|
|
Alexmem
|
|
|
Prima. Heeft in 1 wedstrijd z’n jaarsalaris terugverdiend. En voor de rest simpel werkgeversrisico. Dat gedoe over salaris is gewoon echt gezeik. Niet alleen hier maar vooral op X. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:31 schreef Alexmem het volgende:Hij doet me werkelijk denken aan m’n eerste auto. Een Golf 3. Iedere week stond ik bij de garage. Tot ik m uit arremoede verkocht. De mensen die m kochten hebben er 5 jaar mee gereden zonder zelfs maar de olie te hoeven verversen. Nooit meer iets gemankeerd. Hahaha zoiets heb ik ook meegemaakt met mijn eerste auto. Een audi 80 uit 78 . Had de motor in de soep gedraaid en daarom een nieuwe erin laten maken .1 jaar lang terug naar de garage want die auto sloeg bij elke kruising en stoplicht af . Uiteindelijk was ik het ook zat en verkocht het voor weinig aan een kennis. Die komt hem ophalen met een nieuwe en juiste filter .Starten lopen en nooit meer een afgeslagen motor gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:37 schreef Alexmem het volgende:Prima. Heeft in 1 wedstrijd z’n jaarsalaris terugverdiend. En voor de rest simpel werkgeversrisico. Dat gedoe over salaris is gewoon echt gezeik. Niet alleen hier maar vooral op X. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:31 schreef Alexmem het volgende:Hij doet me werkelijk denken aan m’n eerste auto. Een Golf 3. Iedere week stond ik bij de garage. Tot ik m uit arremoede verkocht. De mensen die m kochten hebben er 5 jaar mee gereden zonder zelfs maar de olie te hoeven verversen. Nooit meer iets gemankeerd. Zegt dat iets over de auto of de chauffeur 😂 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik vond het zeer pijnlijk om te zien woensdag. De val, de rare beweging met z'n been, zijn grimas, zijn wanhoop, daarna de wanhoop in de groep. Blijf erbij dat deze dreun de 6-1 opleverde, nog los van die gekke Duitser, maar de jongens waren gebroken om dé man, want dat was ie zeker sinds Bayern weer, opnieuw te zien lijden.
En nu is het ook over. Weer 5 maanden ziek. Na herstel moet er gesprek met hem komen om te vragen of ie de eer aan zichzelf houdt en terugtreed of de club moet dit doen. De duurstbetaalde speler die altijd aan het herstellen is, dan maak je je als club belachelijk.
Alles nu op Andreev, wat mij betreft morgen al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|