|
|
fer63
|
|
|
Het is een geboren snurker Nelom |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Matchday! Onvoorwaardelijk support in de regen tot een eventuele 0-2..........dan even witte zakdoek naar bestuurskamer zwaaien. Dande onneemnare hekken van het Maasgebouw bestormen ( Als ik alweer in de auto zit, wat door de meest hersenloze vrienden van me zou worden beschouwd als een gevalletje " joden lopen altijd weg" )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Veel plezier met het leedvermaak in de kuip tegenwoordig, wat al weer maanden aan de gang is !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 07:46 schreef Peckerwood het volgende:Matchday! Onvoorwaardelijk support in de regen tot een eventuele 0-2..........dan even witte zakdoek naar bestuurskamer zwaaien. Dande onneemnare hekken van het Maasgebouw bestormen ( Als ik alweer in de auto zit, wat door de meest hersenloze vrienden van me zou worden beschouwd als een gevalletje " joden lopen altijd weg" ) Die moeten zich schamen als ze het maasgebouw gaan 'bestormen' ... Wat mij betreft schiet de politie en/of de ME met scherp naar die hersenloze randdebielen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb er vertrouwen in
jullie ook
veel succes
en de naam FEYENOORD hoog houden |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Veel sterkte allemaal, ik hoop op winst, want ik ben inderdaad bang dat een stel met speed opgefokte idioten anders wel eens gekke dingen kan gaan doen. En dan, zoals L zegt, per ongeluk maar wat scherp tussen de rubberen proppen stoppen.Maar winnen is een "must", anders kan het wel eens bijltjesdag worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, als ik de verwachte opstelling zie word ik al weer verdrietig. Botteghin is nog niet fit, denk ik? Daarom Nelom.
En weer die achterlijke Kramer, Gio je bent een ongelooflijke domoor als je weer voor die lange nietsnut kiest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 10:14 schreef daan limbos het volgende:Veel sterkte allemaal, ik hoop op winst, want ik ben inderdaad bang dat een stel met speed opgefokte idioten anders wel eens gekke dingen kan gaan doen. En dan, zoals L zegt, per ongeluk maar wat scherp tussen de rubberen proppen stoppen.Maar winnen is een "must", anders kan het wel eens bijltjesdag worden. Lekker he dingen roepen die zouden kunnen gebeuren, beetje olie op het vuur. Daar zijn we niet mee geholpen. En ook ik denk dat Gewoon rust en afwachten hoe het gaat. Nu moet je steunen, en niet meelopen als het goed gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botteghin speelt. T zal mij verbazen als t niet zo is. Vilhena banken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We steunen al 17 jaar, dus daar ligt het niet aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou dan rust je gaat niet beter spelen met onrust |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met rust gaan onze vedettes blijkbaar ook niet beter spelen..
We zullen weer zien vanmiddag, ontspannen naar de Kuip. Kan het altijd meevallen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ben blij dat jij dit ook ziet.... wordt gek van al die lui die Vilhena zo ophemelen . Die gozer laat constant zijn tegenstander uit zijn rug weglopen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lieve vandaag 4-4-2 dan met Kramer er bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 08:21 schreef lijdensweg het volgende:Veel plezier met het leedvermaak in de kuip tegenwoordig, wat al weer maanden aan de gang is !!! Laat een neus groeien idioot.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 08:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die moeten zich schamen als ze het maasgebouw gaan 'bestormen' ... Wat mij betreft schiet de politie en/of de ME met scherp naar die hersenloze randdebielen Dat jij de eerste mag zijn die ze afknallen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steunen, supporten, winnen. Punt uit geen stemming makkerij daar smult de knjb en 020 pers van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga maar lunchen met konijn met pruimen helpt altijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je fais tout pour mon club,je vais pour la victorieet la fidelite. Eternelle. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ook al winnen ze met 10-0 het blijft een 'too little too late' wedstrijd. De zoveelste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
koop snel een goeie back en verkoop verbeek zoo snel mogelijk die maakt te veel fouten, en dat kost telkens een tegen goal of een nederlaag. |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
heel snel een goeie verdediger halen en verbeek weg doen, die maakt teveel fouten en dat kost telkens een nederlaag, al 4 op rij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanmiddag ommekeer. Ik weet het. 3-1. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N soort rotonde gaat t worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 11:59 schreef pootje het volgende:heel snel een goeie verdediger halen en verbeek weg doen, die maakt teveel fouten en dat kost telkens een nederlaag, al 4 op rij Verbeek is al een poosje weg.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 08:21 schreef lijdensweg het volgende:Veel plezier met het leedvermaak in de kuip tegenwoordig, wat al weer maanden aan de gang is !!! het vermaak met jouw/tegen jouw is ook leuk p; |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal best, smakelijk in ieder geval.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 10:33 schreef koekie het volgende:[..] Ben blij dat jij dit ook ziet.... wordt gek van al die lui die Vilhena zo ophemelen . Die gozer laat constant zijn tegenstander uit zijn rug weglopen. Precies. Aan de bal prima, op t te veel lopen met de bal na, maar verdedigend een ramp. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een domoor. Van Beek is uit vorm maar geef die jongen vertrouwen, nee lekker Baco Arie erin. Waarom geen Achahbar maar Kuyt in die spits? Bilal rechtsbuiten?
Tering, idioot |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
in ieder geval geen kramer als het goed is.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch weer als n hachi wachtend op de wedstrijd. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:12 schreef MMM het volgende:Wat een domoor. Van Beek is uit vorm maar geef die jongen vertrouwen, nee lekker Baco Arie erin. Waarom geen Achahbar maar Kuyt in die spits? Bilal rechtsbuiten? Tering, idioot idiotoooo haha |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: hahahahah ALTIJD he. zo trouw als een hond.....P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen Vejinovic? Typisch, speelde donderdag vrij behoorlijk. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: dan hadden we in ieder geval niet verloren als dat zo was.begrijp er niks van.van der heijden en vejinofiets zijn amsterdammers....maar waar is die zgn bluf van ze?haha.zeker niet in hun mond maar ook zeker niet in hun schoenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Gustafson, Vilhena, Basacikoglu, Kuyt, Elia
dit lijkt me iets beter ja! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt in de spits, dat snap ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En straks allemaal weer boos als van Beek niet verlengd. Middelmaat krijgt de voorkeur boven jeugd, schandalig Gio |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alleen Basil niet zo, is niet dat die de pannen van het dak speelt. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:28 schreef MMM het volgende:En straks allemaal weer boos als van Beek niet verlengd. Middelmaat krijgt de voorkeur boven jeugd, schandalig Gio van der heijden of van beek.allebei een drama de laatste tijd. |
|
|
|