|
|
R()b
|
|
|
De transferlijst kan gevuld worden! |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: 25 man er op , grootste probleem is dat er weinig kopers zullen zijn. Bij de gemiddelde hoofdklasser loopt meer kwaliteit rond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:26 schreef Tjabba het volgende:[..] 25 man er op , grootste probleem is dat er weinig kopers zullen zijn. Bij de gemiddelde hoofdklasser loopt meer kwaliteit rond. Mwao zelfs Kazim is interesse voor, dus interesse zal geen probleem zijn. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wil het allemaal niet meer zien, het doet pijn aan mijn ogen en zorgt er voor dat mijn pacemaker drie keer over de kop slaat. Wat doet dit zeer. Misschien wel de allerslechtste periode die ik me kan herinneren en dat gaat toch terug tot 1948. Verlang weer naar die hap uit de jaren 50, met o.a- Henk Bijl, Hans van der Hoek, Toon Meerman , Rini van Woerden en de rest van dat stel. Dat waren jongens met een Feyenoord-hart- Dit slappe zootje interessewert het geen ene moer. Liepen tijdens de wedstrijd al te overleggen hoe laat ze morgen bij de tatoo-boer moeten zijn. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: kazim wegsturen.de enige met een beetje pit!en de rest mag wel blijven zitten.kwakzalvers! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan niet wachten op de hoogtepunten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop er vanavond weer een te hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zit wat gemakkelijker. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Er is hier maar 1 oplossing. .....alcohol |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Góh, dat ik weer gelijk heb gekregen
Foutje, ik heb geen gelijk gekregen want Nelom deed niet mee! Dus dan ligt het toch echt aan de waardeloze trainer van Feyenoord ...
Maar die andere miskleun stond wel in de basis helaas: Tony Vilhena. Sinds Nelom en Vilhena erin zijn gekomen is het alleen maar bergafwaarts gegaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al die commentaren door de spelers met woorden als verbijsterd dit mag niet, dit kan niet. MIJNE HEREN het gebeurdt enndat is allemaal te wijten aan uzelf. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: mwah nog een weekie en dan ben ik 3 weken vrij!dus nog effe volhouden en dan ga ik hetzelfde doen als die feyenooitkneuzen.NIKS DOEN!!! |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:Al die commentaren door de spelers met woorden als verbijsterd dit mag niet, dit kan niet. MIJNE HEREN het gebeurdt enndat is allemaal te wijten aan uzelf. tjah ze hebben allemaal totaal niet op sgool gezeten die anaalfabeten.ze snappen het gewoon niet! die geitenneuker is toch ook te stom om voor de duvel te dansen.ik zou zeggen schenk hem samen met makkelie aan de isis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FeyenoordTillIDie -- |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:14 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:[..] mwah nog een weekie en dan ben ik 3 weken vrij!dus nog effe volhouden en dan ga ik hetzelfde doen als die feyenooitkneuzen.NIKS DOEN!!! Tja....maar jij zult het wel verdiend hebben niets doen. Fijne vakantie |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: tjah in vergelijking met hun wel maar goed.vind het echt triest voor jullie en zeker die trouwe aanhang!kan wel janken althans er zijn geen tranen meer voor!en iedereen maar doorwerken voor niks en zij kunnen het niet eens opbrengen om te werken voor dat kapitalistisch salaris!drom opheffen die kapitalisten!stoppen met sport!welke sport dan ook! in ieder geval bedankt voor het gunnen van....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FeyenoordTillIDie -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel opvallend hoe veel spelers sneren naar Feyenoord. Nu weer Schaken. ( vorige keer Mulder, daarvoor Jansen etc ) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Ramen en deuren dicht! |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:31 schreef van geil het volgende:Wel opvallend hoe veel spelers sneren naar Feyenoord. Nu weer Schaken. ( vorige keer Mulder, daarvoor Jansen etc ) tjah.je kan beter een clausule in contract doen voor als ze weggaan.P: |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: ik drink geen alcohol.wat nu? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:31 schreef van geil het volgende:Wel opvallend hoe veel spelers sneren naar Feyenoord. Nu weer Schaken. ( vorige keer Mulder, daarvoor Jansen etc ) Spelers die weg moeten zullen over het algemeen altijd een sneer geven. Spelers die zelf weg gaan en weg mogen praten over het algemeen met respect. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Hebbie tenminste een gezellige avond! En zeker geen studio ojoks kijken......... