|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dudek.. Toen hij voor het eerst onder de lat kwam, dacht ik wat is dit voor een grabbelaar. De rest is duidelijk. Persoonlijk vond ik dit de beste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aerts is wel de slechtste ever |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De slechtste ? Ga ik toch voor Mulder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aerts had gewoon kuipvrees, en wilde niet meer keepen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jopie, lag heerlijk op de tong. Alleen dat al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Warner Hahn. Hoe goed had die jongen kunnen worden voor die kutblessures? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Slechtste is veruit Jones |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was niet mijn favoriet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kampioensjaar sterk.
Helaas vorig jaar gewoon heel zwak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Succes Justin!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nou Justin, succes. Je zult genoeg te doen krijgen met deze verdediging voor je... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 22:01 schreef ar het volgende:Dudek.. Toen hij voor het eerst onder de lat kwam, dacht ik wat is dit voor een grabbelaar. De rest is duidelijk. Persoonlijk vond ik dit de beste. dus moet Feyenoord weer een Poolse keeper halen |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Eindelijk...... succes Justin!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat zou jij toch al doen?
quote: |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik ben, ondanks alles, nog altijd een Vermeer-fan. Maar ben ook reëel, Vermeer is er vaak en lang uit geweest. Geef Bijlow maar even de tijd en kans op zich waar te maken nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier heb ik vertrouwen in. En vele met mij denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow en Vermeer. Prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zaterdag kan hij het tonen , dan staat er ietwat druk op. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gefeliciteerd met je basisplek! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat denk je dat Giopeloos nu zegt: "Ik had vanaf dag één in mijn hoofd om Justin eerste keeper te maken. We moesten alleen afwachten of Brad (Jones, red.) mocht vertrekken, omdat we nog niet wisten hoe Kenneth (Vermeerd, red.) terug zou komen. Hij zit nu dicht tegen fit zijn aan, dus voor mij was er nooit een probleem."
Ja sure! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 15:49 schreef JanM het volgende:Wat denk je dat Giopeloos nu zegt: "Ik had vanaf dag één in mijn hoofd om Justin eerste keeper te maken. We moesten alleen afwachten of Brad (Jones, red.) mocht vertrekken, omdat we nog niet wisten hoe Kenneth (Vermeerd, red.) terug zou komen. Hij zit nu dicht tegen fit zijn aan, dus voor mij was er nooit een probleem." Ja sure! Verhaal klopt precies , valt precies in elkaar met media berichten ervoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb vertrouwenin Bijlow, wat ik tot nu toe gezien heb was klemvast en durf, de laatste wedstrijd van Brad was bad, hij is niet in staat om ballen klemvast. En zelfverzekerd te oakken. Gio goede keus! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goede keuze van de trainer. Niet echt een zware keuze, Vermeer is immers amper hersteld en ook wat prematuur om al van 1e keeper te spreken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ff een van geiltje:
quote: quote:Op zondag 06 mei 2018 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Is gewoon goed genoeg. Zal misschien nog wel eens een foutje maken Maar doen Jones, Vermeer, Mulder, Lamprou en noem ze maar op ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Over van Geil gesproken...waar is ie? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat ken 2 kanten op. Óf hij zit zich te rukken omdat Gio het goed deed Óf hij loopt tegen de muur omdat psv het slechter deed dan Feyenoord en hij nu niet ken quoten |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik gok er op dat ie nog 1 jaar bij Feyenoord keept. Deze jongen gaat ons echt geld opleveren. Eerst maar eens goed lang vastleggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sinds Dudek weer een complete keeper in ons doel. Of is dat voorbarig? Ik voel het althans zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk voor Justin om zo te beginnen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2018 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:Heb vertrouwenin Bijlow, wat ik tot nu toe gezien heb was klemvast en durf, de laatste wedstrijd van Brad was bad, hij is niet in staat om ballen klemvast. En zelfverzekerd te oakken. Gio goede keus! Weinig twijfel dacht ik zo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Twee jankerts bij elkaar van Bommel en de Jong, had Mark gelijk naar de tribune gestuurd als ik die official had geweest :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind de hype beetje voorbarig. Ook al voor vanavond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, maar gewoon laten staan...dit seizoen moeten we de gifbeker maar leeg drinken. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
jonge keeper maakt natuurlijk nog fouten ook vanavond maar de verdediging was wel erg slecht vandaag trouwens niemand haalt zijn niveau maar dat is al veel langer zo . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bijlow, ik zou je op de bank zetten vanwege je carriere. Laat vermeer lekker die gifbeker leeg drinken! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is inderdaad sneu voor zo'n jongen , maar het kan hem positief harden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ben niet kapot van Bijlow. Te onrustig. Gaat punten kosten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind hem inderdaad ook nog veel fouten maken eigenlijk. Doet ook het nodige goed, maar tis wel meerdere keren per wedsrijd. Vind hem ook in de duels/lucht nog weinig uitstralen. Maar goed, laten we het er nog maar op houden dat elke wedstrijd die ie nu keept goud is qua ervaring. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
laten staan hij maakt zeker nog fouten maar als de vedediging niet luistert of wil luisteren dan moet daar over gepraat worden maar ja de trainers die vinden het wel goed na gisteren we hebben toch gewonnen roepen hun dan. |
|
|
|