|
|
Leon FR1908
|
|
|
Neem alvast een voorschotje op mijn Feyenoord gemoedstoestand..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee he...:) Het zou wel erg voorspelbaar zijn als dit gebeurt btw. Maar goed,het is weer eens iets anders dan Ziyech. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies en met z'n voornaam Christian zit het ook goed (Gyan) Kan niet fout gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft weer gescoord zojuist en brengt Twente in zorgen.. Snel halen voordat het niet meer kan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's bijna half tien man, van Geel zit nu aan anette te frunniken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Je moet van Geil niet met van Geel verwarren maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zal er ook ongetwijfeld al aan gezeten hebben..😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In ieder geval geprobeerd :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt te worden Achahbar --> NEC ---> Santos ---> Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat maar komen en Achahbar houden. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt wel, laat Anass nou eens lekker wedstrijdritme (bij ons) op gaan doen want zo gaat het nooit wat worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
met 4-4-2 wint Feyenoord vanavond |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
en met Santos en Kuyt voorin wint a.s. zondag Feyenoord ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat dom gelul als gewoonlijk ;) santos komt niet! Dus een kut topic! SLOT! En Leon je bent een stomme dwerg! |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Nou nou nou Milo.... Daar kan Leon ook niets aan doen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Achahbar een half jaartje verhuren, daar laten spelen. Is toch prima. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Cambuur zoekt nog een spits. komt hij wel 100% zeker aan spelen toe nu Ogbeche daar weg is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind Anass meer bij NEC passen dan bij Cambuur (slecht elftal)
Maar heb liever dat Anass blijft in plaats van Kramer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 11:32 schreef Milo het volgende:Wat dom gelul als gewoonlijk ;) santos komt niet! Dus een kut topic! SLOT! En Leon je bent een stomme dwerg! Ik ben een cm grotert dan jou ouwe hobbit.. Santos word de nieuwe held .....Pelle 3.0 - 3.5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 11:32 schreef Milo het volgende:Wat dom gelul als gewoonlijk ;) santos komt niet! Dus een kut topic! SLOT! En Leon je bent een stomme dwerg! een dwerg hoeft niet altijd stom te zijn hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 12:45 schreef MMM het volgende:Vind Anass meer bij NEC passen dan bij Cambuur (slecht elftal) Maar heb liever dat Anass blijft in plaats van Kramer. Meld dit bericht |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ze hebben daar BATO nog geen slechte voor Cambuur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: maar leon wel ;) ouwe smurf! |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Denk niet dat van Geel Kramer laat geen dat is wel een afgang voor hem ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Bato ligt op de Filipijnen. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
quote: Barto win je de oorlog niet mee maar toont wel altijd 110% inzet! Beetje Immers Wil wel kan net niet ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: SORRY SORRY SORRY ik was te snel met tikken ben veel te druk met het sorteren van o.a. ook het sorteren van foto's in mijn bewaar map te doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als Santos maar naar ons komt !
Word het niks mogen jullie mij erop afrekenen ,maar voor elk doelpunt graag 5 euro op rekening nummer 69INGB 1908/010 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 13:13 schreef de bluffer het volgende:[..] SORRY SORRY SORRY ik was te snel met tikken ben veel te druk met het sorteren van o.a. ook het sorteren van foto's in mijn bewaar map te doen Vieze plaatjes zeker weer hè |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als Santos maar naar ons komt ! Word het niks mogen jullie mij erop afrekenen ,maar voor elk doelpunt graag 5 euro op rekening nummer 69INGB 1908/010 jaja, en elke wedstrijd dat ie niet scoort ga jij dokken zeker? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als Santos maar naar ons komt ! Word het niks mogen jullie mij erop afrekenen ,maar voor elk doelpunt graag 5 euro op rekening nummer 69INGB 1908/010 Die laatste cijfers snap ik niet echt in je bankrekening, die eerste duiden natuurlijk je lengte aan.. |
|
|
|