BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (dinsdag 26 januari 2016, 20:45); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 02:05   quote  deeplink  
Het is een combinatie van Frank zijn eigenwijsheid en tekort aan kwaliteit.......

Straks ben je aan het eind weer 2e.........

Wat zei ik aan het begin van het seizoen........,

We hebben een kwalitatief betere spits nodig dan Milik.......

En daarnaast meer kwaliteit in de breedte.....

Dat zie je nu ook weer......

Wat is de conclussie:

GOEDKOOP IS DUURKOOP........

DIVERSE MENSEN BINNEN AJAX ZIJN NIET GESCHIKT VOOR HUN FUNCTIE, NET ALS EEN AANTAL SPELERS!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 02:07   quote  deeplink  
O jaaaa.......vergeten....en voor een klein deel aan dat vervloekte zaadveld.......

zal ook wel 1 of een andere inferieur persoon voor verantwoordelijk zijn!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 02:09   quote  deeplink  
Ik ben voor een grote schoonmaak in de zomer......flink met de bezem erdoor heen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 januari 2016 - 03:12   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Heracles 4e staat. Wij spelen veel vaker gelijk tegen nummers 15/16/14.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 januari 2016 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kaatsen wil hij wel maar dan komt er weer geen aansluiting vanaf het middenveld. Verder ben ik het met je eens maar toch zie ik in Milik nog steeds een potentiële topspits.
Ben blij dat jij geen scout ben! ;)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 januari 2016 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 02:07 schreef Bobby1972 het volgende:
O jaaaa.......vergeten....en voor een klein deel aan dat vervloekte zaadveld.......

zal ook wel 1 of een andere inferieur persoon voor verantwoordelijk zijn!
jaja daar is hij weer weer die inferieure persoon.. Jij bent ook inferieur met constant dezelfde posts..
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kaatsen wil hij wel maar dan komt er weer geen aansluiting vanaf het middenveld. Verder ben ik het met je eens maar toch zie ik in Milik nog steeds een potentiële topspits.
Dat mag, ik zie het echt niet meer. alles wat hij met de bal doet behalve op goal schieten is van een amatateuristisch niveau. Enige waar hij goed in is, is als hij wat tijd krijgt hard en goed gericht uithalen met zijn linker.. Verder helemaal niets.. Met name zijn statische spel is slecht, en hij wint gewoon echt geen enkel duel echt helemaal niets wint ie.. Dan valt er ook weinig aan te sluiten.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 23:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leuk joh een man voorbij komen! Om er vervolgens geen klote mee te doen of zichzelf weer vast te kappen!
Hij stond inderdaad maar even op 9, maar had in die paar minuten wel een paar prima balcontacten, ging inderdaad zijn man een keer goed voorbij op 9 en had daarna een prima voorzet in huis die helaas goed verdedigd werd.

Heb van hem op 9 echt al veel meer goeds gezien als van Millik
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 08:32   quote  deeplink  
De Boer wijt het puntverlies aan het missen van creativiteit onder andere op de vleugels. Hij mist een speler die makkelijk passeert..

Misschien dan eens bij Jong Ajax kijken Frank, daar lopen Cerny Nouri en Muric die makkelijk passeren.

Misschien moet Frank de jongens maar weer eens gaan vertellen dat dit ook best mag en dat het niet verboden is te passeren.
Brandje
 Brandje - woensdag 27 januari 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 08:32 schreef remco k het volgende:
De Boer wijt het puntverlies aan het missen van creativiteit onder andere op de vleugels. Hij mist een speler die makkelijk passeert..

Misschien dan eens bij Jong Ajax kijken Frank, daar lopen Cerny Nouri en Muric die makkelijk passeren.

Misschien moet Frank de jongens maar weer eens gaan vertellen dat dit ook best mag en dat het niet verboden is te passeren.
Zag het ook en lag op de grond van het lachen. Eerst zelf als trainer alle creativiteit en voetbal uit het elftal halen en vervolgens beginnen te zeuren dat ze creativiteit missen.
De Boer verdeeld dit team in twee gedeeltes. Aanvallend en verdedigend maar zowel aanvallen als verdedigen die je met zijn ALLEN.
Zowel Sinkgraven als Bazoer staan veel te hoog. Zijn zelden aanspeelbaar. Daarentegen staan de buitenspelers niet diep genoeg. Die krijgen te vaak de bal rond de middenlijn en gaan daar een actie maken. Ze moeten 20 metet dieper staan dan maak je je eigen speelveld groter dus meer ruimte. Bij balverlies doen ze het best aardig. Maar je ziet gewoon heel duidelijk de handrem erop staan. Dat komt weer door de trainet denk ik.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 27 januari 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Probleem is dat die gasten voorin zeer onzeker zijn en zichzelf te graag willen bewijzen. Je ziet het met name aan El Ghazi en Fischer, die lopen zichzelf soms gewoon voorbij en kiezen te vaak voor de moeilijkste oplossing. Zij moeten de rust proberen te bewaren en het simpel houden, dan hebben ze ook meer bruikbare ballen voor Milik.

De verdediging en het middenveld vind ik zeer degelijk. Voorin gebeurt er alleen weinig.
Eide
 Eide - woensdag 27 januari 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:

Bovendien is El Ghazi z'n man wel 10 keer voorbij geweest gisteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 januari 2016 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 03:12 schreef patrickpsv15 het volgende:
Vergeet niet dat Heracles 4e staat. Wij spelen veel vaker gelijk tegen nummers 15/16/14.
Speel dan vanavond ook maar gelijk, blijft het toch nog gezellig ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 januari 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Beste man in de ArenA gisteravond was onze Stadion-Speaker ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door Ronald 1960 --
p111
 p111 - woensdag 27 januari 2016 - 09:05   quote  deeplink  
Ik vond onze terreinknecht de man van de wedstrijd en de allller slechtste Milik wat een drama die spits.
Brandje
 Brandje - woensdag 27 januari 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 09:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Beste man in de ArenA gisteravond was onze Stadion-Speaker ;-)
Dijks speelde wel een prima pot.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 08:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Bovendien is El Ghazi z'n man wel 10 keer voorbij geweest gisteren.
Ik heb er 4 of 5 geteld, maar dat terzijde. Er klopt helemaal niets van. Ook van hem geen enkele voorzet waar een kans uit komt. Een spits die niet 1 keer op goal schiet, buitenspelers die niet breed en diep genoeg staan, backs die maar wat doen, Cv's die twijfelen om in te schuiven of niet, geen enkele loopactie voor een steekpass.

Er zit in balbezit geen enkele lijn in het spel, behalve dat bij iedere balverovering, de bal eerst terug moet naar een CV.

in November leek de Boer het aardig op de rit te krijgen, maar het is niet gelukt, en eerlijk gezegd ben ik wel van mening dat het een keer klaar is.

Hij krijgt van mij echt alle eer voor wat ie ons gebracht heeft, maar het lijkt me heel verstandig om in de zomer op zoek te gaan naar een andere trainer die het aanvallende deel van het voetbal beter snapt dat de Boer.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 10:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dijks speelde wel een prima pot.
Vond ik ook matig aan de bal.

Overigens wel de enige die af en toe eens kwaad werd op een ploeg genoot.
jodocus
 jodocus - woensdag 27 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 09:05 schreef p111 het volgende:
Ik vond onze terreinknecht de man van de wedstrijd en de allller slechtste Milik wat een drama die spits.
de terreinknecht ???? jezus wat een veld
jodocus
 jodocus - woensdag 27 januari 2016 - 10:31   quote  deeplink  
IJSPALEIS de ARENA , gratis schaatsen , en sleeverhuur
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 januari 2016 - 10:45   quote  deeplink  
Van drie dagen terug nog "we worden kampioen", naar drie dagen later en "we worden 2e dit kansloze seizoen"!

Zelfs hier zit 80% "Ajax-publiek"...

Heracles staat 4e, net achter feyenoord en ze hebben nog niet veel verloren.
AJAX Kan NIET iedere wedstrijd WINNEN!

Er is niks aan de hand, we staan bovenaan en er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen.

Laat de concurentie nu maar aan zet, wij hebben de meeste kutwedstrijden al gehad en ja daar hoort heracles ook bij.

☆☆☆
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 januari 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 10:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Van drie dagen terug nog "we worden kampioen", naar drie dagen later en "we worden 2e dit kansloze seizoen"!

Er is niks aan de hand, we staan bovenaan en er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen.

Laat de concurentie nu maar aan zet, wij hebben de meeste kutwedstrijden al gehad en ja daar hoort heracles ook bij.

☆☆☆
We worden ook nog steeds kampioen!! Met MILIK als spits!!! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:

☆☆☆
Heracles is de weg na de winterstop helemaal kwijt, en dat bleek gister ook. Gewoon een hele matige ploeg die niet eens in de eigen 16 stond te verdedigen, en wij creeren wederom helemaal niets.

Daarnaast won Heracles bij ons voor het laatst ergens in de jaren 60, dit zou dus helemaal geen kutwedstrijd hoeven te zijn.

Ik zeg overigens niet dat we geen kampioen worden. Dat weet namelijk geen mens. Maar het voetbal is echt barslecht.
Brandje
 Brandje - woensdag 27 januari 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:

☆☆☆
PSV heeft een vergelijkbaar programma als wij. Volgende week Ajax-f'noord en Utrecht-PSV. Volgende week kan een mooi weekend worden als wij winnen en Utrecht een keer met dezelfde energie speelt als ze tegen ons doen.
NEC-PSV
AZ-PSV
Zwolle-PSV
Grunn(hopeloos uit vorm)-PSV
Dat zijn voor hen op papier de lastigste uitwedstrijden. PSV-Ajax wordt gespeeld NA A. Madrid(uit)

Voor ons op papier
PSV-Ajax
Grunn-Ajax
Heerenveen-Ajax
Eide
 Eide - woensdag 27 januari 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb er 4 of 5 geteld, maar dat terzijde. Er klopt helemaal niets van. Ook van hem geen enkele voorzet waar een kans uit komt.
Maar aan wie ligt dat? Ik heb El Ghazi 3 keer een lage cross voor doel langs zien geven (na een passeeractie dus). Slechts 1 keer probeerde Milik voor z'n man te komen (lukte niet). Alle andere keren, ook bij hoge voorzetten van El Ghazi blijft Milik in de rug van z'n tegenstander lopen. Er is op die manier ook geen eer aan te behalen.

Daarnaast ben ik het met je eens dat het voetbal echt uiterst beroerd is. Wat helemaal de limiet is, is dat Ajax dan 15 minuten voor het einde opportunistisch gaat spelen, waarna vervolgens verschillende situaties ontstaan waarbij de diepe bal wordt gekozen er er gewoon niemand diepstaat. Dan snap je als ploeg gewoon niet waar je mee bezig bent.

Nog zo iets raars; voor de winterstop nauwelijks voorzetten van de zijkanten terwijl je met Milik EN Klaassen dan 2 spelers hebt die daar uitstekend voor geschikt zijn. Nu geen Klaassen (Sinkgraven en Bazoer spelen beide niet dicht tegen de spits aan) en dan komt er plots voorzet na voorzet. Schiet mij maar lek hoor. Er klopt gewoon geen reet van.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag, ik zie het echt niet meer. alles wat hij met de bal doet behalve op goal schieten is van een amatateuristisch niveau. Enige waar hij goed in is, is als hij wat tijd krijgt hard en goed gericht uithalen met zijn linker.. Verder helemaal niets.. Met name zijn statische spel is slecht, en hij wint gewoon echt geen enkel duel echt helemaal niets wint ie.. Dan valt er ook weinig aan te sluiten.
Dit zijn de feiten en daar daar gaat het om. En daar moet je hem op afrekenen, en die zaken zijn niet verwerp baar. Ik zie het ook niet op korte termijn opgelost worden in zijn spel. Wat er niet is, is er niet en komt er niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Je moet uitgaan van je eigen kracht, wanneer je ineens afhankelijk moet gaan worden van een ander dan ben je al verkeerd bezig. Wanneer Ajax niet meer zelfstandig dit soort wedstrijden wint, is er duidelijk een probleem. Wanneer je zo slecht kansen kunt creëren en benutten, kun je dit niet vanuit het niets ineens oplossen.

De Boer is heel star, en nu moet hij zich aanpassen. Dat zit niet in zijn systeem, ik zie het niet op korte termijn opgelost worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 12:31   quote  deeplink  
"Volgens de ochtendkrant hebben de spelers van Ajax de toezegging gekregen dat de grasmat in de Arena woensdag onder de loep wordt genomen. Het is niet uit te sluiten dat er maatregelen worden genomen."

Dit is nu een mooi voorbeeld over de traagheid en besluiteloosheid bij Ajax. Vandaag gaan we er nog niet naar kijken. Eventueel gaan we er wat aan doen.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 11:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar aan wie ligt dat? Ik heb El Ghazi 3 keer een lage cross voor doel langs zien geven (na een passeeractie dus). Slechts 1 keer probeerde Milik voor z'n man te komen (lukte niet). Alle andere keren, ook bij hoge voorzetten van El Ghazi blijft Milik in de rug van z'n tegenstander lopen. Er is op die manier ook geen eer aan te behalen.

Daarnaast ben ik het met je eens dat het voetbal echt uiterst beroerd is. Wat helemaal de limiet is, is dat Ajax dan 15 minuten voor het einde opportunistisch gaat spelen, waarna vervolgens verschillende situaties ontstaan waarbij de diepe bal wordt gekozen er er gewoon niemand diepstaat. Dan snap je als ploeg gewoon niet waar je mee bezig bent.

Nog zo iets raars; voor de winterstop nauwelijks voorzetten van de zijkanten terwijl je met Milik EN Klaassen dan 2 spelers hebt die daar uitstekend voor geschikt zijn. Nu geen Klaassen (Sinkgraven en Bazoer spelen beide niet dicht tegen de spits aan) en dan komt er plots voorzet na voorzet. Schiet mij maar lek hoor. Er klopt gewoon geen reet van.
Ik heb het hier ook niet over dat Ghazi hier het probleem is. De gehele ploeg is aan de bal gewoon dramatisch slecht..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 januari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Kampioenen olee oleeeeee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 januari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Excelsior wint van psv met 2-1
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 11:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dit zijn de feiten en daar daar gaat het om. En daar moet je hem op afrekenen, en die zaken zijn niet verwerp baar. Ik zie het ook niet op korte termijn opgelost worden in zijn spel. Wat er niet is, is er niet en komt er niet.
Het erge vind ik dat we gewoon betere opties binnen de selectie hebben om die positie in te vullen.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 12:31 schreef Bobby1972 het volgende:
"Volgens de ochtendkrant hebben de spelers van Ajax de toezegging gekregen dat de grasmat in de Arena woensdag onder de loep wordt genomen. Het is niet uit te sluiten dat er maatregelen worden genomen."

Dit is nu een mooi voorbeeld over de traagheid en besluiteloosheid bij Ajax. Vandaag gaan we er nog niet naar kijken. Eventueel gaan we er wat aan doen.
Huh? Ze zeggen dus wel degelijk dat er vandaag gekeken wordt, het is namelijk woensdag.

Sterker nog.. Er wordt gewoon adequaat gehandeld.

Update 11.54 uur: Ajax gaat het grasveld in de Amsterdam ArenA woensdag verwijderen, waarna er donderdag een nieuwe mat in wordt geplaatst. Dat meldt Ajax Showtime woensdagochtend. Dat betekent dat tijdens het eerstvolgende thuisduel al gespeeld wordt op het nieuwe grasveld. De tegenstander is dan Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door remco k --
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 januari 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het hier ook niet over dat Ghazi hier het probleem is. De gehele ploeg is aan de bal gewoon dramatisch slecht..
Sorry, ik kon gisteren en vandaag niet eerder reageren.
Ik vond gisteren met name Anwar El Ghazi inderdaad bepaald niet de zwakste. Ook Mitchel Dijks vond ik bij vlagen meer dan redelijk.

Al met al snap ik het allemaal niet. Stuk voor stuk vind ik de spelers van Ajax goed. Er is voldoende kwaliteit in huis. Daar ligt het volgens mij niet aan. Dus kan het maar aan één ding liggen: de trainer(s). Het is het team op zich dat niet draait. En en uiteraard ligt het ook aan het dramatisch veld. Het lijkt al weken een ware kunst om op de been te blijven.
Maar wat betreft het team, je ziet aan alles dat de (meeste) spelers van brutaliteit en creativiteit is ontdaan. Veel te veel (systeem)opdrachten waarbij balbezit op zich heilig is verklaard. Rondspelen en nog eens rondspelen. Eigenlijk is dat al een aantal jaren aan de gang.

Wil Ajax nog een spits toevoegen aan de selectie, dan mogen zij opschieten want over 4 1/2 dag gaat de transferwindow weer dicht.
Nou heb ik begrepen dat er vóór de volgende thuiswedstrijd een andere grasmat komt. Dat is dan alvast meegenomen.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/634610/ajax-spelers-ergeren-zich-kapot-er-gaat-nu-intern-over-gesproken-worden-.html

Ajax legde dinsdagavond een zeer matig duel op de mat tegen Heracles Almelo (0-0). Het speelveld in de Arena was de spelers van de thuisploeg wederom een doorn in het oog. Volgens De Telegraaf leek het zo nu en dan op 'Dancing with the Stars'.

Om de haverklap ging er iemand onderuit op het spekgladde veld. In hoeverre had dat te maken met de matige prestatie van Ajax? "Je kunt niet alleen de schuld geven aan het veld, alleen het is wel lastig. We kregen zelfs een aantal counters tegen omdat spelers van ons uitgleden", aldus Nemanja Gudelj na de wedstrijd voor de camera van Telegraaf TV. "Dit is wel een punt om te verbeteren voor de club."

"We praten hier al langer over. Ik heb ook begrepen dat er nu intern over gesproken gaat worden. Het is duidelijk dat het beter moet", voegt doelman Jasper Cillessen daar aan toe. Ook Heracles-captain Mark-Jan Fledderus was niet te spreken over het veld. "Het ziet er heel goed uit, maar de bovenlaag is heel glibberig. Je heb weinig grip en dat is jammer voor het voetbal. Dit is niet echt genieten."

Update 11.54 uur: Ajax gaat het grasveld in de Amsterdam ArenA woensdag verwijderen, waarna er donderdag een nieuwe mat in wordt geplaatst. Dat meldt Ajax Showtime woensdagochtend. Dat betekent dat tijdens het eerstvolgende thuisduel al gespeeld wordt op het nieuwe grasveld. De tegenstander is dan Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 januari 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:

Ghazi en Younes kunnen dit ook prima hoor alleen de voortzetting is vaak ruk..
bully
 bully - woensdag 27 januari 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:

☆☆☆
denk niet dat iedereen dat zei.
ik hoop dat we kampioen maar heb daar vanaf begin seizoen al mijn twijfels over.
maar is weer zo,n zelfde seizoen als laatste jaren.
de concurentie laat ook veel punten liggen dus kan nog altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door bully --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 januari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het erge vind ik dat we gewoon betere opties binnen de selectie hebben om die positie in te vullen.
ook dan heb je nog steeds te maken met de Boer zijn eigenwijsheid. Daar kan niemand wat aan veranderen. Ik denk dat het voor de Boer en Ajax verstandig is om na dit seizoen afscheid van elkaar te nemen. Ik zie ook geen andere spelers het in dit systeem ineens veel beter gaan doen. Geloof ik niet in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door Bobby1972 --
drik
 drik - woensdag 27 januari 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Maandag genoten van Noury en de Jong en Cerny die wel de bal laten rollen die spelen wel met flair en nee je hebt geen Messi maar wel Noury leeftijd kent geen tijd goed is goed
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 18:48 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

ook dan heb je nog steeds te maken met de Boer zijn eigenwijsheid. Daar kan niemand wat aan veranderen. Ik denk dat het voor de Boer en Ajax verstandig is om na dit seizoen afscheid van elkaar te nemen. Ik zie ook geen andere spelers het in dit systeem ineens veel beter gaan doen. Geloof ik niet in.
Ik roep dat al een mooie poos dat ik het gevoel heb dat de Boer zichzelf een beetje is kwijt geraakt.

Als je ziet hoe en met wel voetbal en resultaat hij destijds debuteerde is daar echt helemaal niets meer van over..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 januari 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik roep dat al een mooie poos dat ik het gevoel heb dat de Boer zichzelf een beetje is kwijt geraakt.