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Serieus... welke Feyenoorder kijkt die poppenshow nog? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:31 schreef van geil het volgende:Wel opvallend hoe veel spelers sneren naar Feyenoord. Nu weer Schaken. ( vorige keer Mulder, daarvoor Jansen etc ) Gelijk hebben ze toch? Al blijf ik het jammer vinden dat Vincent Jansen niet door Feyenoord behouden is gebleven ... Vind ik wel een minpunt van Feyenoord! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 19:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gelijk hebben ze toch? Al blijf ik het jammer vinden dat Vincent Jansen niet door Feyenoord behouden is gebleven ... Vind ik wel een minpunt van Feyenoord! Ik vind het kwalijker dat het dusdanig gebeurt schijnbaar dat t wrok oplevert . |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: ik kijk daar nooit naar en ook niet naar vi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bedoel , je hebt echtscheidingen en vechtscheidingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een speler die weg moet, zal altijd wrok hebben tegen de beslissers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien, maar wel respect voor de club lijkt me als t netjes gebeurt. enfin, we zullen t nooit weten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik weg moet omdat iemand vind dat ik niet goed genoeg ben, terwijl ik overtuigd ben dat ik dat wel ben, zal ik dat uit alle macht willen bewijzen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan krijg je van die Lurling taferelen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 19:14 schreef Stylzz het volgende:Als ik weg moet omdat iemand vind dat ik niet goed genoeg ben, terwijl ik overtuigd ben dat ik dat wel ben, zal ik dat uit alle macht willen bewijzen. ja maar dat zit er zelfs bij hun niet in.ze doen niks,ze werken niet,ze lopen niet,ze zeiken niet,volgens mij neuken ze ook niet of juist teveel.volgens mij heeft kuyt en elia geen piemel en zijn hun kinderen met een vogel gelanceerd! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
het is diep en diep triest wat er met feyenoord gebeurd, en nu al die klootzakken van de voetbal analisten die alles van geel zal verwijten van de blamage hij staat toch niet op het veld hij is geen speler en geen choach oke hij heeft niet de gewenste topspits gehaald maar dan moet je ook een topprijs betalen ook en de meeste suporters en analisten schreeuwden om kramer nu hij er is bakt ie er weinig van maar sorry het is niet de schuld van hem maar aan de coach en wat is nou de rol van wouters en gastel hij zit toch ook ruim twee jaar hij moet gio toch ook helpen met analyseren dat de selectie het moeilijk heeft met 4-3-3 systeem, was al te zien na de voorbereiding dat het manier van voetballen niks klopt, elia, basaqicolu,karsdorp,kuijt, hebben moeite om een mannetje te passeren en er komt geen goeie of een fatsoenlijke voorzetten uit vindt je het gek dat kramer niet rendeert. en dan de middenveld dat is de regie en balans voor het spel is gewoon zwaar klote een grote puinhoop geen redelijke combinatie alles vertragend lijkt wel of niemand de bal wil hebben snel afspelen kijken niet of de een gaat een blokje om, verdediging zwaar onder maats de talenten hebben het niet de oudjes met ervaring zijn weer snel geblesserd of geschorst ook drama tja dan komen we op vermeer lastig te oordelen hij verdient nog wel zeker een 7 a 8 punten maar soms is hij ook niet helder meer en laat hij toch makkelijk balletjes door.
kijk ik was natuurlijk ook heel blij dat gio de choach werd van feyenoord maar na vijf wedstrijden heeft hij enorm moeite de wedtrijden te lezen en zien, kan dat echt niet begrijpen heeft bij de grootste topclubs gespeeld zit al zolang bij feyenoord ik denk toch dat deze functie te vroeg voor hem is of hij had eerst een club als exelsior moeten choachen. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
gio wordt es wakker nu schone schip maken en onmiddellijk stoppen met die achtelijke 4-3-3 ajax systeem deze selectie hoort 4-4-2 en bij goed balans en ingespeeld kan je overschakelen naar 3-5-2 maar eerst acut nogmaals 4-4-2
vermeer
v.beek botteghin achmadi kongolo
kardorp gustafson toornstra achabar
kuijt/kazim kramer/elia |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 21:25 schreef dr love het volgende:gio wordt es wakker nu schone schip maken en onmiddellijk stoppen met die achtelijke 4-3-3 ajax systeem deze selectie hoort 4-4-2 en bij goed balans en ingespeeld kan je overschakelen naar 3-5-2 maar eerst acut nogmaals 4-4-2 vermeer v.beek botteghin achmadi kongolo kardorp gustafson toornstra achabar kuijt/kazim kramer/elia Hahaha schei toch uit man met je fantasie opstelling .. gelukkig heb jij meer verstand van....euh waarvan eigenlijk ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster