|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t ontbreekt aan de laatste pass. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Marko erin. Champignonnekop out. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal durft ook niet meer. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Waar is de videoscheidsrechter als je hem nodig hebt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet veel meer naar voren spelen, met het hele elftal. Dan hou je ADO onder druk. Nu kunnen ze zo het middenveld oversteken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de achterhoede nog slechter, loopt constant achteruit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En niet verrassend een meegelopen middenvelder die scoort. Niet gedekt door een middenvelder van ons. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoop dat Tapia het beter gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Karim ook niet vrijuit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die stond nog bij een man, echt. Vilhena stond ergens aan de linkerkant, niet eens in de buurt van zijn directe tegenstander. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doorkomende middenvelders moeten opgevangen worden door de vrije cv heren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Praat het maar weer goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt moet scoren overigens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is gewoon zo. nooit anders geweest, is geen goed praten. Alles was ruk tot nu, ik vind t zelfs de slechtste helft van het seizoen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHA GENAAID DOOR DE SCHIJDS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:15 schreef van geil het volgende:[..] Dat is gewoon zo. nooit anders geweest, is geen goed praten. Alles was ruk tot nu, ik vind t zelfs de slechtste helft van het seizoen. In dit geval stonden ze tegenover meer mensen. In de basis moet je als speler in ieder geval je man houden, anders druk op de bal zetten.
Maar goed, kijk maar waar je favorietje stond bij de goal. Het is schandalig deze speler. Nog schandaliger dat men hem zo ophemelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koffie pakken, al mijn hoop is al weken gevestigd op de beker. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Gio Vilhena wisselt, is mijn zondag goed, onafhankelijk van t resultaat. Wat een onkunde. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
"Slechtste helft van het seizoen"? Dat beloofd wat de tweede helft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekkere positie gekozen Vermeer bij die goal \o/ Wel fijn zo'n wedstrijd eigenlijk. Je kan concluderen dat je 4 spelers moet houden, en de rest op de transferlijst moet trappen NU nog! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:[..] In dit geval stonden ze tegenover meer mensen. In de basis moet je als speler in ieder geval je man houden, anders druk op de bal zetten. Maar goed, kijk maar waar je favorietje stond bij de goal. Het is schandalig deze speler. Nog schandaliger dat men hem zo ophemelt. Je bent even verblind. ik zeg al heel lang dat Vilhena weg moet. Alleen deze goal was hij echt niet de schuldige aan. dat waren diverse anderen heren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mag toch niet meer verrassend zijn , het is al twee maanden geen team meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:18 schreef van geil het volgende:[..] Je bent even verblind. ik zeg al heel lang dat Vilhena weg moet. Alleen deze goal was hij echt niet de schuldige aan. dat waren diverse anderen heren. Als je niet met je speler meeloopt, moet je in ieder geval iets anders doen. Het had ook zonder hem opgelost kunnen worden, maar dit was typerend hoe hij meeverdedigd. Laat ALTIJD zijn man lopen, komt ALTIJD te laat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VEJINOVIC! Alsjeblieft Tonny naar huis! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
feyenoord gaat ook vandaag verleizen deze keer ligt het niet aan de selectie maar de onervaren gio en wouters en gastel die lekker zitten te rentenieren op de kosten van de suporters en feyenoord ook is het een kwalijke zaak van geel zit er nergens bovenop laat alles maar toe kijk hoe ajax en psv het doet al heeft f.de boer 4 titels binnen toch wordt hij kritisch aangepakt als een speler onterecht aan de kant wordt gezet of de speler wordt geanaliseerd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kuyt, van Beek, Kongolo, Karsdorp houden. Rest transferlijst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goal meermalen terug bekeken: Vilhena nergens te zien. Karsdorp laat bij de voorzet z'n man alle kans voor te koppen, vdH kijkt er naar en doet niets, el Ahmadi handelt te laat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:27 schreef FR-Henk het volgende:Goal meermalen terug bekeken: Vilhena nergens te zien. Karsdorp laat bij de voorzet z'n man alle kans voor te koppen, vdH kijkt er naar en doet niets, el Ahmadi handelt te laat. Kijk nog eens naar het geweldige positie kiezen van Vermeer ;-) |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: ook zo een mongol ja.zei ik ook al gelijk. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 15:21 schreef dr love het volgende:feyenoord gaat ook vandaag verleizen deze keer ligt het niet aan de selectie maar de onervaren gio en wouters en gastel die lekker zitten te rentenieren op de kosten van de suporters en feyenoord ook is het een kwalijke zaak van geel zit er nergens bovenop laat alles maar toe kijk hoe ajax en psv het doet al heeft f.de boer 4 titels binnen toch wordt hij kritisch aangepakt als een speler onterecht aan de kant wordt gezet of de speler wordt geanaliseerd. ligt aan de knjb schijds voor de 180ste keer ja dat klopt.wordt het doelpunt gewoon normaal goed gekeurd dan is er niks aan de hand....en als je twijfel heb dan fluit je altijd voor de aanval als grens.en dit was al niet een twijfel dit was zuiver doelpunt.weer een bewuste cruciale fout gemaakt door de knjb. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hou es op hee. Vermeer is allesbehalve een mongol he. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Dit is mijn club onwaardig, wanneer gaan hier koppen rollen, mat zootje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers hebben t koud zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ohja doe Bilal maar ff wisselen, voor we met tien spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is zo echt lood om oud ijzer wie je in de spits zet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar t middenveld speelt standaard achteruit of breed, zo kom je nooit tot een vlotte aancal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|