|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 22:49 schreef tomson het volgende:Oeps had m'n leesbril niet op. Moet nog wennen om 'm ook echt op m'n neus te zetten 🤪 Paar jaar dan wordt het zo wazig dan vergeet je het niet meer 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Onbegrijpelijk als men kiest voor Bijlow wat Krabbendam beweert. Bijlow is elke keer geblesseerd geraakt en de afgelopen seizoenen viel hij telkens uit en moest Timon Wellenreuther hem vervangen. Het lijkt mij juist een veel te groot risico om voor de blessuregevoelige Bijlow te kiezen en Wellenreuther te laten gaan. Wellenreuther heeft ook goede dingen laten zien en kan ook penalty's stoppen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind ik ook, kan Bijlow niet aan doen overgens hoor, maar ik vind van meest doorslaggevend belang erbij hij even veel salaris verdient als 4 wellenreuters gewoon he, bizar toch
En dat voor 10-15 wedstrijden per seizoen in 45-55 wedstrijden per seizoen je kan niet tot inde treure een hand boven zn hoofd houden
Feyenoord kan ook makkelijker zn sterspelers opwaarderen om ze evt te behouden maar ook helpt het met aankopen om goeie contracten te kunnen uitdelen zonder echt in de knel te komen, kortom je moet een harde begrijpelijke keuze maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, soms investeer je in iets en komt er niet uit wat je verwacht ofschoon de tekenen goed stonden. Nu gewoon door en je verlies pakken in deze en met een beetje geluk blijft hem wel heel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juni 2025 - 16:22 schreef ras het volgende:Onbegrijpelijk als men kiest voor Bijlow wat Krabbendam beweert. Bijlow is elke keer geblesseerd geraakt en de afgelopen seizoenen viel hij telkens uit en moest Timon Wellenreuther hem vervangen. Het lijkt mij juist een veel te groot risico om voor de blessuregevoelige Bijlow te kiezen en Wellenreuther te laten gaan. Wellenreuther heeft ook goede dingen laten zien en kan ook penalty's stoppen. Punt is wel dat Wellenreuther een 1e keeper wilt zijn. En je moet je serieus afvragen, is dat het niveau dat je straks nog wilt in de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met Bijlow erbij is de andere keeper altijd de 1e keeper aangezien hij meer wedstrijden zal keepen
Er zal normaliter een nieuwe talentvolle enigzins ervaren keeper 23 jr+- moeten komen en bijlow gun ik gewoon nog wel ff cashen Arabië, en erna terug naar zuid voor een functie als keeperstrainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gratis af te halen wat mij betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Standpunt moet bij feyenoord gewoon zijn, we praten met iedereen die interesse heeft en vooral zn salaris kan betalen
Veel clubs vallen al af of Bijlow moet gelijk echt flink in willen leveren, zou fantastisch zijn als al nassr nog even kijkt bij onze keepers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste keeper onder Robin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop op een wonder. Maar vrees dat dit een ramp wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tegen beter weten in inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onbegrijpelijk dat we weer gaan bouwen op iemand die sinds 2018-2019 gewoon 214(!!!!!) wedstrijden gemist heeft.
Het is te hopen dat er nog een fatsoenlijke tweede keeper is straks. Wellenreuther zal wel gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind het vet risicovol, halen ze een andere keeper voor wellie wat op het idee een 2e keeper moet zijn ga je er in praktijk op achteruit want echt maar de vraag beter gaat zijn dan wellie
Omdat met Bijlow je 2e keeper altijd meeste wedstrijden gaat keepen, hoop nog nassr mooi bodje doet en feyenoord voor Bijlow een nieuwe haalt dat is minder risicovol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dus als ze een andere keeper halen moet dat echt een 1e keeper qua kwaliteiten zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijlow een onwaarschijnlijk risico natuurlijk, maar hoop er een talent achter te hebben die me verrast. Kan Wellenreuther lekker de Budesliga of zo in, want die wisselvalligheid van hem ben ik echt klaar mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2025 - 13:09 schreef VVout het volgende:Bijlow een onwaarschijnlijk risico natuurlijk, maar hoop er een talent achter te hebben die me verrast. Kan Wellenreuther lekker de Budesliga of zo in, want die wisselvalligheid van hem ben ik echt klaar mee. eens , heeft soms zijn waarde gehad eerlijk gezegd maar dat gestuntel ben ik ook wel klaar mee , wellie is geen basis keeper , gewoon een goede 2e keeper |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , blijft een top gozer en feyenoorder met erg veel keepers kwaliteiten , zo zonde dat hij zo blessure gevoelig is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ook hoor, maar na paar jaar is dat helaas tegen beter weten in en gun Bijlow toch nog mooie stap, liefst bundesliga-pleague-serie a enzovoort maar kans reëel ze dat niet aandurven puur gezien zn salaris, pleaugue misschien nog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooie zou zijn, feyenoord kampioen en hij rond de 30 wedstrijden groot aandeel er dan ook in en daarna transfervrij mooi stappie dan alsnog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow is onzeker qua fitheid, maar Wellie is ALTIJD een onzekere factor gebleken.
