BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (dinsdag 26 januari 2016, 20:45); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 28 januari 2016 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 21:21 schreef Kanarie het volgende:
Toch Ziyech halen, is de beste optie nu, goede spitsen komen toch niet naar Nederland. Ziyech is een creatieve speler en kan ook als spits uit de voeten.
Of Ziyech en een spits......dan nog steeds is het het systeem statisch. Je kunt misschien individueel wel winnen in kwaliteit. En dat kan zeker een verschil maken. Op korte termijn is dat het enige wat nu een klein beetje een verschil kan maken. En dat risico zou ik zeker durven maken. Het is 5 voor twaalf. En niks doen is een groter risico.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door Bobby1972 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 januari 2016 - 09:27   quote  deeplink  
Als je nu Nouri en Cerny erin gooit of Ziyech haalt gebeurt er ook niet veel hoor.
Las gister een artikel over van Gaal bij MU waar in werd gezegd dat hij in het hoofd van de spelers zit. Ik denk dat dat met Frank hetzelfde is. Die gasten moeten gewoon vrij in hun hoofd zijn en hun ding doen, want kwaliteit hebben ze allemaal. Ze zijn gewoon angstig.

Breng nu Nouri en Cerny en zij worden ook verpest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door Jaccio --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 28 januari 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. En hiermee is de kans groot dat je opnieuw 2e wordt. En ja dan kun je praten over een 2e nutteloze seizoen achterelkaar. Dan mag Ajax echt wel eens gaan nadenken over hoe het anders moet....
Brandje
 Brandje - donderdag 28 januari 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2016 - 00:27 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Of Ziyech en een spits......dan nog steeds is het het systeem statisch. Je kunt misschien individueel wel winnen in kwaliteit. En dat kan zeker een verschil maken. Op korte termijn is dat het enige wat nu een klein beetje een verschil kan maken. En dat risico zou ik zeker durven maken. Het is 5 voor twaalf. En niks doen is een groter risico.
Dan kan je de toekomst wel opdoeken. Ziyech komt niet en hebben we ook helemaal niet nĂ³dig. Ons middenveld is prima. Dus kap met dat gezeik over Ziyech!!!
p111
 p111 - donderdag 28 januari 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Ziyech niet nodig een spits heb je nodig.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 28 januari 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 10:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Van drie dagen terug nog "we worden kampioen", naar drie dagen later en "we worden 2e dit kansloze seizoen"!

Zelfs hier zit 80% "Ajax-publiek"...

Heracles staat 4e, net achter feyenoord en ze hebben nog niet veel verloren.
AJAX Kan NIET iedere wedstrijd WINNEN!

Er is niks aan de hand, we staan bovenaan en er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen.

Laat de concurentie nu maar aan zet, wij hebben de meeste kutwedstrijden al gehad en ja daar hoort heracles ook bij.

Op zich heb je wel gelijk, APIK. Maar aan de andere kant is het wel zo, dat je thuis in de ArenA beslist meer moet geven dan de Ajacieden (op een enkele uitzondering na) gedaan hebben. Het was veel te voorzichtig en veel te voorspelbaar.

Zelfs Frank de Boer heeft dat min of meer toegegeven:

De Boer erkent tactische fout: "Misschien was het te afwachtend"

Frank de Boer vond zijn ploeg helemaal niet zo slecht spelen in het duel met Heracles dinsdag. In de Amsterdam ArenA eindigde de wedstrijd in een doelpuntloos gelijkspel. "Ik kan mijn spelers niets verwijzen over de inzet", zegt De Boer in gesprek met AjaxTV.

"We hebben geen kans weggeven, maar gaven uiteindelijk zelf te weinig", vervolgt de trainer van Ajax, die zichzelf en de technische staf iets kwalijk neemt. "Misschien was de tactiek iets te afwachtend."

oorspronkelijk bericht
p111
 p111 - donderdag 28 januari 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Hoe verrassend te afwachtend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (dinsdag 26 januari 2016, 20:45); 0 - 0

0.0071098