Als je ziet hoe en met wel voetbal en resultaat hij destijds debuteerde is daar echt helemaal niets meer van over..
....maar dat zien zijn assistenten toch ook, net als van der Sar.... maar niemand grijpt in
bully
 bully - woensdag 27 januari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

....maar dat zien zijn assistenten toch ook, net als van der Sar.... maar niemand grijpt in
denk dat ze alleen naar resultaat kijken.
vier keer kampioen en nu ook nog bovenaan.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wij hebben bij ons bedrijf ook een tijdje onder zon manager gewerkt. Alles intern was hard aan het werk om zijn ideeen uitgevoerd te krijgen, alleen hadden wij allemaal het idee dat we goed bezig waren terwijl dat helemaal niet zo bleek te zijn. Pas toen wij een externe partij ons bedrijf hebben laten doorlichten kwam dat aan het licht.

Bedrijfsblind noemt men dat..
Brandje
 Brandje - woensdag 27 januari 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bergkamp is meer het type die 1 op 1 tegen spelers praat is mijn indruk.Dat is niet de man van de toespraken en in de picture staan.
Spijkerman gaat echt niet tegen FdB in. Die wil met hem mee wanneer de Boer vertrekt dus die wil zijn eigen hachje redden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 januari 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij hebben bij ons bedrijf ook een tijdje onder zon manager gewerkt. Alles intern was hard aan het werk om zijn ideeen uitgevoerd te krijgen, alleen hadden wij allemaal het idee dat we goed bezig waren terwijl dat helemaal niet zo bleek te zijn. Pas toen wij een externe partij ons bedrijf hebben laten doorlichten kwam dat aan het licht.

Bedrijfsblind noemt men dat..
Bel die externe partij even en stuur ze naar Ajax.
Ik denk dat Frank van de zomer gaat en ik hoop dat hij ijskonijn Bergkamp mee neemt....die heeft ook de gunfactor niet
Brandje
 Brandje - woensdag 27 januari 2016 - 19:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heeft Ajax dit seizoen en ook vorig seizoen wel eens drie keer met dezelfde basis gespeeld? De beste man rouleert maar door. Fisher is linksbuiten geweest. is rechtsbuiten geweest. Heeft op tien gespeeld en in de spits. Lekker voor het zelfvertrouwen voor zo'n speler. Hoe wil je godsnaam vastigheden krijgen als je opstelling elke keer anders is. Ik word doodziek van dat rouleren en misbruiken van spelers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 januari 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 19:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bergkamp is meer het type die 1 op 1 tegen spelers praat is mijn indruk.Dat is niet de man van de toespraken en in de picture staan.
Spijkerman gaat echt niet tegen FdB in. Die wil met hem mee wanneer de Boer vertrekt dus die wil zijn eigen hachje redden.
Ja en dan komen ze straks met Jaap stam als opvolger...pffff zijn we nog verder van huis....weer zo'n verdedigende trainer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 januari 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 15:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Excelsior wint van psv met 2-1
De 1 is wel erg vroeg gescoord door pisv...
Kanarie
 Kanarie - woensdag 27 januari 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Toch Ziyech halen, is de beste optie nu, goede spitsen komen toch niet naar Nederland. Ziyech is een creatieve speler en kan ook als spits uit de voeten.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 28 januari 2016 - 00:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hiermee sla je de spijker op de kop, ik vraag me af of Ajax ook afscheid van de Boer durft te nemen wanneer de Boer zelf geen andere ploeg vind. Ik denk ook niet dat de Boer nog instaat zal zijn om zijn systeem op een andere manier aan te passen. Omdat de statische manier van spelen er inmiddels zo in geslepen zit. Zelfs wanneer je een andere trainer gaat krijgen, duurt het wel weer even voordat je een systeem hebt waar iedereen aan gewend is.

Ik blijf het voor de supporters met een seizoenskaart oprecht sneu vinden. Gisteren zag je ook weer hoeveel lege plekken er zijn in het stadion. Het hele systeem lijkt wel vastgeroest, er is op deze manier geen mogelijkheid om weer een vertrouwd systeem te creëren.

De resultaten zullen niet slecht genoeg zijn om de Boer zomaar eruit te gooien. Ook omdat het een vriendenkliek is bij Ajax. En daarmee is de supporter de dupe. Wie gaat nu het voortouw nemen op verandering. Ik zie nergens een persoon of opening wat gaat leiden tot een beter systeem en aantrekkelijk voetballen.

Ik ben bang dat er eerst nog meer kapot moet zijn voor verandering mogelijk is. We moeten hopen dat de Boer een andere ploeg vind in de zomer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (dinsdag 26 januari 2016, 20:45); 0 - 0

0.0087358