|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zijn gezicht word straks geschilderd op de muren van Genua |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Beter klimaat, blijft je lichaam relaxed en in conditie van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achteraf hadden ze dit seizoen dus wel t risico kunnen nemen. Maar ja, iets met koe en kont |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Bij ons had ie echt wel in de eerste wedstrijd weer een blessure, met het geluk dat we hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat dit het is ja en een nieuwe relexte omgeving . Want Genua en zijn omgeving zijn erg mooi. En alles wat je in je mond stopt is ook nog eens erg lekker . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg ik ook altijd.
 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gaat weg, speelt wekelijks en is fit, en terug bij oranje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kunt er alleen nul conclusies aan verbinden. We hebben hier zelf ook al vaak gesteld dat hij ook wel heel veel pech had. Anderen gaven aan dat hij een lichaam heeft wat niet geschikt is voor topsport.
Feyenoord wilde het risico niet nog eens lopen, plus dat enorme salaris, zijn huidige club durfde t gokje aan. Ik hoop echt voor m dat hij jaren fit blijft. Maar zo'n periode heeft hij bij ons ook best wel gehad en dan daarna weer langere tijd eruit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prima voor hem. Kunnen we allebei verder. Nou wij nog 2 geschikte keepers vinden. We hebben sws een goeie 1e keeper nodig en Wellie wil geen 2e viool spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Laten we Wellie daar vooral aan houden.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Het is mooi voor hem en kut voor ons, dat wij met die Duitse uber prutser opgescheept zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. En t is allemaal de waan van de dag want zag er niet best uit gisteren |
|
|
|