|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, allemaal kleine tdtjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De meesten hebben er meer kijk op als t grote voorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, inderdaad, vaak achteraf helaas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen we de selectie wel uit breiden naar 50 man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er is al licentie aangevraagd bij de KNVB |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: laaat die jomanda aub na die neuzen gaan,zo,n trut hebben we nergens voor nodig ze hebben haar hier in tiel ook weggejaagd dus opzoutennnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Steeds meer aanvallende middenvelders in de verdediging na het halen van Tapia ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nee, hij speelt sowieso wel netjes. Niet vergeten dat dit pas zijn eerste jaar op eredivisieniveau is he. En hij is gewoon een echte spits, die vast wel eens onzichtbaar zal zijn, maar hij is zo'n rommelaar die op een positieve manier zeer vaak de bal goed in het netje weet te krijgen... Hij is meer spits dan Kramer. Ik had mijn twijfel altijd al, maar hoopte dat hij het kon maken, maar tot nu toe zien we er veel te weinig van. Vincent is tenminste een haalbare spits... (schijnt nogal schaarste in te zijn) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wim Jansen zou de beste opvolger zijn voor Martin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Wimpie is geen slagvaardige onderhandelaar. Is van veel meer waarde bij de jeugdopleiding.
Bovendien zou Jansen niet eens willen. Bescheiden achtergrondman. En een zeer waardevolle ook! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2016 - 10:23 schreef FR-Henk het volgende:Nee, Wimpie is geen slagvaardige onderhandelaar. Is van veel meer waarde bij de jeugdopleiding. Bovendien zou Jansen niet eens willen. Bescheiden achtergrondman. En een zeer waardevolle ook! Dan maar Frank Arnesen, heeft een zeer goed Net werk of onze vriend Jan Boskamp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zit niets anders op... De nieuwe TDs:
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heb je niet wat anders te brengen op deze Topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, dat zie je toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meer n puinruimer nodig een seizoen en dan n TD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Henk heeft wl gelijk want zo is het ook een kind doet de was bij feijenoord |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinterklaas, de kerstman, een tovenaar deze voldoen aan de eissen van de meeste forum gasten Ik zeg robert Eenhoorn voor voorzitter en rob jacobs als td |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik lees al jouw bijdragen, bovenste beste fer. En ook hier zie het weer goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arnesen. Perez. Dat lijken mij de beste opties. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Perez vind ik een uitstekende analist. Maar td? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook zegt hij dat sinds Vilhena een basisplaats heeft, het steeds slechter gaat met Feyenoord. Goede visie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar begint alles mee. Geld en contracten etc daar zijn mensen voor in dienst. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 18:41 schreef piet de paler het volgende:Sinterklaas, de kerstman, een tovenaar deze voldoen aan de eissen van de meeste forum gasten Ik zeg robert Eenhoorn voor voorzitter en rob jacobs als td mwah .. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
'Grappig' van Geel moet weg maar niemand kan een serieus alternatief noemen (...) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zijn wel alternatieven genoemd. Maar wegsturen van Geel is niet de oplossing van het huidige probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echte alternatieven heb ik niet gehoord hoor.
En de nieuwe man moet zich toch echt eerst eens bewezen hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hogere koppen nu laten rollen is rsico nemen voor een heel onzekere tijd en een instabiel kader.
Wél is dit het moment om vooruit te werken naar nieuwe frisse, toekomstgerichte clubleiders, zodat van Geel en Gudde rustig bedankt kunnen worden voor de jarenlange inzet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nijkamp van Zwolle en Hoogma van Heracles presteren de laatste jaren aanzienlijk beter qua budget cq aankopen. Tis maar een klein voorbeeldje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel deed t goed zonder geld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan doe je het ook niet snel verkeerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij werd er net niet kampioen mee, nee. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Arnussen is geen feijenoord man in de verste verte niet dan nog liever dood als hij komt.bah een zeer onsportief man en voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De kunst is dus met een groot budget kunnen werken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, want dan kom je op top niveau. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Alles is te duur voor feijenoord dus zal wel weer uit eigen technise staf een naarvooren worden gehaald. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En zegeltjes sparen ouwe kranten ophalen oud ijzer allemaal gratis. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik hoop wel dat v.Geel dan blijft anders kom ik niet meer. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Oud ijzer staat 50 euro de ton,en ik verdiend dan in dienst van feijenoord 1000 euro per keer toch een koopje of niet van Geel.Jouw vriend met die schoenendozen om zijn enkels verdiend een prakkie meer ook voor jan doeddel wat maakt het uit .Het is feijenoord maaren ik kost ook niks kom gratis spullen brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De vla aan posts komt er weer aan.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 21:37 schreef fer63 het volgende:Oud ijzer staat 50 euro de ton,en ik verdiend dan in dienst van feijenoord 1000 euro per keer toch een koopje of niet van Geel.Jouw vriend met die schoenendozen om zijn enkels verdiend een prakkie meer ook voor jan doeddel wat maakt het uit .Het is feijenoord maaren ik kost ook niks kom gratis spullen brengen. Hoeveel ton aan oud ijzer zit er aan de kuip volgens jou Fer? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
De enige die Feyenoord als TD in goeie banen kan leiden is alleen Louis van Gaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meer n bouwvakker die t puin van v Geel opruimt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:Echte alternatieven heb ik niet gehoord hoor. En de nieuwe man moet zich toch echt eerst eens bewezen hebben. Ik heb het al eerder gezegd....Stanley Brard....maar ja als je het niet wil zien.... |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|