|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ook niks ! Te licht , het moet een 'zwaargewicht' worden! Iemand die zich bewezen heeft ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 05:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is ook niks ! Te licht , het moet een 'zwaargewicht' worden! Iemand die zich bewezen heeft ... Dat had van geel zich ook, en kijk waar we nu staan..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind ik niet! Ook van Geel vind ik eigenlijk te licht. Gezien de financiele situatie was dat toen de beste oplossing al had ik toen liever Beenhakker hebben laten zitten maar die verbond zijn consequenties aan Mario Been ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb het al eerder gezegd....Stanley Brard....maar ja als je het niet wil zien.... Geen bewezen TD, weer een gok |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nee joh geen Stanly ook te zacht aardig louis zo n iemand ja maar die kost een prakkie ,maar dat verdiend zich van zelf terug, maar deze man zal en wil het ook niet worden. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Onze eigen Willem maar dan als Cees er zich mee gaat bemoeien.Nu is het gewoon uithuilen en op nieuw pappen en nat houden ja dan zou Stanly toch wel kunnen.We schieten er verder toch niks mee op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem is 100 jaar oud man. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Of Benny wijnstekers Wim Rijsbergen John de Wolf Joop van Daalen ga zo maar door .Ervaren feijenoorders als TD Zijn er niet zelfs DonLeo zou het kunnen Ruud Gullit? Ja noem maar op. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Maar wel een man met ervaring geen TD geweest maar ik zou hem wel eens willen meemaken hij weet het toch zo goed nou geef hem de kans dan.Maar ik weet wel dat wat hij wil moet ook gebeuren .Maar ik denk dat ze bang van hem zijn hij is niet op zijn mondje gevallen hij heeft zijn doelstelling duidelijker klaar dan m.v.Geel dat is een echte nagemaakte |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Willem is een voetbal dier net zo als cruyf en verstand van het spelletje je wilt toch kampioen worden en geld verdienen dat zijn woorden van Willem maar hij zegt wel waar het op staat al is hij honderd jaar volgens jouw.Maar die willen ze niet die kunnen niks wijsmaken wel andersom Willem stapt gelijk zelf op alsje hem dat flikt wat laatst gebeurd is.Een grotere schande kunje hem niet aan doen ik heb er geen woorden voor verder en ze beseffen nog niet eens wat ze gedaan hebben de lapzwansen. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het is bijna niet op te schrijven zo gemeen is het wat ze met opzet twee keer geflikt hebben een keer biij been en nu bij Gio ongeloofelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 21:26 schreef fer63 het volgende:Het is bijna niet op te schrijven zo gemeen is het wat ze met opzet twee keer geflikt hebben een keer biij been en nu bij Gio ongeloofelijk. Niemand leest t ook, dus tja. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nou het is nog steeds nul nul mKarsdorp speelt als een natte krant hoor ik net nog 3minutenischien tweede helft. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Tsja als jij het dan maar wel leest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 21:28 schreef fer63 het volgende:Nou het is nog steeds nul nul mKarsdorp speelt als een natte krant hoor ik net nog 3minutenischien tweede helft. Fergeet je pilletjes niet he.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Met die stinkjood ben ik vertrokken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar kan ik voor hem tekenen? Morgen mag hij beginnen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beter dan niets, heeft ervaring en netwerken en is volgens mij ( neem ik aan ) in staat om schoon schip te maken . In principe liever Eenhoorn maar zo kan het niet langer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:Beter dan niets, heeft ervaring en netwerken en is volgens mij ( neem ik aan ) in staat om schoon schip te maken . In principe liever Eenhoorn maar zo kan het niet langer Eenhoorn is AD ,Arnesen TD Piet |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aub geen arnesen heeft misschien wel een goed netwerk maar is een volgevreten TD die zijn daagjes vol wil maken , zie liever een TD die nog gretig is en als het dan een buitenlander moet zijn zou ik Dimitri de Condé van Genk graag zien komen , heeft een groot netwerk en weet wel de pareltjes te vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sorry was euforisch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als jij euforisch bent zeg je "beter dan niets"?
You must be fun at parties. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Wat een droevenis dit topic. En dat zo vlak voor het kampioenschap.
Blinde haat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ezra Hoogenboom maakte deze zomer de overstap van Feyenoord naar Almere City FC. De achttienjarige verdediger heeft absoluut geen spijt van zijn stap naar de Keuken Kampioen Divisie.
Hoogenboom kwam niet meer aan spelen toe bij Feyenoord. "Iedere voetballer traint om wedstrijden te spelen. Het laatste jaar mocht ik bijna nooit meer in de basis starten", vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Als eerstejaars in de O19-1 had ik concurrentie van twee centrale verdedigers die meetrainden bij het eerste elftal. Zij hadden een contract en moesten daarom spelen van Feyenoord. Invallen bij het eerste deden ze bijna nooit, dus maakten zij minuten in de Onder 19. Daar werd ik de dupe van."
Een seizoen zoals de vorige wil de verdediger niet meer. "Feyenoord wilde mij graag behouden, maar het enige wat ik wilde was wedstrijdminuten maken. Dat kon de club mij niet beloven. Toen heb ik besloten om ondanks alle mooie jaren een andere club te zoeken."
"Qua naam is het natuurlijk nogal een verschilletje. Feyenoord of Almere City. Veel mensen doen echter alsof het drie stappen achteruit is." Maar dat valt volgens Hoogenboom wel mee. "Ik speel zowel voor de O19-1 als voor Jong Almere City. Almere O19 en Feyenoord O19 spelen in dezelfde competitie en Jong Almere City speelt zelfs op een hoger niveau dan Jong Feyenoord. Daarnaast train ik hier voornamelijk met oudere jongens van gemiddeld 21 jaar. Zij zijn fysiek vaak sterker en hebben een groot uithoudingsvermogen. Daar leer ik onwijs veel van. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 - 10:21 schreef kenny het volgende:aub geen arnesen heeft misschien wel een goed netwerk maar is een volgevreten TD die zijn daagjes vol wil maken , zie liever een TD die nog gretig is en als het dan een buitenlander moet zijn zou ik Dimitri de Condé van Genk graag zien komen , heeft een groot netwerk en weet wel de pareltjes te vinden Dat heb ik al veel vaker gemaild dat ze Dimitri de Condé moeten halen een TOP TD man |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Henk Spaan en Harry Vermegen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Belgen zijn een apart volk functioneren vaak alleen in België raar maar waar.
AD waarom kijken wij niet eens naar Keje Molenaar als alternatief voor Eenhoorn.
Technisch directeur Arnesen is vrij lijkt mij een topper, Wim Jonk rustige bescheiden vent alles op voetbalgericht, Pi-Air mag die zijn zoon meenemen als backup spits of Cees van Wonderen toch ook al jaren ervaring. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb het al eerder gezegd....Stanley Brard....maar ja als je het niet wil zien.... T’s al weer ff terug, toch lijkt het nog als de dag van gisteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Er moet wel iets gebeuren wij zijn nu een BVO zonder enige sturing slecht voor alles. Spelers aantrekken, jeugd binnenboord houden etc |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ouwe smullert is Leon gay? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je ook wel eens als je te veel sambal bij je nasi geheten hebt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: en jij praat als v Gaal, weet niet wat erger is ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van ons twee zie ik jou eerder karate trappen uitdelen Piet |
|
|
|