|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 22:49 schreef tomson het volgende:Oeps had m'n leesbril niet op. Moet nog wennen om 'm ook echt op m'n neus te zetten 🤪 Paar jaar dan wordt het zo wazig dan vergeet je het niet meer 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Onbegrijpelijk als men kiest voor Bijlow wat Krabbendam beweert. Bijlow is elke keer geblesseerd geraakt en de afgelopen seizoenen viel hij telkens uit en moest Timon Wellenreuther hem vervangen. Het lijkt mij juist een veel te groot risico om voor de blessuregevoelige Bijlow te kiezen en Wellenreuther te laten gaan. Wellenreuther heeft ook goede dingen laten zien en kan ook penalty's stoppen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind ik ook, kan Bijlow niet aan doen overgens hoor, maar ik vind van meest doorslaggevend belang erbij hij even veel salaris verdient als 4 wellenreuters gewoon he, bizar toch
En dat voor 10-15 wedstrijden per seizoen in 45-55 wedstrijden per seizoen je kan niet tot inde treure een hand boven zn hoofd houden
Feyenoord kan ook makkelijker zn sterspelers opwaarderen om ze evt te behouden maar ook helpt het met aankopen om goeie contracten te kunnen uitdelen zonder echt in de knel te komen, kortom je moet een harde begrijpelijke keuze maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, soms investeer je in iets en komt er niet uit wat je verwacht ofschoon de tekenen goed stonden. Nu gewoon door en je verlies pakken in deze en met een beetje geluk blijft hem wel heel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2025 - 16:22 schreef ras het volgende:Onbegrijpelijk als men kiest voor Bijlow wat Krabbendam beweert. Bijlow is elke keer geblesseerd geraakt en de afgelopen seizoenen viel hij telkens uit en moest Timon Wellenreuther hem vervangen. Het lijkt mij juist een veel te groot risico om voor de blessuregevoelige Bijlow te kiezen en Wellenreuther te laten gaan. Wellenreuther heeft ook goede dingen laten zien en kan ook penalty's stoppen. Punt is wel dat Wellenreuther een 1e keeper wilt zijn. En je moet je serieus afvragen, is dat het niveau dat je straks nog wilt in de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met Bijlow erbij is de andere keeper altijd de 1e keeper aangezien hij meer wedstrijden zal keepen
Er zal normaliter een nieuwe talentvolle enigzins ervaren keeper 23 jr+- moeten komen en bijlow gun ik gewoon nog wel ff cashen Arabië, en erna terug naar zuid voor een functie als keeperstrainer. |
|
|
|