft voor alles en iedereen en op de eerste plaats voor hem zelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die eerste bal was onderschat vind ik, uiterste hoek,en op kunstgras. Denk dat veel keepers gefaald hadden. Uitstekende wedstrijd, wat een rust, en zoveel bijna aanvallen onderschept. Ik twijfel wel of de laatste blessure echt was. Kan zomaar dat die zaak meespeelde van Hofman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had ook al mijn twijfels over zijn rol bij de 0-1. Hij geeft net ook aan dat hij vind dat hij meer had kunnen/moeten doen, maar dat hij verrast was. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verwacht het onverwachte zeg ik altijd maar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je ook ziet hoe Trauner als een oud wijf dat duel niet aan gaat, dan weet je ook waarom de professor de absolute top nooit gehaald heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik had ook al mijn twijfels over zijn rol bij de 0-1. Hij geeft net ook aan dat hij vind dat hij meer had kunnen/moeten doen, maar dat hij verrast was. Iedereen had de focus op Haller. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trauner zag er hier niet goed uit. Het lijkt er op dat Gernot z'n beste tijd achter de rug heeft. Maar heb nog steeds respect voor deze speler. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd met je 27e verjaardag. Niet te hard de kaarsjes uitblazen aub. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle ballen uit de handen schieten, zo diep mogelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gecertificeerd, schrok me alweer wezenloos en dacht dat hij geblesseerd was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voetbal als Lekbello van partizan tirana ( voor de ouderen) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Niet teveel piemelen met tikken achterin.
Ballen diep ineens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rotschop geven die bal, en als er een Duitser tussen zit :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog harder schoppen Piet, zal ik het nog maar ff zeggen :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk laat hij zijn " klasse" zien vanavond |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weer helemaal terug, lekker bezig! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zooo blij met Justin.
Ongelooflijk zo lang die Wellie te hebben moeten zien prutsen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd van zijn leven zo'n beetje. Zo belangrijk ook al die hoge ballen die hij vangt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil