BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het werkelijke probleem van ons Feyenoord!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 25 januari 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Ik schrijf dit uit mijn hart en hoe ik het ziet dus het is niet de waarheid,het is mijn waarheid.....Allereerst het technische beleid bij onze club van de laatste jaren:In mijn ogen wanbeleid van Gudde en van Geel totaal geen visie,geen creativiteit,slechte scouting,en vooral gebrek aan zelf kritiek.Met geen visie bedoel ik dat ze de lange termijn moeten bewaken bij ons club.Daarbij is het voetballen het belangrijkste aspect.......inplaats dat je een elftal neerzet dat stapsgewijs elk jaar een beetje beter wordt lijkt het of we steeds met het jaar slechter worden telkens verkeerde aankopen(die niet beter zijn als onze eigen jeugd)te veel betalen voor spelers(salaris)die het shirt niet mogen dragen van ons FEYENOORD(kazim,toornstra,immers,bilal enz).Dan kom ik gelijk op het volgende punt dit alles wordt veroorzaakt door een verschrikkelijk slechte scouting(onbegrijpelijk bij een club als ons FEYENOORD)allemaal spelers waar je niets aan hebt die spelers hebben we ook in de jeugd zelfs beter.Verder is het onbegrijpelijk dat er nog geen nieuw stadion is.Als je wil concurreren met ajax en psv is dit noodzaak en daar heeft onze technische beleid bepalers gefaald.Verder begrijp ik niets van het voetbal(techniek)Bij een club als FEYENOORD moet je toch een bepaalde techniek bezitten als voetballer vrije trappen en corners worden bij de ameteursbeter genomen begrijp ik werkelijk niets van....wie is daar verantwoordelijk voor?Trainers,jeugd trainers die mensen zouden zich moeten schamen.Ik kan het echt niet begrijpen.Als wij weer een keer op de coolsingel willen staan met de schaal dan moet er echt een bezem door het technische hart van FEYENORRD anders ben ik bang dat we de aansluiting nooit zullen krijgen en spelen we ieder jaar voor plek 3.
van geil
 van geil - maandag 25 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Grote delen eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 januari 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Ja, de scouting....
Guardado en zn maten. Feyenoord moet ook maar eens in Mexico kijken.
IJzervreter zoeken, met gouden passes en dito spelinzicht.
van geil
 van geil - maandag 25 januari 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Nou ik heb wel genoeg van die ijzervreters.
Ik wil net als de topic opener technisch begaafde voetballers .
Met twee goede benen, n goede pass , n goed schot en bovenal n goede intelligente kop er op , dus stabiel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 januari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 21:48 schreef van geil het volgende:
Nou ik heb wel genoeg van die ijzervreters.
Ik wil net als de topic opener technisch begaafde voetballers .
Met twee goede benen, n goede pass , n goed schot en bovenal n goede intelligente kop er op , dus stabiel.
Guardado is beide, loopt zich het apezuur, uitstekende mentaliteit en dito teamspeler.
van geil
 van geil - maandag 25 januari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Inderdaad , maar die heeft de basis kwaliteiten plus n prima kop.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 januari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Een van de beste in de eredivisie..
van geil
 van geil - maandag 25 januari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 22:09 schreef RenatoBos het volgende:
Een van de beste in de eredivisie..
Samen met Ziyech en Vermeer.
FeyenoordTillIDie
 FeyenoordTillIDie - maandag 25 januari 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2016 - 20:10 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik schrijf dit uit mijn hart en hoe ik het ziet dus het is niet de waarheid,het is mijn waarheid.....Allereerst het technische beleid bij onze club van de laatste jaren:In mijn ogen wanbeleid van Gudde en van Geel totaal geen visie,geen creativiteit,slechte scouting,en vooral gebrek aan zelf kritiek.Met geen visie bedoel ik dat ze de lange termijn moeten bewaken bij ons club.Daarbij is het voetballen het belangrijkste aspect.......inplaats dat je een elftal neerzet dat stapsgewijs elk jaar een beetje beter wordt lijkt het of we steeds met het jaar slechter worden telkens verkeerde aankopen(die niet beter zijn als onze eigen jeugd)te veel betalen voor spelers(salaris)die het shirt niet mogen dragen van ons FEYENOORD(kazim,toornstra,immers,bilal enz).Dan kom ik gelijk op het volgende punt dit alles wordt veroorzaakt door een verschrikkelijk slechte scouting(onbegrijpelijk bij een club als ons FEYENOORD)allemaal spelers waar je niets aan hebt die spelers hebben we ook in de jeugd zelfs beter.Verder is het onbegrijpelijk dat er nog geen nieuw stadion is.Als je wil concurreren met ajax en psv is dit noodzaak en daar heeft onze technische beleid bepalers gefaald.Verder begrijp ik niets van het voetbal(techniek)Bij een club als FEYENOORD moet je toch een bepaalde techniek bezitten als voetballer vrije trappen en corners worden bij de ameteursbeter genomen begrijp ik werkelijk niets van....wie is daar verantwoordelijk voor?Trainers,jeugd trainers die mensen zouden zich moeten schamen.Ik kan het echt niet begrijpen.Als wij weer een keer op de coolsingel willen staan met de schaal dan moet er echt een bezem door het technische hart van FEYENORRD anders ben ik bang dat we de aansluiting nooit zullen krijgen en spelen we ieder jaar voor plek 3.
Elk jaar dat feyenoord niet presteert is er 1 teveel.We kunnen niet meer wachten wachten hoe spelers zich ontwikkelen.ze moeten er direct staan.en anders ophoepelen.al 16 jaar niks en dan altijd smoesjes hebben ze hebben tijd nodig of we hebben geen geld.....ze hadden allang de ervaring MOETEN hebben die van beek kongolo en nelom kramer.als je er niet direct kan staan moet je er vanaf....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2016 door FeyenoordTillIDie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het werkelijke probleem van ons Feyenoord!!!!!!









0.0056068