|
|
Alexmem
|
|
|
Prima. Heeft in 1 wedstrijd z’n jaarsalaris terugverdiend. En voor de rest simpel werkgeversrisico. Dat gedoe over salaris is gewoon echt gezeik. Niet alleen hier maar vooral op X. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:31 schreef Alexmem het volgende:Hij doet me werkelijk denken aan m’n eerste auto. Een Golf 3. Iedere week stond ik bij de garage. Tot ik m uit arremoede verkocht. De mensen die m kochten hebben er 5 jaar mee gereden zonder zelfs maar de olie te hoeven verversen. Nooit meer iets gemankeerd. Hahaha zoiets heb ik ook meegemaakt met mijn eerste auto. Een audi 80 uit 78 . Had de motor in de soep gedraaid en daarom een nieuwe erin laten maken .1 jaar lang terug naar de garage want die auto sloeg bij elke kruising en stoplicht af . Uiteindelijk was ik het ook zat en verkocht het voor weinig aan een kennis. Die komt hem ophalen met een nieuwe en juiste filter .Starten lopen en nooit meer een afgeslagen motor gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:37 schreef Alexmem het volgende:Prima. Heeft in 1 wedstrijd z’n jaarsalaris terugverdiend. En voor de rest simpel werkgeversrisico. Dat gedoe over salaris is gewoon echt gezeik. Niet alleen hier maar vooral op X. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:31 schreef Alexmem het volgende:Hij doet me werkelijk denken aan m’n eerste auto. Een Golf 3. Iedere week stond ik bij de garage. Tot ik m uit arremoede verkocht. De mensen die m kochten hebben er 5 jaar mee gereden zonder zelfs maar de olie te hoeven verversen. Nooit meer iets gemankeerd. Zegt dat iets over de auto of de chauffeur 😂 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik vond het zeer pijnlijk om te zien woensdag. De val, de rare beweging met z'n been, zijn grimas, zijn wanhoop, daarna de wanhoop in de groep. Blijf erbij dat deze dreun de 6-1 opleverde, nog los van die gekke Duitser, maar de jongens waren gebroken om dé man, want dat was ie zeker sinds Bayern weer, opnieuw te zien lijden.
En nu is het ook over. Weer 5 maanden ziek. Na herstel moet er gesprek met hem komen om te vragen of ie de eer aan zichzelf houdt en terugtreed of de club moet dit doen. De duurstbetaalde speler die altijd aan het herstellen is, dan maak je je als club belachelijk.
Alles nu op Andreev, wat mij betreft morgen al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja en dan gauw verkopen.
De roep om deze man blijft lachwekkend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja en dan weer 3 keer meedoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dan is t seizoen toch wel voorbij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zoveel beter dan Wellie.. maar voor ons afgelopen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het is over en uit met Bijlow |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Justin Grootverdiener |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi voor m. Zal t hard nodig hebben later |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat t niet klaar is voor hem,ben t eens met analisten dat de mentale druk een grote rol speelt bij hem. Bij een kleinere club,Amerika, de zandbak etc genoeg mogelijkheden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar niet nu als ie over week ofso fit is gelijk opstellen vind ik nu voor die paar potjes,, maar volgend jaar evt wel nieuwe start weer als er geen oplossing voor zn situatie is
op dit moment gun ik het vooral wellenreuter ook niet Want heeft best zn waarde gehad hoor al is in totaliteit Bijlow beter maar om dan gelijk dolk in wellie zn rug te steken is ook niet lekker
en wellie blijft in ieder geval 1 vrij aardige keeper die zelden geblesseerd is en een optie voor next season, kan beter ja, maar niet percee slecht en met zekerheid een betere keeper pakken uit pakweg eredivisie is ook geen abctje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Held is en blijft Bijlow💪 dat is niet het punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, HELD voor mij voor het leven.
Maar zoals eerder gezegd, laat em lekker gaan, mooi afscheid, ergens in een lekker exotische competitie, waar zijn lichamelijke gebreken minder opvallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Justin van glas punt uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lezen, begrijpen ,en doen we meten met 2 maten ( te vaak) Als een speler niet in het pulletje past moet hij weg, en met de ander hebben we veel geduld
Gewoon een nieuwe eerste keeper, er lopen zat betaalbare goede keepers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mogen ze m nog steeds een HELD vinden. Dat is wat ze zeggen. Meer niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Meneer IWAB niet altijd je gelijk willen halen........ Hij staat bij mij niet in het lijstje Feyenoord helden.......en dat mag in dit land ;) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: En dan...
Voor mij een Feyenoord held.
Maar helaas zijn lichaam wil niet mee.
Dus mooi afscheid geven in De Kuip. (Ah nee, zul jij dan niet voor klappen, met je megafoon!)
Gewoon een betrouwbare keeper aantrekken die een heel seizoen fit is.
Zo moeilijk is dat echt niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2025 - 15:50 schreef piet de paler het volgende:[..] Meneer IWAB niet altijd je gelijk willen halen........ Hij staat bij mij niet in het lijstje Feyenoord helden.......en dat mag in dit land ;) Daar ging t niet om |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi afscheid ja Of langs Jomanda sturen. Helaas idd lichaam niet geschikt voor topsport.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|