Justin! 🤞🤞🤞 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Niet handig van Van Persie om voor Bijlow als eerste doelman te kiezen. Hij is blessuregevoelig wat de laatste seizoenen wel is gebleken. Wellenreuther heeft naast het feit dat hij wisselvallig was bewezen een goede vervanger te zijn en ook goede reddingen verricht en niet onbelangrijk penalty's gestopt. Hij is een penaltykiller beter dan Bijlow. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2025 - 19:44 schreef ras het volgende:Niet handig van Van Persie om voor Bijlow als eerste doelman te kiezen. Hij is blessuregevoelig wat de laatste seizoenen wel is gebleken. Wellenreuther heeft naast het feit dat hij wisselvallig was bewezen een goede vervanger te zijn en ook goede reddingen verricht en niet onbelangrijk penalty's gestopt. Hij is een penaltykiller beter dan Bijlow. Zelfs Justin op krukken is betrouwbaarder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wellenreuther is de ideale tweede keeper. Maar dat hij dat nu niet meer wil is begrijpelijk.
Een mooie stap moet je hem gunnen. Mits de transfersom voldoende is.
Er had gewoon een nieuwe eerste en tweede keeper moeten komen. Maarja, niemand wil Bijlow. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Altijd een betere keus dan Wellie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind het goed dat we kritisch zijn hoor, maar eigenlijk hebben buiten Bijlow dudek om stuk mindere keepers in het verleden gehad
en schaar hem alsnog nu tot 1 vd 3,4 beste keepers eigenlijk eredivisie in totaliteit dus koester hem nog maar want geen garantie je zomaar een degelijkere pakt maar hopelijk wel uiteraard, beter elders in het veld wat kwaliteit erbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kon ie maar eens op een heel seizoen beoordeeld worden. Dat is nou het punt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow is gewoon TOP, mits fit, Wellie is ALTIJD HART VASTHOUDEN, zeker als tie ook nog speelt ;-)
Een degelijke, betrouwbare EN fitte keeper, waar je gewoon een heel seizoen van op aan kunt, is kennelijk heel moeilijk te vinden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Keepers zijn als ik mn collega (is zelf keeper) mag geloven een beetje aparte snuiters, en elke keeper heeft wel niet lekkere momentjes en ja ook bijlow. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2025 - 17:50 schreef bijft007 het volgende:Keepers zijn als ik mn collega (is zelf keeper) mag geloven een beetje aparte snuiters, en elke keeper heeft wel niet lekkere momentjes en ja ook bijlow. Ik wil niet te populair doen, maar t is wel een feit... Niemand gaat op voetbal om te gaan keepen, je komt daar als jong guppie terecht omdat één of andere oudere dat bepaald, nadat blijkt dat je ofwel echt niet kunt voetballen, ofwel zijn eigen talentloze zoontje moet voetballen....
Probleem is dat keepers tegenwoordig veredelde spelverdelers moeten spelen, en daar gaat het dus fout...
Raken in paniek, spelen te kort op de eerste de beste verdediger voor hun, etc..
Back to basics! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mss wel vet lullig wat ik zo nu en dan denk hoor zeg ik er eerlijk bij en vooral lullig voor Bijlow😢
Maar wel zelfs in het belang van ons feyenoord dat altijd,, maar dat hij voorbereiding al geblesseerd raakt ipv maand ofso na markt gesloten is
want intussen wel echt het idee dat dat überhaupt en zeker eerste seizoenshelft al gaat gebeuren, want calculeer al in dat nieuwe op voorhand 2e keeper gehaald zich al flink op ken maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Op teletekst niks hoor... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou zoooooo mooi zijn voir iedereen, een fitte Bijlow een heel seizoen... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord-watcher Dennis van Eersel verschaft op X duidelijkheid over de absentie van Bijlow. De Rijnmond-verslaggever schrijft dat hij veel vragen krijgt over de keuze voor Wellenreuther en legt uit waarom Bijlow er niet bij is: "Dit is nog volgens schema en zijn opbouw, hij maakt volgens planning pas later zijn rentree." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik geloof er niks van. Dan hadden ze dat van te voren wel gezegd. Ik vrees met grote vrezen….. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er waren er meer om die reden niet hoor |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ja Timber, maar Bijlow was toch fit eind v/h seizoen of vergis ik me nou ?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij is zelden fit zover ik weet hoor🤣😉
Maar even serieus,, misschien inderdaad nu allemaal wat zorgvuldiger met hem ook in opbouwfase gezien zn persoon,, want normaliter keepers niet zon bijzondere opbouw nodig natuurlijk athans komt zelden voor dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb hetzelfde gevoel de kromme 2. Vond het opvallend dat ie er niet bij was gisteren, vergelijkbare situatie als Stengs bv. Daarnaast viel me op dat van Persie zei dat ie goed getraind had deze week en hoopte dat Bylow maandag gewoon weer zou trainen. Hé. Of een soort verspreking óf toch weer gelazer fysiek want zijn laatste afwezigheid begon volgens mij ook dat ie opeens weer ontbrak op het trainingsveld. Ben zeer benieuwd wat hem betreft naar komende week. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hadj was er toch ook niet. Ook in opbouw. En nog een paar. Lotomba. Etc. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
We gaan t zien, maar als ik Feyenoord was had ik de verwachtingen t.a.v. Bijlow dan wat beter gemanaged. Nu was iedereen stomverbaasd dat hij er niet bij was, zo vlak na de aankondiging dat hij de 1e keeper is. Dan verwacht iedereen hem onder de lat ! Daarom heb ik hier een slecht gevoel over. Ik denk dat er weer wat met hem aan de hand is en dat men dat nu zo veel mogelijk wil ‘downplayen’. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geloof dat ze hem gewoon zorgvuldig willen voorbereiden met een individueel programma. Zal allemaal wel goed komen zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben zelf van mening dat we gewoon niet overal wat achter moeten zoeken en t vooral bij feiten houden. De onderbuik is een slechte raadgever in deze. |
|
|
|